1. Vandaag tussen 2 films door, onverwacht terecht gekomen! Bleek een prima keus!! Heerlijke pasta gegeten, puur en eerlijke italiaanse smaken!! Mmmmm, het was even een snelle maaltijd, maar volgende keer blijven we langer zitten. Erg aardige mensen ook, je voelt je hier nog echt "gast" iets wat we in de huidige horeca, niet al te vaak meer tegenkomen helaas. Klasse, ga zo door!

2. Bij toeval hier gegeten, omdat ik een rondje Haarlemmemeer heb gefietst en het zeer leuke en gezellige terras voorbij zag komen. Hebben wij hier afgelopen maandag afgesproken met onze nieuwe gezellige buren, die wij straks nog beter hopen te leren kennen in Abbenes! Op het eerste gezicht bediening ok en leuk met het kleine jochie van onze nieuwe buren!

Lekker een borrel gedronken en heerlijk gepraat. Bediening deed het goed met het noemen van de dag "specials" e.d Bestelling doorgegeven e.d, het is niet bijzonder, maar simpel hoort ook goed te zijn. Nou dat was het ; vlees (voor de mannnen, mmmm) mosselen en kabeljauw vielen goed in de smaak bij de dames. Jammer is, dat er voor 4 volwassenen en een kindje maar 1 bord frietjes en 1 bord aardappeltjes bij geserveerd wordt. (dit is toch wat karig, voor 4,5 pers.) "maar u komt niet om van de honger, als u meer wilt dan roept u maar". Dus wij riepen en riepen..., maar tegen de tijd dat het er stond, was ik al klaar met eten. Aardappeltjes waren overigens wel heerlijk :-) tegen de tijd van koffie en het dessert kregen wij het idee een beetje vergeten te worden door de bedienig, (wij waren nog de enige buiten). o.a. De opmerking, toen ik een espreso bestelde, "ja maar de kleine man weet toch nog niet wat hij wilt" vond ik vrij vreemd...? Je wilt toch geld verdienen..? En ik wil graag een kopje koffie, vlak na mij eten! Dus..... koffie please....Verder was de koffie i.c.m de deserts / friandises e.d gewoon heerlijk.., dus : nog een beetje fine-tunen, en dan denk ik, dat tegen de tijd dat wij in Abbenes wonen, de Hanenpoel er een paar vaste en tevreden klanten bij heeft.

3. De eigenaar : een echte Italiaan dus "no nonsens" goed eten voor een eerlijke prijs, maar nors! Echt italiaans eten vind je hier. Maar echt gezellig...... :-O nee niet echt. In onze vrienden / kennissen kring (en wij zelf) zijn er wel mensen die omrijden voor zijn pizza's. Deze zijn van niet te overtreffen niveau.

4. Goedendag,

Paar weken geleden hier overnacht (en gegeten). Konden bij de overnachting het dagmenu reserveren en hebben dit ook gedaan. Voor mijzelf vlees en mijn parter vis. Helaas viel het allemaal nogal tegen. Vooraf een salade met carpaccio, die volgens mij gewoon rechtstreeks uit de koeling kwam. Deze was gewoon heeeeeel erg koud. Hoofdgerecht, varkenshaas van mij was ok (geen sterrenstatus) maar gewoon ok. Het visje van mijn partner was gewoon droog, en dan bedoel ik uitgedroogd....! Dessert was daarentegen nog het beste en was gewoon goed. Samenvattend was het allemaal niet duur, maar.... dit klopte gewoon niet.
    Bediening was overigens prima in orde. (het is een klein hotel waar de bediening, tevens 's avonds de receptie bemande). De bedienende persoon verdient een pluim, deze was grandioos! Verder..... ik zou er niet weer eten.....

5,1
  5. Alan Maddock

6. Alan Maddock

7. Vaak gegeten, goed restaurant. 3 jaar geleden een kerstbrunch gehad, maar toen is toch echt de plank mis geslagen hoor. Dat was echt onder niveau! Verder zijn de diner's en wijn spijs combi's super. (p.s. heb hier 13 jaar geleden ooit nog een keer stage gelopen) En toen is echt tot mij gekomen : een ... ligt pas in de pan als die geplukt is! Alles is dus dagvers! Verder alles top, die * is zeker verdient!

8. Ja, daar ben ik weer even, en ook namens mijn tafel-gasten :-). Het is eindelijk weer terras-weer mensen... en zaterdag 27 mrt na het shoppen even aangeschoven voor 1! drankje. Maar ja, het werdt steeds gezelliger met vrienden/familie die aanschoven, en die zon bleef schijnen! Het was dus weer heerlijk toeven onder de goede service van Marieke en Guido + hun staff.

Thanks! Het voorjaar hebben we bij jullie weer geopend.

9. Het eten zelf was prima in orde, maar de bediening viel erg tegen. We zijn hier vaker geweest voor een drankje enz, maar wilden er nu toch ook een keer eten. Wij hebben op een zaterdagmiddag dus gewoon maar eens gereserveerd voor een uur of 7 en kregen al gelijk te horen ; "er is alleen maar plaats in de erker". Nou ja prima! Bij het binnenkomen, geen ontvangst o.i.d. Zo'n ruime 5 minuten staan wachten tot iemand de jassen e.d. aannam! Vervolgens de hele avond 6 verschillende mensen aan de tafel gezien die vaak zoiets hadden van "nog steeds hier?" Eten zelf was prima in orde, maar meer als 5 euro fooi (2pers.) kon ik echt niet over m'n hart krijgen.
    N.B. Het was die avond wel erg druk (zaterdag).

10. De Colonel, tja..... waar zal ik beginnen? De inrichting slaat natuurlijk nergens op : die rare pop achter de piano en voor de rest een hoop onsamenhange kitsch! Voor het eten hoef je er niet te komen, want dat ligt gewoon op "shoarma-tent" niveau. Ben hier 1 keer wezen eten, toen het net open was om te kijken of John W. (lees : eigenaar) een kwaliteitsslag gemaakt had. Maar helaas.... het blijft een "typische"man.
    1 groot pluspunt, zijn de Chesterfield banken, die zitten natuurlijk heerlijk. Dus een drankje doen is daar zeker OK.

5,5
  11. Super! Eindelijk weer eens een goed restaurant in Hoofddorp met goed personeel en 2 gemotiveerde en betrokken eigenaren. Mensen die klagen over "te kleine porties e.d." het heet niet voor niets "muse a muse" dat betekent kleinere hapjes. Maar desondanks wil dat niet zeggen dat het weinig is hoor. Ikzelf 2.02m en 115kg ga er altijd heerlijk voldaan weg. Zomers goed terras en in de herfst op het verwarmde terras of lekker binnen! Helemaal top, afgelopen kerst ook genoten! Probeer ook eens de lunch tussen 12 en 3!
    Muse a Muse is top!