• Lid sinds 23 februari 2010

alain heeft nog geen foto toegevoegd

1. alain's profielfoto
    alain vindt de recensie door Anton voor De Pastory leuk

Zeer goed diner, goede bediening, fijne wijnen voor een zeer redelijke prijs. Een aanrader. Zou bijna voor een 1 ster restaurant kunnen doorgaan.

2. alain's profielfoto
    alain vindt de recensie door Suzanne voor De Pastory leuk

Het eten is goed. Maar een verrassingsmenu is de restjes van de keuken en niet iets origineels buiten de kaart om. Ook kan de gastheer niet met feedback omgaan. Dan verwijst hij naar de chef en loopt zelf weg.
    Jammer, want smaak is goed en prijs ook.

6,5
  3. Charles en José Storm van 's Gravesande

Een bijzonder ervaring voor een verjaardagslunch voor 30 gasten. Alles was perfect, het aperitief vooraf, de lunch zelf, de sfeer, de geruisloze professionele bediening, de vriendelijkheid en verrassingscadaus alom. Zelfs de uitloop in tijd werd aanvaard - de gasten wilden nog niet weg - daarom onze grote dank aan de eigenaar, de chef en de overige leden van de witte en zwarte brigade. We komen terug!

4. alain's profielfoto
    alain vindt de recensie door Oranje voor De Pastory leuk

Wij hebben hier gisteren (20-10-2015) zonder van te voren te reserveren heerlijk gegeten. Wij werden door de gastheer heel vriendelijk ontvangen. Wij hebben gekozen voor het drie gangen menu dat ons uitstekend is bevallen. We kregen een amuse van ganzenlever als een crème brûlée. Het voorgerecht bestond uit zalm met couscous. Als hoofdgerecht kregen wij de hertenrugfilet wat ruim voldoende was voor ons. Daarna een heerlijk dessert. We hebben ons laten verrassen door de gastheer om voor ons de bijpassende wijnen erbij te serveren welke goed paste bij het diner. Wij zijn hoog tevreden over de prijs kwaliteit en de zeer vriendelijke bediening.

5. alain's profielfoto
    alain heeft gereageerd op een recensie van De Pastory

Zeer jammer van deze reactie..We hebben meneer aangegeven dat we deze dag heel druk en geen tijd hadden om onze mails na te kijken, daardoor ook niet zijn reservering hebben kunnen bevestigen..Jammer dat hij van zo ver heeft gereden en niet even van te voren heeft gebeld om zijn reservering te checken..Hoop meneer een volgende keer weer te mogen ontmoeten en dan met een positief gevoel onze zaak te verlaten.. Gelukkig hebben we ook nog andere positieve gasten waardoor we in het weekend toch volgeboekt zijn..