• Lid sinds 16 oktober 2009

La Perla

La Perla

3. La Perla

Deventer

Alain heeft nog geen foto toegevoegd

1. Alain's profielfoto
    Alain heeft een recensie geschreven voor La Perla

Dit weekend gegeten bij La Perla. We werden verwelkomt door een vriendelijk gastvrouw die ons vervolgens goed adviseerde. We hebben heerlijk genoten van onze voor en hoofdgerechten met goed bijpassende wijnen! En dit alles voor een zeer schappelijke prijs! Ik ga zeker nog een keer! Een aanrader!

2. Alain's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Alain's profielfoto
    Alain heeft een recensie geschreven voor La Perla

Ik heb geniaal gegeten bij La Perla. We kozen voor de proeverij. En nota bene de Chef kwam bij ons aan tafel om te vragen wat wij het lekkerst vonden. Vis of vlees? Wij vinden alles lekker, dus we lieten ons verrassen. En wat een verrassing. Als ik het goed geteld heb, waren er 7 gangen. Met amuses, voor, tussen, hoofd en nagerechten. Als amuse begon hij met een risotto, gemaakt met een visboullion en gepureerde rucola, met daarbij een in sherry gemarineerde scampi. Dit was een super begin. Kort daarna kwam hij met de "trilogy"van coquilles. Bereid op 3 manieren. Ik had daarvoor nog nooit coquilles gehad, maar dit krijgt zeker een vervolg. En het zag er ook nog eens allemaal heel verzorgd en strak uit. We kregen ook nog stukjes ossenhaas, een pasta fungi en nog een heel lekker nagerecht. Gebakken aardbeien met verse basilicum..... Teveel om op te noemen.

Het mooiste vond ik de aandacht die we kregen. De chef kwam alle gerechten persoonlijk aan tafel brengen, en vertelde kort wat hij voor ons bereid had. Het restaurant zat goed vol, maar toch kregen we net dat beetje extra.
    Dus om een lang verhaal kort te houden. Heerlijk gegeten, super service en prima geselecteerde wijnen. Ik kom zeker terug, en vertel het door! Bedankt!