• Lid sinds 29 augustus 2018

Tong Ah

Overveen

Agnes Schreurs heeft nog geen foto toegevoegd

1. Agnes Schreurs's profielfoto
    Agnes Schreurs heeft een recensie geschreven voor Tong Ah
    Chinees-Indisch Overveen

Eigenaresse is géén horecavakvrouw, ze snapt het vak ook echt niet. Stopt fooi in de kassa en telt dat ook nog eens zelf/persoonlijk uit voor haar personeel. Vorige maand heb ik een half uur op mijn bestelling staan wachten, het enige wat ik kreeg aangeboden was "haar excuus", maar enkel omdat ik bij weggaan aangaf dat ik een half uur wachttijd behoorlijk lang vind.

Gisteravond sloeg alles: een uur gewacht en uiteindelijk niet gekregen wat ik besteld had. Bleek dat ze een grote (telefonische) bestelling vóór had laten gaan, waardoor de klanten die in de zaak stonden ineens geen babi pangang (en dus ook geen andere 'babi' gerechten) meer konden krijgen. Dit werd pas na 3 kwartier verteld, op het moment dat je bestelling in de maak ging. Tussentijds geen enkel excuus voor de lange wachttijd, er werd niets ter compensatie aangeboden, geen drankje, geen kroepoek, gewoon NIETS anders dan haar verbaasde gezicht en schouderophalen zo van: "ja wat kan ík eraan doen en ik heb toch mijn excuus aangeboden?".

Ja, bedankt. JIJ kan er ALLES aan doen: jij had die telefonische bestelling niet aan mogen nemen als je al 6 klanten in de zaak in de wacht hebt staan voor dat zelfde gerecht.
    Daarnaast begon ze ook nog even lelijk te doen tegen het meisje achter de kassa, dat ZIJ blijkbaar niet goed had uitgelegd aan de klanten dat alles met 'babi' op was (dat meisje was een NL meisje en géén Chinese, dus als dat niet (goed) wordt uitgelegd, hoe kán ze dat dat weten?).

Volkomen ruk en dit was de laatste keer voor mij.