• Lid sinds 14 februari 2010

Cupido

Haarlem

Adriaans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Adriaans's profielfoto
    Adriaans heeft een recensie geschreven voor Cupido

Cupido is een tent die geen idee heeft hoe je met klanten om moet gaan. Als je een patatje besteld staat het al een uur klaar, en wordt het even opgewarmd in de magnetron. Soms zijn de dingen ook gewoon niet gaar, en dat zorgt voor vervelende maagkrampen. De voorbeelden van maaltijden die er hangen lijken voor geen meter op het eten wat je krijgt.

Cupido heeft een service van niks. Je besteld iets en 3 minuten later zijn ze jouw bestelling alweer vergeten. Het enige waar zij aan denken is geld. Het kan hun geen bak schelen of je broodje koud staat te worden op de toonbank.

Er hangt ook een sfeer van niks. Ze zijn niet vriendelijk.

De prijzen kloppen ook voor geen meter, even een klein voorbeeld: Ik bestelde onlangs een broodje frikadel en heb daar €2,50 voor betaald. Ik vroeg de eigenaar om een bonnetje. Later keek ik op het bord, en zag dat een broodje frikadel €2,00 kost! Ik heb de eigenaar hierop aangesproken, en die gaf als verklaring dat ketchup €0,50 kost. Dus ik zei tegen die man dat hij dat dan moet aangeven op de prijslijst. Het antwoord dat ik hierop kreeg was dat het ook staat vermeld. Hij wees naar het bord waar het volgende stond:

Patat zonder: €1,50

Patat ketchup: €1,80

Dus dan zou saus toch €0,30 kosten?

Cupido is gewoon duur!

2,7