• Lid sinds 6 januari 2010

Ik ben sinds 2e helft 2008 geïnteresseerd in de top keukens. Ik heb inmiddels al aardig wat restaurants bezocht. De krenten uit de pap zijn favoriet geworden. Deze favorieten blijf ik volgen maar ik probeer er zeker ook nieuwe adressen bij te vinden. Favoriet wordt je wanneer ik minimaal twee keer erg enthousiast ben.

De lunch is mijn favoriete tijdstip om te eten, diner alleen als het niet anders kan. Het beleven van nieuwe smaken en mooie wijn spijs combinaties zijn voor mij belangrijk, even als prijs-kwaliteit. Nieuwsgierigheid wint het soms van het verstand zodat ik af en toe de gerenommeerde zaken uit het top segment bezoek.

De punten achter de gerechten zijn op basis van mijn persoonlijke smaak waarbij de invloed van de begeleidende wijn is meegenomen. Ik heb geen opleiding genoten in deze branche en ben een pure hobbyist. Deze punten zijn vanaf 2019 duidelijk lager. Ik werk met een omrekentabel omdat ik na 10 jaar niet meteen nieuwe cijfers in mijn hoofd krijg.
Voor de liefhebbers:
8- 6,5
7 - 6.25
6- 6

Bericht van Stijn van Broek

• Hallo Adriaan, via een vriend van mij heb ik jou gelinkt op eet.nu. Ik lees met veel plezier je reviews bij restaurants hier in de omgeving. Wij wonen zelf in Eindhoven dus er komt genoeg hier in de buurt voorbij. Wij houden zelf ook erg van goede restaurants en goede wijnen. N.a.v. je review van Doyy in Eindhoven zijn we hier onlangs wezen eten en waren het zeker met je recensie eens.

Nou ben benieuwd welke goede tips ik nog zal gaan lezen maar keep up the good work zou ik zeggen👍

Met vriendelijke groet
    Stijn vd Broek

• Hoi Stijn,

daar schrijf ik ze voor, dat andere een indicatie hebben wat er te verwachten is. Leuk te lezen dat je dezelfde ervaring had, we komen er graag, een jong en enthousiast team. Fijn weekeind en op naar het volgende culinair avontuur,

groetjes Ad