• Lid sinds 27 juli 2015

De Branderij

Groningen

Adriaan van Zoelen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Adriaan van Zoelen's profielfoto
    Adriaan van Zoelen heeft een recensie geschreven voor De Branderij

Na alle positieve beoordelingen dacht ik dat ik een goede keus had gemaakt om hier eens met mijn vriendin uit eten te gaan. Helaas heb ik voor dit restaurant gekozen. Nadat we binnen waren gekomen en ons tafeltje hadden gekregen werd om ons drinken gevraagd. Op zich prima maar we kregen er geen menukaart bij. De voorgerechten werden redelijk snel geserveerd en deze waren gewoon goed en prima te doen. Het hoofdgerecht (biefstuk) van mijn vriendin werd geserveerd zonder te vragen hoe ze haar vlees wilde hebben. Bestek was niet schoon. De hoofdgerechten zijn gewoon echt te duur. De porties zijn te klein, je krijgt er een hele simpele koude salade bij, dus geen warme groentes. Klein bakje patat en beetje mayonaise erbij om het "af te maken". (Ik denk inkoop: biefstukje €2,50, patat €1,00, sla €1,00. Als je dit verkoopt voor ongeveer €19,50 dan zit je echt in een te hoge prijsklasse.) Nagerecht: sorbet met 3 bolletjes vanille ijs en koude chocola: €6,95... WC's zijn echt gewoon smerig maar dat had ik dan wel verwacht met de disco erboven... Het is gewoon een leuke kroeg en daar moeten ze het bij houden denk ik. Dus gewoon bitterballetjes en vlammetjes in de middag moet prima kunnen daar maar geen diner meer voor ons.