• Lid sinds 19 december 2011
Van restaurant:

1. Stella Di Mare

Arcen

adel heeft nog geen foto toegevoegd

1. adel's profielfoto
    adel vindt de recensie door Fam. van Heugten voor Stella Di Mare leuk

Fam. van Heugten

Het eten was super goed, heel lekker. De service/bediening was leuk, vriendelijk en goed. De sfeer prima. De inrichting is goed gekozen, toepasselijk, erg mooi. Je voelde jezelf echt voor een paar uurtjes op vakantie in Italië. Met 4 pers zijn we er geweest.

Con i migliori saluti,
    Fam. van Heugten

2. adel's profielfoto
    adel vindt de recensie door Fam van der Vorst voor Stella Di Mare leuk

Fam van der Vorst

Vandaag voor de zoveelste keer hier wezen eten. Iedere keer weer een hartelijk welkom als je binnenkomt. De menukaart is zeer uitgebreid en wat je besteld smaakt iedere keer bijzonder lekker. Bij de gemiddelde Italiaan met deze kwaliteit is de rekening na afloop dan ook duurder als bij Stella di Mare. Kortom een absolute aanrader als je van lekker eten houdt met goede service en erg vriendelijk bediening!!

3. adel's profielfoto
    adel vindt de recensie door Fam. van 't Hof voor Stella Di Mare leuk

Het maakt niet uit of je hier nu komt voor een pizza, salade, pasta, vis of vlees. De gerechten zijn stuk voor stuk smakelijk. De porties zijn eerder te groot dan te klein. Er wordt niet moeilijk gedaan als de kinderen een pizza willen delen, de helften worden zelfs apart belegd. Dat noem ik service. Wij hebben er graag 45 min. reistijd voor over om Stella di Mare te bezoeken. Chef Adel, zijn vrouw Mariam en het personeel zijn erg vriendelijk. Kortom we komen er graag. Ook niet onbelangrijk: Ze hebben er Hertog Jan van 't vat ;-)

4. adel's profielfoto
    adel vindt de recensie door Stephan voor Stella Di Mare leuk

Voor de derde keer hier gegeten. Elke keer weer is het heerlijk. Grote porties. Super smakelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed. Ongelofelijk dat het hier nu niet vol zit. Hadden ze in Eindhoven gezeten dan had er een wachtrij voor de deur gestaan. Grote aanrader!

5. adel's profielfoto
    adel vindt de recensie door Esther voor Stella Di Mare leuk

4 Oktober weer heerlijk genoten bij Stella di Mare. Een avond met wederom heerlijke gerechten en vooral de altijd warme ontvangst spreken ons hier enorm aan. Druk of rustiger in het restaurant, de service en kwaliteit zijn altijd hetzelfde. Een avondje echt genieten!!

6. adel's profielfoto
    adel vindt de recensie door Ton Vinken voor Stella Di Mare leuk

Wij hebben op 12-10-2014 bij jullie gegeten en het was in een woord geweldig. Gewaagde recepten die getuigen van een keuken waar met liefde gekookt wordt. We hebben vooraf de champignons met peper gehad en de steak met pepersaus als hoofd gerecht.

7. adel's profielfoto
    adel vindt de recensie door Leo van der Schuren voor Stella Di Mare leuk

Wij hebben op 1 maart 2015 fantastisch gegeten. Een zeer uitgebreide menukaart met kwalitatief hoogstaande gerechten. Het restaurant is modern en toch authentiek ingericht. Personeel zeer vriendelijk en ervaren. Wij komen zeker terug, ook al komen we uit Helmond.

8. adel's profielfoto
    adel vindt de recensie door Joe Shenouda voor Stella Di Mare leuk

Joe Shenouda

Heerlijk gegeten en gedronken, korte wachttijden en zeer vriendelijk personeel.

9. adel's profielfoto
    adel vindt de recensie door tim joppe voor Stella Di Mare leuk

Gezellig goed, lekker eten. Fijne dames in de bediening. Aanrader! Limoncello is heerlijk na het eten.

10. adel's profielfoto
    adel vindt de recensie door Malou van der loo voor Stella Di Mare leuk

Malou van der loo

Het eten & drinken is super. Veel keuzes op de menukaart! Sfeervol restaurant wat er gezellig uit ziet van binnen. Met mooie Italiaanse muziek. Fijne dames in de bediening. Als er iets niet naar wens is, zorgen ze ervoor dat je met een glimlach de deur uitgaat. Het is echt een aanrader! Wat ook fijn is dat je hier ook kunt afhalen. Aanrader.

11. adel's profielfoto
    adel vindt de recensie door michiel B voor Stella Di Mare leuk

michiel B

Echt heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, snapte niet waarom het niet afgeladen vol zat. Ben nu 2x daar geweest maar kom nog heel vaak terug 👍

12. adel's profielfoto
    adel vindt de recensie door twoerden voor Stella Di Mare leuk

De pizza's zijn hier echt heerlijk! De Calzone is goed gevuld en de "gewone" pizza's goed belegd. Voor pizza gaan wij alleen maar naar Stella di Mare.

13. adel's profielfoto
    adel vindt de recensie door Barbara kres voor Stella Di Mare leuk

Barbara kres

Ik heb hier 1 oktober gegeten. Ik vond het wat fris in de zaak, was daar niet op gekleed, maar wat er verder kwam heeft mij zeer aangenaam verrast.
    De indeling is lekker ruim opgezet, je zit dus niet bij een ander gezelschap op hun bord te kijken. Ook de menukaart is verrassend groot. Van alles is er te krijgen, van pasta en pizza tot vis en steak gerechten. Ook qua prijs is het zeer goed te doen en de kwaliteit laat mij nog steeds sprakeloos.
    Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik hier de lekkerste ossenhaas heb genoten tot nog toe. Mijn complimenten voor de chef en zijn personeel. Het was een zeer geslaagde avond!

14. adel's profielfoto
    adel is adel gaan volgen.
  15. adel's profielfoto
    adel heeft Stella Di Mare toegevoegd als favoriet restaurant