Activiteiten van Ad

1. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor De Galgenwiel
    Internationaal Waalwijk

Ad

Zo we waren een tijdje niet bij De Galgenwiel geweest vanwege de matige service en kwaliteit van het eten bij de vorige eigenaar. Chapeau voor de nieuwe eigenaren: geweldig lekker gegeten voor een eerlijke prijs. De service is erg goed (vriendelijk personeel en erg attent). Vanaf gaan we hier weer vaker eten!

2. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor De Zoete Kers

Ad

Blijft een prima adres waarvan de formule niet gaat vervelen. We (6 personen) hebben weer een leuke avond gehad met lekker eten. De bediening is vlot en attent. Knap dat men voor deze prijs dit kan presteren,

3. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor De 's Limmerick

Ad

Voorheen reden we om voor de spareribs bij de Slimmerick, maar volgens mij zit er een andere eigenaar in. De hoeveelheid en smaak is een stuk minder. Het dessert komt volgens mij zelfs kant en klaar uit de diepvries. Hier gaan we niet meer naar toe.

5,7
  4. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor Eeterij de Dungense Brug

Ad

Verrassend goed gegeten! Prima bediening, erg attent en aardig. Dit restaurant gaan we zeker vaker bezoeken. We waren met vieren en unaniem van mening dat dit kwaliteit is. Persoonlijk had ik als hoofdgerecht het lamstrio. Prima bereid! Het nagerecht was buiten de kaart om (met cheesetaart), heerlijk. Complimenten aan de kok en de bedrijfsleiding. Er wordt veel aandacht aan het eten besteed.

5. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor De Zoete Kers

Ad

Prima gegeten! De formule met 3 gangen voor € 25 biedt ongekende mogelijkheden. De zaak zat mudvol en dat is niet voor niets.

6. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor Q, vanouds Qke-leQ

Ad

We hebben hier met 6 personen gegeten. De ambiance is gezellig. De zaak zit volledig vol en dat zegt meestal wel iets over de prijs-kwaliteitsverhouding. Dus ook hier wordt dat bevestigd! Men doet erg zijn best om het de gasten naar de zin te maken.

7. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor De Ambiance
    Internationaal Waalwijk

Ad

We zijn afgelopen weekend met 4 personen gaan eten bij De Ambiance. We hebben alle vier gekozen voor het maandmenu. Het voorgerecht (salade zalm of kalkoen) was veelbelovend. Helaas geldt dat niet voor de rest. De biefstuk en kophaas waren beiden taai en niet bijzonder van smaak. Het nagerecht (kegelframboos en amaretto) was duidelijk kant en klaar gekocht zonder enige persoonlijke inbreng. Teleurstellend! Het blonde meisje in de bediening was wel erg aardig. Ik heb de service toch matig beoordeeld omdat de jongeman die attent kwam vragen of ik nog iets te drinken wilde, dit compleet vergat en ik zelf na 25 minuten er nogmaals om moest vragen. Hiernaast duurde het tussen de gerechten veel te lang. De sfeer werd ook nadelig beïnvloed door een gezelschap naast ons dat erg luidruchtig was. Hier kan de eigenaar niet veel aan doen, maar in het minste geval hoort men hier iets van te zeggen. Dit gebeurde niet. Samenvattend: niet geweldig en in de buurt zijn zeker betere restaurants te vinden.

8. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor Diner Bar Hemlock's

Ad

We hebben hier met drie personen een 3-gangendiner genoten. Het voorgerecht was redelijk recht toe rechtaan, niets apart. Het hoofdgerecht was redelijk. Naast wat kleffe frietjes en een eenvoudige salade stelden de bijgerechten weinig voor. Het nagerecht was zeer eenvoudig. De dame blanche was een klein bolletje slagroom met drie kleine bolletjes ijs en een bakje verkruimelde chocolade. Onze zoon had van alles wat, maar dan ook zeer weinig van alles wat. Samenvattend: erg gewoontjes en met weinig aandacht en gevoel bereid. Wij komen hier in ieder geval niet meer.

5,3
  9. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor De 's Limmerick

Ad

Eenvoudige eetcafé, met verrassend lekkere spareribs.

De entourage is gezellig te noemen.

Samenvattend: een leuk eetcafé voor een informele hap.

10. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor Restaurant Bijster

Ad

In tegenstelling tot de overige beoordelingen vind ik het eten niet geweldig. Dit vooral in relatie tot de prijs.

De bediening was wel goed te noemen.

4,7
  11. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor D'n Berepot
    Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

Heerlijke pannekoeken!

Alles vers bereid en met een vriendelijke, leuke bediening. Op het gebied van pannekoeken is dit absolute top.

12. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

Ad

Zeer matige kwaliteit pannekoeken! Volgens mij zijn het min of meer kant en klare pannekoeken die alleen nog opgewarmd worden. De bediening was eveneens verre van goed. Onvriendelijk en onpersoonlijk. Omdat Heusden altijd veel bezoekers trekt zal dit restaurant wel blijven lopen, maar dit ligt zeker niet aan de kwaliteit en bediening!

Wat een ramp.

13. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor Petite Ruelle

Ad

Prima eten en bediening. We hadden gekozen voor een seizoensmenu. Alles was vers en goed bereid en dat voor een prijs van € 25. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen.