• Lid sinds 27 augustus 2011

't Moment

Rosmalen

1. Ad Smits's profielfoto
    Ad Smits heeft een recensie geschreven voor Croy de Pettelaar

Vanavond weer eens heerlijk gegeten bij Croy De Pettelaar. Met vierpersonen bestelde we de Zuid Amerikaanse Biefstuk. Tjonge jonge zeg… wat was die heerlijk mals! Maar ook het voorgerecht was van de zelfde onberispelijke smaak en kwaliteit… Carpaccio! Maar lekker eten is niet compleet als er geen heerlijk toetje is, en die mochten we zelf uitzoeken bij het Dessert Buffet. De keuze was groots en kiezen was niet makkelijk, dus dan maar een keertje terug en nog eens iets lekkers proeven. Tenslotte afgesloten met een heerlijk koppje koffie en heerlijk voldaan naar huis.

Tot de volgende keer maar weer… en dat zal zeker niet lang duren!

2. Ad Smits's profielfoto
    Ad Smits heeft een recensie geschreven voor Croy de Pettelaar

Had zin om eens lekker uit te gaan eten, wat?...geen idee. Hoorde goede verhalen van Croy De Pettelaar in Den Bosch, leek mij een goed idee. Nou het bleek een heel goed idee. Asperges op zijn Brabants dat leek me wel lekker. Lekker bleek niet het juiste woord...ze waren voortreffelijk lekker. Zelden zo'n lekkere asperges gehad, de laatste waren van mijn tante, dat is dik 30 jaar geleden. Die van Croy De Pettelaar staan minimaal op gelijke eenzame hoogte qua serveren, botersaus en niet te vergeten de heerlijk gekookte krieltjes. Natuurlijk met gekookt ei en een voorteffelijke gekookte ham. Dat samen met een lekker glas Croy bier. Ook de voorafjes waren heerlijk, ik een asperge soep en mijn vrouw een asperge salade. Ook, u raadt het vast al, heerlijk! En het toetje, zeg maar TOETJE, voortreffelijke chocolademousse met aardbei, kaneel ijs met nootjes, Luikse wafel met ijs en een soort hamburger, in die vorm, ijs met rode bessen. Mmmmmm. Team Croy De Pettelaar in Den Bosch..tot binnenkort!!!

3. Ad Smits's profielfoto
    Ad Smits heeft een recensie geschreven voor 't Moment

Ik kom nu al meer dan een jaar, wekelijks en soms meerdere keren per week, bij 't Moment met mijn gezin, collega's en personeel. Iedere keer weer is het een feest om hier te mogen eten, zeg maar gerust genieten! Alles is even lekker, heb de hele kaart onderhand wel gehad en altijd heerlijk en zeer smakelijk. Ook de bediening is altijd vriendelijk en correct. Het was bij mij zeer zeker altijd meer dan goed. Team 't Moment ga vooral zo door!