• Lid sinds 21 mei 2019

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Achien Bosch heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Achien Bosch's profielfoto
    Achien Bosch heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Pauw

Ik wil het wel even opnemen voor de Pauw heel jammer dat dit jullie is overkomen , maar de ondernemers hebben het beslist niet makkelijk gehad na de vuurwerkramp ,sterker nog de meesten zijn gewoon weg .Het zijn hardwerkende mensen die wij al meer dan 40 jaar kennen en iedereen heeft wel eens een slechte dag ,voor de ramp was dit een heel druk restaurant ,waar iedereen uit de buurt heen ging ,echter na de ramp moesten ze helemaal weer opnieuw beginnen in een compleet andere wijk en de meeste klanten waren er niet meer .Het zal best wel eens een keer minder kunnen zijn maar nu is het weer prima , beetje coulance voor mevrouw is dan ook op zo'n plaats .Ik neem het ook even voor haar op omdat ze er nu nog op aan word gesproken over wat U er op hebt gezet ,was er een paar weken geleden bij dat dit gebeurde en dat was heel zuur kan ik U verzekeren en daarom heb ik dit even gedaan , omdat wij er nog steeds met veel plezier komen en het heerlijk is !

2. Achien Bosch's profielfoto
    Achien Bosch vindt de recensie door Jos voor Restaurant De Pauw leuk

een goed restaurant voorzien van een goede keuken. nieuw gebouwd na de ramp in 2000.

3. Het eten is echt heerlijk, ben hun vaste klant.

De bediening is goed en ik heb er gewoon geen woorden voor!

4. Robbedoesch

Kom regelmatig bij de Pauw voor het weekmenu, is telkens afwisselend en zeer smakelijk. Echt een aanrader...

5. Achien Bosch's profielfoto
    Achien Bosch vindt de recensie door Mark voor Restaurant De Pauw leuk

Ik kom geregeld bij De Pauw eten halen. Er komt alleen maar kwaliteit uit de keuken. Door mijn werk kom ik wereldwijd wel bij diverse Aziatische restaurants, maar zoals bij de Pauw vind ik het bijna nergens...
    De pauw is een echte aanrader.

6. Achien Bosch's profielfoto
    Achien Bosch vindt de recensie door TK voor Restaurant De Pauw leuk

Wij hebben hier vaak eten opgehaald. Lekker en niet te duur!

7. Achien Bosch's profielfoto
    Achien Bosch vindt de recensie door all2u voor Restaurant De Pauw leuk

Wij moesten snel cateren voor 30 personen. Dat werd dus op het laatste moment afhalen voor een grote groep. Super service, heel behulpzaam. Eten was prima en de prijs/kwaliteitsverhouding super! Echt een aanrader.

8. Herman&Heleen

Nette chinees en lekker eten voor een goede prijs. Aanbeveling: tid pan gerecht!

9. Achien Bosch's profielfoto
    Achien Bosch vindt de recensie door AP voor Restaurant De Pauw leuk

Prima Chinees, altijd vriendelijk. Goede afhaalmenuutjes. Om te eten heerlijke teppan.

10. Achien Bosch's profielfoto
    Achien Bosch vindt de recensie door rp.schut voor Restaurant De Pauw niet leuk

Vele jaren prima gesmaakt, maar sinds enkele maanden smaakt het eten niet meer, te laf van smaak en niet zoals vroeger.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  11. Achien Bosch's profielfoto
    Achien Bosch vindt de recensie door AYLIN voor Restaurant De Pauw niet leuk

Al 20 jaar halen we af bij deze Chinees. Afgelopen week toch maar eten in het restaurant was de gedachte, maar o wat een onvriendelijke en chagrijnige mevrouw. We wouden bij het raam zitten waar nog 1 plek vrij was, blijkbaar waren er net mensen voor ons opgestaan (er stonden 2 lege glazen). Mevrouw heeft gezegd dit niet normaal te vinden en dat het onbeschoft was van ons omdat er aan de andere kant nog een lege tafel was. We wouden ons jubileum vieren, maar dit is totaal verpest. We zijn opgestaan en mevrouw heeft ons tot de deur toe beledigd. Ik heb zelf ook een restaurant en dit mag en kan niet. Jammer.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  12. Net Chinees restaurant. Kom er al twee jaar en het is elke keer goed eten. Ontzettend vriendelijke gastvrouw ook. Top!