• Lid sinds 24 maart 2015

Beoordelingen

1. 1
  2. 8,7
Nieuwe recensie

A. van Aggelen heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. A. van Aggelen's profielfoto
    A. van Aggelen heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Uitermate teleurstellend en verschrikkelijk!!
    Wat een geweldig leuke avond had moeten zijn voor de verjaardag van mijn man is uitgelopen op een totale deceptie bij Farinella Vlaardingen. Twee weken van tevoren een tafel besproken bij het raam maar toen we aankwamen konden we een tafeltje gaan uitzoeken in het looppad.... Er was NIETS gereserveerd. Er werd bijgezegd wie het eerst komt krijgt de beste plaatsten ook zonder reserveren. Uiteindelijk konden we ,op vrijdagavond, elders terecht die WEL een tafeltje voor ons had, ondanks de drukte, en NIET in het looppad. Kortom, zou ik Farinella aanraden bij familie, vrienden en kennissen... NEE, dat wil ik ze echt nooit aandoen!!

2. A. van Aggelen's profielfoto
    A. van Aggelen heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Bij het reserveren online is duidelijk gemaakt dat het om een verjaardag ging, wetende dat er bij Farinella altijd wat aan gedaan wordt. Helaas moest ik bij het afrekenen de bediening hier aan herinneren... Heel jammer!!