• Lid sinds 6 september 2011

Hans en Grietje

Zeewolde

Hans en Grietje

Zeewolde

A. Teeuwissen heeft nog geen foto toegevoegd

1. A. Teeuwissen's profielfoto
    A. Teeuwissen heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Na een eerder een minder goede ervaring gehad te hebben, zie 1 september 2011, zijn we vandaag nogmaals een pannenkoek gaan eten bij Hans en Grietje.
    Deze keer een goede ervaring.
    De tafels waren overal keurig voorbereid met menukaarten en bestek en waren ook schoon, de vorige keer door drukte, was dit niet het geval.
    We zijn vriendelijk en snel geholpen, dus wat ons betreft een aanrader om te gaan eten. De pannenkoeken zijn erg smaakvol en de enthourage is natuurlijk gezeldig, er valt voor de kinderen een hoop te beleven

2. A. Teeuwissen's profielfoto
    A. Teeuwissen heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Op woensdag 31 augustus zijn we pannenkoeken wezen eten en hadden om 18 uur gereserveerd. We kwamen om 17:50 uur aan en kregen een tafel heelmaal achterin een hoekje afgelegen van de rest, terwijl we 5 weken geleden hadden gereserveerd en gevraagd hadden om een beweegbare tafel. Dat dit dan toch niet kan stond bij de voorwaarden, maar als je met 8 personen komt, mag je toch aannemen, als je zo vroeg reserveert, dat deze wens gehonoreerd wordt. Bij vraag konden we toch aan 1 van deze tafels zitten, dat was dan goed geregeld.
    Er kwam redelijk snel iemand vragen of we wat wilden drinken en dit kregen we.
    Een tijd daarna hebbben we zelf om de menukaart moeten vragen, anders hadden we denk ik nooit een kaart gekregen.
    Nadat de bestelling werd opgenomen hebben we heel lang moet wachten op onze panenkoek. Voor 18 uur binnen en na 20 uur kregen we pas de overigens heerlijke pannenkoek, maar omdat we zo'n trek hadden en vooral de kinderen van 3 en 5 jaar, die normaal om 20 uur al lang in bed liggen, hebben we deze heel snel gegeten en er niet eens echt van kunnen genieten.

Uiteindelijk kregen we wel meerdere excuses en de vraag of we het nog een keer durfden te proberen, maar dat weten we nog niet! En gewoon een hele rekening, er mocht wel een gratis toetje bij ofzo.
    Het is een hele leuke plek, met leuke elementen in het restaurant, maar als het zo moet, zijn er 10 anderen, dan maar geen beweegbare tafel of iets dergelijks.

6,5