• Lid sinds 4 oktober 2011

De Heeren

Purmerend

A. Sonderman heeft nog geen foto toegevoegd

1. A. Sonderman's profielfoto
    A. Sonderman heeft een recensie geschreven voor De Heeren

Na een lange dag in Amsterdam besloten we te gaan eten in Purmerend. Cafe de Heeren zag er goed uit en heeft een mooi terras met loungebanken.
    Op een bord voor de deur stonden prijzen die nog redelijk te noemen zijn (de meeste horeca prijst zichzelf uit de markt tegenwoordig). We wilden bestellen, maar de (enige die bestellingen op mocht nemen!) serveerster op het terras lette niet echt goed op. Uiteindelijk was ik m'n bestelling aan het opgeven en zij draaide zich gewoon even om, om met een collega wat te praten. Daarna vroeg ze nog een keer wat ik ook alweer wilde eten. We hadden een spies besteld en brood met aioli vooraf. Dat duurde ca. 40 minuten voordat dat kwam. Het drinken werd wel direct gebracht. Na het brood kwamen de hoofgerechten ook na een wat te lange tijd. De borden werden echter niet op onze tafel gezet, maar een paar tafels verderop. De man die daar zat keek een paar minuten naar z'n bord en ontdekte dat dat niet was wat hij besteld had. Het was voor mijn tafel bedoeld. Dat duurde weer even voordat de serveerster terug kwam om het op de juiste tafel te zetten. We hebben wel van het eten genoten, want dat was dik in orde, maar om ons heen ging ook van alles fout. Bestellingen stonden minutenlang op verkeerde tafels met als resultaat dat een en ander behoorlijk afkoelde. Ook daar kwamen weer klachten over.
    Ik weet natuurlijk niet of het bedienend personeel altijd op deze manier 'presteert', maar toen wij er waren was het bar en boos. Ik zou alleen om die reden toch niet meer bij de Heeren gaan eten.