• Lid sinds 12 oktober 2017

2. -

Thu Thiem

Emmen
Nieuwe recensie

a. rombouts heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. a. rombouts's profielfoto
    a. rombouts heeft een recensie geschreven voor 't Oelnbret
    Nederlands Dalen

Wij komen hier al jaren en het is altijd prima!

Gezellige ambiance, de gerechten zijn met zorg klaargemaakt en de porties zijn precies goed.
    Wellicht zouden er twee a drie groente gerechten van het seizoen in aparte schaaltjes kunnen worden toegevoegd.

2. a. rombouts's profielfoto
    a. rombouts heeft gereageerd op een recensie van Thu Thiem

Het zou fijn zijn geweest, als uw eigen email adres bekend was geweest. Dan had ik dat natuurlijk gebruikt.

Niet iedereen maakt gebruik van Facebook.....

Met vriendelijke groet,

A. Rombouts

3. a. rombouts's profielfoto
    a. rombouts heeft een recensie geschreven voor Thu Thiem
    Vietnamees Emmen

Een keer heerlijk gegeten bij Thu Thiem, nadat wij vanaf ca 13.00 Uur op het bankje voor de zaak hadden zitten wachten tot de zaak openging (op de geraadpleegde website was toen kennelijk een onjuiste openingstijd aangegeven).
    De tweede keer dat wij er wilden eten heb ik 's morgens een reservering ingesproken op het op de websites vermelde telefoonnummer. Wij wilden er met 4 volwassenen en 1 peuter gaan eten. Omdat er niet werd teruggebeld dat het niet zou kunnen, daar met zijn allen heen (3 gasten kwamen uit de Betuwe, speciaal om bij Thu Thiem te kunnen eten). Maar toen wij daar aankwamen, werd meegedeeld dat er een evenement was en voor ons geen plaats.
    Daarom nu op dinsdag al via het op de website aangegeven e-mail adres gereserveerd voor donderdag 12 oktober, met verzoek om de reservering te bevestigen. Omdat wij op woensdag nog niets hadden gehoord, op die dag tijdens openingstijd van Thu Thiem via Butler geprobeerd te reserveren voor donderdagmiddag.
    Aangezien wij op donderdag om 11.30 Nog steeds geen bevestiging hadden en wij niet weer voor niets naar Emmen wilden reizen, de aanvraag om reservering geannuleerd.
    Het eten is prima, maar de communicatie laat ernstig te wensen over.