1. Uitgekozen om te lunchen omdat er biologisch staat bij Eet.nu en het er op de foto's gezellig uitziet.

Bij aankomst de vraag (aan de aardige dame op het terras) of alles inderdaad biologisch is en we kregen als antwoord: Hoe bedoelt u biologisch? Oftewel ze hebben helemaal niets dat biologisch is. Graag aanpassen op eet.nu.

Vervolgens de vraag of er lactosevrije en glutenvrije maaltijden waren zoals aangegeven op eet.nu. De aardige dame zou het even in de keuken navragen. Bij terugkomst werd ons gevraagd wat we wilden hebben. Er werd niet aangegeven wat de keuze in lac/glut vrij was.

Na een keuze gemaakt te hebben: twee uitsmijters zonder spek. Kregen wij één uitsmijter met en één zonder spek.

Na het eten wilden wij nog graag koffie drinken. Moest naar binnen omdat er maar één iemand op het terras liep en het te lang duurde.

Bij het betalen van de rekening, niet één koffie als excuus voor de fout met de uitsmijter.

Smaken verschillen, maar oude bruine rietenstoeltjes en donkergele (niet schoon) tafelkleedjes kwamen mij wat oud en viezig over.

Wel nog een 6 voor het eten wat de uitsmijter was verder prima.

Voor ons geen succes.