De Patatoloog

Haarlem

A. G. Wijnhoff heeft nog geen foto toegevoegd

1. A. G. Wijnhoff's profielfoto
    A. G. Wijnhoff heeft een recensie geschreven voor De Patatoloog

Mogelijk een aardig optrekje/snackbar waar u een kopje koffie of een kroketje kan bestellen en opeten. Echter volledig in tegenstelling wat de naam van deze snackbar suggereert, "The Patatoloog" is de kwaliteit van de patat om te huilen.
    volledig smakeloos, zelfs als ik extra zout vraag. Bijna geen keuze uit sauzen. Uitsluitend mayonaise, joppie en satésaus, en deze komen uit fabrieksknijpflessen. Zeer smakeloze en nog prijzige hap.

2,4
  2. A. G. Wijnhoff's profielfoto
    A. G. Wijnhoff heeft een recensie geschreven voor The Irish Cottage

Lekker gegeten, echter ook niet overdreven speciaal. Het was er erg koud omdat de kachel nagenoeg niet aan stond. Er was ook niet iets van een muziekje aanwezig. Bij de ingang van het restaurant ligt bij een schrijven voor het aankomend kerstarrangement, maar om daar nu te gaan zitten bibberen van de kou met Kerst, is niet zo een aantrekkelijk idee. Al met al, best pittige prijzen t.o.v. de totale sfeer, binnentemperatuur/klimaat en ambiance. Misschien puntjes van aandacht voor de toekomst.

3. A. G. Wijnhoff's profielfoto
    A. G. Wijnhoff heeft een recensie geschreven voor Wilma & Albèrts

Perfect, super gezellig en erg vriendelijke en deskundige bediening.

Het eten is kortweg meer dan heerlijk en de porties zijn lekker royaal.

De kleine tafeltjes geven juist een erg intieme en gezellige sfeer.

Ook de keuze van de wijn is prima.

Wilma en Albert, ondanks het feit dat wij ook niet uit de buurt komen, raden wij iedereen aan om bij jullie te gaan dineren en zich te laten verwennen voor een zeer betaalbare prijs. Wij komen binnenkort meer dan graag weer bij jullie eten.