• Lid sinds 28 juli 2021

Olympia

Zwolle
  2. Olympia

Zwolle

A. heeft nog geen foto toegevoegd

1. A.'s profielfoto
    A. heeft een recensie geschreven voor Olympia

A.

Gereserveerd met een dinerbon van de Blokker. Achteraf pas de slechte reviews op Google gelezen. We dachten dat het wel niet zo'n vaart zou lopen, mensen zeuren soms om niks. Dus wij vol goede moed erheen. Hadden we maar geluisterd. Wat een ellende!
    Tot 2 keer toe was er een product niet op voorraad waar ze een uur na het bestellen pas mee aankwam.
    Uiteindelijk anderhalf uur moeten wachten op een zwart aangebrand voorgerecht. Teruggestuurd naar de keuken, kwam verder geen oplossing voor maar stond achteraf wél op de rekening (niet voor betaald natuurlijk)
    Het hoofdgerecht was op de gyros na niet te eten. Droog gehakt waar geen smaak aanzat. Smaakloze gebakken aardappelen. Ik ben normaal echt niet zo moeilijk wbt restaurants, maar dit was echt slecht. We hebben het meeste gewoon laten staan.
    Mijn moeder is misselijk weggegaan. Het vieze vlees brak haar echt op.
    Ook waren er drankjes teveel in rekening gebracht. Er klopte echt helemaal niks van. Hier gaan we nooit meer heen!

Een kleine kanttekening: de bediening die net 2 weken in dienst was was wel heel vriendelijk, verontschuldigde zich ook voor de ellende.

2. A.'s profielfoto
    A. vindt Olympia niet leuk