Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Colijnsplaat verdeeld zijn.

1. Het was lekker eten, bediening keurig. Gewoon een leuk eetcafé, zonder veel poespas.

2. M.jansen

Na ochtend verbleven tussen marketing formules met omhooggevallen, moet ook aan vega, onbekwame horerca met ongeschoold onbekwaam personeel was de Patrijs in Colijnsplaat een absolute verademing. Horeca zoals horeca moet zijn. Vriendelijk en gastvrij en een ongelofelijke prijs kwaliteits kaart.
    Vakbekwaam sinds 1607. Geen omhoog gevallen onbekwame eendagsvliegen die het gastvrije horecelandschap verpesten.

3. J Boelen

Gisteren gestopt voor de lunch tijdens een fietstocht bij de Patrijs. Leuke lunchkaart met veel keus. Lekker 12 uurtje gegeten. Aardige mensen, snelle service. Komen we zeker nog een keer terug voor het diner, goede prijs kwaliteit verhouding 👍

4. Heerlijk gegeten voor een klein bedrag. Bediening zeer vriendelijk.
    Eigenlijk niets dan lof!!!

5. Voor de eerste maal hier gegeten en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
    Wij hopen dat dit soort gelegenheden weer in de mode komt.
    Recht toe recht aan eten.
    De slibtong was geweldig en mijn tournedos met champignons was hoe het hoort te zijn.

6. Aardige bediening, leuke plek en lekker eten voor een redelijke prijs!

7. Thijs Tazelaar

Lekker eten. Goede bediening en voor een schappelijke prijs.

8. Van tevoren gereserveerd. De keuze laten vallen op het 3 gangen menu. De kaaskroketjes waren lauw, het hoofdgerecht dat bestond uit entrecote was niet echt warm en er zat weinig smaak aan, de salade en de frietjes waren lekker. Als toetje gekozen voor de hangop maar dit was beneden de maat. Het leek er zelfs niet op volgens onze maatstaven. Het leek eerder op yoghurt met klontjes. Voor ons in ieder geval niet voor herhaling vatbaar.
    Tot slot was ook nog de Brugse Zot op, jammer.
    De dames van de bediening deden hun best.

9. We hebben heerlijk gezeten gegeten en gedronken. Leuke locatie. Duurde alleen wat lang. Verder alles goed.

10. Wij hebben er lekker gegeten.
    Hadden het dagmenu. Niet duur.
    De bediening was ook prima.
    Waren een weekendje in Zeeland.
    Dus zullen niet snel terug komen.
    Anders zeker wel.

11. A. Bloemers

Heerlijk gegeten, royale moot zalm en tafelgenoot 2 stukken zeebaars perfect gebakken. Met lekkere handgesneden frites en royale kommetjes met diverse rauwkost. Vriendelijke bediening, enig minpuntje was dat het gekozen speciaalbier op was.

12. Wijnie den Haan

Leuke gelegendheid om te eten, vriendelijke mensen.
    Website is helaas niet beschikbaar

13. Catsburg

Veiligheid 10. Ontvangst 10. Menu 10. Was weer als vanouds. Heeeerlijk.

14. H. De leeuw

Eten regelmatig bij de Schelde, naar mijn idee een van de betere visrestaurants in zeeland hoop er nog vaak te komen.

15. Anoniem

Lekker, voldoende, vriendelijk, dik in orde.

16. Wat een fijne plek is dit om gezellig en ontspannen te eten! Heerlijk gegeten, aardige bediening en ook erg fijn is de ruime tafel met heerlijke stoelen. We zijn hier al meerdere keren geweest en blijven zeker terug komen!

17. Chinees-Indisch Colijnsplaat

Ik vind het eten buitengewoon goed van kwaliteit. De eigenares heeft het zelfs een keer gebracht toen ik niet kon lopen. Werkelijk ontzettend aardig. En vergeet niet : dit is de enige chinees op Noord Beveland. Dus mensen die het niet lekker vinden, ga fijn naar Goes.

18. Patrick

19. Eerste kerstdag heerlijk gegeten met familie. Erg goede sfeer het is er gezellig en gemoedelijk kwaliteit eten prima. Wij komen hier zeker terug.

20. Sfeervolle zaak om positief te beginnen..
    Echter de bediening was "pet" veel vergeten bestellingen....
    Het eten: voorgerecht een LUXE vissalade... wat zalm uit een pakje, twee flinterdunne palingfiletjes een scampi en een ondefinieerbaar stukje vis? Een een huisgemaakt garnalenkroketje, geen garnaal gezien!! Hoofdgerecht de zeetong was oké. Nagerecht niet om over naar huis te schrijven.

Jammer, echt niet voor herhaling vatbaar.

21. Perfecte locatie om met een groep te eten.
    Prijs kwaliteit perfect.

22. J vd list

Leuk ouderwets restaurant met zeer goede kwaliteit.

23. Het eten en de service was de keren voordien gewoonlijk goed tot we met de kleinkinderen kwamen!
    Er werd een volledige menu besteld voor twee volwassenen en tweemaal een curryworst met friet voor de kinderen, dit laatste (friet met curryworst) werd geweigerd, er werd ons door de uitbaatster duidelijk gemaakt dat ze na vijf uur geen curryworsten meer serveren.
    Er werd dan voorgesteld van een hamburger te nemen voor de kinderen maar omdat deze hamburgers ingrediënten als groenten bevatte en de kinderen deze hamburgers op die wijze niet lustte moesten ze noodgedwongen kibbeling eten. Wij vinden dat deze uitbaters op dat moment on-kindvriendelijk overkwamen.
    Op een ander eetlocatie en zeker in België zouden ze daar geen probleem om gemaakt hebben met het serveren van een simpele curryworst met friet na vijf uur, tenslotte het zijn maar kinderen.
    We stellen vast, qua service naar de kinderen toe laat veel te wensen over.

24. Heel lekker gegeten! Goede prijs kwaliteit (komen zeker weer terug!

25. Lekker gegeten in een huiselijke omgeving!

Gastvrij 3gangen menu voor een Frans prijsje, waardoor je doordeweeks ook nog eens durft binnen te stappen.
    Top, ga zo door!

26. Zowel vlees als vis hoofderechten zijn uitstekend, heel veel heerlijke voorgerechten en prima nagerechten, goede sfeer en uitstekende bediening. Alles vers en origineel.

27. Marianne Visser

Altijd naar ons zin en erg correct. Goede maaltijden en toetjes!
    Meer heeft het niet nodig.

28. Van delden

Heel mooi gezellig restaurant! Heerlijk gegeten. Een verrassende amuse vooaf en voor ons hondje een paar hondenkoekjes. Dat noem ik nou service en een gevoel van welkom heten! Top!

29. Werkelijk overheerlijk gegeten. Uitmuntende prijs kwaliteit en een hele prettige bediening!

30. Chinees-Indisch Colijnsplaat

Helaas meerdere keren aangegeven, maar geen verbetering. We halen af en toe Chinees. Het eten is op zich prima, behalve de kipsaté (die is erg chemisch). Het nadeel is dat je niet los een bakje babi pangang kan bestellen, alleen als menu, met als gevolg dat je een bakje krijgt met meer groenten/kroepoek dan spek. Het toppunt zijn echter de doorzichtige frietbakjes, het eten zakt er gewoon doorheen. De prijs is relatief duur, zeker gezien de slechte kwaliteit.

2,7