Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Colijnsplaat verdeeld zijn.

In een woord uitstekend er wordt zeer veel zorg aan alles besteed. Na de eerste maaltijd kabeljouw en Noordzeetong zijn wij vanwege het grote succes hebben wij direct voor de volgende avond geboekt. T bone en sliptongen wederom prima. Prijs/kwaliteit uitstekend.De volgende keer in Zeeland gaan wij zeker weer bij Zeelandia eten en dat blijft niet beperkt tot een maal.

R Simonse

We hebben heel lekker gegeten, maar het nagerecht was niet te eten, het was het chocolade nagerecht van het menu van de chef.
    Maar wat ik te eten kreeg weet ik niet, het was niet kapot te krijgen het was harder als een steen, ik heb het kenbaar gemaakt maar men heeft er niets aan gedaan niets nieuws aangeboden, alleen gezegd ja ze hebben iets verkeerd gedaan zelfs op de rekening stond gewoon het niet te eten ding!
    Jammer dat het zo eindigde!

Wir waren am 05.04.17 im Zeelandia. Wir haben seit langem nicht mehr so super gut gegessen. Ein grosser Lob an Küche und Personal. Wir kommen wieder.

(Vrije vertaling Redactie Eet.nu)

Wij waren op 05-04-2017 in Zeeland. Het was lang geleden dat we zo goed gegeten hebben. Veel lof voor de keuken en het personeel. Wij komen terug.

Petra Pfennigs

Wir waren am 04.10.17 zum wiederholten mal in unserem Herbsturlaub wieder im B. Zeelandia. Heute hat sich die Küche wieder mal selbst übertroffen. Es ist eine wahre Augenweide, wie die Speisen präsentiert werden. Der Koch ist ein absoluter Spitzenkoch, der uns immer wieder mit neuen Kreationen überrascht. Die Lachs- Quiche zerging auf der Zunge und der Vorspreisen-Salat mit Hühnchen war ein Traum. Das Hühnchen zart und trotzdem außen knusprig gebraten u. lecker gewürzt.
    Wie immer war der Fisch und das Steak der Hauptspeise auf den Punkt gebraten. Einfach top!
    Die Nachspeise, eine super leckere Überraschung. Selbst hergestelltes Eis welches mit Liebe angerichtet worden war. Die Tiramisu locker leicht und einfach herrlich.
    Die Service-Kräfte war wie immer, sehr freundlich und hatten trotz (sehr seltener) Abwesenheit der Chefin alles sehr gut im Griff. Hochachtung vor der Bedienung und vor allem der Chefin.
    Es macht immer wieder Spaß im Bistro Zeelandia essen zu gehen.
    Auch, wenn wir Gäste mitnehmen brauchen wir uns nicht blamieren. Alle waren ausnahmslos begeistert. Wir kommen nächsten Samstag wieder.
    Schöne Grüße nach Colijnsplaat

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Wij waren op 4.10.17 opnieuw tijdens onze herfstvakantie bij Bistro Zeelandia. De keuken heeft zichzelf weer overtroffen. Het is een waar genot voor de ogen, de manier waarop de gerechten gepresenteerd worden. De kok is meesterlijk, gezien hij ons elke keer met nieuwe creaties verrast. De zalm-quiche smolt op onze tong en de salade met kip als voorgerecht was om van te dromen. De kip was mals en toch van buiten knapperig en lekker gekruid.
    Zoals altijd was de vis en de steak bij het hoofdgerecht perfect gebraden. Top!
    Het nagerecht, een super lekkere verrassing. Zelfgemaakt ijs dat met liefde gemaakt is. De tiramisu was lekker luchtig en gewoon heerlijk.
    Het service personeel was zoals altijd zeer vriendelijk en hadden (zelfs zonder de aanwezigheid van de bazin) alles onder controle. Respect voor de bediening en vooral ook voor de bazin.
    Het is elke keer weer een genot bij Bistro Zeelandia te eten. Ook als we gasten meenemen hoeven we ons niet te schamen. Iedereen is altijd zonder uitzondering verbaasd. We komen volgende zaterdag weer.
    Fijne groeten aan Colijnsplaat.

Hilde en Heidi

Zeer goede ervaring. Vriendelijke bediening. Restaurant zat vol en dit op een donderdagavond. De bediening was vlot en vriendelijk. Het eten was super behalve de zeetong die niet voldoende was gekuist waardoor een deel van de vis een slechte smaak had. Verder hebben wij genoten van het eten. Wij hebben, zelfs met het minpunt, direct gereserveerd voor het eerste weekend van oktober om er met de familie te gaan eten. Wij hebben er de menu 3 gegeten. Meer dan voldoende. We zouden de menu opnieuw kiezen voor de super lekkere carpaccio en dan misschien vlees ipv vis.

Hele leuke brasserie en heerlijk eten met genoeg keuzes. Ik heb een keer meegemaakt dat er een fout was op de rekening maar dat werd gewoon netjes opgelost. Meerdere malen geweest en we blijven terugkomen!

Stario

Frank Langner

Habe in Zeeland noch nie so gut gegessen, obwohl ich schon x mal hier war. Alles top. 3-Gänge-Menu auf super Niveau für.… und jetzt festhalten: 17,50€! Kaum zu glauben. Denn vorher brachte uns der nette Service noch einen köstlichen Gruß aus der Küche… 18 verschiedene Biersorten kann man dazu wählen oder Wein oder was anderes. Die Brotbeilage (kleiner Aufpreis) wird mit Oliven, Butter, Kräuterbutter, Streichwurst und Tomatentapanade gereicht. Alles in netter und gemütlicher Atmosphäre. Unbedingt hingehen und unbedingt reservieren!

Vrije vertaling Eet.nu.
    Heb in Zeeland nog niet zo goed gegeten, terwijl ik wel al een aantal keer hier ben geweest. Alles was top. 3-Gangenmenu op super niveau voor… hou je maar vast: 17,50! Bijna niet te geloven. De service was goed en een groet uit de keuken… Men kan kiezen uit 18 verschillende biersoorten of uit wijn of iets anders. Het brood vooraf (kleine meerprijs) wordt met olijven, boter, kruidenboter, smeerworst en tomatentapenade geserveerd. Alles in een nette en gezellige ambiance. Zeker naartoe gaan en zeker reserveren.

Heerlijk gegeten in een super leuk restaurant. Leuke bediening. Ruime parkeergelegenheid voor de deur. Als we weer een keer in Zeeland zijn gaan we er zeker nog eens naar toe!

10. Chinees-Indisch Colijnsplaat

Sandra en Vincent

Zondag voor 11 personen een heel goed verzorgd chinees buffet hier gehaald. De kwaliteit was super!

Tevens een leuke locatie om ter plaatse een drankje te nuttigen bij een lekker gerecht. De bediening is zeer vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer.

TOPPIE!

Wij zijn een groep Rotariërs uit Braine-le-Comte (S’-Gravenbrakel - België) en gisteren hebben we de hele dag in Zeeland doorgebracht. We hadden een 3-gangen menu in Bistro Zeelandia en we hebben heel goed gegeten! Alles was perfect afgehandeld: de service, het welkom (ook in Frans, bedankt!), De presentatie, de gerechten zelf (thuisgemaakte gerechten). We kunnen u allemaal aanraden om hen te bezoeken. We zullen terugkomen!

Helaas een teleurstellende ervaring. Naast de eigenaresse twee zeer jonge onervaren serveersters aanwezig, waardoor er heel veel misging. Beter was geweest als men ter ondersteuning nog een ervaren kracht ernaast had ingezet. Wellicht is deze zaak het slachtoffer geworden van het gebrek aan goed horecapersoneel.
    Ondanks het prima eten was de gebrekkige bediening dermate irriterend dat wij als regelmatige klanten besloten hebben voorlopig hier niet meer te komen.

Fam Pluim

Lekker gegeten, voor herhaling vatbaar, gezellige sfeer, toffe gastvrouw, je voelt je thuis!

Zijn al verscheidene keren wezen eten. Het eten sfeer en bediening erg goed. Hebben er graag 35 minuten rijden voor over. Tot de volgende keer.

Heerlijk gegeten en een erg vriendelijke bediening

Bij aanvang een beetje stugge bedieningsdame, maar na een kwinkslag onzerzijds ontdooide de boel. Verder gelukkig geen sprake van een "wijkgebonden" bediening.
    Drankjes bestellen kon bij elke langskomende dame.
    Ook kent men hier het spreekwoord "nooit met lege handen naar de keuken".
    Verder: eten uitstekende garnalenkroketjes. De beloofde 300grms zeetong was er niet, zo bleek. Ik kreeg 1 grotere en 1 kleinere sliptong.
    Niet zo heel erg, ze waren voortreffelijk bereid, maar waarom niet even gewaarschuwd?
    Tournedos en tiramisu van partner ook uitstekend. De Irish coffee, ruim iriish!
    Duidelijk een winkel waar we graag terug gaan komen!

Petty en Marco

Altijd boven verwachting, zowel lunch als diner. Honden toegestaan. Hartstikke vriendelijk personeel. Top tent.

Fam.Foolen

zeer gezellig vriendelijke bediening, heerlijk eten alles voldoende en nog zeer lekker voor herhaling vatbaar we zijn 2 x terug geweest in de 3 dagen die we in zeeland waren

Kathy Kanters

Eten is goed, sfeer is goed. Bediening is vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is super. Al met al een heerlijke avond uit!

Afgelopen zaterdag, een tropische dag, geweest. Het eten is goed, vooral in relatie tot de prijs.
    Jammer echter dat de doorloop van de gerechten eindeloos lang duurde. We waren er iets voor 19.00 uur, het hoofdgerecht ontvingen we pas rond negen uur. Er werd tussendoor wel gevraagd of we nog iets wilden drinken, maar deze bestelling hebben we niet meer gezien. Uiteindelijk waren we rond 22.15 uur klaar met ons driegangen menu.
    Natuurlijk zagen we dat het - vooral aan het begin van de avond - druk was en uiteraard kan het dan wat langer duren, maar bijna 3,5 uur tafelen voor een eenvoudig driegangenmenu...
    We zullen nog wel eens terug gaan, maar niet meer in het weekeinde.

This is our most favorite restaurant in Zeeland! On Friday, we were there for the first time in 2017 and neither the quality nor the modest prices had changed much since 2016. We had a fish menue for 17,50 EUR, starting with"greetings from the kitchen", Carpaccio, Fish (Slip Tonge and another larger fish) and dessert. Before, we had 6 oysters for unbeatable 9,50 EUR.

For the first time, we decided to have our dinner in the beautiful and peaceful garden, as it was very good weather! A fantastic place! The service is obviously not really apprenticed, which is not a must, because they are always very ambitious and friendly.

We made the next reservation for next Sunday!

Voorheen heerlijke verse friet en zelfgemaakt stoofvlees.
    Nu droge aviko friet en stoofvlees uit blik.
    Jammer. De afgang is ingezet.

Weerom zeer lekker gegeten,ook met een groep van 23 personen was alles dik in orde en dat voor zo'n voordelige prijs,hier kunnen er nog veel iets van leren!

Margrit Gavaller

Wir hatten gestern das einfache Menü. Das war sehr lecker und sehr reichlich. Ein tolles Angebot für 17.50€! Das ging schon mit einem großartigen Gruß aus der Küche an!

(Vertaling door Eet.nu)

We hadden gister het simpele menu. Het was heel lekker en heel veel. Een top deal voor 17,50! Dat ging gepaard met een hartelijke groet uit de keuken!

P pracht

Top om te eten alles is erg lekker en zeker niet duur en je krijgt echt veel te eten

Heerlijk eten, goede sfeer, goede bediening en ook voor mensen met lactose intolerantie mogelijk om te eten. De appeltaart is ook lactose vrij! Zeker een aanrader hier een keer te eten of in de zomer heerlijk op het terras te vertoeven!

Jörg + Alexa Gaeb

Gute Gastgeber mit tollem Essensangebot und abwechslungsreichen regionalen Menüs.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Goede gastheer, met een heerlijk aanbod aan eten en gevarieerde regionale menu's.

Familie Dierkx

Heerlijk verzorgd eten voor een prima prijs!