Bistro Zeelandia in Colijnsplaat

Ruime parkeergelegenheid in de straat en omgeving (geen parkeergeld te betalen!).

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 20:00
di lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 20:00

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 20:00
di lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 20:00

1391195635 94
1431926940 93
1554120856 92

1. Zowel vlees als vis hoofderechten zijn uitstekend, heel veel heerlijke voorgerechten en prima nagerechten, goede sfeer en uitstekende bediening. Alles vers en origineel

2. Marianne Visser

Altijd naar ons zin en erg correct. Goede maaltijden en toetjes!
    Meer heeft het niet nodig.

3. Van delden

Heel mooi gezellig restaurant! Heerlijk gegeten. Een verrassende amuse vooaf en voor ons hondje een paar hondenkoekjes. Dat noem ik nou service en een gevoel van welkom heten! Top!

4. Werkelijk overheerlijk gegeten. Uitmuntende prijs kwaliteit en een hele prettige bediening!

5. Prijs kwaliteit top!
    Friet bij de gerechten zijn bij ons telkens vies (te hard of vet of van vorige tafels terug herbakken) ook de borden zijn nooit netjes erg vette vingers op dit is niet smakelijk!
    Niet zoveel variatie meer in de keuze menu.

6. Vanaf de buitenkant ziet het er niet uit als een restaurant, kon het eerst ook niet vinden. Maar het eten was heerlijk! Een echte aanrader.

7. Kan er kort over zijn, het viel zwaar tegen! Ik snap de vele "10-nen" in de recenties niet. Wellicht kwam het doordat het erg druk was en de keuken het niet aan kon. Misschien nog eens gaan eten op een minder drukke dag, hoewel deze ervaring daar niet echt voor uitnodigd. De bediening was bij lange na niet zo vriendelijk als in de meeste recenties wordt aangegeven, niet dat ze vervelend of brutaal waren, maar erg kortaf. De hoeveelheden waren eerder minimaal. Presentatie was ok, sfeer ging ook wel, prijs kwaliteit ook wel ok. De service was ronduit minder, extra friet gevraagd nooit gekregen, gerechten waren koud of niet echt warm. Ik zou hier in ieder geval niet meer op een "drukke" dag gaan eten.

8. Baetens inne

Geweldig goed restaurant!
    Super vriendelijke bediening en heel lekker eten!
    Mooi & gezellig interieur.
    Wij komen vanuit België telkens we een bezoek brengen aan Zeeland speciaal naar hier.
    Als verrassing komen we nu langs voor mijn papa zijn verjaardag.

9. In 1 woord fantastisch!
    Heel lieve bediening, fantastisch lekker eten en drinken, gezellig interieur. Kortom hier komen wij nog vaker.

10. In èèn woord een topper en ook niet te vergeten dieren zyn ook welkom. Kwaliteit, service en vriendelykheid staan steeds op de eerste plaats, we komen er reeds enige jaren en hopen dat nog lang te mogen doen. Dus by deze tot de volgende maal.

11. Wij komen er al jaren regelmäßig.
    Vandaag met vieren gegeten.
    Allemal 100 % zerreden.
    Alles was top in orde eten, service en de prijs.

Heel tevreden.

12. Wij zijn een koppel Bourgondiërs uit België. Vaak komen we langs voor het tafelen en steeds zijn we verrast van de heerlijke menu's met een vlotte service. We houden er dan ook aan om alle medewerkers te bedanken voor dit aangenaam digusteer moment.
    Proficiat voor jullie creativiteit.

13. Verbeke-pauwels

Heel lekker gegeten tegen een correcte prijs. Heel vriendelijke bediening. Zeker een aanrader. Voor herhaling vatbaar

14. Ko en Marie

Gereserveerd voor een clubje van 10 personen, keurig geregeld, samen aan een tafel in de serre.
    Het streekmenu was voortreffelijk, ook de extra (voor) gerechten die we namen waren zeer goed.
    Goede keuken!
    Bediening prima.
    Prijs/kwaliteit keurig.
    Dit is voor herhaling vatbaar.
    Voor ons was dit de 3e keer.
    Niets dan lof!

15. Hubert Sent

Al voor de vierde keer heerlijk gegeten met een geweldige service en een leuke sfeer het is moeilijk om tienen te geven, slechts het tongscharretje vonden we ooit wat minder van smaak (subjectief natuurlijk) anders waren het geen negens maar absoluut allemaal Tienen geworden. Tot gauw.

16. Gisela und Karl-Heinz Kersten

Mehrmals hier sehr gut gegessen, sehr schöne Atmosphäre und freundliche Bedienung. Auch sehr gut gefallen hat uns das Lehrling Chef Menu. Wir werden sicher wiederkommen und haben auch allen unseren Freunden dieses Restaurant empfohlen.

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Hier meerdere malen heel goed gegeten, goede sfeer en vriendelijke bediening. Ook is het leerling chef menu ons heel goed bevallen. Wij komen zeker terug en hebben dit restaurant ook al bij onze vrienden aanbevolen.

17. In een woord uitstekend er wordt zeer veel zorg aan alles besteed. Na de eerste maaltijd kabeljouw en Noordzeetong zijn wij vanwege het grote succes hebben wij direct voor de volgende avond geboekt. T bone en sliptongen wederom prima. Prijs/kwaliteit uitstekend.De volgende keer in Zeeland gaan wij zeker weer bij Zeelandia eten en dat blijft niet beperkt tot een maal.

18. R Simonse

We hebben heel lekker gegeten, maar het nagerecht was niet te eten, het was het chocolade nagerecht van het menu van de chef.
    Maar wat ik te eten kreeg weet ik niet, het was niet kapot te krijgen het was harder als een steen, ik heb het kenbaar gemaakt maar men heeft er niets aan gedaan niets nieuws aangeboden, alleen gezegd ja ze hebben iets verkeerd gedaan zelfs op de rekening stond gewoon het niet te eten ding!
    Jammer dat het zo eindigde!

19. Wir waren am 05.04.17 im Zeelandia. Wir haben seit langem nicht mehr so super gut gegessen. Ein grosser Lob an Küche und Personal. Wir kommen wieder.

(Vrije vertaling Redactie Eet.nu)

Wij waren op 05-04-2017 in Zeeland. Het was lang geleden dat we zo goed gegeten hebben. Veel lof voor de keuken en het personeel. Wij komen terug.

20. Petra Pfennigs

Wir waren am 04.10.17 zum wiederholten mal in unserem Herbsturlaub wieder im B. Zeelandia. Heute hat sich die Küche wieder mal selbst übertroffen. Es ist eine wahre Augenweide, wie die Speisen präsentiert werden. Der Koch ist ein absoluter Spitzenkoch, der uns immer wieder mit neuen Kreationen überrascht. Die Lachs- Quiche zerging auf der Zunge und der Vorspreisen-Salat mit Hühnchen war ein Traum. Das Hühnchen zart und trotzdem außen knusprig gebraten u. lecker gewürzt.
    Wie immer war der Fisch und das Steak der Hauptspeise auf den Punkt gebraten. Einfach top!
    Die Nachspeise, eine super leckere Überraschung. Selbst hergestelltes Eis welches mit Liebe angerichtet worden war. Die Tiramisu locker leicht und einfach herrlich.
    Die Service-Kräfte war wie immer, sehr freundlich und hatten trotz (sehr seltener) Abwesenheit der Chefin alles sehr gut im Griff. Hochachtung vor der Bedienung und vor allem der Chefin.
    Es macht immer wieder Spaß im Bistro Zeelandia essen zu gehen.
    Auch, wenn wir Gäste mitnehmen brauchen wir uns nicht blamieren. Alle waren ausnahmslos begeistert. Wir kommen nächsten Samstag wieder.
    Schöne Grüße nach Colijnsplaat

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Wij waren op 4.10.17 opnieuw tijdens onze herfstvakantie bij Bistro Zeelandia. De keuken heeft zichzelf weer overtroffen. Het is een waar genot voor de ogen, de manier waarop de gerechten gepresenteerd worden. De kok is meesterlijk, gezien hij ons elke keer met nieuwe creaties verrast. De zalm-quiche smolt op onze tong en de salade met kip als voorgerecht was om van te dromen. De kip was mals en toch van buiten knapperig en lekker gekruid.
    Zoals altijd was de vis en de steak bij het hoofdgerecht perfect gebraden. Top!
    Het nagerecht, een super lekkere verrassing. Zelfgemaakt ijs dat met liefde gemaakt is. De tiramisu was lekker luchtig en gewoon heerlijk.
    Het service personeel was zoals altijd zeer vriendelijk en hadden (zelfs zonder de aanwezigheid van de bazin) alles onder controle. Respect voor de bediening en vooral ook voor de bazin.
    Het is elke keer weer een genot bij Bistro Zeelandia te eten. Ook als we gasten meenemen hoeven we ons niet te schamen. Iedereen is altijd zonder uitzondering verbaasd. We komen volgende zaterdag weer.
    Fijne groeten aan Colijnsplaat.

21. Hilde en Heidi

Zeer goede ervaring. Vriendelijke bediening. Restaurant zat vol en dit op een donderdagavond. De bediening was vlot en vriendelijk. Het eten was super behalve de zeetong die niet voldoende was gekuist waardoor een deel van de vis een slechte smaak had. Verder hebben wij genoten van het eten. Wij hebben, zelfs met het minpunt, direct gereserveerd voor het eerste weekend van oktober om er met de familie te gaan eten. Wij hebben er de menu 3 gegeten. Meer dan voldoende. We zouden de menu opnieuw kiezen voor de super lekkere carpaccio en dan misschien vlees ipv vis.

22. Hele leuke brasserie en heerlijk eten met genoeg keuzes. Ik heb een keer meegemaakt dat er een fout was op de rekening maar dat werd gewoon netjes opgelost. Meerdere malen geweest en we blijven terugkomen!

23. Frank Langner

Habe in Zeeland noch nie so gut gegessen, obwohl ich schon x mal hier war. Alles top. 3-Gänge-Menu auf super Niveau für.… und jetzt festhalten: 17,50€! Kaum zu glauben. Denn vorher brachte uns der nette Service noch einen köstlichen Gruß aus der Küche… 18 verschiedene Biersorten kann man dazu wählen oder Wein oder was anderes. Die Brotbeilage (kleiner Aufpreis) wird mit Oliven, Butter, Kräuterbutter, Streichwurst und Tomatentapanade gereicht. Alles in netter und gemütlicher Atmosphäre. Unbedingt hingehen und unbedingt reservieren!

Vrije vertaling Eet.nu.
    Heb in Zeeland nog niet zo goed gegeten, terwijl ik wel al een aantal keer hier ben geweest. Alles was top. 3-Gangenmenu op super niveau voor… hou je maar vast: 17,50! Bijna niet te geloven. De service was goed en een groet uit de keuken… Men kan kiezen uit 18 verschillende biersoorten of uit wijn of iets anders. Het brood vooraf (kleine meerprijs) wordt met olijven, boter, kruidenboter, smeerworst en tomatentapenade geserveerd. Alles in een nette en gezellige ambiance. Zeker naartoe gaan en zeker reserveren.

24. Heerlijk gegeten in een super leuk restaurant. Leuke bediening. Ruime parkeergelegenheid voor de deur. Als we weer een keer in Zeeland zijn gaan we er zeker nog eens naar toe!

25. Wij zijn een groep Rotariërs uit Braine-le-Comte (S’-Gravenbrakel - België) en gisteren hebben we de hele dag in Zeeland doorgebracht. We hadden een 3-gangen menu in Bistro Zeelandia en we hebben heel goed gegeten! Alles was perfect afgehandeld: de service, het welkom (ook in Frans, bedankt!), De presentatie, de gerechten zelf (thuisgemaakte gerechten). We kunnen u allemaal aanraden om hen te bezoeken. We zullen terugkomen!

26. Helaas een teleurstellende ervaring. Naast de eigenaresse twee zeer jonge onervaren serveersters aanwezig, waardoor er heel veel misging. Beter was geweest als men ter ondersteuning nog een ervaren kracht ernaast had ingezet. Wellicht is deze zaak het slachtoffer geworden van het gebrek aan goed horecapersoneel.
    Ondanks het prima eten was de gebrekkige bediening dermate irriterend dat wij als regelmatige klanten besloten hebben voorlopig hier niet meer te komen.

27. Zijn al verscheidene keren wezen eten. Het eten sfeer en bediening erg goed. Hebben er graag 35 minuten rijden voor over. Tot de volgende keer.

28. Bij aanvang een beetje stugge bedieningsdame, maar na een kwinkslag onzerzijds ontdooide de boel. Verder gelukkig geen sprake van een "wijkgebonden" bediening.
    Drankjes bestellen kon bij elke langskomende dame.
    Ook kent men hier het spreekwoord "nooit met lege handen naar de keuken".
    Verder: eten uitstekende garnalenkroketjes. De beloofde 300grms zeetong was er niet, zo bleek. Ik kreeg 1 grotere en 1 kleinere sliptong.
    Niet zo heel erg, ze waren voortreffelijk bereid, maar waarom niet even gewaarschuwd?
    Tournedos en tiramisu van partner ook uitstekend. De Irish coffee, ruim iriish!
    Duidelijk een winkel waar we graag terug gaan komen!

29. Petty en Marco

Altijd boven verwachting, zowel lunch als diner. Honden toegestaan. Hartstikke vriendelijk personeel. Top tent.

30. Fam.Foolen

zeer gezellig vriendelijke bediening, heerlijk eten alles voldoende en nog zeer lekker voor herhaling vatbaar we zijn 2 x terug geweest in de 3 dagen die we in zeeland waren

31. Kathy Kanters

Eten is goed, sfeer is goed. Bediening is vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is super. Al met al een heerlijke avond uit!

32. This is our most favorite restaurant in Zeeland! On Friday, we were there for the first time in 2017 and neither the quality nor the modest prices had changed much since 2016. We had a fish menue for 17,50 EUR, starting with"greetings from the kitchen", Carpaccio, Fish (Slip Tonge and another larger fish) and dessert. Before, we had 6 oysters for unbeatable 9,50 EUR.

For the first time, we decided to have our dinner in the beautiful and peaceful garden, as it was very good weather! A fantastic place! The service is obviously not really apprenticed, which is not a must, because they are always very ambitious and friendly.

We made the next reservation for next Sunday!

33. Weerom zeer lekker gegeten,ook met een groep van 23 personen was alles dik in orde en dat voor zo'n voordelige prijs,hier kunnen er nog veel iets van leren!

34. Margrit Gavaller

Wir hatten gestern das einfache Menü. Das war sehr lecker und sehr reichlich. Ein tolles Angebot für 17.50€! Das ging schon mit einem großartigen Gruß aus der Küche an!

(Vertaling door Eet.nu)

We hadden gister het simpele menu. Het was heel lekker en heel veel. Een top deal voor 17,50! Dat ging gepaard met een hartelijke groet uit de keuken!

35. P pracht

Top om te eten alles is erg lekker en zeker niet duur en je krijgt echt veel te eten

36. Jörg + Alexa Gaeb

Gute Gastgeber mit tollem Essensangebot und abwechslungsreichen regionalen Menüs.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Goede gastheer, met een heerlijk aanbod aan eten en gevarieerde regionale menu's.

37. Familie Dierkx

Heerlijk verzorgd eten voor een prima prijs!

38. Adrie de jonge

Geweldige tent goed eten voor een mooi prijs. Komen hier vast nog eens terug. Beslist aanrader.

39. Als we de recensies zo lezen, hadden wij ook heel graag dat heerlijke eten willen proeven. Donderdagavond stonden we voor een gesloten deur, hetgeen heel erg jammer was, dit stond niet op de website vermeld en 30 km voor niets gereden.

40. Wij zijn op zaterdag 29 okt wezen eten met 14 personen.Het eten was super ook de andere keren dat wij geweest zijn. Alleen heb ik wel een tip,als we het warm eten door krijgen dan wel zoveel mogelijk tegelijk. Nu duurde het bij de een wat langer als bij de ander en dan werd je eten koud dat is jammer. De stoelen zijn dacht ik ook wel aan vervanging toe ze gingen naar verloop van tijd erg doorzakken.Verders nogmaals ga zo door.
    vriendelijke groeten Gerrie Brand.

41. Martien van Damme

Prima prijs kwaliteitsverhouding, weekmenu prachtig geserveerd en een uitstekende bediening. Entourage warm, prima om met de hele familie te komen dineren. Kortom een toppertje! Kom zeker terug!!!

42. Tamara Willems

43. Op vrijdag 14 oktober 2016 hier gegeten. 1x weekmenu en 1x à-la-carte. Beiden waren voortreffelijk, de voorgerechten salade warmvlees en een carpaccio groot waren prima (met een grote carpaccio bedoelen ze hier dus een echte grote). Als hoofdgerecht waren er schol en tournedos, beiden waren voortreffelijk! Bediening vlot en attent. Kortom een prima avond gehad, echt een aanrader.

44. Hans Georg Krämer
    Vertaal van English naar Nederlands

We have eaten several times in this restaurant and it is always a great experience. Regardless of what you choose, the quality, the taste and the lovely arrangement is always excellent. The service is friendly and we recommend this restaurant to many friends. At this thursday we will be there again and we are looking forward to our visit.

45. Heel verrassend en lekker eten. Weekmenu is overweldigend en zeer schappelijk geprijsd. Huiselijke sfeer in restaurant. TIP telefonisch reserveren.

46. Met een groep van 11 getafeld. Zeer vriendelijk en kundig personeel! De sfeer is ook uitstekend, al was het wel wat aan de warme kant binnen. De stoelen zaten overigens ook fantastisch, niet geheel onbelangrijk als je meerdere uren op je kont bivakkeert. Gerechten waren mooi en ondanks de Zeeuwse producten waren de porties allerminst 'zuunig'! Prijs/kwaliteit: zeer goed!

47. Net de 50e verjaardag van m'n moeder gevierd, hele goede sfeer, service en lekker eten ervaren!
    Vriendelijke gastvrouwen die respectvol omgingen met onze normen en waarden, zoals ons informeren dat er gelatine in de frambozen saus gebruikt werd die we al besteld hadden en ons een heerlijk alternatief aangeboden!

48. Na 50 jaar weer in Colijnsplaat op vakantie en gaan eten bij Bistro Zeelandia. Wat een fijne avond met voortreffelijk eten. We komen zeker weer terug. Compliment voor alles. Vertel het door aan mijn familie. Dank jullie wel

49. Heerlijk gegeten! De huisgemaakte garnalenkroketjes zijn een aanbeveling waard. Enorme porties voor een mooie prijs. Een prachtig plekje met een groot buitenterras aan de achterkant. Serre is erg gezellig en licht. Bediening, super lieve gastvrije dames! 1 verbeterpuntje: begroet de klant bij binnenkomst, wij werden in eerste instantie genegeerd.

50. Immer, wenn wir mit unserem Boot in Colijnsplaat sind, gehen wir in das Bistro Zeelandia. Nun waren wir zum ersten Mal in 2016 dort und konnten feststellen, dass es nach wie vor ein hervorragendes Preis-/Leistungsverhältnis bietet. Der Service durch junge Leute ist ambitioniert, das Essen (3 Gänge Menue für 17,50 EUR) sehr empfehlenswert. Wir freuen uns schon auf den nächsten Besuch!

51. Mooi gezellig restaurant met heerlijk eten. Zeer goed verzorgd, kleine details tellen ook mee en hier voldoet men zeker aan. Echt een aanrader.

52. Korteknie

Wederom hebben we er weer heerlijk gegeten!

Terwijl het restaurant al volgeboekt was, kwamen er bij onze reservering voor 7 pers. in de laatste dagen voor de gereserveerde datum nog 2 kinderen bij. Hoewel het aanvankelijk problematisch was, is door herschikking van de tafels alle mogelijke moeite gedaan om ons toch allemaal te kunnen plaatsen.
    Service staat dus hoog in het vaandel. Chapeau!

53. Bensch Danny

Lekker eten, goede (mooie) bediening en uitstekende prijs/kwaliteit.

54. M goedegebure

Heerlijk eten met vriendelijk personeel!

55. Waren met 10 man en iedereen heeft goed en lekker gegeten. Is voor herhaling vatbaar en zal zeker gebeuren.

56. Het was echt heerlijk allemaal.. Wij hadden ook een persoon waarbij rekening gehouden moest worden i.v.m allergieën, daar hadden ze ontzettend veel aandacht aan besteed, was erg goed.

57. Martina

Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer.

58. B. Schipper

Gemoedelijk. Gezellig. Vriendelijke bediening. Top gastvrouw.

59. We hebben weer heerlijk gegeten in een prima en gezellige ambiance bij Zeelandia. Beetje jammer dat er altijd alleen sla als groenten wordt geserveerd.

60. W.Driedonks

Altijd geweldige bediening en heerlijk eten. Onze vrienden uit Eindhoven gaan meestal mee uit eten hier en vinden het ook fantastisch. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed.

61. Heerlijk gegeten. Geweldige bediening en een prima prijs kwaliteitverhouding

62. patricia jumelet

Het was weer super gezellig. Ieder jaar eten we met de badmintonvereniging Space Shuttle hier. Gezellige sfeer en goede bediening. Het eten is top wat je ook besteld, het is gewoon goed en zeer lekker.

63. Wir waren gestern nach etwas längerer Zeit wieder einmal im Bistro Zeelandia.

Es war wunderbar, wie immer. Wir sind sehr freundlich bewirtet worden. Das Essen war hervorragend.

Die Vorspeisen Zalm Carpaccio und Scampi waren schon mal ein Hingucker und haben sehr gut geschmeckt. Auch die Hauptspeisen Kabeljauw mit einem sehr leckeren Kartoffelpüree und das Sate waren eine Augenweide und super lecker.

Wir waren beide so satt, daß wir eigentlich nicht noch einen Nachtisch essen wollten, aber ich kann der Cholodade Taart einfach nicht widerstehen, weil sie einfach nur köstlich ist im Bistro Zeelandia.

Die neue Bestuhlung steht im Einklang mit der restlichen Einrichtung und hat uns sehr gut gefallen. Fazit: Es hat sich gelohnt, daß wir einige Stunden Fahrt in Kauf genommen haben um wieder einmal im Bistro Zeelandia gut zu essen.

Wir kommen wieder :).

(Vertaling door Eet.nu)

Na een tijdje niet te zijn geweest waren we gisteren weer eens bij Bistro Zeelandia.

Het was geweldig, zoals altijd. We werden zeer vriendelijk bedient. Het eten was uitstekend.

De voorgerechten zalm carpaccio en scampi zagen er goed uit en smaakten heel lekker. Ook de hoofdgerechten kabeljauw met een heerlijke aardappelpuree en saté waren een genot en heerlijk.

We zaten beiden zo vol, dat we eigenlijk geen nagerecht meer wilden bestellen. Maar ik kan de chocolade taart simpelweg niet weerstaan, aangezien deze altijd heerlijk is bij Bistro Zeelandia.

De nieuwe stoelen passen perfect bij de rest van het interieur en zijn ons zeer bevallen. Conclusie: ons bezoek bij Bistro Zeelandia was de rit van een paar uur zeker waard.

Wij komen terug :).

64. Heerlijk gegeten bij Bistro Zeelandia! Bij dit restaurant krijg je waar voor je geld. Goed bereid eten, mooi opgemaakte borden en een vriendelijke bediening in een sfeervol restaurant.

65. Peter Steffens

Wenn wir in Zeeland sind, kommen wir sehr gerne hier her. Das Essen, der Service und die Atmosphäre begeistern uns immer wieder. Wir haben auch schon Silvester mit Freunden einen wunderschönen Abend hier erlebt! Selbst unser Labrador Ben hatte seinen Spaß und war willkommen.

(Vertaling door Eet.nu)

Wanneer we in Zeeland zijn gaan we hier graag naartoe. We zijn altijd weer enthousiast over het eten, de service en de sfeer. We hebben hier ook met oud en nieuw een heerlijke avond gehad. Zelfs onze labrador Ben vindt het hier leuk en was welkom.

66. www.heilpraktiker-jentjens.de

Unser liebstes Restaurant in Zeeland!! Alles ist sehr gut und sehr lecker.
    Wir kommen immer wieder gerne dort hin. Zeitige Reservierung ist aber erforderlich.
    Wir wünschen weiterhin Erfolg!

(Vertaling door Eet.nu)

Ons favoriete restaurant in Zeeland! Alles is erg goed en heel smakelijk. We gaan er altijd weer graag naartoe. Reserveren is echter noodzakelijk.

Wij wensen jullie veel succes!

67. Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. We kregen zelfs nog amuse en brood met sausjes zonder dat dit op de rekening kwam. Ruim voldoende porties.

68. Onovertroffen prijs/kwaliteit verhouding, je zal lang mogen zoeken om beter te vinden. Vriendelijke bediening in een sfeervol kader. Lekkere gerechten gemaakt van verse producten. Kortom een absolute aanrader, helaas hebben anderen dit ook ontdekt dus reserveren is een must! In Vlaanderen betaal ik minstens het dubbele om minder te krijgen qua kwaliteit en finesse. Nog nooit zo lekker gegeten voor zo'n vlijmscherpe prijs!

69. M.van Mourik

Wij aten hier met een groep van 20 personen. Wij zaten iets afgescheiden, zodat anderen geen hinder ondervonden bij iets meer rumoerigheid. Prima verzorgd en de hele groep had tegelijkertijd te eten. De gerechten waren leuk opgemaakt en van prima kwaliteit. Zeer prettige en correcte bediening. Een aanrader en bovendien een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

70. Wij waren hier met 6 personen en waren aangenaam verrast door de sfeer en de gastvrije ontvangst. Heel vriendelijke bediening waar niets te veel voor was. Erg lekker en zeer goed betaalbaar eten.

Kortom een aanrader waar wij zeker terug zullen komen.

71. Heerlijk gegeten, voor een mooie eerlijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!

72. Een weekendje Zeeland gaf ons de gelegenheid om ter gelegenheid van de 17e verjaardag van onze kleindochter met onze kleinkinderen in de Bistro te gaan eten. We kozen voor het streekmenu. Voortreffelijk. Boven verwachting. Kan niet anders, dikke 10. Gastvrouw en bediening, hartelijk dank.

74. Afgelopen zondag door onze dochter Cynthia meegetroond naar haar favoriete restaurant. "Daar moesten wij ook eens eten".

Ik begrijp nu haar enthousiasme. De entourage is erg gezellig (huiselijk warm) en hoewel het hartstikke druk was, waren de mensen hartelijk, gastvrij en alles was prima verzorgd. Bovendien was het eten héérlijk!!!

Wij willen hier zeker ook nog wel vaker gaan eten. Complimenten!

75. Afgelopen week wederom bij Zeelandia gegeten. Deze keer de Tapas. Super leuk concept, een grote plank met meerdere schaaltjes. Heerlijke, verse zelf gemaakte hapjes. Ook de tweede plank was heerlijk, we raakten alleen al wel snel vol. Er was ook een optie om nog een derde plank te bestellen, dit niet gedaan. Toen we klaar waren kregen we nog een dessert. De gastvrouw is echt fantastisch, heel begaan met haar klanten. Als er een fout gemaakt wordt, direct excuses. De kok heeft wederom goed zijn best gedaan, wij blijven heel graag terug komen! Wat ons betreft nog een keer tapas!

76. Luc Colpaert

Afgelopen zondag sterk ontgoocheld. We hadden in de namiddag nog een tafel gereserveerd voor 4 personen om 20u. Bij onze aankomst bleek bijna alles wat op de kaart staat uitverkocht. Enkel de super vleesbrochette, de zalm, de sliptong en schol waren nog te verkrijgen. De pasta voor bij de zalm was ook uitverkocht. Sausen waren er eerst niet en daarna plots weer wel. We bestelden met z'n 3 de zalmschotel met fritten ipv. de pasta en hebben lekker gegeten. De andere bestelde een super brochette, maar deze bleek helemaal niet super en was daarenboven ook nog zwart aangebrand en dus niet echt eetbaar.
    We hebben dit gemeld en men wilde nog een andere brochette klaarmaken. We hebben dit geweigerd omdat deze pas zou klaar zijn wanneer de rest klaar was met eten. De schotel werd ons niet aangerekend en er werd ons een koffie en dessert van de zaak aangeboden. Het personeel zat dus duidelijk wel verveeld met de situatie.
    Het siert de uitbaters van Zeelandia natuurlijk wel dat ze uitsluitend met verse producten werken, maar toch zouden ze hun aankopen beter moeten kunnen afstemmen op de drukte. Wij zijn er al verschillende keren geweest en het zit altijd goed vol. We hebben er ook steeds goed gegeten voor zeer democratische prijzen.
    Jammer dus van dit voorval en hopelijk blijft het bij die enkele keer.

77. Door bijzondere omstandigheden kwamen wij 24 oktober 2014 in Colijnsplaat. Daar hadden we het plan opgevat te eten in bistro Zeelandia. Bij binnenkomst bleek dat alles volgeboekt was. Door wat omzettingen werd ons drieën toch een tafel aangeboden. Super geregeld, lekker gegeten in een uitstekende ambiance. We hadden graag wat langer gebleven, maar we hadden nog een lange reis voor de boeg.

oktober 2014

78. Jan Francke

Uitmuntend gewoonweg, heerlijk eten voor prima prijs en nette service! P.s.: de grote carpaccio is ook echt heel groot!

79. C. Hersbach

Heerlijk gegeten en gedronken. Het weekmenu was voortreffelijk. De wijn erg lekker. Zodra we in de buurt zijn, komen we graag weer bij jullie eten.

80. Hans en Petra

Wij eten hier regelmatig en zijn nooit teleurgesteld. Verse vis. En ja daar zit kuit in. Vriendelijke bediening en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Alles is vers en je zit niet op elkaars lip. Alles is ruim opgezet. Een aanrader! Wel op tijd reserveren, want in de weekeinden zit het snel vol.

81. Aangename sfeer, vriendelijk onthaal, zeer verzorgd menu, zeer prijselijk, degelijke service! Vatbaar voor herhaling!!!

82. Helga und Hans Stehlik

Wir waren letztes Jahr auf Empfehlung im Bistro und haben vorzüglich gegessen. Nun sind wir in diesem Jahr wieder hier und assen das Menü und wurden zuvorkommend von der jungen, freundlichen Chefin bedient. Das Essen war ein richtiges Erlebnis. Wir können das Bistro nur empfehlen.
    Helga und Hans

83. adrie kouwenberg

Goed restaurant met een fijne keuken en vriendelijke personeel.
    Kwaliteit en prijs zijn uitstekend.

84. Vanavond heerlijk gegeten in bistro Zeelandia.
    Werkelijk alles was lekker en heel vriendelijke bediening.
    Ik ging zeer tevreden en voldaan naar huis.
    Ga hier zeker nog vaak naar toe.

85. Nu weer bij Zeelandia gegeten en was weer super. Het is fijn om voor weinig geld zo goed te kunnen eten. Dus Kristel en Igor ga zo door en misschien zuurpruim op de menukaart??

86. Afgelopen zondag hebben wij weer heerlijk genoten van de vis, de gezellige sfeer, de goede bediening en de gastvrijheid van de Bistro. Ga zo door!

Jeroen en Petra

87. Erik d B

Ik had (verleden tijd) goede ervaringen met Zeelandia, maar na vanavond is dit toch anders. Een streekgerecht besteld voor 27 euro : voorgerecht was okay, maar toen kwam de gebakken zeetong (te klein van maat) en vol kuit. Ik heb i.p.v. een hele een halve mini zeetong kunnen eten. Dit heb ik ook gezegd, maar was het weder antwoord, dit is de tijd van het jaar. Waardeloze reactie. Als kwaliteitsrestaurant zet je zoiets niet neer voor je gasten. Of je zet de tong niet op de kaart of je regelt wat met een dubbele tong. En toen me verheugd op een uit eigen keuken bereide appeltaart. Een stukje dat je amper zag liggen.......
    Ik heb het idee dat het te goed gaat met dit restaurant en nu worden ze slordig en ongeinteresseerd!
    Slechte beurt en met een vervelend gevoel naar huis.

88. E-J de Voogd, Goes

Een aantal keren, zowel tijdens een ‘intiem’ diner met z’n tweeën als ook met meerderen, voortreffelijk gegeten in Bistro Zeelandia. In navolging daarvan een verjaardagsdiner georganiseerd voor 14 mensen. Hiervoor was in het restaurant een aparte ruimte ingericht met, zowel tijdens de ontvangst van de gasten als tijdens het diner, voldoende privacy en alle aandacht voor de jarige.
    Wederom weer voortreffelijk gegeten en een erg gezellige avond gehad. De bloemenvaas die ons aangereikt werd en per ongeluk door ons is meegenomen, komen we zeker binnenkort nog eens terugbrengen.
    We waren buitengewoon tevreden en daarom geven we een 10!

89. Dinsdagavond heerlijk gegeten bij Bistro Zeelandia. Werkelijk in alle opzichten bijzonder goed: smaak, opmaak van de borden, vriendelijke en attente bediening.

90. Ook wij hebben deze avond heerlijk gegeten bij Bistro Zeelandia. De zaak zat vol met twee grote groepen. Wat ons opviel is dat dat geen invloed had op de wachttijd van de gangen en dat het ook niet stoorde in het lawaai.

Onze gasten waren blij verrast over de sfeer, het eten, de service en de prijs/kwaliteit. Deze zaak is een uitzondering in de omgeving.

Gastvrouw staat open voor feedback.

91. Wij hebben onze 40 jarige bruiloft gevierd bij de bistro. Super veel heerlijke hapjes door de kok zelf gemaakt. Heel veel complimenten gehad van onze ongeveer 50 gasten zowel over de kok als over de bediening. Een echte aanrader.

92. nina steenbergen

Zeer goede zaak! Vanavond hebben we in dit mooie restaurant gegeten.

Voor het diner nam ik het aperitief van het huis, echt aan te raden! Heerlijke geitenkaasjes en rundercarpaccio gegeten vooraf, stokbrood kregen we erbij met heerlijke smeersels. Vervolgens kwam het hoofdgerecht (tempo erg goed verdeeld over de avond). Eenmaal slibtong en eenmaal dikbil, beide met zeer goede bereiding! Tot slot van een heerlijke koffiecocktail genoten.

Op de bediening is niets aan te merken, de vakbekwaamheid komt goed naar voren. Ook erg leuk dat er mannen en vrouwen rondlopen. Na een gesprek met de gastvrouw bleek dat het vrijwel elke avond vol is, dat zegt genoeg lijkt mij!

93. Slecht gegeten. Hoog snackbar gehalte. Op aanraden van kennissen gekozen voor het tapasmenu. Geen aanrader. Ik zal het niet snel aanbevelen.

94. Afgelopen vrijdagavond voor de eerste keer gegeten bij zeelandia. Het was geweldig. Niet lang wachten op je eten. Het is er gezellig, leuk ingericht, niet te warm en te koud. De stoelen zaten heerlijk. Kortom een aanrader voor iedereen!!!!

95. Met zijn zevenen zijn we afgelopen zondagavond - weer- zeer tevreden over het diner naar huis gegaan. Prima leuke en zeer vriendelijke bediening.
    Aanrader!!
    JD de Voogd en familie
    Vlissingen

96. Hier nu al erg vaak gegeten!! Erg lekker en een zeer vriendelijke bediening!! Zeker de laatste weken weer een flinke sprong vooruit met het eten!!

Volgende pagina