Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Coevorden verdeeld zijn.

1. marga prins

Super restaurant... klant vriendelijk en erg gezellig.

2. We gaan regelmatig (3 a 4 keer per maand) naar een wokrestaurant. Meestal in Emmen. Maar doordat er gisteren geen plaats meer was bij de vaste wokrestaurant zijn we uitgeweken naar Coevorden.

Mijn overtuiging was dat er wel iets verschil tussen de wokrestaurants zit maar in grote lijnen zou het hetzelfde zijn. Nou, ik ben weer beter beleerd. Dit was een regelrechte drama.

Het is oud, vies, onprofessionele Nederlandse kok die probeert te wokken. Het karton zit boven langs ramen geplakt, misschien voor ongewenste bezoekers, dat weet ik niet.

De man die ons ontvangen heeft, ik denk de eigenaar, deed goed zijn best om iedereen het naar zijn zin te maken, maar dat zal hem niet lukken met alleen een vriendelijk gezicht en een praatje. Wij komen hier nooit meer terug, de prijs van € 27,00 per persoon is wel erg veel.

Als ik bedenk dat je in Emmen voor minder geld bedient wordt door de dames en dat er tussentijds doorlopend wordt schoongemaakt, mag dit restaurant eens een kijkje gaan nemen in Emmen om te zien hoe het ook kan.

1,4
  3. Ricardo Zweers

Heerlijk gegeten op geweldige locatie. Huiselijke rustieke sfeer met vriendelijk en gastvrij personeel. Klein waardoor je je echt een gast voelt. Ruime porties en een prima prijs kwaliteit/kwantiteit verhouding.

Zeker een Aanrader

4. Eerste keer besteld bij Ali Baba, na goede verhalen van anderen. Bezorging duurde langer dan verteld was en een hoger bedrag werd afgerekend dan op de prijslijst vermeld was. Dit werd erkend bij terugbellen, maar geen restitutie is gemaakt. Eten was lauw en slap. Dit was een keer en niet weer. Jammer.

4,9
  5. Chinees-Indisch Coevorden

Rik en Simone

Weer buitengewoon lekker gegeten. Het eten wordt op verzoek pittig gemaakt. Zo pittig als je maar wil. De smaak en de sfeer is voortreffelijk. We blijven komen.

6. Sinds deze plek geopend is zijn mijn man en ik hier vaak te vinden. Gewoon om even te zitten of te lunchen en heel af en toe een diner. Meestal ben ik niet van de aparte gerechten maar hier wel! Elke keer genieten! Laatste keer was ik zwanger en we waren met een groepje en we kregen een amuse wat ik jammer genoeg niet mocht hebben ivm zwangerschap, de mevrouw ging de keuken weer in en kwam met een amuse terug wie ik wel mocht eten! Erg attent! Ook mijn zoontje van bijna 3 jaar vermaakt zich daar prima! Maar hij is dan wel al snel tevreden met kleuren en een kleurplaat.

Echt een aanrader!

7. Nederlands Coevorden

HermienV

8. Brigitte van Lith

Ontzettend gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten!

9. Mooie, gezellige en ongedwongen locatie, vriendelijke uitbating! Lekker gegeten en ruime porties. We hadden de spareribs met een slaatje, frieten & aardappelpartjes en een surf en turf salade. Lekkere creme brulee als toetje.

10. Joey Mulder

Zeer gastvrij ontvangen, heerlijke spareribs gegeten. Super bediening en een prettige sfeer! Zeker een aanrader.

11. Jacky Kah

12. Raymond Beukeveld

In dit gezellige restaurant annex kroeg heb ik al vele malen heerlijk kunnen eten. Aanrader!!!

13. Fam. Vroling

Zeer gastvrij ontvangen in een prettige entourage. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Absolute aanrader voor lekker, gezellig en betaalbaar eten!
    Wij komen zeker terug!

14. Janneke de Ruijter

Gezellige avond beleefd bij de Heeren. Heerlijk gegeten, mooie volle borden. Friet was naar mijn weten al vaker gebakken, maar smaakte wel goed. Leuk dat ze buiten haarden in de tafels hebben, dat brengt vanaf buitenaf direct sfeer.

15. Heerlijk gegeten afgelopen weekend. Sfeer was super, lekker druk! Tijdelijke menu kaart zag er ook goed uit, ben benieuwd wat er op de nieuwe wildkaart komt te staan.
    Zeker een aanrader!

16. Vanmiddag hier samen mogen lunchen met mijn ouders.

Meteen een toelichting op mijn cijfer voor de sfeer, het pand oogt erg mooi maar ik ben persoonlijk van de knusse en warme sfeer. Het hele moderne is niet mijn ding.

Zoals altijd bestel ik met de lunch de "Uitsmijter special". Dit mag misschien saai lijken, maar bijna elk bedrijf benadert zijn special op een andere wijze. En ik heb altijd mijn vriendin bij mij die graag mag uitproberen maar nooit haar bord leeg krijgt. Dus proeven gebeurt er zeker.

De uitsmijter was perfect gebakken zoals ik verzocht had. heerlijk belegd en geen overheersende elementen. Erg belangrijk. Het brood vond ik persoonlijk net iets te dik gesneden maar heeft wel zijn charmes en een overheerlijke smaak.

Mijn vriendin had een sandwich met gerookte zalm. Ook hier weer een overheerlijke smaak maar toch weer mijn persoonlijke mening hierover. Dat brood mag een mm of 3-5 dunner. Hoewel het bij mijn uitsmijter namelijk niet overheerste, was dit wel het geval bij de zalm. Mocht de uitbater mijn recensie lezen, dan bij deze: niks veranderen aan het brood, tenzij u het met mij eens bent.

Kleine tip voor de bediening (hoewel wel erg vriendelijk), een leeg glas nodigt uit tot een nieuw glas. Had het fijn gevonden als er was gevraagd om een nieuw drankje en of het eten ons smaakte.

17. Erik & Edith

Lekker gegeten en goede sfeer. Prima restaurantje.

18. Henk plasma

Chagrijnig personeel. Kon geen lachje vanaf. Gehaktbal was niet gaar.

19. Van lekker eten word ik blij. De zeeduivel die ik kreeg was om te huilen (klein taai en geen smaak).

1,8
  20. Nog steeds de beste van Coevorden. Wij rijden best ver om 's weekends patatjes enz. bij Hu gaan halen. Tip: Bel voor je bestelling, het is er vaak druk.

21. Ontzettend lekker eten! Vooral de Kroempia's, daar zijn we gek op. Het restaurant op zich vind ik wat minder gezellig dan vóór de verbouwing.

22. Tijdens een weekje vakantie in Drenthe 2x hier gegeten, 1 x tapas en 1x een gerecht van de kaart. Alles prima, gezellige zaak, goed eten en een prima prijs/kwaliteit verhouding.

23. Lennard

Gisteravond heerlijk gegeten bij het Kasteel. We kozen voor het viergangen verrassingsmenu en werden niet teleurgesteld. Twee amuses, tartaar met huzarensalade, heerlijke vis, malse biefstuk en een dessert van ijs, aardbeien, crushed ijs met Liqor 43, parfait en chocolade. Afgesloten met koffie en friandises (verschillende huisgemaakte koekjes).
    Alles begeleid door prima wijntjes.

24. De soep en spaghetti kwamen uit de magnetron. Een dikke plakband in de soepkom en de bovenste laag van de spaghetti was uitgedroogd. De vis van de visschotel smaakte naar rubber, wellicht te lang gebakken!? De gebakken aardappeltjes komen uit de frituur, op zich niets mis mee maar deze waren smakeloos. De serveerster lachte maar wat en wist niet met de situatie om te gaan. Bij het afrekenen vroegen wij aan de baas of de serveerster het doorgegeven had aan hem. Hij antwoordde bevestigend maar hij kon er niets aan doen! De vis kwam van de visboer en er kwamen altijd wel gerechten uit de magnetron volgens hem!!!! Rekening: €205,-

3,5
  25. leontien

Met een groep dames van een hightea genoten. Zeer goed verzorgd en erg vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!

26. Ina

Het ijs is super lekker, en de sfeer is gezellig.

27. Heerlijke ijs en milkshakes, kom er zeker vaker!

28. Mijn/onze ervaring kunnen we in een woord omschrijven: Goed! Kernwoorden: gezellig, schoon, ideaal gelegen, goede service, behulpzaam en heerlijke koffie.

29. Ouderwets lekkere Cappuccino, familie bedrijf.

30. Erg leuke lunchroom en prijs kwaliteit echt een pluim. Was erg warm toen we kwamen en er werd gelijk vers drinkwater voor de hond neergezet en hij kreeg zelfs nog een honden koekje. Kregen ook leuke tip om de vestewandeling te doen wat een aanrader is. Alle bezienswaardigheden in een route met een boekje met uitleg. Wij komen zeker nog eens terug.