Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Coevorden verdeeld zijn.

1. Marieke

Er stonden twee oudere Griekse mensen in de keuken. Het eten smaakte voortreffelijk. Als je bij Delphi gaat eten moet je geen luxe verwachten. Je krijg eerlijk eten voorgeschoteld in een huiselijke gastvrije sfeer. Alsof je bij een griekse familie op bezoek bent. Wij gaan hier zeker vaker eten.

2. Heerlijk traditioneel Griekse keuken. Wij eten hier graag. Personeel heeft plezier in het werk. Er hangt een huiselijke sfeer waar wij van houden.

3. Slecht, zeer slechte service. Vieze tafel. Gevraagd om af te ruimen, niet gebeurd. Geen kans om te bestellen, personeel kijkt niet rond. Kijkt chagrijnig. Puinhoop. Geen structuur in de bediening. Onvriendelijk. Gaat discussie aan met de klant. Fout.

4,7

5. A. Tiesinga

Meerdere malen heerlijk gegeten. Goede service ook zeer geschikt voor gezinnen met (kleine) kinderen.

6. campinggasten

Gaan hier regelmatig eten als we op de camping in de buurt zijn. Er is geen wok zo lekker als deze en vriendelijker als dit personeel zijn we ook bijna nergens tegen gekomen. Waar kan je 3(!!) uur lang eten en bakken ze de groenten mee op de plaat als je dat wilt?! Gaan hier dan ook met veel plezier eten, een dikke 10 dus !

7. Maartje

Gezellig eetcafé in het centrum van Coevorden met gerechten op restaurant niveau! Ongedwongen sfeer en heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

8. Hebben daar 9 juni j.l. gegeten. Hebben daar buiten op het terras aan de achterkant gezeten. De bediening door de eigenaar was zeer vriendelijk en gastvrij, de ambiance hebben we als heel prettig ervaren. Het eten was uitstekend en prettig opgediend. Lang geleden dat we ons in een restaurant zo "thuis" hebben gevoeld. Wij willen dit restaurant van harte aanbevelen.

9. Voor zover ik kan beoordelen de goedkoopste van heel Coevorden. En heerlijk eten. Afgelopen zondag online besteld en dat was prima voor elkaar! Erg handig ook.

10. Véronique Wessel

Laatst een keer wezen eten bij Stadscafé Vancouver. Monumentaal pand met een super uitstraling. Ook van binnen mooi aangekleed. De bediening was ook uitstekend, gezellig en vrolijk. Het eten smaakte fantastisch, voor ieder wat wils, en dat voor een mooi prijsje. Voor herhaling vatbaar.

11. Danielle

Top restaurant! Lekker eten, ook qua desserts (fruit, echt Italiaans ijs en kleine lekkernijen). Vriendelijk personeel en snelle bediening. Ook erg hygiënisch. Kortom het is je geld meer dan waard 😃

12. Prima in een woord, het eten was voortreffelijk, het was erg gezellig, ze waren blij mij weer te zien. Lekker bij gekletst en de prijs viel mee, zoals altijd. Tot de volgende keer.
    Groetjes wilma

13. Komen net thuis van het eten hier, we hebben uitstekend gegeten en goede service! Inderdaad het interieur is aan de oude kant, maar vonden het niet hinderlijk. We komen hier zeker nog eens weer terug.

14. Afgelopen weekend na een Pieterpad etappe heerlijk gegeten bij Stadscafe Vancouver in Coevorden. Alleen het pand al met een gezellig houten lounge/eet terras is een bezienswaardigheid. Binnen een sfeervol bruin (eet)cafe. Het mooie ervan is dat het eetgedeelte lager ligt dan de bar zodat je wel de gezelligheid van het bar-gebeuren ervaart maar toch rustig van je maaltijd kunt genieten. Een prima a la carte kaart, van tapas, salades tot heerlijke vis/vleesgerechten. Zeker een aanrader!

15. Anne levelink

Vorige week heerlijk gegeten in stadscafe Vancouver. Ruime keus en gezellige sfeer. Kortom goed vermaakt.

16. Diana

We hebben heerlijk gegeten! Wat een vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keer terug.

17. H. Spekreijse

Heerlijk gegeten, prima prijs-kwaliteit verhouding, erg vriendelijk en gastvrij!

18. Ellen van der Scheer

We vroegen om "iets lekkers" en dát hebben we gekregen! De rib steak met honing is een goede reden om weer terug te komen. Trouwens, de Koeverse Koffie ook...

19. Liesbeth,Conny,Nico,

Heerlijk gegeten. Prijs- kwaliteit uitstekend. Zeer goede gastheer. Adviseert goed. Gezellige avond gehad na dagje Pieterpad.

21. Nederlands Coevorden

Dirk

22. Jeannine en Cherinda Hendriks

We hebben er heerlijk gegeten. Het was meer dan genoeg. Ook het personeel was super vriendelijk. De sfeer was uitstekend en het is er gezellig toeven. Het is dat het zo ver uit de buurt is, maar het is zeer zeker de moeite waard om er te gaan eten.

23. Chinees-Indisch Coevorden

Voor mij gewoon het beste chinees restaurant in de wijde omstreken. Ben bij vele geweest maar echt de nr 1 voor mij. De Tipan gerechten zijn echt een must. Het personeel is super vriendelijk en voor speciale wensen ben je hier ook aan het goede adres. Niets is teveel moeite.

24. Wij hebben à la carte gegeten omdat we graag vis wilden eten. (Er wordt ook een all you can eat buffet aangeboden.) We waren erg teleurgesteld dat alle vis van de mixed grill dezelfde deeglaag had en gefrituurd was, waardoor alles dezelfde smaak had (niet echt grieks). De gebakken aardappels waren ook gefrituurd.
    De bediening is erg onervaren (alleen bestellen op nummer, geen flexibiliteit in het menu mogelijk, reactie op onze klacht over de gefrituurde vis: "Oh, stond dat niet op de kaart?") Geen aanrader.

3,4
  25. Super lekker eten voor weinig geld. Erg veel keus. Goede service. Aardige mensen.

26. Chinees-Indisch Coevorden

Met de familie, vanwege een verjaardag, gegeten bij Kota Radja. Opa werd 80. Het was een leuke ervaring. De cijfers die ik gegeven heb zijn als volgt uit te leggen.

Eten & Drinken - 8
    Het eten was niet slecht van smaak. Sommige gerechten had van mij niet iets anders gekruid of bereidt mogen zijn. De tomatensoep was bijvoorbeeld naar mijn smaak te dik maar wel goed op smaak. Daarnaast waren sommige gerechten wat vettig, maar ik verwacht dat dit komt door het liggen op een buffet.
    Drinken kon je zelf bij de bar halen. Daar stond altijd personeel, 2 man sterk en soms zelfs met 3 man. Dat terwijl wij de enige groep waren die op de bovenverdieping zaten.
    Tegen het einde van de avond werd er door de gastvrouw nog wel netjes gevraagd of ze nog iets bij moesten vullen.
    Enige tip: Misschien de drankjes serveren uit flesjes i.p.v. grote flessen.

Service - 9
    De service leek wat traag op gang te komen. De jongen die ons vertelde hoe het buffet werkte, was wellicht nieuw binnen het bedrijf en wist niet precies wat hij moest vertellen waardoor er veel uhm en ehm naar voren kwamen. Maar het buffet was overzichtelijk en makkelijk te begrijpen. Het drank zelf op halen was voor mij geen probleem. Hierdoor had het personeel ook de tijd om andere dingen te doen zoals bijvullen.
    Zelf bestelde ik een cola light, deze werd ingeschonken door een man en een meisje dat er naast stond vroeg aan hem of hij het goed had begrepen, omdat het cola light was. Wellicht krijgen ze niet veel mannen met diabetes of die gewoon cola light drinken. Ik vind het een pluspunt dat het personeel er aan denkt.

Voor het afhalen van de tafels, heb ik slechts 1 tip. Gebruik voor borden en service geen dienblad. Het dienblad was te klein waardoor borden scheef stonden en soms viel er bestek op de grond. Wederom moet ik zeggen dat de jongen waarschijnlijk nieuw in de zaak en wellicht de horeca is.

Aan het einde van de avond was de gastvrouw erg vriendelijk en maakte geregeld een praatje. Toen wij de zaak wilde verlaten, kwam ze nog aan met een fles rode wijn. Deze was voor de jarige job (mijn opa). De vrouw gaf aan dat het een Chinese gewoonte is om met verjaardagen een glas Chinese rode wijn te drinken voor geluk. Een erg leuk en gewaardeerd gebaar.

Verder was het personeel erg aardig. Leuke dames, erg vriendelijk en uit de uitstraling was duidelijk te blijken dat ze plezier in het werk hebben.

Sfeer - 9
    De sfeer hangt erg samen met de service. Leuk, vriendelijk en gastgericht personeel draagt voor mij bij aan de sfeer.
    De inrichting was modern, iets wat mij wel aanspreekt. Op de bovenverdieping zou ik zelf wat minder lampionnen als lampen ophangen. Er was wel voldoende licht maar de lampionnen maakte het plafond een beetje rommelig.
    Verder zag alles er netjes uit. Bij vertrek werden we vriendelijk gedag gezegd door verschillende medewerkers.

Prijs / kwaliteit - 9
    De prijs kwaliteit ligt voor mij niet enkel bij het eten en/of drinken. Voor alcoholische dranken moest per glas 1 euro extra betaald worden. Heel normaal in buffetvorm en niet duur. Het eten was prima zoals je hierboven kunt lezen. Daarnaast heeft mijn cijfer ook betrekking op de service en sfeer. De prijs voor het buffet valt reuze mee. Al met al een erg leuk en goed zaakje om te eten.

27. Tijdens een weekendverlijf op centerparcs zijn we hier uit eten geweest. Je werd hier goed ontvangen. Echt vriendelijk personeel, alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Het eten was zeer goed. Genoeg variatie en het drinken werd ook snel bijgevuld. Enig minpuntje; Bij de eerste 2 bakken met eten stond er niet bij wat het was... Misschien kan hier nog een bordje met benaming bijkomen? Voor de rest was het gewoon super.

28. Arjan Durkstra

Heerlijk gegeten, veel keuze en word lekker klaargemaakt. Het drinken werd steeds snel bezorgd en de lege borden en glazen werden meteen opgehaald. Echt een aanrader.

29. Gisteravond heerlijk gegeten met een groep van vier. Bij binnenkomst leek het klein vergeleken met wat wij gewend zijn. Er was veel diversiteit in eten. We hadden een all in arrangement en we zaten nooit zonder drinken. En ook vriendelijk personeel!!

30. Bestelling werd niet bezorgd. Na een uur belde ze dat ze niet konden bezorgen.