Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Coevorden verdeeld zijn.

1. Superlekker gegeten! Ik had deze keer het Drentse Haasje; de lekkerste varkenshaas die ik ooit gegeten heb!

2. Zeer slechte ervaring gehad in dit restaurant. Veel dingen waren er mis. De sfeer was ten eerste erg ongemakkelijk. Een oud gebouw met uit elkaar vallende meubels. Teveel personeel aanwezig voor het eetgezelschap dat het met ons aandurfde om hier toch naar binnen te gaan.. Het bedienend personeel was wel vriendelijk. De prijs veel te duur voor wat je er voor terug krijgt. Het eten in de warmhouders lag er al een hele tijd en is ook niet ververst in de tijd dat wij er zaten. Koude bami, kipsate en foe yong hai. Alleen de wok/grill was nog te eten maar dan ook alleen de kip hiervan aangedurft omdat de rest van het vlees en vis er niet bepaald appetijtelijk uit zag. Ook de sla was bruin. Sausjes van de wok redelijk flauw. Sourcy water bleek toch kraanwater te zijn. Tot slot ging het personeel nog tijdens het eten de afzuigroosters boven de wokplaten vervangen en met de vieze schoenen op de plaat staan alsof het normaal was en er daarna doodleuk weer gewokt kon worden. Na aanspreken van de eigenaar kregen we alleen tegenwoorden en vertelde hij ons dat we niet gelijk hadden want dit was in zijn 11 jaar nog nooit gezegd, geen excuses ontvangen of iets in die trant. Na veel moeite kregen we toch nog 10 euro per persoon terug. Niet dat dat het doel was want kritiek geven is iets wat ik normaal niet doe/wil. Goed eten daar komen we toch voor! We hopen dat deze mensen de kwaliteit flink verbeteren en eens om hun heen gaan kijken naar grote all u can eat wokrestaurants die het wel goed doen. Geen aanrader dus..

3. Wat een bijzondere ervaring om te eten (en te drinken) bij Stadscafe Vancouver te Coevorden.
    De dag voorafgaande aan het etentje al kennis gemaakt met de eigenaar en even een drankje gedronken. Het etentje zelf was geweldig, wat een mooie smaken bij elkaar. Het zag er ook prachtig uit! Er was aandacht besteed aan de wens om een 'grote' Schnitzel te eten, perfect. De wijn is ook uitstekend en dan in gezellig rumoerig stadscafe waar in onze ogen alles mogelijk is. In ieder geval om een hele gezellige avond te beleven. Bedankt voor deze belevenis, wij zullen dit niet snel vergeten en er zeker ooit weer terugkomen.

4. Big snack? Niet te eten in Steenwijksmoer. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Vooral de eigenaresse kan beter thuis blijven.

5. Nederlands Coevorden

P. de Bruin

Eten was heerlijk, bediening uitstekend en een fijne sfeer.

6. Herman Assen

In goed overleg met uitbater Han een prachtige dag gehad met de oud-collega's van het MT van Johnson Wax van 1977! Na de koffie een speciale Coeverse lunch geserveerd. Daarna een toelichting op het bijzondere pand, een korte stadswandeling langs enkele historische panden en bezoek aan het stedelijk museum en het Kasteel onder zeer deskundige begeleiding van historicus Gerrit Kleis. Als afsluiting een gezellig borreluurtje.... gehad en keuze uit diverse heel smakelijke plates. Uitstekende keuken en een perfecte vriendelijke bediening. Het kon niet beter!

7. Fam. Nieuwland

Super restaurant. Niet te groot, voldoende keuze van goede kwaliteit. Vriendelijk personeel. Kinderspeelhoek. We zijn al vaker geweest en zullen zeker terug komen!

8. H.de GRaaf

Waren er 9 augustus, met 2 personen. De zaak was voor 40% bezet. Lamskoteletten gehad, schijnbaar was de grill zo heet dat die er zwart geblakerd ervan af kwamen. Stonden volgens mij twee leerling koks achter. Tevens werden de gerechten te laat bijgevuld, wij stonden steeds voor lege schalen en borden. Uiteindelijk met een ontevreden gevoel de zaak verlaten. Hier kom ik nooit meer. Bediening was niet netjes gekleed etc etc.

2,7
  9. Karen en Peter

Lekker gegeten in sfeervol stadscafe. Vriendelijke bediening, goede adviezen en gezellig publiek.

10. We hebben hier gisteren genoten van een 4 gangen Kasteelmenu (verrassingsmenu)
    Heerlijk zonnig buitenterras, dus ons amuse en drankje hier nog mooi kunnen nuttigen.
    De gerechten smaakten uitstekend. Pluim voor de kok en de vriendelijke medewerkers.
    Ook was het restaurant goed bezet wat toch een gezellige sfeer geeft.
    Ik hoop gauw meer mensen (met name uit Coevorden) te spreken die zo enthousiast zijn over deze keuken/restaurant. Wij komen zeker terug en laten ons dan graag weer verrassen.

11. Afhaal en bezorg Coevorden

Steenwijksmoer

Altijd super lekker en snel bezorgd !!

12. Nederlands Coevorden

Super lekker gegeten!
    Zeer vriendelijke bediening.

13. Jasmine

Goede leuke ervaring

14. We hebben hier al heel vaak gegeten, altijd lekker, goede prijs-kwaliteit verhouding. Daarnaast schenken ze hele fijne biertjes!

15. Via eet.nu dit restaurant gekozen en afgelopen zaterdag 13 mei er gegeten.
    Het restaurant ziet er netjes en gezellig uit. De bediening was vriendelijk en vlot. De kok, tevens eigenaar, is een zeer vriendelijke en bekwame man. We hadden wat aanpassingen verzocht met een vegetarische salade en de kok maakte er een prachtige salade van!
    Ook een echte bierliefhebber (speciaalbieren) en voor een goed biertje en veel keus kan je er dus ook meer dan prima terecht!

Al met al zeer de moeite waard en als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten!

Zeer goed eten voor een zeer vriendelijke prijs en personeel!

16. Op zaterdagavond 29 april 2017 met een groep van 8 personen met veel plezier gegeten bij Stadscafé Vancouver in Coevorden. De bediening, gevraagd en ongevraagd, was perfect en de flexibiliteit van het café- en keuken- personeel heeft er toe bijgedragen dat wij een uitermate geslaagde avond hadden. Je ziet wel eens dat een grotere hoeveelheid voedsel, of een erg gevarieerde bestelling door een groep, nadelig uitvalt voor de kwaliteit van het eten. Nu, dat was in Stadscafé Vancouver absoluut niet het geval! In tegendeel zelfs, alles smaakte uitstekend en werd tegelijk, en op temperatuur, geserveerd. Het combineren van voor- en na- gerechten om zo te komen tot een soort proeverij was geen enkel probleem en in alle gevallen was er meer dan voldoende te eten. Ga je hier met honger weg ligt het echt aan jezelf, voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Mocht u in Coevorden zijn is Stadscafé Vancouver het gastvrije lichtpunt in een ’s avonds wat stille winkelstraat. Een aanrader voor iedereen, maar wel even reserveren.

17. Helaas na vijf jaar laten we het erbij zitten. Altijd prima gegeten maar nu zijn zelf 3 tafels teveel om met twee personen tegelijk te kunnen eten. Kapsalon kip was prima te eten maar toen die op was kwam pas de pizza voor persoon 2. Niet krokant. Jammer kans gemist maar voortaan gaan wij een paar deuren verder.

18. Totaal eens met eerder genoemde goede ervaringen van bezoekers. Prima eten, voor prima prijs. Spareribs met flink vlees eraan. Een halve kip die geen krielkip was. Eigenaar spontane vent. Als toetje is het ijs met rum-rozijnen en slagroom een aanrader.

19. Correcte bediening en goede sfeer.

20. Ik heb spijt dat ik vandaag eten heb opgehaald bij hun. De bediening was erg slecht en voor een paar kroepoek wat ze hadden gepresenteerd voor de wachtenden om te snoepen moest ik zelfs 2,50 euro BETALEN???

1,1
  21. Van zand.

Gezellig restaurant, ouderwets lekker en vriendelijke mensen.

22. mike

We hebben super lekker gegeten bij Miracle.
    we kwamen met 5 volwassenen en 4 kinderen.
    De sfeer is er gemoedelijk en de eigenaar is een zeer gedreven man die zijn vak nog ECHT verstaat en zeer veel kennis heeft van de vele verschillende bieren die ze in hun assortiment hebben.
    het eten is gewoon goed!
    Wij zullen mochten we weer eens in Coevorden of omgeving hier zeker weer gaan eten.

23. We hebben super lekker gegeten bij Miracle, er wordt duidelijk veel aandacht gegeven aan het eten en de bereiding ervan.
    Er is een veelheid aan bijzondere bieren en de eigenaar geeft graag uitleg over de herkomst en smaak van de verschillende soorten.
    De sfeer was voortreffelijk, het is een gezellig restaurant waar je je thuis voelt, een café waar er helaas al zoveel van verdwenen zijn.

24. Wat mij enorm stoort en zeker niet hygiënisch is, is dat ze geld aannemen en niet de moeite doen om hun handen te wassen maar vrolijk een broodje gaan smeren voor de klant! Gadverdamme, nee dank je...

5,9
  25. Van der Stap

Super vriendelijk en gemoedelijke bediening. De eigenaar heeft veel kennis van de speciaal biertjes die hij in het assortiment heeft. Het eten was hartstikke goed. Dit was voor ons de eerste keer maar wij komen zeker nog terug!

26. Bernie Bessems

Zeer gastvrij, heerlijk eten voor een prima prijs! Een pareltje op het Pieterpad.

27. Willems

Het eten en drinken was prima!
    Al vinden wij 2 wortels erg simpel als " warme groenten".
    Belachelijk dat er geld in rekening wordt gebracht voor kraanwater en ook zelfs op de bon staat kraanwater, maar er toch geld voor vragen in Nederland!
    Gastvrouw was niet erg vriendelijk en zeer kortaf.
    Stoor je je daar niet aan, dan kan je hier prima eten voor een schappelijke prijs.

28. Wendy Draaijer-van Wenkop

Je komt binnen en denkt wat een gezellig stadscafé. Je gaat zitten wordt ontzettend warm onthaald door eigenaar/personeel. Kids mee? Ook die voelen zich meer dan welkom. Kaart staat vol met heerlijke gerechten. Ik hou van latte machiatto en die is daar echt super (nespresso). Eten wordt geserveerd door de kok zelf. Eten is echt goddelijk! Zo wat je niet verwacht bij "een stadscafe". Echt culinair. Wij komen niet uit Coevorden, maar als we in de buurt zijn of we verblijven in de Huttenheugte (Center Parcs) dan zijn we iedere avond bij Vancouver te vinden. Bedankt weer voor deze 2 heerlijke avonden, ook namens de kids. Tot de volgende keer.

29. Tijdens ons weekendje in Coevorden hebben we heeriljk gegeten bij Vancouver. Grote porties van goede kwaliteit, echt een heerlijke entrecote, vriendelijke bediening...
    Echt een aanrader!!

30. Ellen Beerlink

Ontzettend gezellige ambiance. Ik heb afscheid van mijn werk hier gevierd. De gastvrijheid, service en smakelijke hapjes waren top. Een aanrader voor allerlei gelegenheden!