Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Chaam verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Chaam

Gisteren helaas een slechte dag, kwaliteit zeer onder de maat. We kregen een 3/4 pannenkoek. Had besteld met ananas, maar die was ver te zoeken. Ook vroegen ze niet of we nog wat wilde drinken, terwijl ze wel glazen weg haalde. We zeiden dat we nog even keken voor dessert. Maar ze is niet meer teruggekomen om het te vragen. Beetje jammer allemaal en onder de maat. Ben hier beter gewend.

We komen al lang hier. Dit geeft aan dat we tevreden zijn. Wel jammer dat de prijzen zo omhoog schieten. Inderdaad moet je je bonnetje (helaas) goed controleren. Wij hebben weleens drankjes van een andere tafel erbij gehad. Dit wordt gelijk opgelost hoor! Ondanks deze mindere puntjes blijven er genoeg plussen over!

Afgelopen donderdag heb ik hier met mijn gezin gegeten. Het eten was lekker en de bediening was goed.
    Thuis aangekomen heb ik de rekening nog eens bekeken en de deze bleek helaas niet te kloppen.
    Mijn zoon heeft namelijk een 3 gangen diner gebruikt. Echter had hij als voorgerecht een kindersoep ipv normale soep en bij de schnitzel ketchup in plaats van champignonsaus. In plaats van dit te verrekenen, zijn de kindersoep en de ketchup extra gerekend, ik was dus duurder uit! Het is dat ik door terug te gaan om mijn geld terug te vragen waarschijnlijk net zo veel aan benzine kwijt was geweest, maar ik vind het wel erg slordig!
    Volgende keer dus extra opletten of de rekening wel klopt!

4. Pannenkoekenhuis Chaam

Gewoon goed. Lekker vlakbij de bossen. Kwalitatief een lekkere pannenkoek. Goede prijs voor alles.

Leuke sfeer, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten was ontzettend lekker. Super gegrild vlees a la minute door de chef en de overige keuzes in buffetvorm maar ook ontzettend lekker en vers! Zeker een aanrader

pjvanderburgh

Wij hebben daar in de vakantie gegeten en geweldige zaak, leuk personeel, het eten is gewoon prima en hebben heerlijk ijs. Gaan jullie zo door we komen nog wel een keer langs.

7. Pannenkoekenhuis Chaam

Het kan wel druk zijn, maar 40 minuten voor een broodje kan echt niet. En het wachten was niet de moeite waard. Meer gebakken uien op een stokbroodje dan wat anders. Bah.

Fam. De Vries

Wij hebben hier gisteravond gegeten. Het was super lekker👍 Heel goed vlees, super aardige kok die ons van alles vertelde over het bewaren en grillen van vlees. Lief meisje voor de bediening. Liet mij ook nog de golfbaan zien. Een echte aanrader? Prijs/kwaliteit 5 sterren.

Heerlijk eten. Goede serves

Vandaag zondag 16 april 2017 1e Paasdag
    Bij binnenkomst prettig ontvangen en gezellig een uurtje golf gespeeld.
    Daarna het bourgondisch buffet herontdekt.
    Wat opvalt is dat het aanbod niet meer dat is wat we gewend waren. We komen hier al enkele jaren en het laatste jaar is het aanbod niet meer zo uitgebreid en kwalitatief van een mindere kwaliteit als we gewend waren.
    Toch ruim van te voren gereserveerd. Helaas waren niet alle normaal aanwezige speciaalbieren aanwezig. Ook enkele door ons zeer gewaardeerde vleessoorten als bv kruidenvarken staan nog wel op de website maar zijn door andere minder lekkere vleessoorten vervangen. Ook is het aanbod aan warme groeten door ons als minder lekker ervaren. Reeds 3 x was er alleen wortels en sperzieboontjes in de pan te vinden. Deze zijn taai en smaken niet lekker. Het restaurant op zich mag ook wel wat onderhoud hebben. De buitenkant ziet er verwaarloosd uit. Jammer want dit doet af aan de sfeer en kwaliteit die wij gewend waren. Hierdoor is de prijs-kwaliteitsverhouding van prima naar goed gedaald. De prijs voor een glas fris, wijn of bier mag voor mij ook wel iets omlaag. Dit staat niet meer in verhouding met de prijs van het aangeboden Bourgondisch Buffet. Ik heb een aantal vrienden en kennissen al tijden gewezen op dit restaurant vanwege de hoge kwaliteit en de goede service maar ik door onze laatste ervaringen kan en wil ik dit nu niet meer doen. Wij namen de moeite om vanuit Rijen en Tilburg de afstand naar Chaam voor lief te nemen vanwege de kwaliteit en het aanbod. Ik hoop dat deze feedback wordt gelezen en dat OffCourse hiermee aan de slag gaat. Het zou heel jammer zijn als ze hierdoor klanten gaan verliezen.

Hans van den broek

Een adres waar we regelmatig komen. Gezellig op het terras in een prachtige omgeving of om te eten. Prima. Erg gastvrij en vriendelijk personeel.
    Prima eten en gevarieerd.

Peter Meijer

Kom hier regelmatig. Altijd weer een gastvrije beleving. Zeer vriendelijke personeel. Kwaliteit van het eten prima en zeer gevarieerd. Absoluut een aanrader!

Wat een geweldig leuk feest hebben we hier gehad met onze kinderen! Ontvangen met koffie met gebak, daarna aan het midgetgolfen met zijn allen. Tussendoor pauze met een drankje en een snack.
    Toen was het de beurt aan een heerlijk grill buffet.
    Super kwaliteit, super bediening en super sfeer. Wat wil een mens nog meer!... Een absolute aanrader voor een ieder die iets te vieren heeft.

joris de jong

Zondag gaan eten bij de Gouden Leeuw in chaam. Ik vond de sfeer wel gezellig voor een friettent alleen het eten was heel erg zout en had een 'raar' smaakje en toen we dit melde bij de bediening is er verder geen actie ondernomen. Het was druk maar als ik een melding maak over het eten verwacht ik wel serieus genomen te worden.

Patricia en Martin

Wij hebben een bjjzonder gezellige avond gehad met een uitstekende bediening en heerlijk eten. De Angusburger is een aanrader.
    Genoten!

Petra van rijsbergen

Super leuk, sfeervol restaurant. Wij zijn 2e kerstdag gaan eten, het was heerlijk. Leuk personeel en super lieve gastvrouw die lekker een praatje komt houden. Een dikke 10, kan niet beter.

Wij hebben de afgelopen jaren hier al meermaals gegeten. Dat wij steeds weer terugkomen geeft al aan dat wij erg tevreden zijn over de ontvangst, het eten, het personeel en de sfeer. Prijs-Kwaliteit is zeker voor de kwaliteit prima. De prijzen voor de drankjes zouden iets minder mogen. Een minpuntje is tijdens drukke dagen het gedeelte waar de toiletten zijn. Wat later op e avond zou het aan te raden zijn om de toiletten wat vaker te reinigen. Indien je als klant het personeel hierop attent maakt wordt er wel direct actie ondernomen.

Heerlijk eten. Ook voor mensen met coeliakie.

W Branderhorst

Een heel gezellig en leuk restaurant. We komen er al jaren.

Wel hebben heerlijk genoten van 3 gangen menu. Hadden jarige Job bij kwamen zonder dat wij het gevraagd hadden met prachtige kaarsfontijn op het ijs. Super goede bediening lekker eten. Betaalbaar, wat wil een mens nog meer? Chapeau!

Juan B Jaulas

Komen hier met regelmaat, met name de varkenssate is een aanrader. Zeker met leuk gegarneerd en een niet te vergeten een smaakvolle pindasaus. Over smaak valt veel te twisten, maar de eigenaar staat altijd open voor suggesties en evt. commentaar. Overigens ook een prima stoofpotje en visje op het menu. Wat ons betreft een prima prijs/prestatie verhouding. Overstijgt in alle geval de gewone friettent. Wij blijven vanuit België regelmatig hiervoor de grens even overwippinn

22. Internationaal Chaam

Lekkere kip maar is het nu zo moeilijk om die kip in het broodje te doen?!

K.v.d.Nouweland

Prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend.
    We hebben er erg lekker gegeten en de bediening was ook goed.
    Een echte aanrader!!

Prima eten. Het dessert heeft weinig keuze en weinig verandering. Brood met smeersels, hierbij zitten heel weinig smeersels. Extra botertje zou welkom zijn.
    Verder alles lekker en genoeg! We komen hier vaak, maar soms missen we wat afwisseling.

Gezellige sfeer maar onvriendelijk personeel. Het eten kan je niet veel verkeerd aan doen, dus dat was prima.

Super gezellig en heerlijk als altijd.

27. Nederlands Chaam

Een erg gezellig restaurant. We reden er voorbij en hadden honger, toen besloten om een hapje te gaan eten na een dagje fietsen. Ondanks dat de bourgondische kaart er erg lekker uit zag besloot ik voor Turks te gaan met mijn vrouw. Goeie keuze geweest! Bediening ook correct en aardig. Komen zeker nog een keertje terug

Sandra

Service zeer goed!
    Eten was redelijk. Kipsate was gefrituurd, varkenshaasje droog, patat flink vet. Wel fijn dat je zelf salade mag pakken.

ik heb er al veel gegeten en ik vind het eten echt lekker. De mensen die er werken zijn echt vriendelijk en ze helpen je echt snel. Dankjewel daarvoor.

Wanneer we ook gaan het is er altijd fantastisch. Het eten en de sfeer is geweldig en voor een redelijke prijs. Ga zo door. Groeten fam.van Veen.