Nieuwste foto's in Chaam

Laatste updates in Chaam

1. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Huis ten Bosch
    Pannenkoekenhuis Chaam

Na een wandeling van 10 km een lekkere maaltijdsalade en pannenkoek gegeten. Snelle en zeer vriendelijke bediening op een gezellig terras.

2. Joke Donkers's profielfoto
    Joke Donkers heeft een recensie geschreven voor De Steengroeve

Joke Donkers

Hallo

Het was heel gezellig de kinderen hadden het ook erg naar hun zin.
    Komen zeker nog eens terug 👍👍

3. Dion Goewie's profielfoto
    Dion Goewie heeft een recensie geschreven voor De Steengroeve

Dion Goewie

2 heerlijke pannenkoeken gegeten. We werden hartelijk ontvangen, ondanks dat we te vroeg waren. Er werd direct een tafel schoongemaakt. Ook de bediening was gezellig.

4. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Brasserij Offcourse

Jo

Het eten, sfeer en personeel is top! Het is jammer dat we zo en eind weg wonen, anders kwamen we hier zeker vaker!

5. JanvO's profielfoto
    JanvO heeft een recensie geschreven voor Klein Amerika

Gezellig met twee koppels gaan eten, we zijn daar al bekende. Lekker 3 gangen menu, deze keer zalm genomen was super lekker. We hebben er dikwijls gaan eten met de hele familie voor de verjaar van ons moeder in de zomermaanden met kinderen en kleinkinderen die kunnen dan lekker in de speeltuin spelen.

6. Michiel de Jager's profielfoto
    Michiel de Jager heeft gereageerd op een recensie van Huis ten Bosch

Fijn om te horen.

7. Michiel de Jager's profielfoto
    Michiel de Jager heeft gereageerd op een recensie van Huis ten Bosch

Dag Remko, Helaas kan een pannenkoek anders van vorm zijn, echter gaat er voor elke pannenkoek dezelfde hoeveelheid beslag in. Ook geldt dit voor de ananas. We hebben op deze dag een aantal nieuwe mensen lopen die helaas nog niet al onze regels kennen. Het kan dus voorkomen dat er inderdaad niet juist is gehandeld op deze vragen. We hopen dat dit de volgende keer is verholpen/

8. Remko van Iersel's profielfoto
    Remko van Iersel heeft een recensie geschreven voor Huis ten Bosch
    Pannenkoekenhuis Chaam

Gisteren helaas een slechte dag, kwaliteit zeer onder de maat. We kregen een 3/4 pannenkoek. Had besteld met ananas, maar die was ver te zoeken. Ook vroegen ze niet of we nog wat wilde drinken, terwijl ze wel glazen weg haalde. We zeiden dat we nog even keken voor dessert. Maar ze is niet meer teruggekomen om het te vragen. Beetje jammer allemaal en onder de maat. Ben hier beter gewend.

9. Restaurateur's profielfoto
    Restaurateur heeft gereageerd op een recensie van Klein Amerika

Goedenavond,

Kunt u uw rekening naar ons mailen met daarbij u gegevens.
    Wij lossen dit graag voor u op.
    Als er inderdaad teveel is berekend dan kunnen we dit terug storten op uw rekening.

Groetjes
    Eetcafe Klein Amerika

10. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Klein Amerika

We komen al lang hier. Dit geeft aan dat we tevreden zijn. Wel jammer dat de prijzen zo omhoog schieten. Inderdaad moet je je bonnetje (helaas) goed controleren. Wij hebben weleens drankjes van een andere tafel erbij gehad. Dit wordt gelijk opgelost hoor! Ondanks deze mindere puntjes blijven er genoeg plussen over!

11. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Klein Amerika

Afgelopen donderdag heb ik hier met mijn gezin gegeten. Het eten was lekker en de bediening was goed.
    Thuis aangekomen heb ik de rekening nog eens bekeken en de deze bleek helaas niet te kloppen.
    Mijn zoon heeft namelijk een 3 gangen diner gebruikt. Echter had hij als voorgerecht een kindersoep ipv normale soep en bij de schnitzel ketchup in plaats van champignonsaus. In plaats van dit te verrekenen, zijn de kindersoep en de ketchup extra gerekend, ik was dus duurder uit! Het is dat ik door terug te gaan om mijn geld terug te vragen waarschijnlijk net zo veel aan benzine kwijt was geweest, maar ik vind het wel erg slordig!
    Volgende keer dus extra opletten of de rekening wel klopt!

12. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor De Steengroeve
    Pannenkoekenhuis Chaam

Gewoon goed. Lekker vlakbij de bossen. Kwalitatief een lekkere pannenkoek. Goede prijs voor alles.

13. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Brasserij Offcourse

Leuke sfeer, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten was ontzettend lekker. Super gegrild vlees a la minute door de chef en de overige keuzes in buffetvorm maar ook ontzettend lekker en vers! Zeker een aanrader

14. pjvanderburgh's profielfoto
    pjvanderburgh heeft een recensie geschreven voor De Gouden Leeuw

pjvanderburgh

Wij hebben daar in de vakantie gegeten en geweldige zaak, leuk personeel, het eten is gewoon prima en hebben heerlijk ijs. Gaan jullie zo door we komen nog wel een keer langs.

15. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor De Steengroeve
    Pannenkoekenhuis Chaam

Het kan wel druk zijn, maar 40 minuten voor een broodje kan echt niet. En het wachten was niet de moeite waard. Meer gebakken uien op een stokbroodje dan wat anders. Bah.

16. Klein Amerika heeft een nieuwe foto
  21. Klein Amerika heeft een nieuwe foto
  22. Fam. De Vries's profielfoto
    Fam. De Vries heeft een recensie geschreven voor Brasserij Offcourse

Fam. De Vries

Wij hebben hier gisteravond gegeten. Het was super lekker👍 Heel goed vlees, super aardige kok die ons van alles vertelde over het bewaren en grillen van vlees. Lief meisje voor de bediening. Liet mij ook nog de golfbaan zien. Een echte aanrader? Prijs/kwaliteit 5 sterren.

23. Thijs's profielfoto
    Thijs heeft een recensie geschreven voor De Gouden Leeuw

Heerlijk eten. Goede serves

24. C.Lemmers's profielfoto
    C.Lemmers heeft een recensie geschreven voor Brasserij Offcourse

Vandaag zondag 16 april 2017 1e Paasdag
    Bij binnenkomst prettig ontvangen en gezellig een uurtje golf gespeeld.
    Daarna het bourgondisch buffet herontdekt.
    Wat opvalt is dat het aanbod niet meer dat is wat we gewend waren. We komen hier al enkele jaren en het laatste jaar is het aanbod niet meer zo uitgebreid en kwalitatief van een mindere kwaliteit als we gewend waren.
    Toch ruim van te voren gereserveerd. Helaas waren niet alle normaal aanwezige speciaalbieren aanwezig. Ook enkele door ons zeer gewaardeerde vleessoorten als bv kruidenvarken staan nog wel op de website maar zijn door andere minder lekkere vleessoorten vervangen. Ook is het aanbod aan warme groeten door ons als minder lekker ervaren. Reeds 3 x was er alleen wortels en sperzieboontjes in de pan te vinden. Deze zijn taai en smaken niet lekker. Het restaurant op zich mag ook wel wat onderhoud hebben. De buitenkant ziet er verwaarloosd uit. Jammer want dit doet af aan de sfeer en kwaliteit die wij gewend waren. Hierdoor is de prijs-kwaliteitsverhouding van prima naar goed gedaald. De prijs voor een glas fris, wijn of bier mag voor mij ook wel iets omlaag. Dit staat niet meer in verhouding met de prijs van het aangeboden Bourgondisch Buffet. Ik heb een aantal vrienden en kennissen al tijden gewezen op dit restaurant vanwege de hoge kwaliteit en de goede service maar ik door onze laatste ervaringen kan en wil ik dit nu niet meer doen. Wij namen de moeite om vanuit Rijen en Tilburg de afstand naar Chaam voor lief te nemen vanwege de kwaliteit en het aanbod. Ik hoop dat deze feedback wordt gelezen en dat OffCourse hiermee aan de slag gaat. Het zou heel jammer zijn als ze hierdoor klanten gaan verliezen.

25. Hans van den broek's profielfoto
    Hans van den broek heeft een recensie geschreven voor Brasserij Offcourse

Hans van den broek

Een adres waar we regelmatig komen. Gezellig op het terras in een prachtige omgeving of om te eten. Prima. Erg gastvrij en vriendelijk personeel.
    Prima eten en gevarieerd.

26. Peter Meijer's profielfoto
    Peter Meijer heeft een recensie geschreven voor Brasserij Offcourse

Peter Meijer

Kom hier regelmatig. Altijd weer een gastvrije beleving. Zeer vriendelijke personeel. Kwaliteit van het eten prima en zeer gevarieerd. Absoluut een aanrader!

27. Fenny en Martin's profielfoto
    Fenny en Martin heeft een recensie geschreven voor Brasserij Offcourse

Wat een geweldig leuk feest hebben we hier gehad met onze kinderen! Ontvangen met koffie met gebak, daarna aan het midgetgolfen met zijn allen. Tussendoor pauze met een drankje en een snack.
    Toen was het de beurt aan een heerlijk grill buffet.
    Super kwaliteit, super bediening en super sfeer. Wat wil een mens nog meer!... Een absolute aanrader voor een ieder die iets te vieren heeft.

28. joris de jong's profielfoto
    joris de jong heeft een recensie geschreven voor De Gouden Leeuw

joris de jong

Zondag gaan eten bij de Gouden Leeuw in chaam. Ik vond de sfeer wel gezellig voor een friettent alleen het eten was heel erg zout en had een 'raar' smaakje en toen we dit melde bij de bediening is er verder geen actie ondernomen. Het was druk maar als ik een melding maak over het eten verwacht ik wel serieus genomen te worden.

29. Patricia en Martin's profielfoto
    Patricia en Martin heeft een recensie geschreven voor Brasserij Offcourse

Patricia en Martin

Wij hebben een bjjzonder gezellige avond gehad met een uitstekende bediening en heerlijk eten. De Angusburger is een aanrader.
    Genoten!

30. Petra van rijsbergen's profielfoto
    Petra van rijsbergen heeft een recensie geschreven voor Klein Amerika

Petra van rijsbergen

Super leuk, sfeervol restaurant. Wij zijn 2e kerstdag gaan eten, het was heerlijk. Leuk personeel en super lieve gastvrouw die lekker een praatje komt houden. Een dikke 10, kan niet beter.