Brasserij Offcourse in Chaam

Familie Restaurant ,Bourgondisch grillbuffet, Indoorgolf,

We beschikken over een eigen parkeerplaats.

wo lunch 12:00 - 16:00 diner vanaf 17:30
do lunch 12:00 - 16:00 diner vanaf 17:30
vr lunch 12:00 - 16:00 diner vanaf 17:30
za lunch 12:00 - 16:00 diner vanaf 17:30
zo lunch 12:00 - 16:00 diner vanaf 17:00

Bourgondische verwennerij

Op tafel
Stokbrood met kruidenboter en kruidenmayonaise

Vanaf het buffet presenteren we;
Voorgerechten
Pomedorisoep
Heldere groentesoep met verse groenten
Wisselende dagsoep
Noorse gerookte zalm met forelkaviaar en zeesla
Salade nicoise met tonijn, ei, boontjes en rode ui*
Serranoham met galiameloen
Hollandse rose garnalen met cocktailsaus*

Saladebuffet
Diverse seizoensalades
Komkommersalade met Italiaanse kruiden
Tomatensalade met pesto & basilicum
Pastasalade met beenham en tomatensalsa*
Gemengde slasoorten
Ansjovis
Makreel *
Parmezaanse kaas, Croutons, Dressing

Hoofdgerechten van de grill
Malse Schouderbiefstuk
Lamskotelet
Beenhammetje
Argentijnse lomospies of mixed grill- spies
Gaasterlands kruidenvarken ( biologisch)*
Kippendijenvlees in Indische satésaus
Spareribs in ketjap marinade
Wisselend stoofgerecht zoals
Chaamse bierstoverij,
Op woensdag en donderdag ook onbeperkt Gamba's ( m.u.v. feestdagen)

Huisgemaakte Sausen zoals;
Peper cognacsaus Truffelroomsaus

Bijgerechten
Vlaamse Frites
Rozeval aardappeltjes met zeezout en zongedroogde tomaatjes*
Verse groenten

Dessert
Vanille ijs, Aardbeien ijs, Wisselend ijs
Chocolade mousse,Wisselende mousse
Vers fruit
Verse slagroom
Diverse sausen en toppings

Kindermenu
Voor de kinderen hebben we een kinderpannetje met snack en frites.

*De gerechten met een * kunnen variëren
Prijs Grillbuffet

Volwassenen € 21,50

Kinderen tot 12 jaar € 10,50
Kinderen tot 4 jaar gratis

All-in eten&drinken*
2 uur durend € 32,50 p.p.
3 uur durend € 37,50 p.p.
*consumpties: koffie, thee, fris,wijn,Jupiler van de tap
*Alleen ,goelijk per gezelschap
Aanvang buffet vanaf 17:30 uur. Zondag en feestdagen vanaf 17:00

Familiebrunch
van 11:30 tot 14:30
€ 19,95 p.p. kinderden 4 tot 12 jaar € 9,95 p.p.
Kijk voor data's op onze site

*Grillbuffet
*Adventure golf
*Lunch / Brunch
*Speeltuin
*Feesten en partijen

Indoor Adventure golf € 5,- p.p.
Uniek in nederland
Ga op expeditie op onze 18 holes indoor adventure midgetgolfbaan.
Weer of geen weer, bij ons kunt u het gehele jaar terecht voor een spelletje golf.
Ook voor al uw familiefeesten, bedrijfsfeesten
verenigingen en natuurlijk kinderfeestjes.

• Buffet: € 21,50

1452069822 91
1459201639 92
1501992544 89

1. Jo 159 punten

Het eten, sfeer en personeel is top! Het is jammer dat we zo en eind weg wonen, anders kwamen we hier zeker vaker!

2. Leuke sfeer, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten was ontzettend lekker. Super gegrild vlees a la minute door de chef en de overige keuzes in buffetvorm maar ook ontzettend lekker en vers! Zeker een aanrader

3. Fam. De Vries

Wij hebben hier gisteravond gegeten. Het was super lekker👍 Heel goed vlees, super aardige kok die ons van alles vertelde over het bewaren en grillen van vlees. Lief meisje voor de bediening. Liet mij ook nog de golfbaan zien. Een echte aanrader? Prijs/kwaliteit 5 sterren.

4. Vandaag zondag 16 april 2017 1e Paasdag
    Bij binnenkomst prettig ontvangen en gezellig een uurtje golf gespeeld.
    Daarna het bourgondisch buffet herontdekt.
    Wat opvalt is dat het aanbod niet meer dat is wat we gewend waren. We komen hier al enkele jaren en het laatste jaar is het aanbod niet meer zo uitgebreid en kwalitatief van een mindere kwaliteit als we gewend waren.
    Toch ruim van te voren gereserveerd. Helaas waren niet alle normaal aanwezige speciaalbieren aanwezig. Ook enkele door ons zeer gewaardeerde vleessoorten als bv kruidenvarken staan nog wel op de website maar zijn door andere minder lekkere vleessoorten vervangen. Ook is het aanbod aan warme groeten door ons als minder lekker ervaren. Reeds 3 x was er alleen wortels en sperzieboontjes in de pan te vinden. Deze zijn taai en smaken niet lekker. Het restaurant op zich mag ook wel wat onderhoud hebben. De buitenkant ziet er verwaarloosd uit. Jammer want dit doet af aan de sfeer en kwaliteit die wij gewend waren. Hierdoor is de prijs-kwaliteitsverhouding van prima naar goed gedaald. De prijs voor een glas fris, wijn of bier mag voor mij ook wel iets omlaag. Dit staat niet meer in verhouding met de prijs van het aangeboden Bourgondisch Buffet. Ik heb een aantal vrienden en kennissen al tijden gewezen op dit restaurant vanwege de hoge kwaliteit en de goede service maar ik door onze laatste ervaringen kan en wil ik dit nu niet meer doen. Wij namen de moeite om vanuit Rijen en Tilburg de afstand naar Chaam voor lief te nemen vanwege de kwaliteit en het aanbod. Ik hoop dat deze feedback wordt gelezen en dat OffCourse hiermee aan de slag gaat. Het zou heel jammer zijn als ze hierdoor klanten gaan verliezen.

5. Hans van den broek

Een adres waar we regelmatig komen. Gezellig op het terras in een prachtige omgeving of om te eten. Prima. Erg gastvrij en vriendelijk personeel.
    Prima eten en gevarieerd.

6. Peter Meijer

Kom hier regelmatig. Altijd weer een gastvrije beleving. Zeer vriendelijke personeel. Kwaliteit van het eten prima en zeer gevarieerd. Absoluut een aanrader!

7. Wat een geweldig leuk feest hebben we hier gehad met onze kinderen! Ontvangen met koffie met gebak, daarna aan het midgetgolfen met zijn allen. Tussendoor pauze met een drankje en een snack.
    Toen was het de beurt aan een heerlijk grill buffet.
    Super kwaliteit, super bediening en super sfeer. Wat wil een mens nog meer!... Een absolute aanrader voor een ieder die iets te vieren heeft.

8. Patricia en Martin

Wij hebben een bjjzonder gezellige avond gehad met een uitstekende bediening en heerlijk eten. De Angusburger is een aanrader.
    Genoten!

9. Wij hebben de afgelopen jaren hier al meermaals gegeten. Dat wij steeds weer terugkomen geeft al aan dat wij erg tevreden zijn over de ontvangst, het eten, het personeel en de sfeer. Prijs-Kwaliteit is zeker voor de kwaliteit prima. De prijzen voor de drankjes zouden iets minder mogen. Een minpuntje is tijdens drukke dagen het gedeelte waar de toiletten zijn. Wat later op e avond zou het aan te raden zijn om de toiletten wat vaker te reinigen. Indien je als klant het personeel hierop attent maakt wordt er wel direct actie ondernomen.

10. W Branderhorst

Een heel gezellig en leuk restaurant. We komen er al jaren.

11. K.v.d.Nouweland

Prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend.
    We hebben er erg lekker gegeten en de bediening was ook goed.
    Een echte aanrader!!

12. Super gezellig en heerlijk als altijd.

13. Wanneer we ook gaan het is er altijd fantastisch. Het eten en de sfeer is geweldig en voor een redelijke prijs. Ga zo door. Groeten fam.van Veen.

14. p

15. Michelle Huibers

Heerlijk gegeten met de familie en gezellig gemidget golft met mijn neefje, nichtje, broertje en vriend, super leuk! Ik kom sowieso terug!

16. Erg sfeervol restaurant, heerlijk eten van voorgerecht tot aan het toetje en vriendelijk personeel. Echt de moeite waard!!

17. Heerlijke avond gehad in dit pracht restaurant! Gezellige sfeer, leuke kok en fijne bediening! Een vlees liefhebber kan hier volop genieten!

18. Je kan hier heel lekker onbeperkt eten!! Eigenaar is ook heel aardig en de bediening ook!!

20. Wij gaan heel vaak met ons gezin, onze vrienden of met z'n tweetjes hier eten. Wijntje vooraf aan de bar, door gastvrouw Nicole naar tafel gebracht, die ons weer uitleg geeft over de keuze mogelijkheden van die dag. Het verandert vaak zowel qua vlees- als vissoorten en daarom is het altijd verrassend. Wil je het vlees rose of medium, geen enkel probleem, want het wordt direct vers op de grill of in pannetje bereid, dus nooit taai, omdat het vooraf al voorgebakken wordt, wat bij andere restaurants wel vaak gebeurd. Heerlijke soepen en uitgebreide saladebar, altijd supervers. Nagerechten? Zeker niet overslaan. Het bedienend personeel is attent, supersnel en hartelijk, waardoor wij ons hier echt thuis voelen. Hebben wij of onze vrienden iets te vieren? Dan gaan wij altijd naar Off Course, voor iedereen wat wils ook i.v.m.vegetarische en suikervrije mogelijkheden, want dat is elders vaak een probleem. Ambiance en sfeer uitstekend, waardoor ook het natafelen gezellig is. En voor de kleine kinderen een speelhoek binnen en buiten. De jeugd zowel als volwassenen kunnen midget golfen. In de zomer groot, sfeervol buitenterras, dus na onze fietstochtjes heerlijk uitrusten met drankje en hapjes, lunch of toch buffet. Het is een echte aanrader en mocht u nog speciale wensen hebben, overleg vooraf en het wordt geregeld. Wij blijven allemaal terugkomen, heerlijk bourgondisch genieten.

21. Michielsen

Kok erg aardig, bediening onduidelijk en slecht, langzaam.
    Vlees: sommige stukken erg vet. Te duur in vergelijk met andere buffetrestaurants. Entourage is oké.

22. We komen al jaren bij Offcourse en elke keer weer is het perfect! De saladebar ziet er supervers uit! Vlees en vis wordt door de chefkok a la minute gegrild! Er hangt een ontzettende goede sfeer! De bediening is netjes, aardig en zeer gastvrij! De drankjes worden snel gebracht! Kortom, een aanrader voor iedereen! De prijs en kwaliteit verhouding is fantastisch! Wij komen graag weer terug elke keer weer!

23. Vlees spies niet gaar. Friet koud en taai. Sate had veel vette stukken. Om 21.15 keuken dicht. Veel om drinken moeten vragen. Geen aanrader als je met veel mensen komt

24. Top locatie, geen grote vreetschuur, toch all you can eat. Voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel. Gaan er vaak naartoe. Ook met kerst een aanrader.

25. Het eten was eerlijk en heerlijk. Goed stuk vlees wat je kreeg en kon onbeperkt bestellen. Bijgerechten beetje aan de magere kant vonden wij. Er mag van mijn net iets meer licht branden, vond het net ietsje te donker. Midgetgolf was lachen en leuke baan vol met verrassingen, maar ook net iets te donker om het goed te kunnen zien.

26. Heb hier heerlijk gegeten, perfect vlees, zeer goed bereid, voor een hele redelijke prijs. Leuke gezellige ambiance, vriendelijk (oplettend) personeel. Een echte aanrader, 'k kom hier zeker nog eens terug.

27. Afgelopen vrijdag bij Off Course van het grill buffet gegeten. Hier geen massaal buffet met standaard gerechten maar juist wat apartere vleesgerechten die ter plekke voor je gegrild worden. Je mag zo vaak bestellen als je wilt en kunt daarnaast aanvullen met allerlei lekkere salades, sausjes, patat enz. Ook het voorgerechtenbuffet en het dessertbuffet bieden veel heerlijke mogelijkheden. De bediening was ontzettend aardig en de ambiance erg sfeervol. Onze zoon van 8 heeft ook heerlijk gesmuld van o.a. ree, lam en spareribs. Zeker een terugkomertje dus!

28. Lekkere grill gerechten, vriendelijke bediening en gezellig terras.

29. S van Hasenbroek

We hebben hier al heel vaak gegeten! Het eten is echt super en het is zo gezellig. In de zomer lekker buiten en in de winter lekker binnen. We gaan zelfs vanuit Rotterdam naar Chaam om lekker en gezellig uit eten te gaan. Zeker een keertje proberen en dan blijf je terug gaan!

30. Gisteravond hier gegeten met mijn gezin. Het was gezellig druk maar niet overvol. Het eten was lekker, en de keuze was reuze.
    Echt voor herhaling vatbaar. Een aanrader dus!

31. Paar keer gegeten hier, altijd zeer geslaagd!
    Kan druk zijn, reserveren is aan te bevelen.

32. Afgelopen zondag een neven en nichtendag gehouden, erg gezellig, leuk dat indoor adventure midgetgolfbaan.Goed gegeten en zeker om rond te vertellen tegen andere mensen.

groetjes Mario Smans

33. Gezellige ambiance. Eindelijk een restaurant gevonden waar je met kinderen heerlijk kunt eten tegen een scherpe prijs. Meeste andere restaurants waar je met kinderen kunt eten is de kwaliteit/prijsverhouding ver te zoeken. Dat is hier niet het geval. Kinderen vinden het leuk om na het eten te gaan golfen. Enige punt van verbetering is misschien uitbreiding van kinderspeelhoek binnen. Er zou iets meer te doen mogen zijn. Met mooi weer is het ook leuk buiten te zitten en kunnen de kinderen lekker spelen in de speeltuin. Ga zo door!

34. Heel simpele mening: top!

Het eten is er super, goed bier op de tap, gezellige drukte, toplocatie, we zullen hier zeker blijven terugkomen (en dat voor 2 arme studenten, woonachtig in Breda, zegt behoorlijk wat).

35. Heerlijk :-)! Eten voor een goede prijs. Ontzettend vriendelijke bediening en een lekker wijntje/biertje zorgen voor een geslaagde avond. Wij komen in het kampeerseizoen regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld!

36. Heerlijk eten in een gezellige omgeving. Compliment aan de bediening en de koks. Jammer dat de wijn kwalitatief schril afsteekt tegen het geweldige eten. Leuke wijnkaart erbij en hij is helemaal voor de bakker.

37. anne machiels

te gek restaurant en wat een zalig eten en dat voor zo'n prijs. werkelijk alle exclusieve vleesgerechten dat je voor mogelijk houdt wordt daar uitstekend bereid. ook het personeel is behulpzaam en niet te opdringerig door om de 3 min. langs te komen of je wat wilt drinken.ze laten je genieten en terecht, heb ik ook gedaaan. kom daar zeker terug en niet eenmaal maar vele malen. bedankt en groetjes.

38. We hadden een leuk familie uitje met opa en oma.De kinderen vonden het golfen geweldig en daarna hebben heerlijk van het buffet genoten.We komen zeker nog een keer terug, en gaan jullie zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen !!

39. Wat een leuke tent! Altijd druk in het weekend, dus wel reserveren!
    Je kan hier heerlijk eten in een supergezellig en sfeervol restaurant. Heerlijk buffet met salade en meer en heel veel keuze van de bbq. Goede kwaliteit en lekker. OOk een leuk ijsbuffet.
    Voor onze dochter stond de kinderstoel klaar met een leuk kleurboekje. Zij at gratis mee.
    Prima prijs-kwaliteit verhouding. Leuke, vlotte, aardige bediening. Zeker een dikke aanrader!!!

40. Het kan dus wel! Goed eten voor weing geld. Een goed stuk vlees wat goed wordt klaar gemaakt. Wordt rekening gehouden met je wensen. Leuke spontane bediening, gezellige ruimte. Zoweel binnen als buiten. Goed gastheerschap van de eigenaar.
    Wij eten hier reglmatig en het blijft altijd gezellig en lekker. Regelmatig zit er iets nieuws in het menu.
    Een echte aanrader

41. Wil-Roel ter Horst

Goede prijs kwaliteits verhouding, goede en vriendelijke bediening, 100% toppie

42. Marjolein

Goede bedienig en geweldig eten! Wij waren met onze woongroep van verstandelijk gehandicapten en ze hebben echt genoten!!

43. A. Mouwen en J.Smans

De sfeer in het restaurant is goed. Het eten wordt voor je klaargemaakt op een voorteffelijke wijze. Er wordt zeer goed ingespeeld op de wensen van de klant.
    Voor eventuele personeelsfeestjes, gecombineerd met het indoorgolf is dit restaurant zeer geschikt.
    Voor de prijs hoef je het niet te laten, daar het bijna onvoorstelbaar is wat je allemaal kunt eten voor ongeveer 18,00 euro.