Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Castricum verdeeld zijn.

1. Mitchell Stolker

We hebben heerlijk geluncht, echt een aanrader.

2. Brigitte

Zaterdag een feest gehad en woensdag terug gegaan voor een lekkere lunch. Lekker lang na tafelen daar houden wij van en dat kon hier prima.

3. We komen hier regelmatig, maar vind de kwaliteit erg achteruit gaan. Gisteren gelunched met een vriendin en denk voorlopig de laatste keer.
    We hadden een 12uurtje, soep was lauw, broodje gezond bestond uit droog stukje turks brood met dun plakje ham en kaas, beetje ketchup en berg sla. Bakje sla was erg karig zonder slasaus. De bediening was super traag, ben zelf maar even naar de serveerster gelopen om te vragen of we wat konden bestellen. Heel jammer want de locatie is super.

4. Sonja

5. Baaaaaah!

Wat een slechte keus om hier te bestellen. Het deeg was dik en rauw. De topping smaakte als diepvries topping. Zo jammer dit!

6. Vrijdagavond 1 maart 2019 hier heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijke bediening in een huiselijke sfeer. Echt een aanrader!

7. Heerlijk dagje zee. Mooie lokatie.
    Samen met mijn dochter via social deal een high Thea geboekt.
    Wat we kregen was best lekker.
    Maar de beloofde high Thea van de foto’s was het absoluut niet. Erg jammer.
    Foto 1 kregen we. Foto 2 was ons beloofd.🤨

8. Heel gezellig gegeten! Vriendelijk personeel en goede sfeer. Eten was lekker en werd mooi gepresenteerd. Enige minpuntje was dat de carpaccio iets te dik gesneden was. Komen hier graag terug!

9. Margriet Dekker

Ons favoriete restaurant. Je moet soms even wachten op een tafeltje (aan de bar), maar daar begint de gezelligheid al, in het weekend is het gewoon (italiaans) druk. Maar de sfeer zit er goed in.
    Het eten is hier altijd goed, ook als je van een Nederlands gerecht houd. Volgens mijn man hebben ze de beste pepersaus bij het vlees.
    Graag tot de volgende keer.

10. Attente bediening, heerlijk gegeten, fijn dat we ‘onbeperkt’ garnituur konden bijbestellen hoewel we daarvan geen gebruik hebben gemaakt, rustige & fijne sfeer.

11. Lya Assink

Wij hebben vanavond, 10-2-2019, heerlijk gedineerd.
    Mijn man van de Vrije variabel. 2 Soorten vis. Super.
    Mijn favoriet is Kalfslever. Overal gegeten, noem geen namen.
    Goed verzorgd, bij een wijn, wordt gelijk een water geserveerd.

12. Charlotte

Prima gegeten in een kleine ambiance en het zat vol. Gerechten waren lekker en voldoende. Jammer dat je niet gewoon een karaf water krijgt, maar dure flessen water moet bestellen. Kan eigenlijk niet meer in deze tijd vind ik.

13. quinten bos

We hebben er 2 keer gegeten.
    Eerste keer hebben we in de avond gegeten.
    Dit was zeer geslaagd en de ambiance is prima.
    Van de week ook nog de lunch uitgeprobeerd maar dat viel enigzins tegen.
    We hadden een twaalf uurtje en dat was redelijk maar het brood daarbij is dramatisch.
    Je kan niet kiezen tussen wit of bruin en het brood is gewoon een sneetje klef sponsig brood.
    Ook kwam het personeel niet vragen of alles naar wens was geweest.
    Jammer en dit kan beter en werk hieraan!!

14. Met z’n zessen een leuke avond gehad. Attent personeel wat meedenkt en het eten was prima! De kalfsleder was boterzacht! En ook de tournedos, hertenbiefstuk en andere gerechten vielen goed in de smaak. Een aanrader!

15. Petra en Anneke

Gewoon lekker eten. Zeer vriendelijke medewerkers geven een welkom gevoel.

16. Mooie en knusse ambiance! Vriendelijk personeel. Checkten weliswaar iets teveel aan tafel of alles naar wens was en waren iets te snel met afruimen. Hierdoor kregen wij een wat opgejaagd gevoel. Verder wel erg behulpzaam! Eten was erg smakelijk. Genoten van het maandmenu. Zag er goed uit! Mooi opgemaakt op de borden. Complimenten daarvoor. Zeker een aanrader om dit restaurant te bezoeken.

17. Sandragraas

Alle lof voor het Ruiterhuys. Na een bijna in het water vallen van ons kerst Diner op eerste kerstdag werd alles in het werk gezet om ons gezelschap van 11 personen toch te laten komen. Een warme douche voor dit restaurant wat zeker voor de vegetarieer altijd een heerlijk menu heeft. We zijn hier met familie meerdere keren geweest ook overdag en met een paas brunche en altijd was het ontvangst aller hartelijks en welkom. In verhouding vind ik de gerechten voor het geld wat je ervoor betaald zeer lovend. Voor ons is dit restaurant een van de betere hier in de omgeving en kunnen met gasten heerlijk eten.

18. Gezellig, ongedwongen, hartelijke bediening.
    Lekker eten, heel smakelijk en verzorgd.

19. Er was tocht in het restaurant, mijn nek en rug en onderbenen waren ijskoud. Het eten was weinig, geen groenten, en de service slecht.

20. Am

21. Prima lunch met uitstekende bediening!

22. Dit keer gekozen voor het maandmenu. Zoals altijd een gezellige sfeer, aangename bediening en verrukkelijk eten!

23. Heerlijk gegeten mijn zoon was jarig en zo leuk zijn stoel was versierd en zijn dessert was sprankelend echt weer genoten.

24. Super lekker eten, verste ingrediënten van goed kwaliteit, dat kost nou eenmaal iets meer en porties zijn groot genoeg. Aardig personeel. Echt een aanrader!

25. Elly van der Ven

Voorheen regelmatig gezeten, was altijd super. Vorige week na meer dan 1 jaar weer eens gaan lunchen.
    Wat jammer, bestelde muntthee kregen er geen lepeltje, geen honing, geen zouthout en geen koekje bij. Werd ons netjes gevraagd of alles naar wens was, nou niet dus.
    Het bekertje was klein en dan nog maar half vol met gekookt water. Zo duur is dat toch niet?
    Wij bestelden geen drinken meer we begrepen de gang van zaken, (geen goede).
    Broodje geitenkaas, dunne broodjes een kwart van 1 walnoot, geen gedroogde tomaatjes, geen appel en zeer weinig sla. Zeer sobertjes en dat was voorheen niet het geval, zeer jammmer! Ik ben niet meer van plan nog eens te komen,
    Er werd ons weer gevraagd of alles naar wens was, weer nee moeten zeggen en dat vind ik voor die meisjes wel rot!
    M.v.g Elly van der Ven.

3,3
  26. Vlees was lekker, geen groente en dat stond niet duidelijk op de kaart. Bediening was aardig en goed. Vriendelijke groet,

27. Knus restaurant,
    Heerlijk gegeten!
    Gezellige bediening.
    Voor herhaling vatbaar!

28. Chinees-Indisch Castricum

Wat een heerlijk maand menu, is voor 2 personen, maar is voor wel 4 personen genoeg. En de gerechten zijn heel goed. Voor mij een 10

29. Prima Pizza gegeten, bediening is altijd vriendelijk en behulpzaam. Fijn restaurant!

30. We hebben heerlijk gegeten, heerlijk gezeten, er heerst een prima, ontspannen sfeertje. Precies wat je wil als je lekker met vrienden een hapje gaat eten.