Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Castricum verdeeld zijn.

1. Internationaal Castricum

Heerlijke zachte hertenbiefstuk gegeten!Lekkere verschillende bieren van de tap en een mooi glas wijn!

Heel sfeervol en gezellig gezeten!

2. Internationaal Castricum

Mees Oosterman

Erg mooi zweer vol restaurant, heerlijk eten en goede service

3. Elles Heine

Smaakvol, goede porties, vriendelijke bediening, de salades zijn een aanrader!

4. Na een negatieve reactie (geplaatst in augustus) over de vomar dinerkaarten en een reactie van de eigenaar toch gegeten met de kaarten. Het was voortreffelijk! Goede porties en ruime keuze. Attente bediening. Het gevolg was dat ik direct een nieuwe reservering heb gemaakt. Ook de tweede keer (dit keer zonder vomar kaarten) was succesvol. Een zeer goed gebakken hertenbiefstuk. Ook nu weer een nieuwe afspraak gemaakt. De vomar kaarten hebben zijn werk gedaan. Het spreekwoord luidt niet voor niets: je moet een visje uitgooien om een kabeljauw te vangen.

5. Lekkere tapas gegeten, leuke sfeer en buiten een heerlijke serre overdekt waar je knus kan zitten.
    Aardig personeel.

6. Heerlijk tapas gegeten. Alleen de bediening was niet optimaal. We moesten zelf zwaaien om weer een nieuwe ronde te kunnen bestellen. Hopen dat dit de volgende keer beter is.

7. Heerlijk gegeten. Jammer dat de bediening ons vergat af en toe. We zaten wel erg in een hoekje weggestopt.

8. Het eten was niet buitengewoon, maar gewoon goed. De bediening echter laat veel te wensen over. We werden niet gezien, kregen de menukaart pas na ruim een half uur. De drankjes bij het dessert hadden we gelijktijdig besteld, maar werden pas ruim na het dessert opgediend.

9. Duurd erg lang voordat je je bestelling krijgt. Had een cola, soep, koffie en appelpunt besteld duurde bijna een half uur voordat de bestelling maar dan wel zonder de soep die was er na 15 minuten nog niet. Hoe lang kan zoiets nu duren en waarom krijg je niet alles in 1×. Mijn man had zijn appelpunt en koffie al op maar de soep was er nog steeds niet. Toen maar afgerekend zonder de soep.

5,3
  10. Gezellige en ontspannen sfeer, heerlijke tapas met heel veel keuze.

11. Vanavond met een 6 tal familieleden gegeten, voorafje, drankjes en een hoofdgerecht. 3 Van de gasten hadden uiensoep besteld, deze was lauw/warm, en het kaaskoekje was taai, en oud. Verschrikkelijk. Vervolgens hebben we twee uur gewacht op het hoofdgerecht. Het restaurant zat goed vol, en er was gewoon te weinig personeel om te serveren. Maar 2 uur wachten op een hoofdgerecht, terwijl er tafels die later binnenkwamen in het zicht van ons reeds klaar waren met het hoofdgerecht, vind ik niet correct. De saté schotels waren middelmatig, de entrecote zat vol met zenen, rondom slecht slecht slecht… ons zal je niet meer zien in dit restaurant.

12. Nog nooit heeft een restaurant zo goed rekening gehouden met mijn allergieën. Dit was voor het eerst dat ik niet jaloers was op het eten van mijn tafelgenoten die wél alles mochten eten. Mijn tafelgenoten waren nu jaloers op mijn eten! ❤️

13. M.G.C. Brouwer

Op 29 september 2019 een familiefeest gehad met een 4-gangendiner. Alles was goed verzorgd, eten was erg goed en de bediening bekwaam en gezellig.
    Aan te bevelen dus!

14. Wij hebben met ons gezin heerlijk gegeten ons 45 jarig huwelijk feest.
    Samen met elkaar gevierd het was voor ons een super avond en heerlijk gegeten.
    Dank U daarvoor.

15. Nico van Velzen

16. Afgelopen zondag geluncht bij Johannashof.
    Super voor elkaar daar.
    Een knapperig warm breekbroodje met kruidenboter vooraf en later een royale uitsmijter en voor mijn vrouw kroketten beide met heerlijk boerenlandbrood.
    Bediening is vriendelijk en de sfeer is top!

17. Sinds 3 maanden in castricum komen wonen en snackbar de toren ontdekt.
    Vooral zijn kroketten zijn een aanrader.
    We halen ze altijd met een heerlijk smaakvol kadetje.
    Alleen jammer dat ze geen eigen gemaakte patat hebben.
    Ze hebben zoveel eiegen gemaakte spullen dus daar mag eigen gemaakte patat niet bij ontbreken.
    Personeel is vaak afwezig met hun gedachte en er gaat vaak wat fout.
    Misschien is het handig als ze de bestelling gelijk in de kassa noteren ipv achteraf.
    Al met al een dikke voldoende!

18. Internationaal Castricum

Mitchel Wagner

19. Internationaal Castricum

Hella

20. Internationaal Castricum

Geertjan Haarsema

Na 5 jaar weer eens terug naar onze oude woonplaats. Restaurant Wierenga is niet meer te vergelijken met 6 jaar geleden! De sfeer is heel warm, met nog enkele vertrouwde gezichten in de bediening. Onze kinderen willen graag weer terug omdat ze hier de vrijheid kregen om te spelen en door de bediening persoonlijk werden benaderd met veel geduld en liefde. De kaart is heel gevarieerd en je kan van alles aanvullen, bijbestellen of wijzigen. Het concept van bijbestellen van bijgerechten is heel slim gedaan want zo kun je met het hele gezin 1 extra puntzak overheerlijke frites delen. De maaltijdsalades zijn een absolute aanrader!

21. Op aanraden van een kennis zijn wij op onze trouwdag naar restaurant Roon geweest in Castricum.
    Gewoonweg fantastische bediening door jonge mensen. De opmaak, bediening en de smaak/kwaliteit van het diner echt goed.
    Een aanrader dit restaurant.

22. Joke Sloep

Was heerlijk, voor herhaling vatbaar!!

23. Mitchel Wagner

24. We zaten gister zo heerlijk (letterlijk en figuurlijk), dat we onze plannen voor latet op de avond hebben omgegooid en gewoon bij Roon, op het sfeervolle terras zijn blijven zitten. 😁

25. Henk Vromans

Te dikke en daardoor slappe én bovendien smakeloze pannenkoeken ondanks de spek en stroop.

26. Arno Aussems

Gisteren met 6 personen de heerlijkste tapa's gegeten.
    Relaxte sfeer, prima bediening. Helemaal top.
    Ga zo door!

27. Lekker gegeten met 6 personen voor een vriendelijke prijs. Ruimte binnen is een beetje aan de krappe kant, druk en lawaaierig. Bediening aardig maar we moesten ze steeds aanspreken voor het drinken. Had fijn geweest als ze zelf kwamen vragen of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken.

28. Liana Toepoel

We hebben afgelopen donderdag met 4 dames bij Roon geluncht. Het terras zag er gezellig uitnodigend uit, maar het was helaas regenachtig weer, dus binnen gegeten. Ze hebben een leuke lunchkaart. Wij kozen voor het twaalf uurtje a 11,-- Euro p.p. Was heel lekker en werd op een leuke manier opgediend. Zag er bijzonder smaakvol uit. Een prima adres om nog eens terug te komen of om het s avonds eens te proberen.

29. M. De Winter

Wat een pareltje is dit restaurant. Een heerlijke terras en een fijne sfeer. Wij hadden het tapas menu en vonden alle gerechtjes zeer smakelijk en mooi opgediend. De bediening was erg vriendelijk. Soms had de volgende gang sneller mogen worden opgenomen. Ik ga hier zeker terug komen.

30. Jammer dat je met de Vomar diner kaarten de eerste weken niet kunt reserveren. Wanneer je geen gebruik maakt van de kaarten, is er wel plaats. Ik begrijp dat het "niet leuk is" als er klanten goedkoop komen eten. Doe dan niet mee met de actie. Misschien had ik het eten wel zo goed gevonden dat ik een blijvende klant zou zijn geworden.Nu zien ze mij daar in ieder geval nooit meer.