Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Castricum verdeeld zijn.

1. De bookcrossers in Nederland houden al vanaf 2004 hun grootste meeting aan het Castricumse strand bij Zoomers (en diens voorganger), altijd tot volle tevredenheid. Mensen zijn afkomstig uit het hele land en genieten erg van deze plek. De bediening is goed geregeld, men helpt mee als er meubilair versjouwd moet worden, er worden zaken geregeld zonder dat er om gevraagd hoeft te worden. Kortom; uitstekend. Dit draagt zeker bij aan de goede sfeer tijdens deze bijeenkomsten. Afgelopen zondag, 5 juli, waren we er weer en gelukkig bleek het bovenstaande nog altijd waar. De keuze aan drankjes is ruim voldoende, qua eten is de keuze voor de lunch prima, voor de avondkaart zou iets meer keuze niet verkeerd zijn (of andere gerechten dan op de lunchkaart staan). We hopen in 2016 opnieuw bij Zoomers te komen!!!!

2. Op zich een lekkere tent om te zitten, met name voor de zon. Verder geen aanrader, lieve meiden in de bediening, maar eten lijkt budget voer.

3. We vierden ons 20 jarig huwelijk met 40 man met een barbecue. Het was fantastisch, zeker omdat we de grote zaal erbij hadden. Dank.

4. Bediening is echt bagger, lang wachten, niet vragen of het gesmaakt heeft etc. en na geen fooi gegeven hebben (Ik vond het geen stuiver waard) stonden 3 obers mij belachelijk te maken alsof ze niks beters te doen hebben!

5. Niek en Mirjam

Leuk restaurant, lekker gegeten, niets mis mee.

6. Chinees-Indisch Castricum

Hier vorige week gegeten. Niets bijzonders. Opgediend op een tray. Te weinig nasi. Prijs/kwaliteit is niet juist. Veel te duur.

4,9
  7. Fam de Vries

Erg slecht, 1e drankje was erg moeizaam duurde 20 min. Op het eten bijna 2 uur gewacht en kwaliteit bedroevend. Personeel erg druk met computer maar geen oog voor de klant. Ook betalen waarvan je denkt dat willen ze wel.. Nee hoor zelfs de kok moest erbij komen en met 3 man moest de rekening gemaakt worden. Wij zijn van mening dat als we het gister overgenomen hadden dat het beter geweest was. Daar gaan we nooit meer heen..

3,2
  8. Super gezellig restaurant met vriendelijke bediening en een ongedwongen sfeer. Wij komen hier regelmatig en het eten is van goede kwaliteit. Regelmatig is er een nieuwe kaart.

9. Hier gisteravond gegeten. Heerlijk eten voor een eerlijke prijs, hoefde geen een keer te vragen om drinken. Bediening kwam steeds vragen of alles naar wens was. Ook hoorde ik ze steeds overleggen over de aankomende regenbui om de gasten allemaal een mooi plekje te geven. Daarom gezellige sfeer en top personeel. Was er nog niet eerder geweest maar dat gaat zeker veranderen. Ook kan je hier BBQ bespreken, zag er top uit.

10. Fantastische locatie altijd even sfeervol wij komen er graag maar alleen voor een lunch of een glas wijn / bier. 3 maal een hoofdgerecht geprobeerd maar dat viel behoorlijk tegen, fantasieloos en karig.

Vanaf het eerste uur bomvol met gasten, maar ook vanaf het eerste uur een slechte keuken!

11. kwantes

Wij waren hier voor de eerste keer via een bon, niets van te merken. Wel raar dat toen we vroegen om de dranken/wijn kaart er werd gezegd die hebben we niet. Hollanders weten toch graag de prijs. Werden verrast door het eten, uitstekend, (bijna) teveel ook. Vreemd dat je geen menu kaart kreeg maar na het eten hadden we daar totaal geen last meer van, klasse gegeten.

12. Vorige week donderdag heerlijk genoten van onbeperkt pasta/pizza eten voor maar €10,00 pp. Leuk idee want zo kan je van alles een beetje proeven. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

13. Dyonne

Onbeperkt pizza/pasta menu gegeten voor prima prijs. Erg leuk en lekker concept! Ook onze hond was welkom. Zeker voor herhaling vatbaar.

14. ilse de vries

Super gezellig en de bediening is heel fijn, de mensen zijn super aardig en het restaurant is heel netjes. Echt een aanrader.

15. Purple P.

Wij hebben afgelopen weekeinde tapas gegeten. Héérlijk! De grote tapas restaurants kunnen hier wat van leren. Niet teveel olie, niet teveel knoflook, gewoon helemaal top. Wij hopen dat Berger's het concept niet gaat veranderen, want wij komen zeker terug.

17. Afgelopen zondag 26 april gegeten bij de heer van Backum. Bij het binnenlopen zie je meteen de houtoven. Erg sfeervol. Begroeting is vriendelijk en als je op het overdekte terras wilt zitten wordt meteen de terras verwarming aangestoken. Ook kun je een mooi rood fleese-dekentje voor over je benen krijgen. Eten was erg lekker en prima klaargemaakt. We gingen voor de spare-ribs. Bereid in marinade van de chef-kok en goed klaargemaakt in de kleine open keuken waardoor je kunt meekijken met de vaardige kok die ook graag even tijd maakt voor een praatje. Lekker met wat salade en huisgemaakte friet. Het was erg druk zondag, volgens mij zat het helemaal vol, maar alles werd keurig op tijd bereid. We gaan hier zeker vaker eten en bij vrienden aanraden.

18. Anna de Groot

ik kom daar heel vaak en heb het altijd heel gezellig bij ze! Daan is te gek en het is zulk lekker ijs... ik lust elke smaak en het is moeilijk kiezen, je zou ze allemaal wel willen

19. marjolein

Je kunt hier heerlijk zitten, eten en drinken is gewoon lekker! De sfeer doet veel, lekker relax kun je lachen met vriendinnen of happie doen met je partner. Maakt allemaal niet uit alles kan daar!

20. m.de winter

Al meerdere keren super lekker gegeten. En super service. Daarom morgen weer heen.

21. Mariska El Ouni

Wij hebben een teamsessie ghouden met aansluitend een heerlijke lunch. De vergaderzaal was prima, goed ingericht, alles aanwezig. Bediening was uitstekend, tijdens de ochtendpauze ook nog een echt heerlijk gebakje. De lunch was zeer uitgebreid, met flink veel keuze. Ik kon het niet op, uitstekende klantgerichte bediening. Sfeervol rustgevend interieur. Kortom Zoomers heeft zeer positief bijdragen aan onze sessie.
    Mariska El Ouni, afdelingshoofd Welzijn gemeente Opmeer

22. Lida & Walter

Wij vierden ons 50 jarig huwelijksfeest met ca 55 personen. Wij zijn heel tevreden. Prima en vriendelijke bediening, onze gasten waren ook vol lof. Het buffet was heerlijk. Beter konden wij het niet wensen.

24. Internationaal Castricum

Dirk

27. Voor de eerste keer bij jullie gegeten en voor herhaling vatbaar! De wortelsoep heerlijk en dan die varkenshaassate mmm. De rest van het gezelschap hebben ook gesmuld en we komen terug!! Mond reclame is de beste reclame.

28. Echt lekker gegeten, goede bediening.

29. Molenaar

Gisteravond voor het eerst wezen eten. Helemaal top, jonge bediening maar voelen t goed aan! Meiden top.

30. Helaas heeft dit restaurant sinds kort een andere eigenaar en dat was goed te merken. De voorgerechten werden te koud opgediend, de warme gerechten op koude borden en dus niet goed warm. De pesto leek niet vers gemaakt en het nagerecht, dat uit 4 verschillende gerechten bestond, op een bord bij elkaar gezet, hetgeen niet echt professioneel oogde. Ook troffen wij een stukje karton in het ijs aan.
    De prijs van de drankjes is aan de hoge kant (€ 3,50 voor een dl witte huiswijn en €5,-- voor een glas bier van 4 dl ) voor dit type restaurant vinden wij teveel.
    Wij misten ook de gezellige sfeer die de vorige eigenaar erin bracht met z'n woorden Italiaans enz. Jammer!