Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Castricum verdeeld zijn.

Penny Miller

Fantastisch diner, voorgerechten, royale porties, heerlijke gambas en carpaccio. Leuke presentatie met salade en garnituur. Mijn moeder had een geitekaas voorgerecht en ook de vitello tonnato werd geserveerd. Allemaal erg lekker.
    Twee van ons kozen de herte biefstuk, een de sate en ook een visgerecht. De biefstuk was fantastisch, mals en goede smaak, cooked to perfection.
    We hebben van de nagerechten gesmuld en het was een gezellige avond, zeker om weer te doen.

Bjorn Adrichem

Zeer lekker gegeten. Erg jonge, maar goed opgeleide, vriendelijke en behulpzame bediening. En daarboven op nog eens goed betaalbaar!

Sandra Verburg

Roon heeft een prima concept, met veel keus en heerlijk wild op de kaart.
    Zeker een aanrader.

4. Internationaal Castricum

Carla kyipers

Als je nou eens op een donkere zondag hier gaat lunchen, dan wordt je echt heel blij. De ambiance is simpel en warm, bediening is top, maar de kok snapt en hoe je lekker moet koken en hoe je een bord prachtig opmaakt en dat alles zomaar op een zondag in castricum.

Marlijn Versteeg

Altijd gezellig! Altijd lekker, geweldig personeel! Altijd vriendelijk en alles altijd keurig op tijd. Wat komen we er graag en vaak!

De bediening is zeer betrokken en daardoor vriendelijk, behulpzaam en attent. De sfeer is daardoor ontspannen. Feedback wordt goed opgenomen. De formule van 1-, 2- of 3-gangen is prima. Mijn vrouw en ik hadden daardoor een mooie avond.

Cock Bleijendaal

Wij hebben heerlijk geluncht bij van Roon en uitstekende/verrassende broodjes en wij gaan zeker terug om nog een keer te eten, Top.

8. Italiaans Castricum

Bram vijzelaar

Ik had een pizza peperoni afgehaald en ik opende de doos en onder een stukje peperoni zat een gat van 10 cm.

9. Nederlands Castricum

Het was heerlijk.

Fam.J.Geleijnse

Wij hebben ons gouden huwelijksfeest op zaterdag 9 september 2017 op 'n geweldige locatie in strandpaviljoen Zoomers gevierd, het is 'n geweldig feest geworden en de bediening was heel goed.
    Ook de BBQ was heel goed verzorgd.
    Het was gezellig.
    De afspraken die voorafgaand aan het feest besproken waren zijn tot tevredenheid goed nagekomen.
    Voor ons was het 'n feest om voor altijd goed aan terug te denken.

J. v Heeswijk

Gisterenavond heerlijk gegeten bij Annapurna, het eten was erg lekker en goed alleen erg jammer dat wij om 7 uur gereserveerd hadden en dat ons hoofdgerecht pas om half negen kwam (wij hadden geen voorgerecht besteld). Dit vonden wij wel erg lang duren!

1-Ambacht
    2-Passie
    3-Creatief
    4-Smakelijk
    5-vriendelijk
    6-Netjes en schoon

Zomaar even 6 sleutelwoorden die passen bij Snacbar/Lunchroom/Catering
    De Toren uit Castricum.

Heel veel producten zijn zelf gemaakt, en dat proef je!
    Beste medewerkers van de Toren, ik feliciteer jullie met zo'n mooie zaak.
    Blijf vooral gepasioneerd, dat is het belangrijkste. Ga voor de klant.

Tot nog vaak ziens!!

Gert-Jan Smit

Heerlijk gegeten, fijne bediening en gezellige sfeer. Het restaurant heeft ook een heerlijke binnentuin voor de (na)zomer! Ook leuke thema avonden en high Tea's en high wines, dus houd de Facebook pagina in de gaten.

Weer terug in de regio wil ik graag eten bij een van mijn favoriete restaurants, Johanneshof, maar wat een tegenvaller, er waren meerdere gerechten niet in orde, ze hebben dat wel verrekend maar je komt om lekker te eten. Het damestoilet was vies.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, top.

Voor een goede prijs zeer lekker gegeten. Personeel was zeer vriendelijk. Zeker een aanrader!

Anke en Maarten

Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel en attente kok (eigenaar?). Een absolute aanrader. Blijf zo doorgaan!

Heel erg lekker gegeten en het zag er erg gezellig uit.

Fantastisch. Heel mooi weer. Erg druk binnen en buiten vol.
    Lekker geluncht met glaasje wijn. Het tweede glaasje was ook geen probleem om te bestellen. Alles werd snel op tafel gezet. Heel vriendelijke bediening. Hopen er nog eens snel heen te fietsen (was ook nog een bruiloft). Alle lof. Hebben er ook wel eens gedineerd met vrienden.

Anna
    23-8-2017

Marianne van Lingen

High tea bij Roon met een paar vriendinnen. We boften dat we vanwege het mooie weer op het super gezellige terras konden zitten.
    High tea heerlijk! Prima balans tussen hartig en zoet! Heerlijke middag gehad!

S. Castricum

Een gezellige ambiance.
    Leuk en goede bediening.
    Eten was heerlijk kortom komen zeker terug!

Wycher Dol

Het is een prachtige locatie in centrum Castricum, gezellig binnen en achter een schitterend terras waar je heerlijk kunt genieten. Wij hebben een geweldig diner gehad met een hele vriendelijke bediening. We komen hier vast weer.

P. Boersen

Erg lekker gegeten in een rustige ambiance. Het gaat hierbij meer om het eten dan om het drinken.

23. Internationaal Castricum

Erg lekker gegeten, het wisselende maand menu is geweldig. Goeie service en een prettige sfeer. Een aanrader.

Antje Flikkema

We hebben heerlijk gegeten.
    Er heerst een gezellige sfeer.
    De bediening is zeer goed.
    Echt een aanrader.

Wezen eten met 7 volwassenen, het eten was minimaal, 2 zakjes patat met 7 mensen, en twee potjes rabarber. De poussin kip het pannetje zat vol met vette jus en de kip zat amper vlees aan. Bij een was het eten koud kregen wel nieuwe maar dat was lauw maar laten zitten want konden weer lang wachten. De gamba zat geen smaak aan. Al met al het is het geld niet waard. Personeel doet zijn best, maar het eten was onder het niveau. En de prijs zeker niet waard.

Eten smaakt heerlijk, service is heel aardig en snel en de sfeer is heel gezellig in het restaurant. Zeker een aanrader dus !

Wij hebben daar een high tea gedaan.
    In het begin stonden er 4 mensen klaar om ons te helpen en na een half uur kwam er niemand meer.
    De thee werd na 2 uur van tafel gehaald zodat we weer snel weg zouden gaan ( althans zo voelde dat )
    Prijs-kwaliteit is niet in verhouding.

Francisca llamas

Sorry het eten was niet zo lekker..de bediening was een beetje chaotisch.
    Ondanks hebben we het we gezellig gehad..

Ton en Truud Admiraal

Wij hebben een feest gegeven bij Strandpaviljoen Zoomers ter ere van ons 40-jarig huwelijk.
    Alles was tot in de puntjes verzorgd. Vriendelijke, behulpzame bediening, heerlijk eten en een geweldige locatie, kortom het was top bij Zoomers!

Ton en Truud

Eten is altijd heel goed. De pannenkoeken niet. Maar dit is keurig opgelost. Hiervoor alle lof !!!! Bedankt Johanna's Hof !!!!!!!! Klasse !!!!! Dikke 10