Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Castricum verdeeld zijn.

jan en jolanda

Aangenaam verrast, lekker eten, prima bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. We hebben er weer een goed adres bij in Castricum. Gelijk een afspraak gemaakt om ons feest daar te gaan houden.

Bij Roon eten is gewoon lekker voor echt een prima prijs. Tel daarbij een zeer gastvrije bediening en gezellig restaurant op en je hebt echt een geslaagde avond. Tip: de proeverij van voorgerechten en het stoofpotje als hoofdgerecht.

Wij hebben hier genoten van ons diner. De bediening was vriendelijk, de sfeer goed, het eten werd mooi opgediend en was goed bereid. Heerlijk, tot de volgende keer!

Wij lunchen regelmatig in castricum, maar johannashof springt er wel boven uit vergeleken met andere collega's..
    Het brood is super lekker van smaak en knapperig en vers! (Dikke plakken boerenlandbrood van zeer goede kwaliteit).
    Het beleg daarop zoals uitsmijter kroketten etc en ook erg goed en royaal gevuld.
    Personeel is erg vriendelijk maar als het druk is moet je wel lang wachten voordat je je drinken op tafel geserveerd krijgt.
    De ligging is schitterend.
    Zeker een aanrader!

5. Internationaal Castricum

Vorige week weer even na een tijdje niet geweest te zijn wezen lunchen bij fase fier.
    Maar wat een teleurstelling.
    We hadden amsterdamse kroketten met brood genomen.
    De kroketten gingen wel maar dat brood was erg slecht.
    De vorige keer hadden we een soort boerenlandbrood.
    Dit was erg lekker luchtig brood met een lekker knapperige korst maar nu was het vast en hard en erg droog. (Leek wel oud en anders dan de vorige keer)
    erg jammer!
    De bediening is erg vriendelijk en mijn dochter had een salade en die was wel lekker.
    De volgende keer gaan we weer lunchen bij johannas.

Vond het erg vol en druk.
    Veel mensen hierdoor was het onrustig en geluid was overheersend.

7. Chinees-Indisch Castricum

Wij gaan al jaren uit eten bij Jasmin Garden het is een uitstekend restaurant. Ook als het druk is blijft de kwaliteit van het eten goed. Een echte aanrafer.

Ellen was jarig en we hadden gevraagd om een ‘mooi tafeltje’ voor 2 personen. We kregen een tafeltje helemaal aan de zijkant met uitzicht op de keuken. Niet ons idee van een ‘mooi tafeltje’.
    Gelukkig was er nog een ander tafeltje bij de doorgang van de serre beschikbaar. Dat was aanvaardbaar. Het eten en drinken was goed. De bediening vriendelijk, hoewel we de wachttijden iets langer waren, dan we normaal gesproken gewend zijn. De aankleding van de zaak veroorzaakt een prettige sfeer. We gaan vast nog eens terug!

We hebben een hele gezellige avond gehad met top eten en drinken. Gezellige intieme sfeer. Voor iedereen die van lekker eten en gezelligheid houdt een aanrader.

Wendy Admiraal

Het is een aanwinst in het dorp, verrassend goede kaart, uitstekend eten, mooi verzorgd.
    Zeer gastvrij, en heel gezellige sfeer.
    Top, een aanrader.

Penny Miller

Fantastisch diner, voorgerechten, royale porties, heerlijke gambas en carpaccio. Leuke presentatie met salade en garnituur. Mijn moeder had een geitekaas voorgerecht en ook de vitello tonnato werd geserveerd. Allemaal erg lekker.
    Twee van ons kozen de herte biefstuk, een de sate en ook een visgerecht. De biefstuk was fantastisch, mals en goede smaak, cooked to perfection.
    We hebben van de nagerechten gesmuld en het was een gezellige avond, zeker om weer te doen.

Bjorn Adrichem

Zeer lekker gegeten. Erg jonge, maar goed opgeleide, vriendelijke en behulpzame bediening. En daarboven op nog eens goed betaalbaar!

Sandra Verburg

Roon heeft een prima concept, met veel keus en heerlijk wild op de kaart.
    Zeker een aanrader.

15. Internationaal Castricum

Carla kyipers

Als je nou eens op een donkere zondag hier gaat lunchen, dan wordt je echt heel blij. De ambiance is simpel en warm, bediening is top, maar de kok snapt en hoe je lekker moet koken en hoe je een bord prachtig opmaakt en dat alles zomaar op een zondag in castricum.

Marlijn Versteeg

Altijd gezellig! Altijd lekker, geweldig personeel! Altijd vriendelijk en alles altijd keurig op tijd. Wat komen we er graag en vaak!

De bediening is zeer betrokken en daardoor vriendelijk, behulpzaam en attent. De sfeer is daardoor ontspannen. Feedback wordt goed opgenomen. De formule van 1-, 2- of 3-gangen is prima. Mijn vrouw en ik hadden daardoor een mooie avond.

Cock Bleijendaal

Wij hebben heerlijk geluncht bij van Roon en uitstekende/verrassende broodjes en wij gaan zeker terug om nog een keer te eten, Top.

19. Italiaans Castricum

Bram vijzelaar

Ik had een pizza peperoni afgehaald en ik opende de doos en onder een stukje peperoni zat een gat van 10 cm.

20. Nederlands Castricum

Het was heerlijk.

Fam.J.Geleijnse

Wij hebben ons gouden huwelijksfeest op zaterdag 9 september 2017 op 'n geweldige locatie in strandpaviljoen Zoomers gevierd, het is 'n geweldig feest geworden en de bediening was heel goed.
    Ook de BBQ was heel goed verzorgd.
    Het was gezellig.
    De afspraken die voorafgaand aan het feest besproken waren zijn tot tevredenheid goed nagekomen.
    Voor ons was het 'n feest om voor altijd goed aan terug te denken.

J. v Heeswijk

Gisterenavond heerlijk gegeten bij Annapurna, het eten was erg lekker en goed alleen erg jammer dat wij om 7 uur gereserveerd hadden en dat ons hoofdgerecht pas om half negen kwam (wij hadden geen voorgerecht besteld). Dit vonden wij wel erg lang duren!

1-Ambacht
    2-Passie
    3-Creatief
    4-Smakelijk
    5-vriendelijk
    6-Netjes en schoon

Zomaar even 6 sleutelwoorden die passen bij Snacbar/Lunchroom/Catering
    De Toren uit Castricum.

Heel veel producten zijn zelf gemaakt, en dat proef je!
    Beste medewerkers van de Toren, ik feliciteer jullie met zo'n mooie zaak.
    Blijf vooral gepasioneerd, dat is het belangrijkste. Ga voor de klant.

Tot nog vaak ziens!!

Gert-Jan Smit

Heerlijk gegeten, fijne bediening en gezellige sfeer. Het restaurant heeft ook een heerlijke binnentuin voor de (na)zomer! Ook leuke thema avonden en high Tea's en high wines, dus houd de Facebook pagina in de gaten.

Weer terug in de regio wil ik graag eten bij een van mijn favoriete restaurants, Johanneshof, maar wat een tegenvaller, er waren meerdere gerechten niet in orde, ze hebben dat wel verrekend maar je komt om lekker te eten. Het damestoilet was vies.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, top.

Voor een goede prijs zeer lekker gegeten. Personeel was zeer vriendelijk. Zeker een aanrader!

Anke en Maarten

Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel en attente kok (eigenaar?). Een absolute aanrader. Blijf zo doorgaan!

Heel erg lekker gegeten en het zag er erg gezellig uit.

Fantastisch. Heel mooi weer. Erg druk binnen en buiten vol.
    Lekker geluncht met glaasje wijn. Het tweede glaasje was ook geen probleem om te bestellen. Alles werd snel op tafel gezet. Heel vriendelijke bediening. Hopen er nog eens snel heen te fietsen (was ook nog een bruiloft). Alle lof. Hebben er ook wel eens gedineerd met vrienden.

Anna
    23-8-2017

Marianne van Lingen

High tea bij Roon met een paar vriendinnen. We boften dat we vanwege het mooie weer op het super gezellige terras konden zitten.
    High tea heerlijk! Prima balans tussen hartig en zoet! Heerlijke middag gehad!