La Trattoria in Castricum

1212030746 82
1282082541 34
1294819231 36
1320292610 51

1. In tegenstelling tot veel andere reviews hier, waren wij enthousiast over het restaurant. De pizza en pasta waren lekker, de sfeer is goed. Minpunt is het feit dat werknemers steeds langslopen om te checken of je klaar bent en de tafel snel gereed kunnen maken voor anderen.

2. Topdrukte op woensdagavond, we waren wat vroeg dus eerst een biertje aan de bar.
    Hartelijke ontvangst en goede service, de kaart is uitgebreid.
    Hollandse porties, dus een primi en secundi is hier teveel. Goed advies over de visgerechten, kundig personeel.
    Gewoon een goede Italiaan.

3. La Trattoria heeft alles wat je zoekt in een italiaans familierestaurant, maar schijn bedriegt. Het gevoel dat je te gast bent en gewaardeert wordt ontbreekt. De snelle bediening zorgt voor een gehaast gevoel, waarbij we ons niet aan de indruk konden ontrekken dat we snel weg moesten voor de volgende ronde (we zaten er op tijd) voorgerecht flauw en te dikke plakken vitello. Pizza niet heet opgediend en nagerecht komt uit fabriekbakje. Broodje vooraf van het huis fantasieloos maar wel lekker. Geen olijfolie op tafel....
    We gaan niet meer heen.

4. Ondanks een reservering bijna een half uur moeten wachten op een ongemakkelijke plek bij de bar. Bestelling van de drank vergeten, dus na een uur pas wat te drinken.

De uiensoep vooraf was flauw, de tomatensoep overduidelijk niet vers. Pizza Vesuvio met veel te veel kaas en niet al te smakelijke worst. Overduidelijk veel te veel tafels met te weinig bediening.

Teleurstellend en wij gaan zeker niet meer terug.

5. Nettes Ambiente und freundlicher Service. Das Essen sah gut aus und war lecker.
    Trotz dass das Lokal und der Außenbereich voll waren, ging der Service zügig voran,
    Essen und Getränke wurden schnell serviert.

(Vertaling door Eet.nu)

Prettige sfeer en vriendelijke bediening. Het eten zag er goed uit en was lekker. Ondanks dat de zaak en het terras vol zaten was de service snel, het eten en drinken werd snel geserveerd.

6. Ik kwam om 18.30 uur vragen of ik een tafeltje kon reserveren voor 4 personen, de eigenaar vertelde mij dat het om 19.00 uur zou lukken en dus dat dit geen probleem was, wat ik nog een keer checkte. Er waren zelfs twee mannen die ik kende die zeiden dat ze op tijd weg zouden zijn. Ik kom om 19.10 uur en het was stampvol, het zeer goed bedienend personeel vertelden mij dat het vol is en dat ze geen tafel beschikbaar hadden. De eigenaar staat achter de bar en ik loop er naar toe en ik vraag uitleg. Gefrustreerd en verbouwereerd zei hij dat ik toch ook wel zag dat zijn tent vol was. Ik loop weg en vertelde de medewerker dat het gedrag van de eigenaar niet ok is en teleurgesteld ben met twee kinderen. De eigenaar loopt mij achterna en begint stennis te schoppen en zegt nota bene; "ik heb je het niet beloofd, ik zou het proberen voor een tafel". Dan ben je gewoon een leugenaar en zet mij voor schut ten over staand van andere gasten. Voor ons een reden om nooit heen te gaan zolang hij er is.

7. Marianne

Zeer teleurstellend: onze ossenhaas met gorgonzola-saus was niet klaar gemaakt zoals wij hadden besteld, namelijk over medium heen. Kregen een stuk vlees onder medium, volgens de chef kok was dat volgens Italiaanse begrippen toch echt zoals wij besteld hadden. Daarnaast de saus had waarschijnlijk naast de gorgonzola gestaan, maar was er nooit in verwerkt.
    Bestelde espresso nooit gekregen en op het allerlaatste moment als je er genoeg van hebt en weg wilt gaan, wordt er doodleuk gezegd dat de pin stuk is en alleen contant betaald kan worden, als wij dat eerder hadden geweten dan waren we doorgelopen. Genoeg en betere restaurants in Castricum.

8. We werden leuk ontvangen en kregen meteen een tafel. We waren met een kind van twee maar we moesten haar wel zelf vermaken! De bediening was goed van 1 medewerker die de bestelling op kwam nemen, de rest sprak niet goed Nederlands. Het was wel heel lekker, vooral de pasta di Parma.

9. Erg lekker gegeten, personeel erg vriendelijk. Zeker een aanrader!

10. goed, gezellig en heel erg lekker!!!!!!!!!!

11. Gisteren gegeten omdat de overburen dicht waren.
    Leuke tent om te zien en goede sfeer, lijkt alle ingrediënten te hebben voor een smakelijke italiaanse hap.

Als voorgerecht een carpaccio, helaas was de carpaccio te dik gesneden, vrij veel sla (ijsbergsla) en klein beetje rucola.
    Vlees was wel goed van smaak. De kaas die erop zat was ook niet mooi dun gesneden maar dikke stukken. Een 6,5

Het hoofdgerecht van mijn tafelgenoot een risotto met groente. Dit was een soort rijstepap in tomatensaus, leek niet op een mooie risotto, nu is dat lastig en toen we er wat van zeiden zij de ober: Ja ik had het al gezien , jammer dat er toen niet gelijk wat aan is gedaan. Misschien zijn normale klanten minder kritisch. een 2
    Zelf had een een mooie filletto met gorgonzola saus besteld, medium rare. Was keurig gebakken maar de saus was vreselijk. Er was een dikke plak gorgonzola op de biefstuk gelegd van ruim 1 cm en die moet dan kennelijk een beetje smelten. Werkt leuk voor een pizza in de oven maar niet op een biefstuk. De rest van de saus een klein beetje boter dat mogelijk gebonden had moeten zijn (veel te waterig en geen smaak), een 5.

Als laatste een tiramisu: was goed te eten hoewel de mascarpone wat dik was en de cake te weinig doordrenkt van de alcohol, een tikkeltje droog maar toch wel een een 7.
    Mijn vanille ijs met advocaat was heerlijk, geen zelfgemaakt ijs maar goede hoeveelheid saus en het ijs was zeer smakelijk, een stukje chocolade stengel maakte het af.
    een keurige 8.

Een vriendelijke bediening, hier en daar duurde het wat lang om iets te kunnen bestellen en af te rekenen maar de gerechten stonden vlot op tafel. dikke 7

Geen geweldige keuken maar vrij simpel met iets meer aandacht voor de gerechten kan het nog veel beter, dus prijs kwaliteit toch wel onvoldoende.

12. Postief:
    - Zeer snelle service
    - Eten zeer snel op de bord

Normaal:
    - Personeel

Minder:
    - Het smaakt wat minder bij andere pizzaria's in de buurt

13. Erna Bakker

Wij hebben hier afgelopen zondag gegeten. Voorgerechten waren lekker, alleen werd de aubergine in tomatensaus geserveerd met kaas. We hadden dit speciaal uitgezocht voor onze dochter die geen kaas lust. Maar wij vonden hem lekker.
    De hoofdgerechten waren klein. Twee halve bordjes (als het al een half bordje was!)spaghetti voor 11.50. Een pizza voor mijn man waar twee verschillende soorten salami op zaten, de ene was lekker en de andere smaakte naar dood vlees.
    De lambrusco was het duurste. Waar we in de supermarkt 3,99 betalen voor 1 liter lambrusco, betalen we hier maar liefst 12,00 euro voor een halve liter. Ofwel 24 euro per literfles. Drie personen (waarvan 1 kind van 8) voor 80 euro. Niets speciaals genomen. Was het echt niet waard.

14. Wij komen hier zeer regelmatig, al jaren; het eten is altijd even goed en zeer smakelijk. Dit is altijd ons echte Italiaanse avondje uit!
    Bediening gezellig en we worden altijd hartelijk ontvangen.

15. Eten super lekker, goede en gezellige bediening houden van een grapje.

16. Wat een slechte bediening.

Nadat we gereserveerd hadden, was er nog geen plaats beschikbaar. Kan gebeuren.

Maar na een half uur, nog niet geholpen.

Na nog eens vragen om een plaatsje werd er dood leuk gezegd dat we beter konden gaan want zulke mensen wilden ze niet in hun restaurant hebben.

Hoe bedoel je klant vriendelijk!

Hier gaan we nooit meer heen..

17. Ben weer eens gestopt in Castricum en dit keer was het eten erg vooruitgegaan.... We aten penne arrabiata en hadden een heerlijke pizza. Bediening is ook sneller dan vroeger ; al met al een grote vooruitgang.....:) kom zeker nog eens terug deze zomer!

18. Erg leuke tent, wij worden er altijd zeer enthousiast ontvangen, het eten is van hoge kwaliteit en de sfeer is gezellig.

Het is geen standaard service, beetje rommelig en er is te weinig personeel. Desondanks maakt juist die rommelige sfeer dit restaurant een feestje om naar toe te gaan. Leuk voor een snelle hap maar je kunt hier ook terecht voor exclusievere maaltijden.
    Wij komen hier heel graag en gaan altijd met een goed gevoel weer naar huis. En mocht het eten eens niet zijn zoals wij gewend zijn dan wordt het direct opnieuw gemaakt. Goede service dus.

19. Tijdens mijn laatste bezoek aan dit restaurant, afgezien van het decor, was de service slakkentraag, zelfs op een karafje water moest 20 min. gewacht worden en dan heb ik het nog geen eens over het eten dat men serveert. Ze blijven echter glimlachen en de tafeltjes zitten nog steeds vol. Misschien daarom.....Buona fortuna trattoria....

20. Het eten is uitstekend. Ik kom hier vaak, het is een populaire tent ; daarom hebben ze het druk natuurlijk! Ze doen altijd hun best en de pizzas zijn behoorlijk goed en de vleesgerechten uitstekend, het vlees is organisch en mals.

21. Heel, heel teleurstellend....

Waarschijnlijk draait die zaak op eenmalige touristen, want ik kan me niet voorstellen dat je hier een tweede keer heen zou gaan.

Waardeloze bediening, nadat je je biertje hebt besteld krijg je het na een kwartier eindelijk volkomen doodgeslagen in je hand gedrukt.

Verder staat de tent mudvol met tafels, de bediening kan er amper bij, zodat je de borden eten even zelf moet doorgeven (in een snackbar geen probleem hoor, maar in een restaurant voor 50 euro p.p?)... en het excuus voor de slechte bediening is dan dat het te druk is (?).

Misschien dan een paar tafels minder, zodat je het wel aankan?

De gerechten zijn volkomen fantasieloos en karig, en staan in geen verhouding tot wat het moet kosten. Thuis uit een pakje smaakt het waarschijnlijk beter.

Kortom veel (geld) voor weinig, en een regelrechte afrader!

22. henk kunnen

Sinas zonder prik!

Ossehaas met pepersaus betekent: een handvol ongemalen pepers over je vlees. (waar is de saus)

Kalfsvlees met champingnons: hieraan zat een rare kaassmaak.

Als toetje: ijs wat duidelijk ontdooit en daarna weer ingevroren is geweest(grove ijskristallen in het ijs)

Daarnaast onbeschofte bediening!

Wij mochten alleen gelijktijdig drinken bestellen, (4 pers)

Het was namelijk te druk om voor 2 biertjes te lopen.

Nooit meer deze ballentent!

23. Heerlijk weekendje uitwaaien in Egmond aan zee. We besloten om in Castricum te gaan eten en kwamen uit bij pizzaria La Trattoria. In eerste instantie zag het er goed uit, leuke sfeer. We bestelden een biertje en een rosé biertje, stokbrood met kruiden boter, pizza calzone (dubbel gevouwen pizza) en een scaloppa gorgonzola.

Stokbrood met kruiden boter was goed, brood niet echt vers, maar te eten. Toen kwam het hoofdgerecht. Mijn pizza was niet gaar, het vocht droop uit de pizza en de ingrediënten, dit was alles behalve een heerlijke pizza. De scaloppa was alles behalve lekker, het vless was al haast koud bij serveren, de saus was plakkerig en zag er niet smakelijk uit. De patatjes erbij was zo weinig en de groente (mag je echt niet zo noemen) zaggen eruit of het al paar dagen in de zon had gelegen.

Al met al ronduit smerig gegeten, heb bij veel pizzaria's gegeten maar nog nooit zo iets smerigs gehad, dit zou eigenlijk niet mogen, ben van de niet gare pizza de hele avond en nacht aan het toilet gekluisterd geweest.

Dit hele feestje koste me ook nog 35 euro. MENSEN EET HIER NOOIT......

Martin.

24. Wij zijn helemaal klaar met 'la Trattoria'! Ze geven uw gereserveerde tafel aan personen die net komen binnenlopen, en je moet sowieso lang wachten tot je tafeltje eindelijk vrij is, ook al heb je wél gereserveerd.

Zelfs nadat ik eergisteren nadrukkelijk had gezegd dat we niet meer een half uur aan de bar op ons tafeltje wilden wachten, moesten we nog een kwartier wachten. Daarna moesten we anderhalf uur wachten op ons eten.

Het eten zelf is goed, maar het personeel kan de drukte niet aan. Ze kijken niet of je iets wilt bestellen. Zelfs nadat we allevier het personeel hadden doodgestaard met onze handen omhoog, duurde het nog eeuwen voor ze kwamen.

25. alexandra

Ik kom al jaren bij La Trattoria, maar de laatste tijd is 't eten ronduit slecht (wanneer je carpaccio besteld krijg je rosbief!) en de prijs hoog. De prijs-kwaliteitverhouding is ver te zoeken. Ik begrijp niet dat ze het mensen voor dat geld durven voor te zetten. Ik ga er nooit meer heen.

26. John 17 punten

Leuke zaak.
    Matige keuken, dure gerechten en weinig personeel, dus lang wachten.
    Prijzen zijn zomaar omhoog gegaan.

27. Heerlijk gegeten met een groepje dames. Alleen erg vreemd en misschien is het Italiaans, dat er andere prijzen aan de deur hangen, zodat je naar binnen gelokt wordt. Aan tafel krijg je de menukaart, waarbij dezelfde gerechten soms wel 5 Euro duurder zijn! Erg jammer. Kan daarom geen hoge cijfers geven....

28. Irma, Karst en Benjamin

Eten bij La Trattoria is een feestje. Je wordt er zeer gastvrij onthaald en de ambiance is warm en sfeervol. Het eten is écht waanzinnig goed. Ik kom zelf geregeld in Zuid - Italië, en in La Trattoria smaakt het precies zo. Een tip is om een insalata caprese te serveren met bocconcini de mozzarella di buffala. Mijn tafelgenoot had de specialiteit van de dag, tournedos met iets van kaas erop. Ook weer goddelijk.
    Bij het afrekenen bleek het apparaat voor de creditkaart niet te werken. Dat was geen probleem, ik kon de volgende dag of na het weekend betalen! Ik zou het liefst iedere week gaan eten bij la Trattoria!

29. Lekker Italiaans eten. De wijn gaat wel. Erg vriendelijk voor kinderen.