Het Ruiterhuys in Castricum

1394209968 53
1419211355 61
1431712048 71

1. Marlijn Versteeg

Altijd gezellig! Altijd lekker, geweldig personeel! Altijd vriendelijk en alles altijd keurig op tijd. Wat komen we er graag en vaak!

2. Fantastisch. Heel mooi weer. Erg druk binnen en buiten vol.
    Lekker geluncht met glaasje wijn. Het tweede glaasje was ook geen probleem om te bestellen. Alles werd snel op tafel gezet. Heel vriendelijke bediening. Hopen er nog eens snel heen te fietsen (was ook nog een bruiloft). Alle lof. Hebben er ook wel eens gedineerd met vrienden.

Anna
    23-8-2017

3. Wezen eten met 7 volwassenen, het eten was minimaal, 2 zakjes patat met 7 mensen, en twee potjes rabarber. De poussin kip het pannetje zat vol met vette jus en de kip zat amper vlees aan. Bij een was het eten koud kregen wel nieuwe maar dat was lauw maar laten zitten want konden weer lang wachten. De gamba zat geen smaak aan. Al met al het is het geld niet waard. Personeel doet zijn best, maar het eten was onder het niveau. En de prijs zeker niet waard.

4. Wij hebben daar een high tea gedaan.
    In het begin stonden er 4 mensen klaar om ons te helpen en na een half uur kwam er niemand meer.
    De thee werd na 2 uur van tafel gehaald zodat we weer snel weg zouden gaan ( althans zo voelde dat )
    Prijs-kwaliteit is niet in verhouding.

5. Willeke

Wij hebben met de familie op 1e Pinksterdag voor een lunchproeverij gekozen. De soep is heerlijk, het brood lekker vers en de etageres zijn goed gevuld met beleg van ei, kaas, vlees en vis. nu hadden wij een paar grote eters erbij, die hadden wel extra gewild, maar voor de meesten was dit een prima hoeveelheid.
    De locatie is prachtig, tegen de duinen. Zowel binnen als buiten is het heel sfeervol ingericht.
    En wat natuurlijk ook meespeelde was het zonnige weer, dus wij hebben heerlijk buiten van al het lekkers genoten.
    Ik werd de week ervoor nog gebeld of de reservering zoals ik die gedaan had nog klopte, dit vind ik echt service.

6. Er worden teveel kleine fouten gemaakt, waardoor je je gaat irriteren... Drinken duurt te lang, eten duurt te lang, dan heb je je eten, is er wat vergeten... 'komt eraan'... komt gewoon niet, moet je het zelf maar gaan halen want er loopt te weinig personeel... Heel vervelend allemaal terwijl het een super mooie locatie is. Echt probeer a.u.b. wat uitdaging te geven aan het personeel om er ALLES uit te halen wat erin zit & dat je echt te gast bent... en nergens achteraan moet... En dat op een gewone doordeweekse dag... Laat staan wat een chaos het is, in het weekend. Prachtige locatie, maar er zijn zoveel verbeterpunten!

7. Een mooie locatie en een fantastische sfeer. Twee keer gegeten en de bediening viel beide keren tegen. Het duurde lang voordat de gerechten kwamen en als we klaar waren met eten dan bleven de borden lang staan. Na het hoofdgerecht duurde het ook veel te lang voordat we de kaart kregen voor het dessert. Het eten is voor de rest perfect.

8. Ontzettend leuke locatie, vlotte bediening, fijn terras, eten is heerlijk, wij vinden de lunch etagiere echt een topper. Deze is ook als high tea variant te bestellen. Kortom, aanrader !

9. Herman Walvis

Zaterdag 1 april, in een sfeervolle zaal met 50 personen gegeten. Alles is naar wens verlopen. Tevens was de kwaliteit en smaak bijzonder. We hebben een fijne gezellige avond gehad.

10. Annemiek

Het duurde ontzettend lang voordat we ons eten kregen. Voor een restaurant dat kindvriendelijk is vind ik dat heel vreemd. De kinderen werden ongedurig tijdens het diner en lagen bovendien veel te laat in bed, terwijl ze de volgende dag weer naar school moesten. Zelf vind ik het trouwens ook niet prettig om zo lang te tafelen, er had makkelijk een uur af gekund. Kortom, jammer en daardoor niet voor herhaling vatbaar.

11. Vooropgesteld, het personeel is zeer gastvrij en servicegericht. Maar de saltimboca was deze keer kurkdroog en er zat nauwelijks groenten bij. Maar wat veel erger was, we moesten extreem lang wachten. Zowel op voor als hoofd en nagerecht. 3 uur en 15 minuten is een lange zit met 4 kleine kinderen erbij. Teleurstellende ervaring helaas, kan me van voorgaande bezoeken niet herinneren dat het zo erg was.

12. Gerda Weener

Gisteren heerlijke lunch bij het altijd gezellige Ruiterhuis!
    Ondanks dat het ontzettend druk was hele prettige bediening,
    tussendoor nog even vragen of alles naar wens is.
    Absolute aanrader!

13. f.J Huisman

Zondag 12 februari met mijn schoonzusje gegeten daar.
    Alles echt geweldig goed.
    Het eten was echt een feest, mooi opgemaakt en met liefde gemaakt.
    Bediening was heel goed, de locatie prachtig en sfeervol.
    Ik ga er zeker vaker heen, mijn complimenten ook namens mijn schoonzusje.

14. Simone Epping

Wat een geweldige plek! Alles klopt. De sfeer, bediening en niet geheel onbelangrijk: geweldig eten tegen een goede prijs. Wederom een heerlijke avond gehad.

15. Mark van de kuijt

Super lekker gegeten bij jullie...sfeer is fantastisch prijs kwaliteit super...alleen duurde het wat langer dat de bediening langs kwam om drinken te vragen...maar voor de rest super aardig en correct!!! Ga zo door!!

16. prachtige locatie - top personeel - alleen niet echt de plek om met een grotere groep (ca. 50 personen) te eten - keuken is daar niet op ingericht en zeker niet als het restaurant ook goed bezet is - borden waren koud en ook het eten was lauw en dat is heel jammer - kerstmenu duurde veel te lang - pas om 22;30 het dessert, dat kan echt niet - misschien dat ik het een kans geef om een keer met 4 personen daar te eten, maar niet meer met een groot gezelschap - sorry.

17. R.K.Appers

Vandaag 23-10-2016 met een gezelschap t.g.v. 50 jarig huwelijk gedineerd en het was prima. Leuke sfeer, prima eten, goede en leuke bediening. We hebben een leuke gezellige avond gehad en onze gasten waren ook zeer tevreden. Via deze weg nogmaals dank.

18. Greet bosman

Wij belanden regelmatig na een fikse wandeling in het duin bij het Ruyterhuis omdat we dan trek in koffie hebben. De tafels zijn te hoog ten opzichte van de stoelen en naar zeggen krijgt men daar nooit klachten over, maar wie ik ook spreek over deze locatie, ik hoor altijd dezelfde klacht. Verder vind ik het heel ongastvrij dat lege kopjes gelijk worden weggehaald. Dit is echt voor verbetering vatbaar

19. Rene Penning

Vandaag 11-11-16 heerlijk gegeten met mijn vrouw. We hadden het Broodje Ruiterhuys besteld. Een bord vol gebakken ossenhaas stukjes met taugé, gebakken uitjes, champignons en groenten op vers bruinbrood en heerlijk saus.
    Bediening was super vriendelijk. Nikki (eigenaresse en dochter van Henny Huisman ) kwam het persoonlijk brengen. Wat een lieve vrouw! We hebben bijna 2 uur gezellig getafeld (samen met onze Border Collie). Aanrader!

20. Afgelopen weekend een heerlijke middag gehad bij het Ruiterhuys. We waren met een groep met best wat wensen en hier werd heel geduldig en vakkundig mee om gegaan. De kinderen hebben genoten van de paarden en de speeltuin, de ouderen van de sfeer. Het eten was prima en de bediening erg gastvrij en vriendelijk.

21. Marie Claire Teunis

Wat hebben wij met de kinderen een heerlijke avond uiteten beleefd! Meestal toch lastig met kleine kinderen. Maar hier vermaakte ze zich prima! en zo konden wij rustig wat langer blijven zittten. Hebben dan ook heerlijk gegeten, meisje wat onze bediening deed was ook heel leuk met de kinderen. Vandaar mijn aanbeveling voor ouders met kinderen die zelf ook een avondje willen genieten 😉

22. Ik heb 1 woord voor het Ruiterhuys; wauw. En met name de bediening. En dit zeg ik niet omdat ik een trouwe gast (want ik voel me hier echt gast!) ben, maar omdat ik nu een geweldige ervaring heb gehad. Ik ben hier afgelopen vrijdag geweest voor het eerst. Wat heb ik een spijt dat ik dit niet eerder wist. Het eten was heerlijk, de sfeer was helemaal heerlijk. Maar het hoogtepunt was toch echt de enorme vriendelijkheid van de bediening. Ongelooflijk dat in die drukte die er was, die overigens als gast eigenlijk niet merkt, de bediening alles onder controle had. Ik kan dit echt aan iedereen aanraden.

Ruiterhuys, enorm bedankt en tot snel.

23. Henk Roozendaal

Nu meerdere malen geweest, altijd heel druk. Jammer dat nu de yakatori spiesjes van de kaart zijn, de favoriet van mijn vrouw en mijzelf. Maar hierdoor nu de flanksteak ontdekt, heerlijk mals gebakken op de houtskool oven, deze oven is een aanwinst. Heel leuk ook dat de kok van de avond, ons te woord wilde staan, m.b.t. tot de bereiding. Hele aardige dames, niets is te gek ook al is het druk. Kleine kritische noot, misschien was de rode wijn iets te warm, dit hebben wij gemeld. Maar er komt misschien een klimaatkast voor de wijn werd ons gemeld, dan is alles af.

24. Dit weekend in de avond wezen eten. Lang moeten wachten op mijn eten en dit zonder pardon. Personeel is onervaren. Bedrijfsleider kan hier ook nog wat van leren, daaraan kan je wel zien waar het vandaan komt.Ik verwacht geen volledige etiquette, maar behandel je klanten als klanten. En loop niet zomaar weg als je het even niet meer weet. Eenmaal geserveerd was het eten koud en mijn vlees was taai. Kopje koffie had zeker op zijn plek geweest! Ik ga hier nooit meer heen. Zonde, want de locatie en de paarden kunnen hier zeker niks aan doen.

25. Wij hebben vorige week gegeten met 7 man. De opmerking bij de reservering was niet gezien waardoor we boven in een hoekje neergezet werden. Na veel wikken en wegen wilde de eigenaar ons beneden neerzetten. De toon was al gezet door de eigenaar. Toen wilde we bestellen, kwam er een serveerster en die vroeg wat we moesten hebben. Niet echt vriendelijk. Tevens had ze vergeten ons drinken door te sturen, waardoor we al eten hadden voordat er drinken op tafel stond. Geen excuses. Het hoofdgerecht viel ons tegen. De mix grill was niet meer dan twee stukjes taai vlees een kippenpootje zonder kruiden of saus. Toen wij hier iets van zeiden, werd er gezegd dat het werd doorgegeven aan de keuken, maar verder hoorden wij er niks meer van...
    Erg jammer allemaal.

26. A. Handgraaf

Serveerster vroeg me om deur open te doen. Ze had haar handen vol. Etiquette kennen ze niet. Jong personeel.

27. Fijne ambiance. Wel jammer dat we de serveersters vaak moeten roepen, de tafels worden niet adequaat afgeruimd waardoor je nog langer moet wachten op het hoofdgerecht. De kinderen hielden het niet meer. Een kleine opmerking daarover wordt als flinke kritiek opgevat met het gevolg de rest van de avond een chagrijnige serveerster. Niet erg professioneel en jammer.

28. Een aanrader.

29. Goedenavond, Wij komen niet uit de buurt maar gaan regelmatig in de buurt langs bij familie. Deze geweldige plek was dan ook nieuw voor ons. Wat een super leuke ervaring. Heerlijke plekken met uitzicht over de weilanden. Het was er erg druk maar nog steeds duurde niks lang. Hele vriendelijke bediening en niks is ze teveel. Het eten was heerlijk en we mochten nog van het huis extra groente of frietje bij bestellen! Wij komen zeker terug!

30. Super mooie locatie en inrichting. Eten en kop koffie goed, service minder. We werden niet opgemerkt na wat gezwaaid te hebben kwam een jonge dame en nam de bestelling op waarbij we vroegen om de kaart. Toen die niet kwam zelf maar gehaald, tegelijk met koffiemelk voor de koffie die ontbrak (ook geen koekje bij de koffie). Na het eten om de rekening gevraagd bij diezelfde jongedame, maar ook dat was ze weer vergeten dus zijn we opgestaan en hebben toen bij een collega van haar betaald. Jammer...

31. Plek en tuin zijn goed .eten niet op niveau. Kaas en worstplankje. 3 stukken worst en 4 hompen kaas. alles hetzelfde. Geen mes erbij. 8.50 Euro. Dat is teveel.

32. Als bezoeker en klant verwacht je een leuke middag. Dit bleek echter niet het geval. Het personeel is jong en onervaren. Dit blijkt wel uit hun manier van communiceren en slechte vaardigheid in het overzien van tafelbezetting. Wie laat een hoogzwangere vrouw nou staand wachten op een tafeltje, terwijl er totaal geen aandacht aan werd geschonken of haar alvast een stoel werd aangeboden.
    Daarnaast vond ik het contrast tussen een chagrijnig gezicht aan je tafel en daarna heel vrolijk aan andersmans tafel "Happy Birthday' zingen wel groot.

Op het eten heb ik lang moeten wachten, de warme gerechten werden zelfs zonder pardon na 15 minuten gereserveerd terwijl dit bij de proeverij hoorde. Serveer het dan nog niet uit! Bij de laatste slok vragen naar drankjes werd je na 6 keer ook een beetje moe van trouwens.

Oh en als je geen fooi geeft om bovenstaande reden, wensen ze je ook geen fijne dag toe bij vertrek. Prima, want daarom schrijf ik deze recensie dus terecht en met plezier!

33. Personeel wat totaal niet communiceerd over de tafelbezetting. Waardoor er voor mijn hoogzwangere dochter geen plaats werd aangeboden om even te zitten. Omstanders deden dat gelukkig wel. Waardoor onze middag waar wij ons zo op hadden verheugd zo verpest werd. Zo jammer!!

34. Brigitte Hoendervoogt

Wij kennen het Ruiterhuys, hebben er al diverse keren heerlijk gegeten! De ambiance is heel gezellig en de bediening zeer vriendelijk en zorgzaam met oog voor detail. Zeker voor herhaling vatbaar.

35. Kees van Tol

Wat een leuke zaak, vriendelijke bediening, heerlijk eten écht een grote aanrader!

36. Levensgenieter

Vriendelijke ontvangst. Reservering was buiten, maar toch binnen gegeten, was geen probleem. Mooie kaart, uitstekende keuken en zeer kindvriendelijk. Gegrilde vis was subliem! We gaan er gauw nog eens heen!

37. n.h.mandjes

Het was sfeervol en gezellig met goede en vriendelijke bediening.

38. nicolette

Meerdere keren hier geweest, voor high-tea, lunch en diner. Wat de locatie en sfeer betreft, echt fantastisch, zomers heerlijk in de tuin, in de winter gezellig bij de openhaard.
    Het eten en service valt erg tegen. Je wordt slecht "gezien" door de medewerkers. Lang moeten wachten op de lunch, wij namen met 4 personen de lunchproeverij. Wel lekker, maar niet echt bijzonder, wel begrijpelijk gezien de prijs. Echter uitgedroogde kazen en verlepte sla is niet nodig voor een wachttijd van ongeveer 45/50 minuten. Gezien de wachttijd, aan de proeverij begonnen, bang nog langer te moeten wachten.
    Zeer jammer, het zou echt fantastisch zijn als de keuken dezelfde aandacht zou krijgen als de sfeer en locatie van het restaurant. Ik zal niet zo snel meer langs gaan om hier wat te eten.

39. Vandaag genoten van een heerlijke high tea. Volledig (incl. scone) en erg lekker (soepje!). Echt een aanrader (en ik heb al veel hoger tea's gehad om te vergelijken).

40. Heerlijk geluncht bij het Ruijterhuys, broodje van de zaak en de vrouw had een ceasarsalade. Ze heeft wel drie keer gezegd: "wat een heerlijke salade, zeker een aanrader!" Gewoon doen!

41. Super gezellig restaurant met vriendelijke bediening en een ongedwongen sfeer. Wij komen hier regelmatig en het eten is van goede kwaliteit. Regelmatig is er een nieuwe kaart.

42. Fantastische locatie altijd even sfeervol wij komen er graag maar alleen voor een lunch of een glas wijn / bier. 3 maal een hoofdgerecht geprobeerd maar dat viel behoorlijk tegen, fantasieloos en karig.

Vanaf het eerste uur bomvol met gasten, maar ook vanaf het eerste uur een slechte keuken!

43. m.de winter

Al meerdere keren super lekker gegeten. En super service. Daarom morgen weer heen.

45. Gisteravond voor het eerst hier gegeten. Vlotte bediening en prima gegeten in een mooie atmosfeer. Gezellig aangekleed. Leuke mensen. Ook leuk om met kinderen heen te gaan.

Zal hier zeker terug komen.

46. High tea besteld en van te voren gereserveerd. Er wordt weinig tot geen rekening gehouden met allergieën of bv een zwangerschap. I.p.v de gerookte zalm en carpaccio krijg je een broodje kaas en een broodje ham/kaas?!? Staat wat mij betreft niet in verhouding. Etagere is met recht karig te noemen. Met 3 vrouwen 1 etagere, waarom dan 3x2 (mini) broodjes liggen een vies kaasbroodje en een koud slap sompig mini pizza. Volgende etage 3 (!?) scones met jam en slagroom. Daarna wat verlepte zoetigheden.

Erg jammer, want voor het bovenstaande betaal je 21,50 per persoon. Dus met z'n drieën €64,50. Voor dat bedrag valt het erg tegen. De thee is wel van goede kwaliteit.

De bediening was daarentegen wel heel vriendelijk en ook de sfeer is erg leuk. Maar de keuken is ronduit slecht.

47. Peter Siemons

48. Afgelopen maandagavond hebben wij in het Ruiterhuys gegeten. Bij binnenkomst vonden wij het er direct erg gezellig uitzien. Er hing een prettige sfeer. Des te meer viel het tegen, dat ondanks een behoorlijke hoeveelheid personeel, er niemand was die zich echt om ons bekommerde. We waren met 5 personen dus niet direct onopvallend.
    Wat ons wel opviel, was dat de bediening vooral druk bezig was met administratie. Meerdere malen die avond duurde het erg lang voordat iemand van de bediening uitleg gaf over het tapas menu, de gang van zaken hierbij, het opnemen van een bestelling, nog even vragen of het smaakt en dergelijke. Al met al jammer. Wij vonden het een prachtige locatie, maar met personeel dat teveel denkt dat het allemaal wel goed is zo.

49. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten als bij het Ruiterhuys. Gezien de sfeer, locatie en ambiance had ik in ieder geval een lekker gerecht verwacht. Het vlees was werkelijk om te janken. Dat men dit durft te serveren is echt schandalig. Aan het eind was de rekening 80 euro werd ons mondeling verteld, niks geen bonnetje of rekening!! Alsof ik een biertje bestel aan de bar zeg maar. Heel heel heel erg vreemd. Ik ga hier nooit meer heen.

50. Onlangs onze bruiloft hier gevierd, en het verbaasd mij hoeveel negatieve reacties ik hier lees.
    Het is namelijk een heel goed betaalbaar restaurant waarvan de uitstraling je inderdaad doet denken aan een sterren restaurant, maar dat is het nou eenmaal niet.
    Wat verwachten mensen toch allemaal voor een heel normale prijs kwaliteit verhouding…..
    Je kunt nou eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rang.
    Ik vind het een toplocatie met een supersfeer, goed betaalbaar, vriendelijk en wel snel personeel,
    En de eigenaar en eigenaresse zijn ontzettend vriendelijk.
    Wij hebben een top middag top avond en top eten gehad.
    En nog betaalbaar ook.
    Alles was echt super geregeld.

51. High tea ervaren. Gezien prijs-/aanbodverhouding karig te noemen. Van een high tea (afternoon tea) wordt meestal met een gezelschap gebruik gemaakt. De samenstelling van zo'n groep is dan divers. Niet iedereen houdt van thee maar gaan wel om de gezelligheid mee. Voor deze persoon of personen zou er ruimte in het menu moeten zijn voor een kop koffie. Nee is het antwoord, die valt buiten het arrangement en wordt extra op de rekening gezet. De aangeboden etenswaar is karig te noemen terwijl er toch een flinke prijs betaald wordt (met de extra kopjes koffie). Tevens werd er geen 1 keer 'alles naar wens' gevraagd. Niet helemaal tevreden dus.

52. Erg leuke locatie na een wandeling, en de cafe-latte caramel is heerlijk, en het vriendelijke personeel krijgt een compliment. Eigenaresse is hartelijk, echter de eigenaar loopt tussen de gasten erg hard ( onvriendelijk ) aanwijzingen tegen het personeel op te dragen wat erg storend is en onpersoonlijk, dus niet zo zakelijk overkomt. Dus waardering voor het personeel, maar de eigenaar kan beter een cursus volgen hoe om te gaan met, zoals hij zelf zegt : "zijn " mensen / gasten.

Na dit 2 maal meegemaakt te hebben komen wij ( 2 wandelvriendinnen ) hier niet meer terug. Erg jammer.

53. Mooie locatie, dat zeker. Alleen duurt het allemaal ontzettend lang eer je een wijntje kunt bestellen (ook tussendoor), je eten krijgt, je bord wordt weggehaald etc. Eten was middelmatig, niet slecht, niet bijzonder. We bestelden een proeverij van verschillende voorgerechten, maar er kwam een fantasieloos opgemaakt bord met inderdaad wel wat verschillende dingen erop, maar dit kan veel beter. Eigenaar schreeuwt tegen het personeel, gewoon genant. Veel vliegen (door de beesten?). Uiteindelijk werd het buiten zo donker dat je met geen mogelijkheid meer kon zien wat er op je bord lag, wegens het ontbreken van enige verlichting. Toen maar naar binnen waar de vliegen vrij spel hadden op onze borden. Al met al viel het ons wel een beetje tegen. Leuke tent om na een duinwandeling een kop koffie te drinken, maar verder hoeft het voor ons niet meer.

54. Mooie locatie. Bedienend Personeel goed. Eigenaar van deze zaak bedroevend.
    Ik had gekookte mosselen en hiervan waren er na het koken zeker 15 dicht. Nadat ik uitgegeten was en het dessert bestelde werd er gevraagd of ik nog een aantal nieuwe mosselen wenste. Omdat de kwaliteit van de mosselen zeer matig was, heb ik afgezien van dit aanbod. Na 30 minuten wachten op het dessert (een ijsje) heb ik gereclameerd. Vervolgens heb ik nog 20 minuten gewacht en ben daarna naar iemand van de bediening gelopen om haar te zeggen dat ik klaar was met het in totaal 50 minuten te moeten wachten op een ijsje en heb afgerekend. Het bedienend personeel begreep dit en gaf aan dit heel vervelend te vinden. De eigenaar van deze zaak was echter stuitend arrogant, mist een aantal essentiele 'sociale en horeca' vaardigheden en deed zijn uiterste best om mij te doen geloven dat het absoluut niet aan hem lag en hoopte mij een volgende keer weer terug te zien. Ik heb de man laten weten dat dit zeker niet in het Ruiterhuys zal zijn.

55. Bianca Eg

Afgelopen zaterdag hier geweest om ons 12 1/2 huwelijk te vieren. We waren hier al eens eerder geweest, toen was het prima. Nu viel het echter vies tegen. Het brood dat we kregen was gortdroog. Bij de steak zouden we knoflook/champignon saus hebben. Ik vond 2 fliedertjes champignon terug, knoflook heb ik helemaal niet geproefd. De patatjes die we kregen smaakten verbrand. We kregen wel nieuwe, maar pas toen alles al op was.Er zat ook geen lepel bij, dus je moest ze maar met je handen pakken. Het garnituur bestond uit een bakje appeltjes voor 4 personen en een eetlepel spinazie bij de steak. De eigenaar kwam nog wel naar ons toe, toen wij ons ongenoegen hadden geuit, of er niet gezegd was dat het garnituur onbeperkt was. Dat was inderdaad niet gezegd, maar wie gaat er nou drie bakjes appeltjes leegeten. Een excuses kon er niet vanaf. Een uur later stonden we weer buiten. We hadden nog steeds trek en waren 80 euro lichter.

56. Heerlijk gegeten en erg gezellig. Zeer vriendelijke bediening.

57. Horeca zoals horeca hoort te zijn, fijne ambiance, schoon, snelheid, accuratesse en heerlijk eten