Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Capelle aan den IJssel verdeeld zijn.

1. 27/01 langs geweest naar tavor voor 2 kapsalon en kleine bakje shaorma,
    Helaas was de prijzen van wat er op de website staat en afgerekend is helemaal niet in verhouding! Toen ik de medewerkers aan de telefoon had, draaide ze alleen maar om de prijs heen. Vindt het super teleur stellend dat er zo werd gereageerd jullie website met de vaste prijzen jullie verantwoordelijkheid.
    Geen aanradder (10 euro voor een kleine bakje shaorma belachelijk !l)

2,2
  2. Michel en Nicole Seekles

Wij hebben ons laten verrassen op advies van jullie vriendelijke en gastvrije medewerkster. Het advies was een 4 gangen diner met kleinere porties wat meer dan voldoende bleek te zijn. De borden waren zeer mooi opgemaakt en het eten was overheerlijk. Voor mijn vrouw was dit vis en voor mij vlees.

Goede vriendelijke bediening met oog en oor voor de klant.

Wij hebben genoten en komen zeker nog terug.

3. Een heerlijke kerstbrunch met familie gehad.
    Goed eten Leuk vlot personeel en inrichting knus ik ga zeker nog een keer terug.

4. Mevrouw den Bosch

Tweede kerstdag kwamen wij met zijn vieren eten. De bediening was vriendelijk en het eten smaakte zeer goed. Ook was het restaurant mooi versierd. Voor herhaling vatbaar.

5. Op 2e kerstdag hier met gezin van 4 kerst brunch gegeten, eten lekker warm, vriendelijk personeel, genoeg parkeer gelegenheid en ook nog eens gratis restaurant sfeervol aangekleed en verzorgd wij komen zeker nog een keer terug.

Bedankt voor de leuke dag.
    Hakim en aanhang.

6. Nancy Deleij

Super, zowel een keer gedineerd als een kerstbrunch met groot gezelschap. Tot in de puntjes verzorgd: goede, vriendelijke bediening, prettige sfeer, rustig tafelen, ook al is 't druk. Top geregeld!

7. Mohammed Elharche

We vonden alles lekker het ging snel een top kerstavond!

8. Simone broers

Heerlijk eten leuke sfeer goede bediening. Reden om nog een x terug te gaan!!

9. 2De kerstdag brunch gehad bij restaurant tante toos, overheerlijk gegeten, alles was tot de puntjes geregeld voor mij en me familie zeker voor herhaling vatbaar!

10. 2e kerstdag brunch.
    Keuze uit zachte broodjes en brood.
    Broodjes waren niet vers en droog.
    Warm buffet was lauw en bijv. Saté was erg droog.
    Toetjesbuffet, bavorois was nog deels bevroren, andere taart en ijs soorten waren niet lekker. Weinig smaak. En chocoladetaart hoort gevuld met chocolade te zijn maar dat alleen op de bovenkant wat gesmolten chocolade.
    Op de site stond VOLGEBOEKT bij de brunch..... 5 tafels gevuld.(????? Hoe dan volgeboekt)

Erg jammer dit alles ,locatie is geweldig, maar wij zullen er niet meer komen.

11. We komen regelmatig bij Fuji Fuji. Partner zelfs nog vorige week. Om 19.30 Uur was het zo druk, dat we voor het eerst boven moesten zitten.
    Er werd tot 3× toe bestelde niet geleverd, aangegeven, dat was voor en na de kortsluiting, lang wachten tussen gerechten, bestelde de volgende rondes maar elke keer om toch het e.e.a. Te krijgen aan eten.
    Bij de kortsluiting kwam het bedienend personeel niet geruststellen dan wel een ieder op de hoogte stellen.
    Fruit met de cocos creme was van de kaart, fruit was wel sappig smaakte muffig. Of dat kwam door de smaak van de knoflook etc. In mn mond- ik weet het niet.
    Fruit kwam twee keer.
    Mango ijs had harde stukjes.
    Frisdrank niet eens echt koud.
    Matig excuus van eigenaar alles kwam door extreme ziekmeldingen personeel en kortsluiting werd ons verteld.

12. We hadden om 18. Uur besteld en het kwam uiteindelijk pas om 20.00Uur aan. Bezorger was niet te genieten. Het eten was koud en de helft niet geleverd. Bel je voor de vergeten producten. Sorry het word nageleverd! Na 2 uur om 22.00Uur kijk je en probeer je te bellen. Zijn ze gewoon gesloten!

13. Valerie Bosch

14. Eten besteld dat 45 minuten te laat werd geleverd, de biefstuk was rauw van binnen en de friet te hard gebakken. Helaas dat het zo slecht is en steeds slechter wordt. We bestellen er regelmatig maar het gaat de laatste tijd steeds slechter.

2,3
  15. 16 nov met 4 personen wezen lunchen bij Fuiks.
    Het eten was goed, maar het personeel had het vooral gezellig met elkaar, wat gevolgen had voor de service. Bestelde wijn niet krijgen, duidelijk contact zoeken om de kaart te vragen! Allergie aangeven en dan vlak voor het uitserveren komen met de kaart omdat het voorgerecht voor mij niet kon! Weet je dan niet hoe het menu in elkaar zit?
    Heel jammer allemaal.

16. Wij hebben onze 25-jarig huwelijksfeest gevierd bij tante Toos.
    Het restaurant in z'n geheel afgehuurd.
    Eigenaar was heel gastvrij en wilde steeds met ons meedenken. Niets was teveel. Hij regelde vuurkorven buiten en stond ook open voor onze eigen inbreng. Restaurant was mooi versierd en alleen maar lovende reacties van onze gasten over het heerlijke eten (groot buffet), en het originele grand dessert aan het einde. Voor mij als bruid persoonlijk nog een apart gerecht gemaakt!
    Het personeel heeft voortdurend de gasten in de gaten gehouden en de kopjes/glazen bijgevuld. Super service!
    Van 17.00 tot 23.00 uur genoten!
    En geen gedoe met betaald en/of moeilijk parkeren.
    Een aanrader!

17. Ik laat niet snel iets negatiefs van mij horen maar voor dit geval maak ik toch maar een uitzondering. Afgelopen vrijdag was ik te gast bij Fuji Fuji met mijn familie (6 personen). Uiteraard had ik gereserveerd en stapte vol verwachting door de voordeur naar binnen… "

"Dag meneer, gereserveerd? ". Ik stelde mij netjes voor en gaf aan dat we voor 20:00 uur gereserveerd hadden. Zonder welke vorm van verontschuldiging werd ons te verstaan gegeven dat er geen plek vrij was en werd gezegd dat we maar aan de kant moesten gaan wachten totdat er een plek vrij zou komen. In een tochtgat voor de voordeur hebben we daar bijna 20 minuten staan te vernikkelen voordat iemand (wederom zonder enige vorm van verontschuldiging) kwam vertellen dat er plek vrijgekomen was waar we mochten (!) gaan zitten. Eigenlijk had ik op dat moment al gegeten en gedronken.

Gaandeweg de avond liep ik er tegenaan dat ik soep blijkbaar met stokjes naar binnen moest zien te werken, dat bestelbriefjes (veel te) lang bleven liggen voordat iemand ze meenam, er tot 4× toe een verkeerde bestelling op tafel werd gezet en voordat we klaar waren met bestellen (nog geen dessert) de bestelbriefjes al ingenomen werden. Op zeker moment had ik wat ruimte op de tafel direct voor mijn neus leeg gemaakt. Een nieuwe bestelling voor mijn tafelgenoten werd vervolgens voor mijn neus op die plaats opgestapeld. Ik merkte op dat ik die ronde niets besteld had en dat ik het niet prettig vond dat alles direct voor mijn neus opgestapeld werd. De reactie was "waar moet ik het dan neerzetten… (met een verwijtende blik)"? Heel even kwam ik in de verleiding om te ontploffen en ze vriendelijk te verzoeken om de gebruikte borden en bestek dan ook eens mee te nemen van de tafel zodat er weer ruimte zou zijn voor nieuwe bestellingen. We hadden nota bene 2 tafels aaneen geschoven staan voor een gezelschap van 6 personen en die tafels stonden inmiddels helemaal vol met vaat.

Over een ding was iedereen het zeker ook wel eens; alle sauzen waren zo verschrikkelijk zout. Sommige producten waren dan ook echt niet meer te eten (terwijl ik zelf toch niet vies ben van wat extra zout over mijn eten). Het maakte dan ook niet uit of dat je nu eendenborst, kipstokjes of biefrolletjes bestelde want het smaakte allemaal vrijwel hetzelfde. Natuurlijk heb ik de bediening (die blijkbaar daar de boel aanstuurde) erop aangesproken. De reactie was duidelijk… "jammer dat het niet bevallen is maar dat kan gebeuren he". Gevolgd door een " en een prettige avond verder he". Het bevestigde wat ik al veel eerder op die avond wist… in deze tent gaan ze mij NOOIT meer zien.

18. pieter de vries

Fantastische shoarma, het is lekker dat wil je niet weten. Ga er lekker kijken.

19. Worst customer service. The front desk female and man are outright rude. The food isn't as fresh and overall a very bad experience.
    Felt quite racist since I saw her talking respectfully to white skinned people
    Might suggest this place to an enemy!
    NEVER EVER VISIT.

1,9
  20. Kinder maaltijd besteld, deze kwam pas halverwege de hoofdmaaltijd (wij hadden het 3 gangen menu). Toen het eindelijk kwam, was het eten veel te heet, dus zodra wij helemaal uitgegeten waren, kon ons kind pas eten. Verkeerde drankjes uitgeserveerd. 3 Keer aan moeten geven dat we het 3 gangen menu hadden en dan geen ijs krijgen bij het toetje. Bij lege glazen zelf iemand moeten roepen na 10 minuten komt de drank dan eindelijk.

21. Twee bij Tante Toos geweest voor een lunch. Het was perfect . Zeer vriendelijk en niet opdringerig personeel . Keurige zaak straalt rust uit . Je zit er zeer relax,s
    Compliment hoor..
    Het eten was perfect mooi op gediend.
    Prijs kwaliteit verhouding ook goed.

22. Huub Cuijpers

We hadden gereserveerd voor n verjaardags- lunch. Prima tafeltje, sfeervolle locatie, gastvrije en vlotte bediening… kers op de taart… voor je het weet is het “ laat”… top!

23. Lekker eten, mooi uitzicht aan het water. Goede bediening.

24. Prima eten. Alleen heel jammer dat de scholiertjes in de bediening niet worden geïnstrueerd over diëten. Drie keer aangegeven iemand te zijn die geen gluten kan verdragen (coeliakie) en dan krijg je toch doodleuk couscous op je bord en een wafeltje bij je ijs. En maar doodleuk zeggen: dan haal je het toch weg en niks aan de hand. Ze zouden dus niet mogen zeggen op hun website en kaart dat ze met glutenvrij diëten om kunnen gaan.

25. Eten gisteren gehaald. Was echt niet goed. Heb gebeld. Moest het eten terug brengen. Tja lag in container. En die bij ons kom je echt niet bij. Klep gaat niet open. Gisteren avond. Had al gebeld. Tjap Tjoy gekookte kip. Wat smerig de rest was iets beter. Maar in de loop van avond. Maar problemen. Nu nog. Ze deden niks. Ja het eten uit de container opvissen en dan terug brengen. Mijn man was jarig. Altijd daar klant geweest. Nu nooit meer. Bah.

2,8
  26. Ellie Rolfes

Wij hebben er met tien mensen heerlijk gegeten. Bediening was prima, aardige mensen.

27. De omgeving is niets tenzij je van beton en ongezellige nieuwbouw houdt, maar het restaurant, waarschijnlijk in een voormalig bankgebouw, is een stuk leuker. Een leuke serveerster die ons begroet en later ook aan onze tafel komt bedienen. De hoofdgerechten zijn gemiddeld rond de twintig euro of iets meer en daarmee is het niet echt goedkoop. Maar de varkenshaassaté voor twee personen kost 33 euro en is daarmee één van de goedkoopste gerechten op de kaart. Maar naar later blijkt zeker niet de minste. Geserveerd in een leuk steelpannetje is het vlees van goede kwaliteit en smaakt het allemaal erg lekker. Een prima restaurant dus als je in de buurt bent en trek in saté hebt.

28. Geweldig! Heerlijk in de tuin gegeten met een grote groep, vier kleine hummeltjes, en iedereen dik tevreden! Vriendelijke bediening, heel correct, lekker eten, heel mooi opgemaakte borden ook. En lekker veel ruimte om te spelen voor de kids. Super!

29. Zeer slecht, hier mogen ze eerst wel eens een horeca opleiding gaan volgen en begrijpen wat gastvrijheid en service beteken. Eten totaal niet bijzonder, bediening slecht, te lang wachten ook, prijs te hoog. Geen aanrader!

30. Wijkbus Overschie

Woensdag 10 juli 2019 met een groep van 25 gegeten bij Tante Toos, het eten was heel goed de service was goed ze hebben echt hun best gedaan om het ons naar de zin te maken iedereen was zeer tevreden. Niks was teveel. Dit was zeker voor herhaling vatbaar. Dikke 8.