Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Capelle aan den IJssel verdeeld zijn.

Marian Michels

Voor de eerste keer hier savonds gegeten erg goed en lekker alleen jammer dat er geen aangepast toilet is voor rolstoelen en geen plank om naar buiten te kunnen verder geen klachten.

Goede chinees, wij hebben genoten!

Eten was snel, goed warm en heerlijk van smaak.

Alles koud en incompleet geleverd en dat voor meer als € 35,00!! Mail gestuurd maar er wordt niet eens de moeite genomen deze te beantwoorden. Voor ons geen Bezorgbeer Capelle meer!!!!

Het was erg rustig op een vrijdagavond, wat wel opviel. Ook was de service niet super, het was niet zo hartelijk en gezellig. Het eten was oke, maar zeker niet bijzonder en wat te duur voor wat je kreeg.

Miranda de haan

Heerlijk gegeten.
    Zeer gastvrij.
    Restaurant is mooi verbouwd.
    Goede sfeer.

Zelfs op 1st kerst dag een vlotte bezorging en het eten was warm en goed bereid. Top!

Slechte zaak.
    Erg vet, olie zit in het bakje van de loempia.
    Eten koud.
    Geen gesprek mogelijk, alleen maar schreeuwen.

Maar niet getreurd. Genoeg keus in de omgeving.

Vince Jeremy

van den Ende

Besproken en na 5 kwartier nog niks op tafel omdat afhalen voor gaat voor wat er in het restaurant zit, drankjes betaalt en medegedeeld dat dit gelijk de laatste keer was,
    Volgens mij kunnen beter het restaurant halveren en de afhaal tent vergroten kunnen ze nog besparen op personeel.

Vijf kwartier gewacht op Ajam Pangang. Gerecht was koud, taai en heeft veels te lang in de frituur gezeten. Het was niet eetbaar en heb het weg moeten gooien. Het restaurant neemt geen verantwoordelijkheid en kan niks voor ons betekenen. 21 Euro foetsie!

Anke

Marja de kreij

High tea met zijn dertigen. Echt heel slecht geregeld. Veel te weinig hapjes. Niet voor iedereen.

Wij wonen dichtbij… komen er in de zomer regelmatig om met de kinderen een ijsje te halen. Hier is niets mis mee. Gister bleef oma eten en mochten de kinderen kiezen: patat! Ik naar Verhage… maar nu spijt! Eerst de ui vergeten op de papat oorlog, bij thuiskomst 6 kipnuggets te weinig gekregen! De eigenaar (neem ik aan) is vriendelijk en de dame met blonde knot ook… de rest straalt helemaal niets uit! Staan met een uitstraling alsof ze er verplicht moeten werken en doen geen stap teveel. Dit was overigens niet de eerste keer dat de bestelling bij thuiskomst niet bleek te kloppen. Voor patat komen we hier sowieso niet meer… misschien nog voor een ijsje.

Wij hebben hier voor de derde keer dit jaar gegeten. Het menu is voor ons prima niet te veel en erg lekker. Het is er altijd gezellig druk en het personeel is uiterst vriendelijk en correct. Wij zullen hier zeker meerder malen in 2018 gaan dineren.

Ik heb hier vorige week dinsdag (28 nov) gegeten. Ik werd vriendelijk ontvangen. Vrij snel stonden de drankjes op tafel en werd er gevraagd wat we wilden eten. Ik ben voor de zalm/garnalen fajita gegaan en mijn vriend is voor de havana big one gegaan. Het was erg veel maar super lekker! Bediening was heel de avond erg vriendelijk. Ik zou hier zeker nog een keer terugkomen een echte aanrader!

Havana is een gezellig cafe/restaurant. Wij hebben ons mateloos geïrriteerd aan de mensen aan de bar. De bar was 2 meter van onze tafel verwijderd. Er werd zo luid gesproken en gelachen dat wij elkaar niet konden verstaan. Het personeel was onervaren en kon ons niets vertellen over wijn of van wie het eten was. De gerechtjes waren wel lekker maar weinig keuze in de tapas. Niet voor herhaling vatbaar.

Chantal bonkestoter

De muziek stond erg hard.
    Personeel is niet echt gemotiveerd om te bedienen.

Voorafgaand aan een theatervoorstelling hebben wij bij Havana gegeten. Omdat er erg veel negatieve recensies op internet stonden waren de verwachtingen niet erg hoog gespannen.
    Je bent niet in een restaurant maar in een soort eetcafé, dus je moet niet je beoordeling geven alsof je in een restaurant gegeten hebt.

Het viel ons dus erg mee. Het eten was goed. Wel een minpunt vonden wij dat je naar het personeel toe moest lopen om de aandacht te krijgen. Men keek niet naar de gasten om te signaleren dat ergens iets nodig zou zijn.

Paula Parera

Het was heerlijk… Muziek had iets zachter gemogen! Moesten echt heel hard praten om mekaar te kunnen verstaan. Voor de rest TOP.

T. van der Molen

Goed eten, pannenkoeken waren lekker, maar geen uitstraling. Bediening is jong en duidelijk onervaren, tevens ook zeer onbeschoft.

Zelden een restaurant beoordeeld, maar onze slechte ervaring in dit etablissement noopt mij anderen te behoeden voor een mislukte avond. De kwaliteit van het eten was niet eens zo slecht, maar het bedienend personeel ziet desondanks kans je met een figuurlijke kater naar huis te sturen. Om te beginnen werden we niet echt gastvrij ontvangen. Tussen de verschillende tapasronden moesten we veel te lang wachten, waardoor veel van de warme gerechten al koud waren toen ze werden geserveerd. Ook werden in geen enkele ronde alle bestelde gerechtjes geserveerd. Omdat één en ander van invloed is op de sfeer hebben we vroegtijdig zonder nagerecht het voor de helft gevulde pand maar verlaten.

k.van den Berg

Onbeperkt tapas gegeten het was geweldig behoorlijk grote porties en heerlijk van smaak.
    Maar slechte sfeer en slecht service lange wachten op ober bij tapas.

Personeel was bijzonder, stamgasten luidruchtig maar eten was goed.

Christa Zijlstra

Heerlijk gegeten en super leuke accommodatie! En de bediening was erg aardig.

Sandra van mook

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met mijn gezin. De pannekoeken waren voortreffelijk en de bediening super vriendelijk. We komen zeker nog een keer pannenkoeken eten.

M van der Molen

Met hele gezin lekker gegeten daar en op het einde kregen we nog een ijsje als helloween aktie, zijn goed geholpen, aardig personeel, wij komen hier vaker terug.

S. Drieenhuizen

Heerlijke pannenkoeken gegeten en heel goed personeel, niets is teveel, zeker aanrader, wij komen zeker terug.

F. van Herk

Super leuk pannekoekenhuis en gezellig personeel! TOP!