Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Capelle aan den IJssel verdeeld zijn.

Nevenka en Fred

Wauw!!! Echt wauw, zo lekker gegeten, super dank Irodion voor een heerlijke avond!!!

Opzich goeie service maar te weinig alcohol en keus uit vlees.

Gersom Izelaar

Mooie locatie, goed eten en zeer deskundige bediening met veel kennis over wijnen.

Van het weekend wezen eten. Vriendelijk ontvangst, heerlijk stuk vlees, super mals en heerlijk gebakken. Hele mooie locatie en wij komen zeker nog een keer.

Na erg lang gewacht te hebben op mijn bestelde gerecht in het "restaurant", vonden we de kwaliteit van het eten erg teleurstellend, slappe friet en taai vlees. Het vernieuwde restaurant is naar mijn mening erg sfeerloos/ goedkoop, terwijl de locatie iets anders doet vermoeden. De vrouw die hier werkt staat niet open voor kritiek en daarom deze lagere score. Kortom jammer dat de uiterlijke schijn niet meer voldoet aan de verwachtingen van deze toplocatie. Uiteindelijk wel de volle pond moeten betalen, waardoor je beter af bent bij de Mac.

Ralph Lekker

Emily

Na een vriendelijke ontvangst hebben wij met onze grote familie genoten van een lekker pannenkoekenbuffet, in het prettige bijgebouw. Voor herhaling vatbaar, de kinderen konden naar de speeltuin en de volwassenen hadden volop gelegenheid onder het genot van koffie, bij te praten.

Geen sterren te geven, zoals gemeld stonden we voor een gesloten deur ondanks de reservering!

Mooi restaurant geworden. Duidelijke splitsing voor ouders met kinderen en gasten zonder kinderen.

Rebbels

Na ruim 5 kwartier te hebben gewacht met 6 volwassenen en 3 kinderen op 6 hamburgers en 3 pannenkoeken bleek alles rauw wat in de pan had gelegen. Zowel het beslag van de pannenkoeken en het vlees van de hamburgers.
    We snapten niet waar we zo lang op hebben moeten wachten aangezien alles niet langer dan 2 minuten een te hete pan had aangeraakt. De patat was koud en taai.
    Uiteindelijk wel gewoon een rekening van 161 euro moeten betalen.

Dezelfde avond nog 4 volwassenen en 1 kind ziek.
    Wij komen hier nooit meer en hebben daarom de aangeboden kortingspassen laten liggen.

Vandaag bij u gehaald, want er wordt niet bezorgd 3011 zw Rotterdam.
    Ronduit slecht. Bami besteld, kregen nassi, niet om te pruimen. Atjar was droog en zag er niet uit. Kou lou yuk-gummiballen.

We eten vaker bij Bella Beer maar dit keer waren de spareribs echt vreemd bij elk stuk vlees in je mond zat er kleine botten in. Net alsof ik goedkope troep frikandel zit te eten. Het leek gwn meer op ham uit blik je kon gwn makkelijk slikken niet eens op kauwen echt. Neppe vlees

Heerlijk gegeten, echt vriendelijke bediening.

Het was super goed, rond zes uur gebeld dat we het om acht uur bezorgd wilde hebben.
    Ze waren er precies om acht uur het was echt heel goed, voor herhaling vatbaar.

Was weer gezellig en perfecte bediening!!

Seborah de Kok

Na een jaar niet te zijn geweest, vanwege slecht eten en slechte bediening, waren we echt zeer verrast. Afgelopen vrijdag hier gegeten, wat is deze tent vooruit gegaan!
    Goede service, vriendelijk personeel en het eten was echt heel lekker!
    Havana, ga zo door!

Heerlijk gegeten fijne bediening komen zeker terug.

De laatste keer dat ik eten heb gehaald bij de Golden Dragon was 10 jaar geleden. Toen vond ik het eten al te vies voor woorden dat het 10 jaar geduurd heeft voordat ik het een 2e kans wilde geven. Helaas was mijn loempia met groenten niet met groenten maar had alleen tauge. De Gado Gado zou ik niet eens aan mijn hond geven. Een bak met een bruine soort van pinda saus, ik moest vissen naar de sperciebonen, het hele gerecht had niets te maken met Gado Gado....Ik denk niet dat een 3e kans in de toekomst ligt.

1,7

Heerlijk gegeten prima sfeer en lieve mensen.
    Kortom ik kom vaker.

Buitenhuis

Een gezellig terras, goed en vriendelijk personeel, goede service. Eten van goede kwaliteit, mooi opgemaakt.

kleijnendorst

Gezellig avond gehad. De schol kon beter was aan ene kant haast wit en de andere kant bruin. Dat daar gelaten was de rest wel oke. Portie groot genoeg zelfs toetje ging niet helemaal op.

Normale patat kunnen ze bakken, maar ik heb er 3× raspatat besteld en dat kunnen ze gewoon echt niet klaarmaken. Te lang gebakken en alles aan elkaar gekleefd. (Je moet t goed los schudden als t net de olie in is). Nogal arrogant personeel, zijn niet hartelijk alsof t ze niets boeit. Mijn geld besteed ik wel elders.

Eten is nog steeds goed, maar kaart met brandvlekken en bediening zonder enige kennis van zaken.

Leuke zaak, goede sfeer.
    Broodjes worden vers klaar gemaakt dus geen slappe hap uit de folie.
    Broodje bal kan ik zeer aanbevelen is ook vers gemaakt en heerlijk!
    Lekkere koffie.
    Vriendelijk personeel. Als ik in de buurt ben om te winkelen ga ik zeker nog eens langs!

De bezorgkosten onder de 10 euro zijn verhoogd van 1 naar 3 euro. Wij bestellen graag eens een kiploempia maar die worden dan wel erg duur per stuk. Van 3,25 naar 6,25 onvoorstelbaar.

Rick baarn

Nina H.