Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Capelle aan den IJssel verdeeld zijn.

Vieze zaak duur eten en een kelner die het niet begrijpt, drama hier en alles behalve Grieks personeel en vooral de genoemde kelner verziekt hele zaal en alles daarvoor en sindsdien vermijd ik deze Griekse zaak.

Voortreffelijk gegeten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een restaurant om beslist nog eens te bezoeken.

Eten goed, klantvriendelijkheid niet! Kijk maar uit voor de dames… oh oh oh wat een onbeschoft stelletje daar zeg!

Ik zou drie keer nadenken voordat je hier naar binnen gaat!

Britney Scoles

H.veronel

Het was niet druk ,en moest zo lang wachten voordat ik weer een drankje kon bestellen.Personeel was met elkaar bezig inplaats van op z’n klanten te letten. Jammer dat je niet meer onbeperkt tappa’s kon eten.Dat was altijd erg lekker .

Mylene

Rick Kruishaar

Echt heel slecht geworden. Het was er super koud toen we binnen kwamen. Dus sjaals om want was echt niet te doen. Meisje van de bediening was wel aardig en vond het zelf ook niet normaal dat het zo koud is binnen. Het eten was ook niet helemaal naar ons zin. Biefstuk zou zonder saus zijn maar zat er toch op. Terug gegeven en werd opgelost. Dus eet je niet samen. En de sate was lauw niet echt warm genoeg. Maar ja om dat nou ook terug te sturen. Dan at er niemand samen. Het was er niet eens super druk dus daar kon het niet aan liggen. NOOIT MEER als het zo blijft. Erg jammer.

Quinty

De slechtste chinees ooit, zeker qua service, kwaliteit is ook zeer zeer matig.

Men komt bezorgafspraak niet na en als je belt wordt de telefoon opgehangen.

Dus trek in chinees deze absoluut NIET bellen!!

Toen het stil was kwam de ober snel onze drankjes opnemen. Daarna kwam hij ook weer rap onze dinerwensen opnemen. Nadat we het hoofdgerecht op hadden werd het drukker en hebben we geen ober meer gezien. Tot 2 maal toe moesten wij de ober roepen om koffie te kunnen bestellen. Jammer, want we hebben wel lekker gegeten.

Ineke v.d Jagt

Ik mis toch een beetje de Griekse sfeer, zeer goed eten en nette aardige bediening.

Marja frijters

Super tent👍👍heeerlyk gegeten, lief personeel en op Valentijnsdag n bos rozen gekregen! Zeker de moeite waard! N echte aanrader(ben al geruime tyd vaste klant) en compliment meiden Vd bediening. Schatten met n glimlach! Tot snel weer👍👍👍

Op een drukke vrijdag goed gegeten, niets speciaals positief of negatief.

Veel te laat! Koud! Totaal de verkeerde bestelling en een vreselijk arrogante medewerker aan de telefoon. Ze hadden mij toch niet nodig als klant... prima, want ons zijn ze kwijt!

1,1

Wat een desillusie!!
    Vriendin en ik verheugde ons op de tapaskaart...wat blijkt...bestaat die niet meer(in zijn oude vorm).
    Verteld het meisje van de bediening dat de baas vond dat t teveel tijd kostte..en daarmee t contact met de klant verslechterde...
    Toen ik 5 januari een reservering maakte voor 25 februari stond t nog gewoon op Internet!!voor 18.50!. Nee...ik had op Facebook moeten kijken vertelde t meisje...duuhhh
    Je kon wel nog een andere vorm van tapas bestellen...à 6.50 ,7.50 of 8.50...
    Een klein bordje tacos met gehakt en kaas...6.50!!
    Kassa zegt de "baas" want er wordt zo dus veel meer binnen gehaald!! Ammehoela...meer tijd voor de klant....Meer geld voor de baas bedoel je!!
    En dan die keiharde muziek...ik verstond mezelf niet meer...
    Nee Havvanah.....mij zie je niet meer als klant....

Ik moet zeggen dat ik sinds lange tijd hier weer eens erg lekker gegeten heb.
    Ik ging hier niet meer naar toe omdat het eten steeds slechter werd.
    Maar dinsdagavond was het erg goed en lekke r en een rustige sfeer.
    Top.

Marian Michels

Voor de eerste keer hier savonds gegeten erg goed en lekker alleen jammer dat er geen aangepast toilet is voor rolstoelen en geen plank om naar buiten te kunnen verder geen klachten.

Alles koud en incompleet geleverd en dat voor meer als € 35,00!! Mail gestuurd maar er wordt niet eens de moeite genomen deze te beantwoorden. Voor ons geen Bezorgbeer Capelle meer!!!!

Het was erg rustig op een vrijdagavond, wat wel opviel. Ook was de service niet super, het was niet zo hartelijk en gezellig. Het eten was oke, maar zeker niet bijzonder en wat te duur voor wat je kreeg.

Miranda de haan

Heerlijk gegeten.
    Zeer gastvrij.
    Restaurant is mooi verbouwd.
    Goede sfeer.

Slechte zaak.
    Erg vet, olie zit in het bakje van de loempia.
    Eten koud.
    Geen gesprek mogelijk, alleen maar schreeuwen.

Maar niet getreurd. Genoeg keus in de omgeving.

Vince Jeremy

van den Ende

Besproken en na 5 kwartier nog niks op tafel omdat afhalen voor gaat voor wat er in het restaurant zit, drankjes betaalt en medegedeeld dat dit gelijk de laatste keer was,
    Volgens mij kunnen beter het restaurant halveren en de afhaal tent vergroten kunnen ze nog besparen op personeel.

Vijf kwartier gewacht op Ajam Pangang. Gerecht was koud, taai en heeft veels te lang in de frituur gezeten. Het was niet eetbaar en heb het weg moeten gooien. Het restaurant neemt geen verantwoordelijkheid en kan niks voor ons betekenen. 21 Euro foetsie!

Anke

Marja de kreij

High tea met zijn dertigen. Echt heel slecht geregeld. Veel te weinig hapjes. Niet voor iedereen.

Wij wonen dichtbij… komen er in de zomer regelmatig om met de kinderen een ijsje te halen. Hier is niets mis mee. Gister bleef oma eten en mochten de kinderen kiezen: patat! Ik naar Verhage… maar nu spijt! Eerst de ui vergeten op de papat oorlog, bij thuiskomst 6 kipnuggets te weinig gekregen! De eigenaar (neem ik aan) is vriendelijk en de dame met blonde knot ook… de rest straalt helemaal niets uit! Staan met een uitstraling alsof ze er verplicht moeten werken en doen geen stap teveel. Dit was overigens niet de eerste keer dat de bestelling bij thuiskomst niet bleek te kloppen. Voor patat komen we hier sowieso niet meer… misschien nog voor een ijsje.