Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Capelle aan den IJssel verdeeld zijn.

Normale patat kunnen ze bakken, maar ik heb er 3× raspatat besteld en dat kunnen ze gewoon echt niet klaarmaken. Te lang gebakken en alles aan elkaar gekleefd. (Je moet t goed los schudden als t net de olie in is). Nogal arrogant personeel, zijn niet hartelijk alsof t ze niets boeit. Mijn geld besteed ik wel elders.

Eten is nog steeds goed, maar kaart met brandvlekken en bediening zonder enige kennis van zaken.

Leuke zaak, goede sfeer.
    Broodjes worden vers klaar gemaakt dus geen slappe hap uit de folie.
    Broodje bal kan ik zeer aanbevelen is ook vers gemaakt en heerlijk!
    Lekkere koffie.
    Vriendelijk personeel. Als ik in de buurt ben om te winkelen ga ik zeker nog eens langs!

De bezorgkosten onder de 10 euro zijn verhoogd van 1 naar 3 euro. Wij bestellen graag eens een kiploempia maar die worden dan wel erg duur per stuk. Van 3,25 naar 6,25 onvoorstelbaar.

Rick baarn

Nina H.

Nina

Ric Lammers

Waren er afgelopen zaterdag en zondag. Was heel erg druk. Veel bedienend personeel en snel geholpen. Service was vriendelijk en beleefd. Biefstuk was voortreffelijk. Echt een aanrader. Al met al 2 uur getafeld voor 3 gangen. Gezellig terras. Bediening vertelde dat bedrijf is overgenomen en dat er een nieuw concept in komt met een mooie kaart en minder pannenkoeken. Tante Toos gaat het heten. Leuke naam. Zijn zeer benieuwd.
    Al met al een 8!

debockh

Het duurde erg lang voor we ons eten kregen. Daarna was het vlees koud en de kipsaté verbrand. Erg slecht. Jammer!! Je kon er in het verleden goed eten. Wij gaan er nu niet meer naar toe!

Ellen de Jong

Was fijn dat er toch een parasol was. Het was goed toeven dicht bij het water.
    Ook het eten was goed.

Kwaliteit eten niet zo goed.

Rob Swinkels

Waren er met vrienden eten en moet zeggen... het was geweldig!

Nooit meer ik raad dit dan ook iedereen af. Onbeleefd personeel ze praten achter je rug in het Turks over je. Eten was net te doen maar leek me niet echt hygiënisch voorbereid. Prijs en sfeer was bagger.

Astrid

Lekker gegeten en gedronken. Wel wat lang gewacht op de cocktails en het hoofdgerecht maar was in goed gezelschap. Prima avond!

Els Nell

Harry voolen

Wat een vreselijke zaak lekkerste zaak nouvelle nou alles van de makro duur smaakloos en bediening arrogant en snapt geheel niets van wat dan ook arrogante kelner die te dom is om nederlands te spellen en deze zaak al tijden veknuift ga niet het is te vies voor woorden!! Einde in zicht want zaak is te koop... (update mei 2018)

Njh westerduin

Vaak besteld daar maar dan is de turkse piza aangebrand en vanddag was de patat bij de kapsalon niet goed gebakken slappe en natte patat zaak gaat echt achteruit.
    Ga maar ergens anders bestellen.

Jacqueline

Super lekkere roti, rijst mokse metie en Saouto soep gegeten.
    Prima prijs, goede kwaliteit en zeer snel bezorgd!
    Voor herhaling vatbaar!

Zeer goed restaurant, beste griek van Nederland en dat is niet voor niets. Onlangs prachtig verbouwd, gezellige ambiance :)

Prima eten, al vele jaren lang. Maar nu… afgelopen zondag zonder waarschuwing vooraf anderhalf uur wachten op een redelijk eenvoudige maaltijd. De bevestiging gaf een uur aan, best lang omdat ik op slechts 950 meter afstand woon. Het werd dus anderhalf uur! Helaas vooruit betaald dus ik kon er niet meer onderuit. Email met klacht kwam onbestelbaar retour. Vandaag telefonisch contact. Moraal: ligt niet aan de Chinees maar aan moederdag. Denk maar niet aan tegemoetkoming ofzo. Dit bedrijf snapt blijkbaar niet dat je bij extreme (?) drukte even een rem aan de voorkant moet zetten (een tijdje geen nieuwe bestellingen aannemen tot je achterstanden hebt weggewerkt) in plaats van je klanten boos maken door ze extreem lang te laten wachten. Ik heb hier vele jaren tot tevredenheid afgehaald en laten bezorgen. Dat is nu Voltooid Verleden Tijd. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard is mij wel eens verteld. Gelukkig is dit niet de enige bezorgende Chinees in Capelle…

Wat is dit wok restaurant slecht geworden, ladingen bussen met Chinezen.
    De ene bus komt even eten en wegwezen want de volgende bus staat alweer voor de deur.
    Het personeel heeft het er heel erg druk mee wat ten koste gaat van de mensen die er gewoon aan het eten zijn. En dan de toiletten te vies voor woorden.
    Ons zien ze hier voorlopig niet meer.

Marjo slagboom

Onlangs met een aantal personen een ijsje wezen halen. Er stond een rij maar hoefde niet lang gewacht te worden. Er werd snel gewerkt en er is beperkte keus aan ijs, maar wel voldoende.
    Iedereen vond hun gekozen ijs lekker.
    Mijn ervaring met het ijs is goed. Ik heb ze elders lekkerder gehad, maar het is zeker niet ondermaats te noemen. Goede smaakjes. Wat ik vooral lekker vond was de hoorn. :)

Wat drank en een garnituur besteld.
    Helaas garnituur niet gekregen.
    Ging bij meer tafelltjes verkeerd.
    Zeer slechte bediening en weinig service voor de klant.

Voortreffelijk gegeten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een restaurant om beslist nog eens te bezoeken.

Eten goed, klantvriendelijkheid niet! Kijk maar uit voor de dames… oh oh oh wat een onbeschoft stelletje daar zeg!

Ik zou drie keer nadenken voordat je hier naar binnen gaat!

Britney Scoles

H.veronel

Het was niet druk ,en moest zo lang wachten voordat ik weer een drankje kon bestellen.Personeel was met elkaar bezig inplaats van op z’n klanten te letten. Jammer dat je niet meer onbeperkt tappa’s kon eten.Dat was altijd erg lekker .