Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Capelle aan den IJssel verdeeld zijn.

Chantal bonkestoter

De muziek stond erg hard.
    Personeel is niet echt gemotiveerd om te bedienen.

Voorafgaand aan een theatervoorstelling hebben wij bij Havana gegeten. Omdat er erg veel negatieve recensies op internet stonden waren de verwachtingen niet erg hoog gespannen.
    Je bent niet in een restaurant maar in een soort eetcafé, dus je moet niet je beoordeling geven alsof je in een restaurant gegeten hebt.

Het viel ons dus erg mee. Het eten was goed. Wel een minpunt vonden wij dat je naar het personeel toe moest lopen om de aandacht te krijgen. Men keek niet naar de gasten om te signaleren dat ergens iets nodig zou zijn.

Paula Parera

Het was heerlijk… Muziek had iets zachter gemogen! Moesten echt heel hard praten om mekaar te kunnen verstaan. Voor de rest TOP.

T. van der Molen

Goed eten, pannenkoeken waren lekker, maar geen uitstraling. Bediening is jong en duidelijk onervaren, tevens ook zeer onbeschoft.

Zelden een restaurant beoordeeld, maar onze slechte ervaring in dit etablissement noopt mij anderen te behoeden voor een mislukte avond. De kwaliteit van het eten was niet eens zo slecht, maar het bedienend personeel ziet desondanks kans je met een figuurlijke kater naar huis te sturen. Om te beginnen werden we niet echt gastvrij ontvangen. Tussen de verschillende tapasronden moesten we veel te lang wachten, waardoor veel van de warme gerechten al koud waren toen ze werden geserveerd. Ook werden in geen enkele ronde alle bestelde gerechtjes geserveerd. Omdat één en ander van invloed is op de sfeer hebben we vroegtijdig zonder nagerecht het voor de helft gevulde pand maar verlaten.

k.van den Berg

Onbeperkt tapas gegeten het was geweldig behoorlijk grote porties en heerlijk van smaak.
    Maar slechte sfeer en slecht service lange wachten op ober bij tapas.

Personeel was bijzonder, stamgasten luidruchtig maar eten was goed.

Christa Zijlstra

Heerlijk gegeten en super leuke accommodatie! En de bediening was erg aardig.

Sandra van mook

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met mijn gezin. De pannekoeken waren voortreffelijk en de bediening super vriendelijk. We komen zeker nog een keer pannenkoeken eten.

M van der Molen

Met hele gezin lekker gegeten daar en op het einde kregen we nog een ijsje als helloween aktie, zijn goed geholpen, aardig personeel, wij komen hier vaker terug.

S. Drieenhuizen

Heerlijke pannenkoeken gegeten en heel goed personeel, niets is teveel, zeker aanrader, wij komen zeker terug.

F. van Herk

Super leuk pannekoekenhuis en gezellig personeel! TOP!

Jan Fraase Storm

We hebben heerlijk gegeten, prima bediening en een erg gezellig restaurant!
    We gaan hier beslist vaker heen!

Sander Grip

Heel gezellig met de kids gegeten! Niks op aan te merken alles was goed!!!

O. Nuijten

Heerlijke Mihoen en grote porties.
    Snelle bezorging.

Wij lunchen hier af en toe en nemen dan een verse jus en een uitsmijter. Geen verse jus dit keer, omdat de sinasappelen niet geleverd waren. Nou, dan ga je toch even bij AH (100 meter verder op) een paar netjes halen ipv de klant een jus uit een pak te schenken. De uitsmijter was redelijk gehalveerd t.o.v. vorige keren en de dikke, verwarmde snee brood was vervangen door een dun boterhammetje. Parner koos voor panini tonijn, jammer broodje koud. Bij het afrekenen dacht ik dat wel gevraagd zou worden hoe het was, maar hoorde alleen het bedrag en later een prettige dag verder. Doen we, we lopen voortaan wel verder.

Beste,

Vandavond ben ik met mijn man bij jullie geweest om te eten. En ook een leuke dag van te maken maar helaas viel alles tegen.

Aller eerst. Kwamen we daar aan en er is geen plek aangewezen voor de garderobe. Nu stinkt onze jassen naar eten omdat we ze aan onze stoel hebben opgehangen.

Zitten we al te eten vragen we aan een manelijke ober of het mogelijk is om een nasi met garnalen te bestellen zonder varken wegens geloofovertuiging. Kregen we van hem te horen dat hij gaat na vragen of het nog mogelijk is omdat het druk is en hij het zelf niet mag doorgeven daarom gaat hij iemand navragen. Na 10 minuten nog steeds geen reactie gehad van hem. Vragen we aan een vrouwelijke ober weer het zelfde geen communicatie. Dan maar een derde gevraagd. Weer geen reactie en ineens kwam er een nasi. Na een hapje eten zag ik dat het vegetarisch was. Dan maar weer geroepen dat het niet goed was. Uiteindelijk kregen we wat nasi met 3 garnaaltjes.

Ga ik wat eten scheppen verbrand ik me hand aan de plaat. Hele hand rood en blaren. Ga ik bij de bar voor hulp of verbrandgel weet niemand of er zoiets is. Wordt tegen die mannelijkie ober gevraagd om een "leiding gevende" te halen zegt hij ja ze mag gaan zitten ze worden al geholpen terwijl ik daar voor iets anders ben en hij dacht dat ik voor me nasi daar kwam. Na een tijdje kwam ze aan en ik legde me verhaal dat ik verbrand was en opzoek was naar brandgel. Ze zei ga maar zitten ik ga iemand halen die er meer verstand van heeft. Na 10 minuten kwam ze zelf met een klein zakje brandgel en ik moest maar zelf met 1 hand openen en zetten. Gelukkig was me man erbij en hij heeft me geholpen. Me man vroeg ook is er niemand met bhv hier. Toen kregen we te horen van nee niemand.

Het is al zo een ingepakte locatie met heel veel gasten. Wat gaan jullie doen als er brand uitbreekt.

Maar we hebben na het zetten van de brandgel gelijk het volledige bedrag betaald en vertrokken.

Vind het heel erg jammer van jullie dat we zo zijn behandeld. We waren helemaal van spijkenisse daarna toe gereden voor dit. Echt belachlijk.

Wij komen vrij vaak bij Fuji Fuji en zijn altijd zeer tevreden! Vriendelijke bediening, lekkere gerechten, veel keus en een goede sfeer!

Wat een bende, door de drukte (vanwege het mooie weer en het terras was open) was er een wachttijd. 45 Minuten werd er gezegd, daar hebben we begrip voor maar als na 1 uur het eten nog steeds niet geserveerd is vinden wij dat niet leuk! Dus zijn we uiteindelijk weggegaan, zagen ook andere mensen weggaan en klagen voor het lange wachten. Bediening is waardeloos en langzaam, reageren niet altijd even vriendelijk en waren nogal gespannen. Je moet veel geduld hebben als je hier wilt eten. Tevens werden de tafels slecht afgeruimd, waardoor het er rommelig uitzag. Nee, voor ons niet meer!

Om iets te vieren hebben we bij het Perceel gegeten. Vooraf heb ik wat gerechten voorbij zien komen en ook hier heb ik recensies gelezen waardoor mijn verwachtingen hoog waren. Mijn verwachtingen zijn overtroffen. Wat een fantastisch restaurant is het Perceel.

De sfeer is ongedwongen en prettig. De mannen in de bediening waren zeer vriendelijk attent en voelden alles goed aan. En dan het eten, wat een ervaring. De gerechten waren prachtig opgemaakt en de smaken super goed. Er werd ons verteld dat de signature dish van de chef erg lekker is en daar is niets aan gelogen, fantastisch gerecht.

Je hebt restaurants met een ster en je hebt restaurants met een ster, maar het Perceel zit wat mij betreft aan de bovenkant, top!

Al een aantal keer bij Havana gegeten en wat ons opvalt is dat het eten slechter word. Bij de salade geen spekjes en bij de een de geitenkaas lekker warm en smeuïg en de andere koud. Ook het vlees was droog en niet wat wij in het verleden gewend zijn. Ze hebben wel het probleem van de salade opgelost door er alsnog spekjes doorheen te doen. De sfeer is er wel gezellig alleen staat de muziek wel erg hard zodat je elkaar nauwelijks verstaat.

Wij (mijn collega's en ik van het Erasmus MC) bestellen regelmatig eten van Rasa Sayang voor het overwerken in de avond, het eten smaakt altijd lekker en ze hebben een ruime aanbod aan dranken (daarvoor de cijfer 8 voor eten & drinken en prijs/kwaliteit). De bestellingen worden altijd op tijd bezorgd al zitten wij 12 km verder op, afrekenen kan op factuur (ideaal!). De dame aan de telefoon is altijd aardig, klantgericht en flexibel, een welverdiende cijfer 10.
    Een aanrader!

Vanavond in De Roode Leeuw bij Pascal en Daan meer dan fantastisch genoten van oesters, bouillabaisse, gamba's, heerlijk desserts, Irish Coffee à la lettre en een zeer aandachtvolle bediening. Echt klasse!

Heel goed bevallen. De bediening was goed. Lekker gegeten en ideaal voor kinderen. Gezellig plekje.

Geweldig eten en een geweldige sfeer! Heel veel variatie, van pannenkoeken tot aan wokken! Vriendelijk personeel en genoeg te eten!

Verkocht aan Chinezen, totaal geen Indische sfeer en muziek meer, personeel niet meer in sarungs, lege bakken bij buffet en de uitstraling van een vreetschuur. Heel erg jammer!

Ben hier al heel vaak geweest, ze blijven hun kwaliteit verhogen en verbeteren.
    Gisteren een drie gangen menu gehad met als hoofdgerecht eendeborst met sinaasappelsaus met cointreau erin.
    Ik heb al een paar keer eendeborst gehad, maar dit was zo ongelofelijk lekker en zo verfijnd!
    Verder is het binnen heel mooi en sfeervol ingericht.
    En de bediening is echt top!

Schande deze tent. Waardeloos. Nul horeca ervaring, rommelig en eten beneden alle peil!

Wij hebben hier voor de tweede keer dit jaar gegeten. Het menu is voor ons prima niet te veel en erg lekker. Het is er altijd gezellig druk en het personeel is uiterst vriendelijk. Wij zullen hier zeker meerder malen gaan dineren.

Best leuk gegeten, soms ook wel verrassende tapas, alleen de sfeer in het restaurant is niet optimaal. Voorbeeld: een ober die voetbal zit te kijken en luid reageert op het voetbalspel. Luidruchtig personeel en stamgasten (de mannen dan).