Don Pizza laten bezorgen?

1. arne terlouw

Slechte tent. Bestel vanavond een pizza en opmerkingen worden niet gelezen. Hele verkeerde pizza geleverd dus. Na telefonisch contact krijg je nog de schuld ook. Slechte zaak, ik bestel er nooit meer!!!

2. Wat een smerige pizza! Te zout, gewoonweg niet te eten. Wij hebben alles zo de vuilnis ingegooid.

3. Net een pizza Salami gegeten maar helaas niet te eten. De salami is zo zout dat je er gewoon onpasselijk van word, heeft totaal niks te maken met salami. Wij hebben in het verleden bij Don Pizza wel beter gegeten. Jammer als je met de kwaliteit gaat rommelen.

4. Vandaag 4 pizza's afgehaald. Thuis bleek het een grote teleurstelling. Bodem bleek een goedkope sponzige fabrieksbodem te zijn. Wat op de bodem lag was een schaduw van wat een paar weken geleden erop werd gedaan (bij alle vier de varianten). Gebeld en mijn angst bleek bewaarheid: nieuwe eigenaar :-(

5. watchmovie.nl

Lekkere pizza's, goede spaaractie's, 99% op tijd bezorgd.

Bij het internet bestellen kan wel eens iets mis gaan variërend van prijsverschil tot geen bezorging.