Op dit adres zit nu: Grill Guys

1296203079 68
1434207465 54
1519133241 50
1646521905 52

1. Kinder maaltijd besteld, deze kwam pas halverwege de hoofdmaaltijd (wij hadden het 3 gangen menu). Toen het eindelijk kwam, was het eten veel te heet, dus zodra wij helemaal uitgegeten waren, kon ons kind pas eten. Verkeerde drankjes uitgeserveerd. 3 Keer aan moeten geven dat we het 3 gangen menu hadden en dan geen ijs krijgen bij het toetje. Bij lege glazen zelf iemand moeten roepen na 10 minuten komt de drank dan eindelijk.

2. Knälmann

Gister voor het eerst hier gegeten en tevens voor het laatst. Hadden spare ribs maar waren niet erg warm, lauw vlees. Je zit ook erg op elkaar gepropt, kijk zo op de tafel van je buren, is erg vervelend.

3,7
  3. Groeneveld

Nieuwe kaart geprobeerd, valt helaas ontzettend tegen. Erg duur voor wat je krijgt. Bestek hergebruiken vragen ze. Geen waterkaraf naast fles wijn omdat de karaf op zijn. Kom hier voorlopig niet meer, geen aanrader.

4. We eten vaker bij Bella Beer maar dit keer waren de spareribs echt vreemd bij elk stuk vlees in je mond zat er kleine botten in. Net alsof ik goedkope troep frikandel zit te eten. Het leek gwn meer op ham uit blik je kon gwn makkelijk slikken niet eens op kauwen echt. Neppe vlees

5. kleijnendorst

Gezellig avond gehad. De schol kon beter was aan ene kant haast wit en de andere kant bruin. Dat daar gelaten was de rest wel oke. Portie groot genoeg zelfs toetje ging niet helemaal op.

6. Ik heb op een fijne manier mijn eten en drinken kunnen bestellen bij de Bella Beer van de Kralingse Veer. Ik kwam uit op rond 35 euro. Ik vind het wel vervelend dat ik simpelweg drie dingen gewoon niet kreeg. Dus ik belde naar de zaak. Degene die de telefoon opnam, was vriendelijk, en beloofde mij dat de bestelling binnen een half uur zou worden bezorgd. Na veertig minuten is er niets. Dus ik heb opnieuw gebeld. Ik verstond degene aan de lijn niet zo goed en zo had ik maar opgehangen. Ik was wel rustig gebleven.
    Ik vind het vooral een domme zaak. Gelukkig kom ik zelf niet uit Rotterdam. Zo heb ik mijn vriend en mezelf niet lekker kunnen verwennen. Diep triest.

7. Zeer slecht! Eten kwam na anderhalfuur en was ook nog koud! Ik kreeg niks terug of extra niet eens sorry! Zeer ontevreden👹

2,4
  8. Was weer gezellig en de spareribs waren weer lekker mals

9. Toppie..kom zeker terug

10. Fred Groenendijk

11. Wij hebben vanavond gegeten hier, maar het eten was erg slecht, de biefstuk was rauw, patat vet, carpaccio doordrenkt met saus, rijst was hard. Verder vind ik het duur aangezien ik het echt heel erg slecht vond. Als het goed te eten is dan is de prijs wel oké! Soep werd vergeten, saus voor het vlees vergaten ze.

1,6
  12. Al jaren komen wij als trouwe klant bij bella beer. Sinds het bedrijf is doorgegeven aan dochtertjeslief is het een en al drama. Voor de 3e keer weer beroerd na het eten van de sparibs. Voorheen nooit problemen mee. Sparibs honing besteld alleen was de honing erg ver te zoeken. Het personeel van nu is vreselijk onvriendelijk en voelen zich verheven boven de klanten. Mijn partner was aan het pinnen en dame wilde nog wat mededelen aan mijn partner en hing dus half over het pinapparaat terwijl de pincode ingevoerd moest worden. Hier kreeg ik dan woorden over op een onvriendelijke manier. Ons zie je niet meer terug. Na 3 jaar zoeken we wel een ander tentje.

2,4
  13. Nel Jansen

We zijn gaan lunchen met 4 personen en hebben een 12-uurtje besteld. Het was lekker en best veel.

14. Weinig eten voor best veel geld. Eigenlijk geen groente erbij, dat wil zeggen 2 eetlepels gewokte paprika stukjes. 3 sliptongetjes, meer graat dan vlees! Schaaltje patat erbij, 17 euro. Kassa!

15. Gisteravond met mijn vrouw en kind gegeten. We werden vriendelijk ontvangen door de man achter de bar. We bestelden onbeperkt spareribs (dagaanbieding maandag) mijn vrouw een kipburgeenu en voor onze kleine een kindermenu met een groentenburger.
    Alles was goed heet opgediend!

Minpuntjes: de dame die ons telkens hielp was steeds weg en vergat mijn bestelling voor een icetea door te geven waardoor ik via een ander mijn bestelling opnieuw morst doen.
    De kwaliteit van de spareribs was slecht!
    Erg vet, taai en de smaak was ook niet om over naar huis te schrijven. Daarom geen volgende bestelling voor spareribs gedaan.
    Wel erg jammer omdat Bella Beer vroeger wel erge lekker spareribs had.

Wij komen zeker een keer terug maar dan geen spareribs voor ons!

5,3
  16. Helaas komen wij er niet meer terug. Je kan hier niet gezellig met elkaar kletsen. De muziek staat namelijk veel te hard, waardoor iedereen om je heen zit te schreeuwen om zich verstaanbaar te maken. Het is dus een ongezellige rumoerig geheel. Als het eten dan lekker was.... Maar helaas is dat ook niet het geval. De kip veel te gaar, waardoor het droog wordt. En het eten is lauw/warm. De bediening omvat vooral jonge meiden, die geen idee hebben wat ze eigenlijk doen. Wel zijn ze goed in het met elkaar staan kletsen. Helaas, maar wij komen niet meer terug.

17. Peter Mooldijk

We hebben gisteravond met 10 mensen bij u gegeten en we waren niet te spreken over het eten en de bediening. In ons voorgerecht had de helft van ons uiensoep, die was lauw en er zat geen smaak aan, de biefstuk was taai. Op een bepaald moment wouden wij drinken en extra spareribs bestellen maar zagen geen mensen van de bediening. Na 10 minuten heb ik gebeld naar het hoofdnummer van Bella om het telefonisch te bestellen. Twee mensen hadden een sorbet besteld en die was veel te zoet en de cappuccino was lauw. We zijn zeer ontevreden en dit is niet voor herhaling vatbaar.

18. siem 13 punten

25-09-2012 met 25 personen weken vooruit geboekt. Groepsmenu voorgerecht onvoldoende aanwezig. Werd na een uur pas verteld. Anderhalf uur na aankomst voorgerecht. Kwaliteit eten zeer matig. Spareribs goed, stonden overigens niet in het groepsmenu. Per persoon 3 ribs op avond dat spareribs onbeperkt waren. Bediening deed zijn best. Restaurant erg vies. Na klachten 10% korting op de rekening. Per Email nogmaals klachten doorgegeven. Als leerpunt. Tel.nr. vermeld geen enkele reactie. Kinderhoek met allemaal oude beren? Is dit hygiënisch?

3,6
  19. Vorige week vrijdagavond hier gegeten met mijn schoonouders. Ik schaamde me diep voor hen.

We kregen een klein bemeten tafeltje met 4 stoelen toegewezen, terwijl er ook nog grotere beschikbaar waren. We werden direct gevraagd wat we wilden drinken en daarna begon het wachten. Het personeel was met van alles bezig, maar niet met het bedienen van de klanten.

Toen we eindelijk het drinken kregen en bits gevraagd werd wat we wilden eten, zonk de moed me in de schoenen. We namen alle vier spareribs. Helaas werden er maar drie porties gebracht, de vierde liet een kwartier langer op zich wachten.

Maar geen dessert genomen. De trek was weg.

Jammer, de formule van de berenrestaurants kan zo succesvol zijn, als er maar bekwaam personeel aanwezig is.

5,7
  20. Op een zaterdagavond rond 20:00 gaan eten.

Drukke boel! Krijsende kinderen, rumoerig, van de armzalige stoelen kregen wij verschrikkelijke rugpijn, het personeel was ermee bezig zeiden ze terwijl gewezen werd naar de 2 enige fatsoenlijke stoelen.

Tot onze afschuw was er een verjaardag, normaal gesproken niets ernstigs. Maar bij Bella Beer speelde ze daarom maar liefst 10 minuten een hele verjaardagsriedel op standje 100+ (30 seconden was meer dan voldoende geweest)

Spareribs geserveerd op snijplanken, waardoor de frietjes ook meteen in de ketjap gedoopt werden. (niet zo prettig)

De franse frietjes smaakten alsof ikzelf een zak frites bij de super gehaald had.

Spareribs vlees zaten her en der wat harde stukjes in.

Met pijn in onze rug en suizende oren weggerend en niet op het toetje willen wachten.

21. Heel gezellig.

Lekker eten.

Leuke beertjes.

Lekker veel maar net niet te veel.

Kortom geweldig.

22. Wat een verschrikkelijke afgang.

Het is alleen maar een "vreetschuur". Was vooraf gewaarschuwd. Maar ondervinding is de beste leermeester.

Je zit niet op je gemak te eten. Jammer, had betere ervaringen met de beertjes( bij de Kuip).

Woon op een steenworp afstand, maar mij zullen ze daar niet meer zien.

5,1
  23. Verschrikkelijk, ik ben best wel fan van de beertjes, en weet dan ook dat je er niet naartoe moet gaan voor een rustig diner, maar wat is deze Beer erg!

Geen goede bediening (gemakzuchtig), en de tafels staan zo dicht op elkaar dat je zou denken dat je met een groep gekomen bent, en dus bij elkaar hoort.

Een gesprek hebben met je tafelgenoot, zonder dat degene aan het tafeltje naast je het ook kan horen is er dan ook niet bij.

24. Lekker eten voor niet veel geld, maar in een zeer drukke tent.

De tafels en stoelen staan erg dicht op elkaar, als het druk is proberen ze de mensen zo snel mogelijk weg te werken, even natafelen is dan ook niet mogelijk.

Als je gezellig een romantisch etentje wil doen is dit geen aanrader.
    Als je even lekker makkelijk wil eten, voor niet teveel geld, is het een optie.
    Erg druk met veel rumoerige kinderen.

25. Spareribs op gehavende snijplanken, luiddruchtige sfeer, in het weekend lang wachten. Inderdaad meer een "vreetschuur" met eenheidsvoedsel dan een plek om lekker uit eten te gaan.
    Met name in trek bij jongeren of gezinnen met kinderen (lekker makkelijk eten, kindermenuutje).
    Niet ons ding....

4,5
  26. Voor een snelle hap okey, meer een idee van een vreetschuur!!

Met kinderen gaan die veel geduld hebben want in het weekend zit je best lang op alles te wachten, ook voor een tafel!