Nieuwste foto's in Camperduin

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Camperduin

1. Lia's profielfoto
    Lia heeft een recensie geschreven voor Luctor et Emergo

Al vaker geweest en vond de bediening niet best. Vanmiddag 20 minuten zitten wachten op het terras tot er iemand kwam. Er kwam niemand terwijl het echt niet druk was… Ik ben weggegaan. Ga er niet meer heen.

2. Kroon's profielfoto
    Kroon heeft een recensie geschreven voor Luctor et Emergo

Wilden eerste kerstdag graag na strandwandeling zonder veel poespas eten en dus hier gereserveerd.
    Wat een drama, het restaurant werd "verwarmd" met een kachel, de gasten zaten met jas aan tafel. Drie en een half (!) uur gewacht op hoofdgerecht, wat bestond uit simpel biefstuk met amper garnering. Toetje uit pak… in de tijd had ik zelf tien keer kunnen koken.
    De dames in de bediening waren alleraardigst, maar konden onze avond niet redden.
    Voor een minder dan simpel hap eten meer dan vier uur kou geleden en na afloop toch nog 217,60 afrekenen vind ik echt niet kunnen, bvenieuwd hoe andere gasten deze avond hebben beleefd…

3. Jan Teunisse's profielfoto
    Jan Teunisse heeft een recensie geschreven voor Struin

Jan Teunisse

Als ondernemersraad hebben wij een 2-daagse training gekregen in Struin en overnacht in Hotel Camperpuin.

We hebben de locatie als zeer prettige beleefd, met goede service en hoge kwaliteit van het eten.

Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Pieter de Weg's profielfoto
    Pieter de Weg heeft een recensie geschreven voor Snackstop de Campernol

Pieter de Weg

De patat is lekker maar helaas zijn ze BIJNA ALTIJD GESLOTEN ook als er op de deur staat dat ze open zijn. Dit is heel irritant!

5. Winter's profielfoto
    Winter heeft een recensie geschreven voor Snackstop de Campernol

De frieten zijn prima maar de frietkoteigenaresse is een blamage voor de horeca. Snauwt je af, geen pinapparaat en elk een atm 'maar die werkt nu even niet'. Roept (terwijl je de enige klant bent) als een marktvrouw dat je friet klaar is en of je het zelf maar even komt halen. Geen punt joh ik laat mn kinderen van 1 en 4 wel achter op het terras...

6. Regina's profielfoto
    Regina heeft een recensie geschreven voor Struin

Op 22 mei j.l. heb ik mijn verjaardag gevierd met o.a. een lunchbuffet. Het was prima verzorgd, alles was zoals afgesproken. Er werd op gelet of er nog voldoende op tafel stond. Complimenten voor de bediening.

7. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Struin

Beste Inge,

Graag laten we weten dat we de openingstijden van Struin hebben aangepast. Het tijdstip met betrekking tot het diner hebben we veranderd naar 17u-20u. Je geeft zelf aan dat het restaurant open is tot 21u, maar aangezien bij de openingstijden op hun website staat dat ze tot 20u geopend zijn, hebben we het op 20u gehouden om zo te voorkomen dat inderdaad iemand voor een gesloten deur staat.

Je kan dergelijke informatie ook steeds doorgeven via mail naar info@eet.nu, dan wordt het wat sneller opgepakt :-)

Met vriendelijke groeten,
    An - Het redactieteam
    Eet.nu

8. inge's profielfoto
    inge heeft een recensie geschreven voor Struin

Openingstijden kloppen niet. Restaurant is tot 21:00u open. Sta je daar voor een dichte deur, beetje slordig van Eet.nu.

9. Astrid's profielfoto
    Astrid heeft een recensie geschreven voor Struin

Voor het eerst bij Struin. Super.
    Voor herhaling vatbaar. Gastvrij. Vers, heerlijk en eerlijk eten. Ruime porties. Vlotte vriendelijke bediening.
    Komen graag terug!

10. Maaike's profielfoto
    Maaike heeft een recensie geschreven voor Struin

Alleen het uitzicht is prachtig, maar het restaurant (zowel binnen als buiten) is vergane glorie! Ongezellig, te donker en te groot, saaie menukaart met weinig keus en met veel te hoge prijzen. Wij hebben daar met 3 personen geluncht, kwaliteit eten was zeer matig en veel te duur voor wat je ervoor kreeg. De bediening stond keer op keer aan onze tafel met niet door ons bestelde drankjes en/of gerechten. Dit gebeurde ook bij andere tafeltjes en was gewoon lachwekkend. Voor 2 van ons kwam er een papieren placematje op tafel, maar voor degene die een tosti had gekozen kon er blijkbaar geen placematje vanaf. Ga er ook beslist niet naar het toilet. Die waren smerig en het stonk er. Ook het buitenterras was ongezellig en rommelig. Wij vonden dit strandpaviljoen een afknapper.

11. Carola's profielfoto
    Carola heeft een recensie geschreven voor Struin

Gegeten op 5 juni 2013.
    breekbrood met boter = goed
    carpaccio = goed
    kipsate = slecht/kip was binnenin nog rauw
    drankjes = goed
    service = matig
    teveel betaald voor datgene wat geleverd is.
    Niet voor herhaling vatbaar.

12. Cor's profielfoto
    Cor heeft een recensie geschreven voor Struin

Gister in het vernieuwde paviljoen Struin geweest. (v/h Minkema)
    Bij binnenkomst netjes geholpen en een tafeltje aan het raam gekregen met mooi uitzicht op zee. Het sfeervolle restaurant zorgt er voor dat je je thuis voelt. Het eten was daarnaast erg lekker en behoorlijk royaal, wat ik wel is mis in andere restaurants.

Wij komen hier zeker terug!!

13. Marga's profielfoto
    Marga heeft een recensie geschreven voor Struin

Veel gehoord over Struin appelgebak. Vandaag maar is even getest. Hier kom ik voor terug, het liefst elke week. Mooi paviljoen, vriendelijke bediening en prachtig uitzicht zal dit aan iedereen aanbevelen.

14. Elmer's profielfoto
    Elmer heeft een recensie geschreven voor Struin

Elmer

Vanavond hier gegeten met z'n 2en. We waren mooi op tijd (tegen half zes) en kregen een leuke tafel bij het raam. Hier onder stapsgewijs de punten.

Eten en drinken:
    We kozen voor het maandmenu wat bestond uit lams ham en asperges als voorgerecht, asperges met ham en ei als hoofdgerecht en aardbeien met een soort limoenyoghurt en ijs als nagerecht. Soms even moeten wachten maar lekkere gerechten waarbij er niet zuinig werd gedaan met bijvoorbeeld de ham of aardbeien. Wat dat betreft erg goed. We hebben twee keer een karaf water besteld die niet terug te vinden was op de rekening (zie ik ook wel eens anders) erg netjes mijn inziens.

De lokatie:
    Mooie plek bovenop de duin met mooi uitzicht over zee. Top.

De service:
    Zo lekker als het eten en zo leuk als de lokatie zo valt de service tegen, helaas. Ik heb 6 verschillende mensen aan tafel gehad. Ze wisten echter niet van elkaar wat de ander deed, zo werd meerdere malen gevraagd of je iets te drinken wilde terwijl de ander de bestelling net had opgenomen. Er ging daarin ook veel mis, vaak liep de bediening met bestellingen naar de verkeerde tafel. Hier kan de zaak nog veel winnen.

Conclusie:
    Leuke zaak, op leuke plek, maar wel nog wel ruimte voor de verbetering. Zouden ze hier nog even goed aan werken dan krijgen ze als eindcijfer zeker een 8, nu een 7.

15. Jack & Janny's profielfoto
    Jack & Janny heeft een recensie geschreven voor Struin

Jack & Janny

Magnifiek uitzicht , superlocatie, toffe bediening, prijs-kwaliteit verhouding goed

16. Angelika's profielfoto
    Angelika heeft een recensie geschreven voor Struin

Bijna had ik me laten beïnvloeden door de slechte recensie. Belachelijk want ik heb er recent gegeten. Toch mijn gezonde verstand gebruikt en tijdens mijn vakantie twee keer super gegeten. Ik leg de lat hoog en eis verse producten. Dat krijg je hier echt. Eerste dag een vissalade, zeldzaam vers en royale portie. Ik kijk ook naar de 'sluitposten' zoals koffie en wijn maar ook dat is van hoge kwaliteit. Tweede dag het stoofpotje. Niet meer normaal. De aardappels die erbij zitten zijn heel smaakvol met rozemarijn bereid. Ik ben erg veeleisend en een fijnproever, hetgeen niet betekent dat eten altijd culinair moet zijn. Hier is het eten eerlijk, goed van prijs en het personeel is zeer snel en aardig. Ga er naartoe, blijf weg uit bergen en schoorl (Zien en gezien worden vind ik niet altijd prettig) en rij naar de strandtent toe!

17. Pien's profielfoto
    Pien heeft een recensie geschreven voor Struin

Wij zijn hier eerste Paasdag geweest en zijn niet van plan hier ooit nog terug te komen. We begrijpen dat het met mooi weer druk is maar we zijn nog nooit eerder zo slecht geholpen. Het tafeltje was nog vies, het personeel was totaal niet klantvriendelijk. Om drinken te krijgen moest je bijna zelf naar de bar lopen. Aan het eten zat totaal geen smaak en toen we wilden afrekenen en bij de kassa stonden te wachten werden we compleet genegeerd. Wij hebben nog nooit eerder ergens over geklaagd in een restaurant maar dit vond ik wel schandalig en zonde van ons geld en tijd. Vooral omdat we ons er zo op verheugd hadden.