Hier zie je hoe de meningen over de Brasil verdeeld zijn.

1. Fam de Jonge

We zijn 1e kerstdag hier geweest en het viel ons erg tegen. Afgelopen zomer was ik er geweest en het was erg goed vandaar de keus op 1e kerstdag om hier naar toe ts gaan maar daar hadden we spijt van. Het duurde best lang voor je eten kreeg. De eerste drie kwartier hadswn we nog niks en we zaten steeds ongelijk te eten ook moesten we steeds zelf vragen om drinken en er was ook geen ijskaart en je kon kiezen uit twee toetjes… lava cake en nog andere koekjes. Erg teleurstellend! Dus hier gaan we nier meer heen op kerst…

5,1
  2. Internationaal Callantsoog

Heel tevreden… een hele fijne 1e Kerstdag gehad… Lekker gegeten… gelukkig op tijd gereserveerd. Want rond 18 uur werd het behoorlijk druk… maar nogmaals heerlijk genoten.

3. Internationaal Callantsoog

Wij hebben er 1e kerstdag gegeten.
    De aankleding was heel sfeervol en het eten was meer dan goed. Veel aandacht aan besteed. De bediening was heel vriendelijk.
    Kortom een adresje om nog eens terug te komen.

4. Super lekker gegeten.
    Het was gezellig.

5. Internationaal Callantsoog

Wat een lekker etentje na een heerlijke strandwandeling. Gezellige zaak in een gezellig kustdorp.

6. Internationaal Callantsoog

We zijn met familie op zondag wezen eten en iedereen heeft heerlijk gegeten. De dames van de bediening opgewekt en actief. Wij komen hier zeker terug.

7. Nederlands Callantsoog

Eten was gewoon goed, niets op aan te merken. Alleen de manier hoe de eigenares zich neerzet naar de klant, werkelijk kansloos. A public vermelden dat klanten lelijke kinderen hebben, en op het moment dat mijn vader betaalde hem even met een blik [tot 3 keer aan toe] aankijken van °wat ben jij stom. Betaal nu maar en rot op.

8. Waren er voor het eerst, was een gezellige avond, leuk sfeertje,

9. Ingrid Konitzer

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir waren heute 16.09. /18.0 H Im Restaurant und nicht besonders angetan.
    Alles sehr eng draussen.
    Personal unfreundlich und hektisch.
    Auch das Essen war etwas lieblos zubereitet.
    Tortellini mit Spinat nicht richtig durchgegart und einfach ein großer Klatsch Spinat drauf.
    Lasagne auch nicht besonders ohne Parmesan.
    So schnell nicht wieder.
    In Köln und Umgebung gibt bessere und vor allem das sprichwörtliche italienische ist einfach super.

1,8
  10. Internationaal Callantsoog

Was redelijk druk en in de mosterdsoep zat een stukje plastic van de verpakking. Daarna een kipsateh van kippedijen. Was niet lekker en niet echt gaar. Zelf de sla was vreemd van smaak. Rekening gevraagd en gemeld dat het eingelijk niet te eten was. Chef komt er bij en die meldt dat er niets mis mee is en dat de sateh niet wit moet zijn. Gemeld dat ik niet om korting vraag maar gewoon even wil melden dat het feitelijk niet te eten was.
    Geen aanrader derhalve en een onheuse bejegening van klant
    Jan

11. Heerlijk gegeten, mooi opgemaakt. Eten kwam ook erg snel. Ook hele vriendelijke bediening. Kortom een top avond gehad!

12. Zorg dat je niet met een grote groep komt. Deze wordt zeer traag bediend en je mag blij zijn als je 4 gangetjes redt. Ook de baas is een vervelende man de geen enkel commentaar wenst.
    2,5 Uur eten en drinken ja ja, echt dat is niet waar. Je wacht soms wel 25 minuten op een volgend gerecht, of de ingevulde kaartjes worden gewoon niet mee genomen. Waardeloos, de bediening is aardig maar duidelijk ingefluisterd hoe te handelen. Jammer!

4,9
  13. Oldenburger

Heerlijk gegeten en prima service en vriendelijke personeel, komen hier elk jaar even heen.

14. Nederlands Callantsoog

J.moolenkamp

Goed.
    Eten uitstekend bediening vriendelijk.

15. Nederlands Callantsoog

Janneke en geert Hofman

Hoge score, dit omdat de sfeer goed is, goed vrolijk personeel, heerlijke sangria maar zekers ook geschikt voor mensen met bijvoorbeeld een glutenallergie.

Wij komen zeker weer terug.

Fam. Hofman

16. Internationaal Callantsoog

Rodenburger

Eten was slecht, varkenshaassate erg droog, salade niet goed aangemaakt varkenssnitzel ook niet goed op smaak, de wijn was vreselijk, andere fles gevraagd maar het bleef vreselijk, wij komen hier niet weer.

3,6
  17. Super relaxte plek. Eten is fantastisch. Echt genoten.

18. West-Europees Callantsoog

Vandaag naar het strand en even ijskoffie bij de Stern. Voor het eerst dit jaar, we kwamen vorig jaar en daarvoor regelmatig. Onze ervaring vandaag was uitermate slecht. Algemene uitstraling is onverzorgd en niet schone keuken. Ongeïnteresseerd personeel... Werkdruk te hoog? Te jonge kinderen in de bediening. Tafels waren ronduit smerig. Over de ijskoffie maar niet te spreken... Oude slappe koffie, ijsbolletje..heel veel slagroom.. De presentatie... Pfffff. Komop mensen waarom zo slecht...

2,1
  19. Internationaal Callantsoog

B.Carabain

Alles was te lang en te heet gebakken, en de gemengde visschotel zalm sliptong en een garnaal waren nog net niet zwart gebakken de varkenshaas met brie was dat wel (verbrand) zelfs heeft de kok kans gezien de patatjes te laten verbranden het was een grote teleurstelling voor 140 euro mag toch wel wat verzoenlijk eten verwachten.

1,9
  20. Poelwijk

Alles was precies volgens reservering.
    Bediening was jong en onervaren maar deed haar best. Complimenten voor de kok en de leiding die de (pinda) allergie van mijn vrouw zeer serieus namen. Zonder meer een aanrader.

21. Voor mijn verjaardag werd ik door vrienden uitgenodigd voor een avond wereldwonder.

Gezellig, lieve meid in de bediening, voedsel redelijk.

Na 2 uur en 1 kwartier kregen we een kan WATER, men vond dat wij genoeg witte wijn hadden gehad, het arrangement was 2 1/2 uur.
    Een kwartier later, na 2 1/2 uur dus waren wij niet meer dronken, ik kon een glas witte wijn krijgen, als mijn gastheer maar 3 e extra betaalde.
    Waar gaat dit over? Het meisje in de bediening deed haar best, de keuken deed het goed, maar een of andere kneuterige kruidenier verziekte de avond.
    Het ergste van alles is nog dat die 3 zilverlingen uiteraard werden verrekend met de fooi, hardwerkend personeel 0 de baas 1/2. Geniet ervan baasje want jij hebt een kudde Callantsogers tegen je in het harnas gejaagd.

22. Nederlands Callantsoog

Provily

Wij hebben gisteravond in Brasil gegeten, het eten was fantastisch en we werden vriendelijk door het personeel geholpen. Al met al een aanrader om heerlijk te eten! 👍

23. Na een heerlijk dagje strand, hier patat gegeten en snacks, echt vreselijk slecht, als je één patatje wilde pakken uit de puntzak had je gelijk een dikke kloet aan patat aan je vork hangen, en allemaal kleine harde stukjes. Snacks vet en hard gebakken, bah bah bah, alles zo in de klik gegooid, nog wel even naar binnen geweest om het te melden, maar daar werd niet op gereageerd, geen excuus helemaal niks!! Nee, één keer maar NOOIT weer!!!!!!

24. Echt een prima restaurant. Vriendelijke bediening. Goed eten. Echt top.

25. Nederlands Callantsoog

cora vanVeen

Heb gister heerlijk schol gegeten met salade geweldig Top

26. Super snelle service kan er niks anders over zeggen nergens zo snel! En het eten is er altijd heerlijk eet er graag het liefst elke dag! Bedankt weer en tot de volgende

27. Nederlands Callantsoog

Ineke Slagter

Afgelopen vrijdagavond hier heerlijk gegeten. De service beviel ons zo goed dat we de avond er na besloten hebben om hier weer te eten. Echt een aanrader!

28. Theo Dekker

Ik geef nooit hoge cijfers, boven de 7 is zeldzaam. Veel mensen weten niet dat je vanaf het terras de allermooiste zonsondergangen van Nederland kan zien. De bediening en het eten was erg lekker en de prijs viel hard mee voor deze toplocatie.

29. Internationaal Callantsoog

Elk jaar doen we een dagje strand met de familie, zo ook vandaag. Eerst drinken we bij jullie altijd een kopje koffie met wat lekkers. Altijd leuk em gezellig. Na het groeten toen we het terras opkwamen werd er niet op gereageerd door het personeel. Vervolgens kwam er een meisje de bestelling opnemen. Ze had nogal haast leek het en had weinig zin in werken naar mijn idee. Wel bedankte ze ons voor de bestelling. Ik snap dat het op deze mooie dag druk is maar een glimlach doet al een hele hoop. De bestelling werd gebracht door een jonge man. Op onze vraag of het de hele ochtend al mistig was werd nors gereageerd met ‘geen idee ik ben er net’. Vervolgens liep ie weer weg. Toen we aan dezelfde jonge man vroegen of het mogelijk was dat het gebakje voor de kinderen in 2en gesneden kon worden werd er geantwoord dat we dat lekker zelf mochten doen. Wel kwam hij netjes een mes brengen en ook hij bedankte ons voor de bestelling. Misschien is het een apart soort humor van hem maar op ons kwam het niet prettig over. Later leek hij iets te ontdooien en kon er een grapje van af.
    Iedereen kan eens een slechte dag hebben maar zelf vind ik het een pre dat het personeel spontaan en enthousiast is als je ergens gaat komt. Je voelt je dan welkom, maar nu kregen we een beetje het gevoel dat alles teveel gevraagd was. We hopen bij ons volgende bezoek dat het personeel wat beter gemutst is.

30. E. Bosma

Helaas nog nooit zo’n ongeinteresseerde bediening meegemaakt. Wel één van de lege glazen weghalen (zonder je aan te kijken) maar niet vragen of je nog iets wilt drinken, ook weinig consequent, want de rest van de lege glazen blijven staan. Een gezicht dat constant op onweer staat. De pinautomaat wordt op tafel geklapt, weglopen en dan vervolgens terugkomen om op de meest ongeinteresseerde manier iemand een fijne avond toewensen. De pizza was flauw van smaak. Nee, geen aanrader. Tenzij je je wilt verwonderen hoe iemand zijn of haar baan haat. 😔

2,8