Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Callantsoog verdeeld zijn.

1. Nederlands Callantsoog

Genieters

We hebben geweldig genoten in dit sfeervolle restaurant. Onze gastvrouw was een geweldig mens, zij heeft onze avond vrolijk en gezellig gemaakt. Nog bedankt voor het kadootje bij mijn fristi haha (23 jarige vinden kadootjes ook leuk!! Hihihi)

2. Nederlands Callantsoog

We hebben lekker gegeten en we werden leuk geholpen door Janny

3. Nederlands Callantsoog

Vanmiddag met zijn drieën een pannenkoek gegeten in dit restaurant. Pannekoek was erg lekker, bediening vriendelijk en snel. Entourage gezellig. En niet te duur, dus zeker voor herhaling vatbaar.

4. Nederlands Callantsoog

jolanda en albert

Dit restaurant is helemaal top, een echte aanrader de stokbrood met kruidenboter en olie, voortreffelijk. Leuke meiden in de bediening, kan je wel even een lolletje mee hebben. Hoop dat ik nu het recept krijg hahaha.

5. Heerlijk gegeten en wat een fijne sfeer is er hier! Wij hebben hier een joekel van een verse schol gegeten, zeker een aanrader! Ook de victoriabaars die aangeprezen werd als specialiteit van de kok was zijn naam zeker waard. Erg lekker! Ik heb in geen tijd zo'n leuke bediening gehad, leuke spontane meiden die hard werken. Alleen al voor de goede bediening zou ik terug komen. Wij hebben een onwijs leuke avond gehad bij de Visserman.

6. Internationaal Callantsoog

Gezellig in de serre gezeten. Uitzicht op het dorpsplein. Prima kaart met leuke vis en vleesgerechten. De bediening was leuk en we hebben in alle rust met z'n 2en gegeten. De proeverij vooraf was erg smaakvol. Als kleine kantekening viel de lekkernij bij de koffie tegen. Dit waren alleen chocolaatjes.

7. Nederlands Callantsoog

R.Zandstra

Gisteren gegeten bij restaurant Brasil. Niet voor herhaling vatbaar, mij zien ze er nooit meer. De mosterdsoep was erg dun en lauw. De spareribs waren gewoon vies, zwart aan de buitenkant en een vreemde combinatie van kruiden. De schnitzel... enorm groot maar lekker, nee. Veel teveel paneermeel en erg droog. Het groentetaartje was ook erg droog en had weinig smaak. Aan een dessert zijn we maar niet eens meer begonnen.
    En dan de bediening, niet best hoor. Een serveerster die liep te klagen dat ze het allemaal alleen moest doen en dat ze nog niet gegeten had en dat ze haar dag niet had. Als klant zit je daar niet op te wachten lijkt me. En druk was het niet, 3 tafeltjes moest ze doen, dat valt mee dacht ik. Ook werd een klant aan een andere tafel afgesnauwd toen ze om de menukaart vroeg. Ik vond het erg jammer, ik had visite uit Groningen en na een heerlijke strandwandeling dachten we lekker te gaan eten. Een dikke 100 euro en een illusie armer zien ze mij er nooit meer.

8. Nederlands Callantsoog

Met hoge verwachtingen kwamen we het restaurant binnen. Bij het bestellen van de drankjes werd een van onze gasten overgeslagen en het duurde nog een kwartier voordat zij wel een drankje had. Daarna kregen we onze pannenkoeken. De glutenvrije pannenkoek was prima, alleen erg karig belegen, 2 plakjes spek en 3 plakjes kaas, de helft van de pannenkoek was dus leeg, en ook geen stroop.. jammer! De gewone pannenkoeken waren echter alle drie niet te eten. 2 waren niet gaar en de derde was totaal verbrand aan de onderkant. Na deze teruggestuurd te hebben, moesten we het doen met, dat kleverige komt door het ei in het beslag en de verbrande gaan we opnieuw maken. Prima. Toen de pannenkoek opnieuw gemaakt was, was deze ook niet goed. Dus deze wederom teruggestuurd en afgerekend en een frietje gehaald bij de snackbar aan de overkant.. Al moeten we zeggen dat we de serveerster wel lief vonden, ze heeft erg haar best gedaan om het voor ons op te lossen. Maar is helaas niet gelukt!

9. Internationaal Callantsoog

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij dit restaurant. Erg gezellig, sfeervol en een service die een dikke 10 waard is. Ook de eigenaar is een enthousiaste jonge man die dit werk met veel passie verricht. Wij komen zeer zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn. Succes met je zaak!
    Groetjes Peter, Hanny, Eric en Carin

10. Internationaal Callantsoog

Geert

11. jan en tinie

Heel erg lekker gegeten met mijn vrouw. Echte Bourgondische Italiaanse maaltijd zonder poes pas. Onze buik zit meer dan vol en hier komen wij zeker terug!

12. Nederlands Callantsoog

Na onze recensie over Brasserie Brasil op eet.nu, kregen wij reactie van de eigenaar en ik moet zeggen dat het kéurig is opgelost. Ik trek hierbij dan ook mijn slechte recensie in.

Bianca

13. Internationaal Callantsoog

Ik ben verbaasd dat er nog geen recensies over dit restaurant staan op Eet.nu. Gezien de drukte in het restaurant...

We waren een weekendje in Callandsoog en hebben hier een avond gegeten. Het was gezellig druk in de zaak. Op een gegeven moment bijna alle tafels bezet.

Bediening was goed maar wat 'formeel'. Misschien ook vanwege de drukte. De prijzen liggen iets naar de hogere kant dan een gemiddeld eetcafe. Maar gerechten zijn goed en smaak is prima! We hadden beide vis die zeer goed was bereid. Garnituur van onbeperkte salade en aardappeltjes.

Prima verzorgd! Aanrader.

14. Weekendje weg in Callandsoog en deze locatie vooraf uitgezocht via internet. Leuke zaak, sfeervol, met natuurlijk veel strand elementen.

We kozen voor een voorgerecht met brood, ham, tapenade en Aioli. Stokbrood leek teveel op 'net afgebakken' en gekocht bij een plaatselijke discounter. Ik was wel een beetje bevreesd over het vervolg.

We hadden een biefstuk en de saté. Die waren beide super! Heerlijk klaar gemaakt, goed mals vlees en smakelijk. Apart werd salade, frietjes en aardappelgarnituur geserveerd. Ook prima!

Eigenaar bediende zelf en gedroeg zich alsof hij 'het strandseizoen' in de benen had zitten. Wel voorkomend, maar op vragen wat nors en nonchalant. Kan beter. Bedienend personeel wist zich niet goed raad met zichzelf.

Voor het eten en uitzicht zeker een aanrader!

15. Helaas geen beste ervaring. Vanmiddag hebben we getracht een pannenkoek te eten, maar helaas geen succes. Eerst een half uur wachten terwijl we de enige gasten waren. Vervolgens was de bestelling niet correct en de pannenkoeken niet gaar. Na 5 minuten zouden we nieuwe krijgen, dit werd ruim 10 minuten en helaas 1 van de 2 wederom niet gaar. Geen gasten en slecht eten, dit restaurant moet zich afvragen wat er niet goed gaat op een redelijk drukke zondagmiddag in het dorp. De bediening was vriendelijk en correct en we hebben niet hoeven te betalen, maar dit hadden we liever wel gedaan en goed gegeten. Al een kok niet eens een pannenkoek kan bakken, moet de eigenaar zich misschien eens bedenken waarom de tent op een zondagmiddag leeg is.

1,9
  16. Internationaal Callantsoog

John Nicola

De locatie van restaurant Woest is geweldig. Wees echter zuinig op je klanten door middel van een vriendelijk gezicht, dit was echter bij ons bezoek niet het geval en dit is zo belangrijk om ook weer terug te komen.
    Als het eten dan ook nog tegen valt kom je ondanks de toplocatie niet weer terug! Voorbeeld: Ik had een gehaktbal met mosterd besteld, dit kon niet geserveerd worden zonder brood. Oke, dan maar met brood. Ik kreeg inderdaad brood, de gehaktbal dreef in een soepkom vol jus en ik kon hem er ook niet uit halen omdat hij dan uit elkaar viel. Wel werd er luxe salade met brood stengel bij geserveerd met ringen.
    Ik had het idee dat dat alles was om om de prijs hoog op te voeren. Muntthee, cola, wat moest doorgaan voor gehaktbal 15 Euro. Gehaktbal was niet te eten, heb nog nooit zoiets slechts van gehakt gehad. Als dit simpele gerecht goed was geweest, was ik zeker terug gekomen.
    Jullie zitten op een goudmijn. Stort hem niet zelf in!

groeten van John

17. Internationaal Callantsoog

Ah. Super lekker gegeten en een fijne avond gehad! Bij Iegewies was het een feestje. Bij binnenkomst werden onze jassen aangenomen we werd ons een tafel toegewezen. Het was er al gezellig druk.

De jonge vrouw met donker haar die ons de hele avond hielp had alles goed onder controle. Goede uitleg en hartelijk welkom. We mochten op de verhoging zitten waardoor je de zaak goed kon overzien. Leuk om te zien hoeveel mensen er zaten en hoe 3 man personeel goed op elkaar is ingewerkt, waardoor de gast echt gezien wordt.

Eten smaakte naar meer. Geitenkaas met heerlijke compote en kroketje gehad vooraf en als hoofdgerecht dorade met gambaspies. Toetje samen gedeeld: madame iegewies.

Echt een aanrader om hier eens een avond door te brengen!

18. Marjon en Ed

19. Afgelopen weekend met een bevriend stel gegeten bij dit restaurant. Zij waren hier wel eens eerder geweest en erg enthousiast.

We kunnen nu niet anders als deze mening delen, wat hebben we een leuke en smakelijke avond gehad! Pittige meiden in de bediening, ondanks de drukte erg vlot, en het eten was allemaal zeer smakelijk. Ik had een visje uit de oven (kabeljauw), om je vingers bij af te likken. Mooi ingericht ook.

Wij komen zeker terug!

20. Internationaal Callantsoog

Heerlijk gegeten op zaterdagavond, het was lekker druk in het restaurant, maar daar merkte je eigenlijk niets van. Lekkere ontspannen sfeer, leuke bediening ook hoe ze met de kinderen omgingen! We hebben het verrassingsmenu gegeten, mooi menu met een leuke prijs en top kwaliteit. Leuk dat onze kinderen het zelfde menu konden eten maar dan in een kleine portie. Wij komen terug en daar waren de kids het ook mee eens!

21. Nederlands Callantsoog

Lekker gegeten, wel wat aan de dure kant qua spare ribs maar een goede service qua extra bordje voor mij ivm maagverkleining.

22. Peter groen

Triest. Saté wat veel te lang in de ketjap is gelegd, de bediening nog triester dan triest. Eerste en laatste keer.

1,4
  23. Internationaal Callantsoog

Vandaag vol verwachting met een belevingsbon gegeten.

We werden ontvangen door de eigenaar en we raakten al direct in discussie over het al dan niet ophangen van onze jassen (vest en spijkerjasje) die wij door de kille sfeer en temperatuur niet uit wilden doen. Het eten was goed maar de eigenaar dacht zeker dat wij met een beledigingsbon waren gekomen.

Wij en onze vrienden zullen hier nooit meer komen zolang deze eigenaar hier zit.

4,7
  24. Nederlands Callantsoog

Heerlijke pannekoeken gegeten, alles zag er mooi en verzorgd uit. Klein minpuntje: het duurde vrij lang voor we ons eten kregen, met kleine kinderen wil dit nog wel eens tegenvallen.

25. Heerlijk gegeten. Dubbelgeslagen pizza met bolognesesaus, wat een bord vol!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

26. Nederlands Callantsoog

We keken er lang naar uit, eten bij Brasserie Brasil, maar wat viel het tegen. Het eten was prima maar de bediening was zeer onvriendelijk en onbehulpzaam. Dit hadden we nog nooit meegemaakt. Daarna heb ik een mail gestuurd naar dit restaurant, maar helaas na 2 maanden nog geen reactie. Geen leuke herinnering aan Callantsoog en we komen er zo graag!

27. Heerlijk vis gegeten! Is al een poosje geleden, maar als we in de buurt zijn... Een aanrader!

28. diana

29. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Erg vriendelijk personeel wat tijd maakt voor een gezellig praatje. Ook de kinderen in de watten legt.

30. Heerlijke mosselen gegeten!
    Leuke en nette bediening, gezellig praatje.