Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Callantsoog verdeeld zijn.

Sandra Fuhler

1 1/2 Jaar geleden voor het eerst hier gegeten, alles was perfect! Eten, bediening, sfeer, aandacht voor de klant!
    Dit weekend weer voor het eerst in de buurt, meteen weer bij hun binnen gewipt,
    Wéér kunnen genieten van alles! Tot aan de braziliaanse koffie met zelfgemaakte bonbons toe!
    We komen zelf uit de horeca, soms ms kritisch, maar alle lof voor brasil! 👍👍

Voor de zoveelste keer troffen we weer storende rammelmuziek van het betonmolensoort aan. Zowel binnen als buiten op het terras. Het geluid van de zee was niet meer te horen. Waarom herrie maken als de zee het geluid geeft?
    De serveerster had het over een muziekbeleving!
    Prijs/kwaliteit verhouding eten/drinken is mager.
    Kost 3 keer meer dan aan de Costa Blanca in Spanje. Daar komen we zojuist vandaan.

We zijn niet gebleven voor het diner. Er zijn betere restaurants in de buurt.

Via Groupon hightea gescoord bij 1 van de fletcher hotels

Wat een teleurstelling. De entourage is beneden pijl. Wat ongezellig en armoedig. Ik had echt medelijden met het personeel. Ouwe meuk, echt 30 jaar terug in tijd. High tea zelf stelde ook niet veel voor. Tomatensoep in een ouderwetse koffiekop met schotel eronder, iets van 8 puntjes witter dan wit brood, alle randjes eraf gesneden met sla erop met carpaccio, kipfilet en ribeye, gewoon op een plate gelegd, niets leuks van gemaakt, evenals de zoete hapjes gewoon tegen elkaar gepropt op een bord met een aardbei lijntje wat uit een supermarkt flesje kwam en toen het warme wat ze zelf quice noemde en een warme appelstrudel naast elkaar op een bord, bah. Kok, dit kan echt niet! 1 thermoskannetje water en wat zakjes thee. Ik heb vele high tea's gehad maar zo triest als deze nog nóóit. Nogmaals, ik had medelijden met het personeel. Fletcher moet zich schamen.

Conny Bredius

Wat een slechte tent!!!!!
    Vandaag 2e Kerstdag in Callantsoog. Tegen 12.00 maar bakje koffie met wat lekkers gaan drinken bij de Foyer met ze 4e. Buiten graadje of 10 op terras beschut in het zonnetje met nog 2 stelletjes. De eerste vluchte al toen wij gingen zitten bleek.

Na 10 min en paar keer achterom gekeken te hebben zijn wij ook maar gevlucht naar een ander restaurant, waar we netjes werden begroet en binnen 5 minuten koffie met wat lekkers voor ons hadden.

Van klantvriendelijkheid kunnen jullie nog wat leren De Foyer nooit en nooit meer! Als het binnen dan zo druk is ???( dat was het niet ) of niet buiten serveert kom het dan even zeggen wel zo duidelijk en geen probleem.

We komen hier regelmatig vooral in de Zomer maanden diverse keren op terras gezeten maar nu niet meer. Wat een afgang.

Wij komen al jaren bij deze snackbar en vinden de friet altijd erg lekker… laatst waren we weer een keer in Callantsoog en bestelden wij weer zo'n lekkere zak friet maar dit keer vonden wij hem helemaal niet zo lekker als eerst of ze gebruiken andere frituurolie/ vet?

Peter van Trappen

Ik ging er heen met hoge verwachtingen maar helaas, je mag van een 8.6 AD patatbakker wel iets verwachten. Totaal geen bezieling, smaakloos, slap, vol met kleine stukjes. Zal het AD hierover zelf ook nog informeren.

Stop eens met die nep recensies

Zalm uit de oven was heerlijk. Jammer dat er van alles bij gepropt werd op het bord, wat qua smaak er helemaal niet bij paste. De rode huiswijn(Merlot) was erg zuur. De muziek was stond erg hard en geen gezellige Braziliaanse muziek. De tafels staan boven op elkaar.

Heerlijke cappuccino met een klein ijsje erbij

De zaak straalt rust uit, bediening is vriendelijk. Eten goed, korst op de zalm was lekker knapperig en de goulashsoep is een aanrader.

Sjors Hempenius

Prima gegeten. Bediening tip top.

Fam martens

Heerlijk gegeten , ondanks de drukte
    alles optijd en warm 🥂de dame van de bedining zong het ene na het andere Italiaanse liedje echt gezellig en sfeervol ,eigenaar al 30 jaar in het vak top hoor , wij komen hier al zeker 20 jaar . En genieten nog steeds van de heerlijke gerechten met de kinderen en nu ook met onze kleinkinderen erbij 👍🏻😄😎.

Hele fijne sfeer en lekker eten! Een echt Italiaans familie restaurantje. Kom zeker terug!

14. Internationaal Callantsoog

F. Huiskes

Heb vaker bij Iegewies gegeten, altijd een goede maaltijd, maar deze keer was het ronduit slecht. Gamba's die pittig moesten zijn waren zoet en de Diamanthaas was aan de stugge kant, de gebakken aardappels slap. Erg Jammer.

Vandaag voor de 2e keer hier gegeten.
    De eerste keer was 2 jaar geleden in mijn vakantie.
    En vandaag na een dagje Texel speciaal omgereden om hier weer te eten.
    Ik kom zeker weer eens terug.
    Vr Gr robin.

Renate en Jan

Zojuist heerlijk bij Brasil gegeten maar die ervaring hadden we zaterdag ook al opgedaan, er wordt perfect rekening gehouden met mijn lactose allergie, bediening is zeer behulpzaam en erg vriendelijk en we kunnen niet genoeg benadrukken dat het eten uitstekend is!! Dus, echt een aanrader!!

Vaker geweest maar gisteravond met wat minder weer mochten we binnen geen kop thee drinken met onze pup en we mochten ook niet op het beschutte zij terras… Voor de goede orde er zat niemand! Iedereen wordt de straat opgestuurd… De spelletjes die je kunt lenen zijn leuk het ijs is lekker, maar toen oma nergens wat beschut kon zitten zijn we met de familie naar huis gegaan. De kinderen uiteraard met een ijsje waar ik vervolgens moest bijbetalen (!) toen ik wilde pinnen? ?! Het is 2017! Klantvriendelijkheid en service beneden niveau, erg jammer!

Van te voren aangegeven dat het Glutenvrij moest zijn. Was geen probleem volgens hun en hadden een aparte kaart ervoor. Dus niet. Ik kon kiezen uit kabeljauw of biefstuk. Ik zou bij de kabeljauw een ruime salade bij krijgen. De patat kon óók niet en geen enkel sausje hadden ze glutenvrij. Ik heb 1.5 hap gegeten van de vis (totaal smakeloos!) De luxe salade erbij? Dat was een bakje met paar komkommer, azijn, en vooral rauwe uienringen. We hebben 2 pizza's laten inpakken om mee te nemen en we moesten zeer dankbaar zijn dat ze de kabeljauw van de rekening hadden gehaald. We zijn patat gaan halen elders, waar ze een zeer goede allergenenkaart hadden.

Edwin Hissink

Heerlijk gegeten. Goede bediening en leuke entourage.
    Het bordje helemaal leeggegeten

Eten was goed, bediening was attent, en vriendelijk, was geen probleem om het eten zoutloos/arm te ver krijgen, op verzoek.

Pauline

Als je glutenvrij wilt eten moet je hier NIET naar toe gaan. Ze hebben geen idee waar ze het over hebben en hoe ze het moeten bereiden zonder besmetting. Daarnaast was het bestek vies, hadden we een kapot glas en een glas met lippenstift. Het eten krijg je ook niet tegelijkertijd. Kortom: niet gaan!

Rox

Ik heb gister een heerlijke pizza margaritha afgehaald. Top bediening en de pizza was snel klaar en goed heet!

prima glutenvrije pannekoek, wel wat aangebrand, maar na klacht uitstekend vervangen.

24. Internationaal Callantsoog

officieel geöpend dagelijks tot 18.30 uur. In de praktijk kom je dan bij slecht weer voor niets. Het schijnt een tent te zijn die alleen open is als er wat te verdienen is, dus alleen bij mooi weer!

Roy Kroeze

Aardig gegeten als was aan het duidelijk te merken dat het erg druk was. Het was een hele vlugge pizza al moesten we er erg lang op wachten. De bediening was erg chaotisch en er werd Italiaans gepraat, geschreeuwd en gelachen naar elkaar zodat je het idee had voor de gek gehouden te worden.

Dhr en mevr Veldwijk

Vrijdagavond 19 mei hebben wij ontzettend lekker gegeten bij Brasil.
    Pizza en pannekoek van uitstekende kwaliteit.
    Erg leuk, loyaal personeel wat niet moeilijk maar gemoedelijk met je omgaat.
    Ondanks de drukte, hielden ze goed in de gaten of je genoeg had, of het goed was.
    Een aanrader om te gaan eten.

Eerst genegeerd door personeel, liepen je voorbij en zagen je niet staan. Leek of ze er geen zin hadden. Smerige stoelen en vloer smerig, stoelen die wiebelen, dit alles zeer gedateerd. Nieuw interieur of diverse aanpassingen zou niet misstaan.
    Eten was wel goed, maar misschien had wij meer verwacht van het geheel en zijn we verwend.

E. Koekkoek

Prima restaurant met zeer vriendelijke en vlotte bediening en je kunt er heerlijk eten. Ook aan de jongere bezoekers wordt op een leuke manier aandacht besteedt en de kinderen mogen zelf een sorbet samenstellen in de keuken.

29. Internationaal Callantsoog

P Klaver

Het 1e restaurant waar je op zondag half 5 te horen krijgt dat je moet wachten tot de kok klaar met eten en die doet dan dan uitgebreid in het restaurant terwijl de klant toeziet en moet wachten

30. Internationaal Callantsoog

Sonja Dekker