Nieuwste foto's in Callantsoog

Laatste updates in Callantsoog

1. Max's profielfoto
    Max heeft een recensie geschreven voor De Foyer

Heerlijk gegeten, mooi opgemaakt. Eten kwam ook erg snel. Ook hele vriendelijke bediening. Kortom een top avond gehad!

2. peter's profielfoto
    peter heeft een recensie geschreven voor Wereldwonder
    Zuid-Amerikaans Callantsoog

zorg dat je niet met een grote groep komt. Deze wordt zeer traag bediend en je mag blij zijn als je 4 gangetjes redt. ook de baas is een vervelende man de geen enkel commentaar wenst.
    2,5 uur eten en drinken ja ja , echt dat is niet waar . Je wacht soms wel 25 minuten op een volgend gerecht ,of de ingevulde kaartjes worden gewoon niet mee genomen. Waardeloos, de bediening is aardig maar duidelijk ingefluisterd hoe te handelen.Jammer !!!! .

3. Oldenburger's profielfoto
    Oldenburger heeft een recensie geschreven voor De Foyer

Oldenburger

Heerlijk gegeten en prima service en vriendelijke personeel, komen hier elk jaar even heen.

4. adrienne's profielfoto

5. J.moolenkamp's profielfoto
    J.moolenkamp heeft een recensie geschreven voor Brasil

J.moolenkamp

Goed.
    Eten uitstekend bediening vriendelijk.

6. adrienne's profielfoto

7. adrienne's profielfoto

8. adrienne's profielfoto

9. Janneke  en geert Hofman's profielfoto
    Janneke en geert Hofman heeft een recensie geschreven voor Brasil

Janneke en geert Hofman

Hoge score, dit omdat de sfeer goed is, goed vrolijk personeel, heerlijke sangria maar zekers ook geschikt voor mensen met bijvoorbeeld een glutenallergie.

Wij komen zeker weer terug.

Fam. Hofman

10. Rodenburger's profielfoto
    Rodenburger heeft een recensie geschreven voor Restaurant Dorpszicht

Rodenburger

Eten was slecht, varkenshaassate erg droog, salade niet goed aangemaakt varkenssnitzel ook niet goed op smaak, de wijn was vreselijk, andere fles gevraagd maar het bleef vreselijk, wij komen hier niet weer.

11. Josien's profielfoto
    Josien heeft een recensie geschreven voor Zilte Zucht
    Internationaal Callantsoog

Super relaxte plek. Eten is fantastisch. Echt genoten.

12. Enoch Broekhuizen's profielfoto
    Enoch Broekhuizen heeft een recensie geschreven voor De Stern
    West-Europees Callantsoog

Vandaag naar het strand en even ijskoffie bij de Stern. Voor het eerst dit jaar, we kwamen vorig jaar en daarvoor regelmatig. Onze ervaring vandaag was uitermate slecht. Algemene uitstraling is onverzorgd en niet schone keuken. Ongeïnteresseerd personeel... Werkdruk te hoog? Te jonge kinderen in de bediening. Tafels waren ronduit smerig. Over de ijskoffie maar niet te spreken... Oude slappe koffie, ijsbolletje..heel veel slagroom.. De presentatie... Pfffff. Komop mensen waarom zo slecht...

2,1
  13. B.Carabain's profielfoto
    B.Carabain heeft een recensie geschreven voor Restaurant Dorpszicht

B.Carabain

Alles was te lang en te heet gebakken, en de gemengde visschotel zalm sliptong en een garnaal waren nog net niet zwart gebakken de varkenshaas met brie was dat wel (verbrand) zelfs heeft de kok kans gezien de patatjes te laten verbranden het was een grote teleurstelling voor 140 euro mag toch wel wat verzoenlijk eten verwachten.

14. Poelwijk's profielfoto
    Poelwijk heeft een recensie geschreven voor De Strandtent

Poelwijk

Alles was precies volgens reservering.
    Bediening was jong en onervaren maar deed haar best. Complimenten voor de kok en de leiding die de (pinda) allergie van mijn vrouw zeer serieus namen. Zonder meer een aanrader.

15. Peet's profielfoto
    Peet heeft een recensie geschreven voor Wereldwonder
    Zuid-Amerikaans Callantsoog

Voor mijn verjaardag werd ik door vrienden uitgenodigd voor een avond wereldwonder.

Gezellig, lieve meid in de bediening, voedsel redelijk.

Na 2 uur en 1 kwartier kregen we een kan WATER, men vond dat wij genoeg witte wijn hadden gehad, het arrangement was 2 1/2 uur.
    Een kwartier later, na 2 1/2 uur dus waren wij niet meer dronken, ik kon een glas witte wijn krijgen, als mijn gastheer maar 3 e extra betaalde.
    Waar gaat dit over? Het meisje in de bediening deed haar best, de keuken deed het goed, maar een of andere kneuterige kruidenier verziekte de avond.
    Het ergste van alles is nog dat die 3 zilverlingen uiteraard werden verrekend met de fooi, hardwerkend personeel 0 de baas 1/2. Geniet ervan baasje want jij hebt een kudde Callantsogers tegen je in het harnas gejaagd.

16. Provily's profielfoto
    Provily heeft een recensie geschreven voor Brasil

Provily

Wij hebben gisteravond in Brasil gegeten, het eten was fantastisch en we werden vriendelijk door het personeel geholpen. Al met al een aanrader om heerlijk te eten! 👍

17. Alyce's profielfoto
    Alyce heeft een recensie geschreven voor Wip-in

Na een heerlijk dagje strand, hier patat gegeten en snacks, echt vreselijk slecht, als je één patatje wilde pakken uit de puntzak had je gelijk een dikke kloet aan patat aan je vork hangen, en allemaal kleine harde stukjes. Snacks vet en hard gebakken, bah bah bah, alles zo in de klik gegooid, nog wel even naar binnen geweest om het te melden, maar daar werd niet op gereageerd, geen excuus helemaal niks!! Nee, één keer maar NOOIT weer!!!!!!

18. Arnold's profielfoto
    Arnold heeft een recensie geschreven voor De Foyer

Echt een prima restaurant. Vriendelijke bediening. Goed eten. Echt top.

19. cora vanVeen's profielfoto
    cora vanVeen heeft een recensie geschreven voor Brasil

cora vanVeen

Heb gister heerlijk schol gegeten met salade geweldig Top

20. Bob's profielfoto
    Bob heeft een recensie geschreven voor De Foyer

Super snelle service kan er niks anders over zeggen nergens zo snel! En het eten is er altijd heerlijk eet er graag het liefst elke dag! Bedankt weer en tot de volgende

21. Ineke Slagter's profielfoto
    Ineke Slagter heeft een recensie geschreven voor Brasil

Ineke Slagter

Afgelopen vrijdagavond hier heerlijk gegeten. De service beviel ons zo goed dat we de avond er na besloten hebben om hier weer te eten. Echt een aanrader!

22. Theo Dekker's profielfoto
    Theo Dekker heeft een recensie geschreven voor De Strandtent

Theo Dekker

Ik geef nooit hoge cijfers, boven de 7 is zeldzaam. Veel mensen weten niet dat je vanaf het terras de allermooiste zonsondergangen van Nederland kan zien. De bediening en het eten was erg lekker en de prijs viel hard mee voor deze toplocatie.

23. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor Iegewies
    Internationaal Callantsoog

Elk jaar doen we een dagje strand met de familie, zo ook vandaag. Eerst drinken we bij jullie altijd een kopje koffie met wat lekkers. Altijd leuk em gezellig. Na het groeten toen we het terras opkwamen werd er niet op gereageerd door het personeel. Vervolgens kwam er een meisje de bestelling opnemen. Ze had nogal haast leek het en had weinig zin in werken naar mijn idee. Wel bedankte ze ons voor de bestelling. Ik snap dat het op deze mooie dag druk is maar een glimlach doet al een hele hoop. De bestelling werd gebracht door een jonge man. Op onze vraag of het de hele ochtend al mistig was werd nors gereageerd met ‘geen idee ik ben er net’. Vervolgens liep ie weer weg. Toen we aan dezelfde jonge man vroegen of het mogelijk was dat het gebakje voor de kinderen in 2en gesneden kon worden werd er geantwoord dat we dat lekker zelf mochten doen. Wel kwam hij netjes een mes brengen en ook hij bedankte ons voor de bestelling. Misschien is het een apart soort humor van hem maar op ons kwam het niet prettig over. Later leek hij iets te ontdooien en kon er een grapje van af.
    Iedereen kan eens een slechte dag hebben maar zelf vind ik het een pre dat het personeel spontaan en enthousiast is als je ergens gaat komt. Je voelt je dan welkom, maar nu kregen we een beetje het gevoel dat alles teveel gevraagd was. We hopen bij ons volgende bezoek dat het personeel wat beter gemutst is.

24. E. Bosma's profielfoto
    E. Bosma heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

E. Bosma

Helaas nog nooit zo’n ongeinteresseerde bediening meegemaakt. Wel één van de lege glazen weghalen (zonder je aan te kijken) maar niet vragen of je nog iets wilt drinken, ook weinig consequent, want de rest van de lege glazen blijven staan. Een gezicht dat constant op onweer staat. De pinautomaat wordt op tafel geklapt, weglopen en dan vervolgens terugkomen om op de meest ongeinteresseerde manier iemand een fijne avond toewensen. De pizza was flauw van smaak. Nee, geen aanrader. Tenzij je je wilt verwonderen hoe iemand zijn of haar baan haat. 😔

25. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor Brasil

Wij vonden onze lunch zeer tegenvallen. We kregen niet opgediend wat we besteld hadden, namelijk spiegel ei i.p.v. omelet. Toen we dat aangegeven hadden, werd er niets aangeboden qua oplossing en ook geen verontschuldiging gemaakt voor de vergissing die de serveerster had gemaakt. We wilde eerst maar gewoon gaan eten, maar bekeken het eens goed en vonden het er zo onsmakelijk uitzien dat we besloten om er voor te bedanken en alleen de koffie die we hadden gedronken af te rekenen. De vrouw die in de keuken stond op die dag werd kwaad en onredelijk. Dreigde met van alles en nog wat… we waren blij dat we de koffie betaald hadden en weg konden. De kok had duidelijk haar dag niet.

26. Ingrid Horn's profielfoto
    Ingrid Horn heeft een recensie geschreven voor Iegewies

Ingrid Horn

Eten, bediening is top, gezellig restaurant. Kortom, kom zeker terug.

27. Edwin Wassenaar's profielfoto
    Edwin Wassenaar heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

Edwin Wassenaar

Vanavond ter gelegenheid van onze huwelijksdag wederom heeeeeerlijk gegeten.De bediening is vriendelijk,behulpzaam en een luisterend oor.Respect voor de keukenbrigade voor het voortreffelijke eten en snel !!!!!,de huiswijn uit Sardinië is een aanrader.De huisgemaakte tiramisu is om je vingers bij af te likken.Tot slot de eigenaar is een echte gastheer want hij weet dondersgoed als je voor de 2de of derde maal in de zaak komt hem een goed gevoel geeft en dat laat hij op een positieve manier aan je blijken. Ik raad iedereen deze pizzeria aan en wij zeggen tot gauw !!!!!

28. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor Restaurant Dorpszicht

Het was vandaag erg druk maar service niet al te best. Voorgerecht besteld maar kwam niet door. Na 2e keer gevraagd te hebben uiteindelijk wel. Hoofdgerecht op tafel. Werd gezegd friet en gebakken aardappels komen eraan. Maar ook dit niet. Na wederom weer gevraagd te hebben kwamen er gebakken aardappels maar geen friet gezien. Geen verontschuldiging gehad van de bediening. Kortom geen nette service. Tip: communiceer wat beter met elkaar en neem een aantal vaste tafels voor je rekening. Zwerf niet door de hele zaak heen.

29. P. Fenijn's profielfoto
    P. Fenijn heeft een recensie geschreven voor Wereldwonder

P. Fenijn

Eten bij Max bestaat niet meer! Nu zit daar restaurant Wereld Wonder.
    Een zeer uitgebreide kaart met prima gerechte.
    Een super concept, 6 gangen met keuze uit de gehele kaart inclusief drinken voor slechts € 30,50 per persoon.
    Van sushi tot biefstuk alles is verkrijgbaar.
    Heerlijk om met je gezin of vrienden te gaan eten.

30. ad van der meer's profielfoto
    ad van der meer heeft een recensie geschreven voor De Strandtent

ad van der meer

Zo 22-04-2018.
    De maaltijdsalade met geitenkaas was wat betreft :
    - de ingrediënten uitstekend.
    - Het bord heel leuk bedacht maar wel wat lastig om te eten.