Nieuwste foto's in Callantsoog

Laatste updates in Callantsoog

1. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor Iegewies
    Internationaal Callantsoog

Elk jaar doen we een dagje strand met de familie, zo ook vandaag. Eerst drinken we bij jullie altijd een kopje koffie met wat lekkers. Altijd leuk em gezellig. Na het groeten toen we het terras opkwamen werd er niet op gereageerd door het personeel. Vervolgens kwam er een meisje de bestelling opnemen. Ze had nogal haast leek het en had weinig zin in werken naar mijn idee. Wel bedankte ze ons voor de bestelling. Ik snap dat het op deze mooie dag druk is maar een glimlach doet al een hele hoop. De bestelling werd gebracht door een jonge man. Op onze vraag of het de hele ochtend al mistig was werd nors gereageerd met ‘geen idee ik ben er net’. Vervolgens liep ie weer weg. Toen we aan dezelfde jonge man vroegen of het mogelijk was dat het gebakje voor de kinderen in 2en gesneden kon worden werd er geantwoord dat we dat lekker zelf mochten doen. Wel kwam hij netjes een mes brengen en ook hij bedankte ons voor de bestelling. Misschien is het een apart soort humor van hem maar op ons kwam het niet prettig over. Later leek hij iets te ontdooien en kon er een grapje van af.
    Iedereen kan eens een slechte dag hebben maar zelf vind ik het een pre dat het personeel spontaan en enthousiast is als je ergens gaat komt. Je voelt je dan welkom, maar nu kregen we een beetje het gevoel dat alles teveel gevraagd was. We hopen bij ons volgende bezoek dat het personeel wat beter gemutst is.

2. E. Bosma's profielfoto
    E. Bosma heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

E. Bosma

Helaas nog nooit zo’n ongeinteresseerde bediening meegemaakt. Wel één van de lege glazen weghalen (zonder je aan te kijken) maar niet vragen of je nog iets wilt drinken, ook weinig consequent, want de rest van de lege glazen blijven staan. Een gezicht dat constant op onweer staat. De pinautomaat wordt op tafel geklapt, weglopen en dan vervolgens terugkomen om op de meest ongeinteresseerde manier iemand een fijne avond toewensen. De pizza was flauw van smaak. Nee, geen aanrader. Tenzij je je wilt verwonderen hoe iemand zijn of haar baan haat. 😔

3. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor Brasil

Wij vonden onze lunch zeer tegenvallen. We kregen niet opgediend wat we besteld hadden, namelijk spiegel ei i.p.v. omelet. Toen we dat aangegeven hadden, werd er niets aangeboden qua oplossing en ook geen verontschuldiging gemaakt voor de vergissing die de serveerster had gemaakt. We wilde eerst maar gewoon gaan eten, maar bekeken het eens goed en vonden het er zo onsmakelijk uitzien dat we besloten om er voor te bedanken en alleen de koffie die we hadden gedronken af te rekenen. De vrouw die in de keuken stond op die dag werd kwaad en onredelijk. Dreigde met van alles en nog wat… we waren blij dat we de koffie betaald hadden en weg konden. De kok had duidelijk haar dag niet.

4. Ingrid Horn's profielfoto
    Ingrid Horn heeft een recensie geschreven voor Iegewies

Ingrid Horn

Eten, bediening is top, gezellig restaurant. Kortom, kom zeker terug.

5. Edwin Wassenaar's profielfoto
    Edwin Wassenaar heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

Edwin Wassenaar

Vanavond ter gelegenheid van onze huwelijksdag wederom heeeeeerlijk gegeten.De bediening is vriendelijk,behulpzaam en een luisterend oor.Respect voor de keukenbrigade voor het voortreffelijke eten en snel !!!!!,de huiswijn uit Sardinië is een aanrader.De huisgemaakte tiramisu is om je vingers bij af te likken.Tot slot de eigenaar is een echte gastheer want hij weet dondersgoed als je voor de 2de of derde maal in de zaak komt hem een goed gevoel geeft en dat laat hij op een positieve manier aan je blijken. Ik raad iedereen deze pizzeria aan en wij zeggen tot gauw !!!!!

6. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor Restaurant Dorpszicht

Het was vandaag erg druk maar service niet al te best. Voorgerecht besteld maar kwam niet door. Na 2e keer gevraagd te hebben uiteindelijk wel. Hoofdgerecht op tafel. Werd gezegd friet en gebakken aardappels komen eraan. Maar ook dit niet. Na wederom weer gevraagd te hebben kwamen er gebakken aardappels maar geen friet gezien. Geen verontschuldiging gehad van de bediening. Kortom geen nette service. Tip: communiceer wat beter met elkaar en neem een aantal vaste tafels voor je rekening. Zwerf niet door de hele zaak heen.

7. P. Fenijn's profielfoto
    P. Fenijn heeft een recensie geschreven voor Wereldwonder
    Zuid-Amerikaans Callantsoog

P. Fenijn

Eten bij Max bestaat niet meer! Nu zit daar restaurant Wereld Wonder.
    Een zeer uitgebreide kaart met prima gerechte.
    Een super concept, 6 gangen met keuze uit de gehele kaart inclusief drinken voor slechts € 30,50 per persoon.
    Van sushi tot biefstuk alles is verkrijgbaar.
    Heerlijk om met je gezin of vrienden te gaan eten.

8. ad van der meer's profielfoto
    ad van der meer heeft een recensie geschreven voor De Strandtent

ad van der meer

Zo 22-04-2018.
    De maaltijdsalade met geitenkaas was wat betreft :
    - de ingrediënten uitstekend.
    - Het bord heel leuk bedacht maar wel wat lastig om te eten.

9. Gerda en Wouter v Zutphen's profielfoto
    Gerda en Wouter v Zutphen heeft een recensie geschreven voor IJsie Prima

Gerda en Wouter v Zutphen

Komen uit Zandvoort en rijden graag vanuit deze kustplaats naar CALLANSOOG om het lekkerste ijs van de KUST daar te eten. EEN DIKKE 10

10. Sandra Fuhler's profielfoto
    Sandra Fuhler heeft een recensie geschreven voor Brasil

Sandra Fuhler

1 1/2 Jaar geleden voor het eerst hier gegeten, alles was perfect! Eten, bediening, sfeer, aandacht voor de klant!
    Dit weekend weer voor het eerst in de buurt, meteen weer bij hun binnen gewipt,
    Wéér kunnen genieten van alles! Tot aan de braziliaanse koffie met zelfgemaakte bonbons toe!
    We komen zelf uit de horeca, soms ms kritisch, maar alle lof voor brasil! 👍👍

11. G. Rijs's profielfoto
    G. Rijs heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Woest

Voor de zoveelste keer troffen we weer storende rammelmuziek van het betonmolensoort aan. Zowel binnen als buiten op het terras. Het geluid van de zee was niet meer te horen. Waarom herrie maken als de zee het geluid geeft?
    De serveerster had het over een muziekbeleving!
    Prijs/kwaliteit verhouding eten/drinken is mager.
    Kost 3 keer meer dan aan de Costa Blanca in Spanje. Daar komen we zojuist vandaan.

We zijn niet gebleven voor het diner. Er zijn betere restaurants in de buurt.

12. Conny Bredius's profielfoto
    Conny Bredius heeft een recensie geschreven voor Restaurant Callantsoog

Via Groupon hightea gescoord bij 1 van de fletcher hotels

Wat een teleurstelling. De entourage is beneden pijl. Wat ongezellig en armoedig. Ik had echt medelijden met het personeel. Ouwe meuk, echt 30 jaar terug in tijd. High tea zelf stelde ook niet veel voor. Tomatensoep in een ouderwetse koffiekop met schotel eronder, iets van 8 puntjes witter dan wit brood, alle randjes eraf gesneden met sla erop met carpaccio, kipfilet en ribeye, gewoon op een plate gelegd, niets leuks van gemaakt, evenals de zoete hapjes gewoon tegen elkaar gepropt op een bord met een aardbei lijntje wat uit een supermarkt flesje kwam en toen het warme wat ze zelf quice noemde en een warme appelstrudel naast elkaar op een bord, bah. Kok, dit kan echt niet! 1 thermoskannetje water en wat zakjes thee. Ik heb vele high tea's gehad maar zo triest als deze nog nóóit. Nogmaals, ik had medelijden met het personeel. Fletcher moet zich schamen.

13. jantje1972's profielfoto
    jantje1972 heeft een recensie geschreven voor De Foyer

Wat een slechte tent!!!!!
    Vandaag 2e Kerstdag in Callantsoog. Tegen 12.00 maar bakje koffie met wat lekkers gaan drinken bij de Foyer met ze 4e. Buiten graadje of 10 op terras beschut in het zonnetje met nog 2 stelletjes. De eerste vluchte al toen wij gingen zitten bleek.

Na 10 min en paar keer achterom gekeken te hebben zijn wij ook maar gevlucht naar een ander restaurant, waar we netjes werden begroet en binnen 5 minuten koffie met wat lekkers voor ons hadden.

Van klantvriendelijkheid kunnen jullie nog wat leren De Foyer nooit en nooit meer! Als het binnen dan zo druk is ???( dat was het niet ) of niet buiten serveert kom het dan even zeggen wel zo duidelijk en geen probleem.

We komen hier regelmatig vooral in de Zomer maanden diverse keren op terras gezeten maar nu niet meer. Wat een afgang.

14. J.M. Ruhl's profielfoto
    J.M. Ruhl heeft gereageerd op een recensie van Wip-in

Hoi Marianne,

Vreemd! Maar wel vervelend. Wij werken nog steeds met hetzelfde soort vet en olie als de laatste jaren. Ook meten en controleren wij dit dagelijks. Heel vervelend dat jullie laatste ervaring niet is zoals jullie van ons verwachten! Volgende keer even melden en dan lossen wij dit op! Mooie dag!

15. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Wip-in

Wij komen al jaren bij deze snackbar en vinden de friet altijd erg lekker… laatst waren we weer een keer in Callantsoog en bestelden wij weer zo'n lekkere zak friet maar dit keer vonden wij hem helemaal niet zo lekker als eerst of ze gebruiken andere frituurolie/ vet?

16. Peter van Trappen's profielfoto
    Peter van Trappen heeft een recensie geschreven voor Wip-in

Peter van Trappen

Ik ging er heen met hoge verwachtingen maar helaas, je mag van een 8.6 AD patatbakker wel iets verwachten. Totaal geen bezieling, smaakloos, slap, vol met kleine stukjes. Zal het AD hierover zelf ook nog informeren.

Stop eens met die nep recensies

17. Marlies's profielfoto
    Marlies heeft een recensie geschreven voor IJsie Prima

Heerlijke cappuccino met een klein ijsje erbij

18. Marlies's profielfoto
    Marlies heeft een recensie geschreven voor Brasil

Zalm uit de oven was heerlijk. Jammer dat er van alles bij gepropt werd op het bord, wat qua smaak er helemaal niet bij paste. De rode huiswijn(Merlot) was erg zuur. De muziek was stond erg hard en geen gezellige Braziliaanse muziek. De tafels staan boven op elkaar.

19. Josine's profielfoto
    Josine heeft een recensie geschreven voor Brasil

De zaak straalt rust uit, bediening is vriendelijk. Eten goed, korst op de zalm was lekker knapperig en de goulashsoep is een aanrader.

20. Sjors Hempenius's profielfoto
    Sjors Hempenius heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

Sjors Hempenius

Prima gegeten. Bediening tip top.

21. Fam martens's profielfoto
    Fam martens heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

Fam martens

Heerlijk gegeten , ondanks de drukte
    alles optijd en warm 🥂de dame van de bedining zong het ene na het andere Italiaanse liedje echt gezellig en sfeervol ,eigenaar al 30 jaar in het vak top hoor , wij komen hier al zeker 20 jaar . En genieten nog steeds van de heerlijke gerechten met de kinderen en nu ook met onze kleinkinderen erbij 👍🏻😄😎.

22. Janno's profielfoto
    Janno heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

Hele fijne sfeer en lekker eten! Een echt Italiaans familie restaurantje. Kom zeker terug!

23. F. Huiskes's profielfoto
    F. Huiskes heeft een recensie geschreven voor Iegewies

F. Huiskes

Heb vaker bij Iegewies gegeten, altijd een goede maaltijd, maar deze keer was het ronduit slecht. Gamba's die pittig moesten zijn waren zoet en de Diamanthaas was aan de stugge kant, de gebakken aardappels slap. Erg Jammer.

24. Robin bos's profielfoto
    Robin bos heeft een recensie geschreven voor Brasil

Vandaag voor de 2e keer hier gegeten.
    De eerste keer was 2 jaar geleden in mijn vakantie.
    En vandaag na een dagje Texel speciaal omgereden om hier weer te eten.
    Ik kom zeker weer eens terug.
    Vr Gr robin.

25. Renate en Jan's profielfoto
    Renate en Jan heeft een recensie geschreven voor Brasil

Renate en Jan

Zojuist heerlijk bij Brasil gegeten maar die ervaring hadden we zaterdag ook al opgedaan, er wordt perfect rekening gehouden met mijn lactose allergie, bediening is zeer behulpzaam en erg vriendelijk en we kunnen niet genoeg benadrukken dat het eten uitstekend is!! Dus, echt een aanrader!!

26. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor IJsie Prima

Vaker geweest maar gisteravond met wat minder weer mochten we binnen geen kop thee drinken met onze pup en we mochten ook niet op het beschutte zij terras… Voor de goede orde er zat niemand! Iedereen wordt de straat opgestuurd… De spelletjes die je kunt lenen zijn leuk het ijs is lekker, maar toen oma nergens wat beschut kon zitten zijn we met de familie naar huis gegaan. De kinderen uiteraard met een ijsje waar ik vervolgens moest bijbetalen (!) toen ik wilde pinnen? ?! Het is 2017! Klantvriendelijkheid en service beneden niveau, erg jammer!

27. Vhuet's profielfoto
    Vhuet heeft een recensie geschreven voor Brasil

Van te voren aangegeven dat het Glutenvrij moest zijn. Was geen probleem volgens hun en hadden een aparte kaart ervoor. Dus niet. Ik kon kiezen uit kabeljauw of biefstuk. Ik zou bij de kabeljauw een ruime salade bij krijgen. De patat kon óók niet en geen enkel sausje hadden ze glutenvrij. Ik heb 1.5 hap gegeten van de vis (totaal smakeloos!) De luxe salade erbij? Dat was een bakje met paar komkommer, azijn, en vooral rauwe uienringen. We hebben 2 pizza's laten inpakken om mee te nemen en we moesten zeer dankbaar zijn dat ze de kabeljauw van de rekening hadden gehaald. We zijn patat gaan halen elders, waar ze een zeer goede allergenenkaart hadden.

28. Edwin Hissink's profielfoto
    Edwin Hissink heeft een recensie geschreven voor Amore Mio

Edwin Hissink

Heerlijk gegeten. Goede bediening en leuke entourage.
    Het bordje helemaal leeggegeten

29. hoek's profielfoto
    hoek heeft een recensie geschreven voor Restaurant Dorpszicht

Eten was goed, bediening was attent, en vriendelijk, was geen probleem om het eten zoutloos/arm te ver krijgen, op verzoek.

30. Pauline's profielfoto
    Pauline heeft een recensie geschreven voor Brasil

Pauline

Als je glutenvrij wilt eten moet je hier NIET naar toe gaan. Ze hebben geen idee waar ze het over hebben en hoe ze het moeten bereiden zonder besmetting. Daarnaast was het bestek vies, hadden we een kapot glas en een glas met lippenstift. Het eten krijg je ook niet tegelijkertijd. Kortom: niet gaan!