Bezorgrestaurants in de buurt van Amore Mio

1520881678 72
1532019343 73
1621120658 58
1710221974 68

1. Stokbrood was droog, hiervoor kregen we wat anders wat vers was en beter smaakte. Daarna pizza besteld.
    Pizza shoarma en pizza tonijn. Beide pizza's waren hard en hadden weinig smaak. Shoarma waz droog.
    Zout en peper toegevoegd aan beide pizza's..
    Misschien ligt het eraan dat we op een maandag zijn geweest…

3,3
  2. Eten kwam heel snel kregen ook gratis broodje erbij leuke sfeer goeie service en het is echt italiaans🇨🇮

3. Emigdio Castro

A place that you definitely have to know and try its exquisite dishes, an incredible view and service.

4. Super pizza's, vitelli tonato's en super frisse citroen tiramisu

5. Lekker eten en vriendelijke staf, leuke sfeer en de mosellen en zeebaars in witte wijn zijn goddelijk!

6. Beste zaak in Callantsoog. Goede voorgerechten! Vitello tonato smaakvol en mooi geserveerd. Zeebaars in witte wijn saus ook super goed. Een aanrader!

7. G van schoten

Pasta van mijn tafelgenoot was goed en lekker. Calzone bolognese was van binnen erg koud, eigenaar zei dat hoort zo. Bediening vriendelijk.

8. Eten was ok, wat aan de zoute kant.
    Veel te veel tafels voor een gezellige ambiance. Rumoerig als de…
    Kraanwater verkocht als Spa blauw, dat is een leugen, heb het idee dat dit de norm is hier. Niet leuk, nooit weer.

9. Rekening klopte niet, bruschetta waardeloos, pizza superzout, meerdere dingen vergeten. Aardig personeel, maar ons zul je daar niet meer zien.

3,1
  10. Petra van den Berg
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Achtung Touristenfalle.
    Kleine geschmacklose Portionen.
    Nie wieder!!

11. Carolina Raaijmakers-Smit

We hadden gisteren spaghetti besteld met zalm was niet te eten omdat het zo spicy was. Ik kreeg het niet weg erg zonde uiteindelijk wel het gerecht niet hoeven af te rekenen het voor gerecht was Carpaccio was doordrenkt met olijfolie. We kregen niet eens een sorry beetje jammer wel.

12. Vanavond gegeten, écht lekker. Gezellig sfeertje ook. Ik zeebaars, mijn vader pizza en toe een coupe Amore mio en irish koffie

Wel zagen we hoe de tafel naast ons gratis eten wilden afdwingen door te dreigen met een slechte recensie. Terwijl ze het bord nog net niet hadden afgelikt. Belachelijk. Het personeel deed echt zijn best en ging hier keurig mee om.

13. Pizza's waren ok, maar het bestek liet te wensen over. Toen ik de bediening wees op de stompe messen kreeg ik te horen dat ze geen smid zijn… ze hadden het misschien wat te druk, maar dit lijkt me toch een aandachtspuntje, want de meeste gasten namen hun pizza in de hand.

14. Fam van der Werf

Gisteren in de namiddag 4 heerlijke pizza's afgehaald. Graag hadden we daar weer gegeten. (we komen er al meer dan 20 jaar), maar helaas.... Corona...

15. Laurens en Rita

Tijdens ons verblijf in Callantsoog 4 keer gegeten bij dit gezellige familierestaurant en naar volle tevredenheid. De sfeer is ongedwongen, dit is tegenstelling tot onze ervaring bij andere horecagelegenheden. Heerlijk gegeten, met name de pasta Amore Mio en de koteletten waren top! De bediening is alert en vriendelijk. Je waant je in het buitenland, dit vanwege de Italiaanse taal die je continu hoort. Een likeurtje van het huis na afloop maakte het voor ons helemaal af!

16. Onvriendelijke gastheer. Op drukke dagen worden meer bestellingen aangenomen dan keuken aankan. (Rest+ terras+afhaal) dit gaat ten koste van kwaliteit en enorme wachttijd. Vriendelijkheid zou nog iets compenseren maar daar haalt patron zijn schouders voor op.

2,7
  17. Vier pizza’s besteld. Bij het wachten werd er door iemand een pizza teruggebracht, de verkeerde gekregen.
    Wij bij thuiskomst ook de verkeerde. Terug maar niks geen sorry, met een handgebaar werd duidelijk gemaakt dat ze een nieuwe gingen maken.
    Onvriendelijk personeel zonder uitstraling.
    Kwaliteit pizza’s viel ook tegen vooral de kaas, dat leek wel elastiek, bah!

18. Miranda

Helaas geen aanrader.
    Pizza's waren redelijk. De pasta van me zoontje was smakeloos. Bediening was gehaast leek ons snel weg te willen hebben na het hoofd gerechten werd zonder dat wij er om vroegen de rekening op tafel gegooid. Wij komen hier nooit meer. Een schande voor de Italiaanse keuken en mensen!

1,1
  19. Al meerdere keren gegeten hier. Qua gastvrijheid kan het inderdaad af en toe iets vriendelijker, als ik de reacties hieronder lees snap je dat wel. Het eten daarentegen heeft me nog nooit teleurgesteld. Autentiek italiaans eten met aandacht en ambacht bereid. De pizzas, pastas. vlees en visgerechten zijn echt top. Dat het personeel haast heeft snap ik best, deze mensen moeten het in een seizoen verdienen natuurlijk. Mijn cijfer komt toch echt wel op een 8.7 in totaal. Ik heb zelf altijd in een Italiaans restaurant gewerkt en die wilde het altijd doen aanvoelen alsof je deel van de familie was, als ze dit weten te bewerkstelligen geef ik ze een 10+

20. Over de sfeer valt weinig te zeggen, want er kan alleen afgehaald worden vanwege Coronacrisus. De gehaalde pizza's waren lekker en ook snel klaar. De Tiramisu maakte het helemaal af.

21. J.grootjans

Onvriendelijk personeel, bestelde stok brood kregen het en even later was onze spaghetti carbonara er. Deze was zeer slecht. Hadden het idee dat ze ons snel weer er wilden hebben. Cijfer 2

22. Hebben hier met ons gezin vooraf gereserveerd. Waren echt heerlijke pizza’s! Personeel was wel aardig maar ze hadden zeer veel haast. Borden en glazen werden meteen na de laatste hap weggehaald. Nog voordat we een dessert konden bestellen riep een medewerker al dat we de rekening kregen. Toen het dessert maar overgeslagen. Tegen nieuwe klanten die pal naast onze tafel stonden te wachten werd gezegd dat wij binnen 5 minuten zouden vertrekken. Een medewerker stond al te wachten met een doek om de tafel af te nemen. Echt bizar! Een ander gezin had dezelfde ervaring en bevestigden later aan ons het zelfde. Bij de lokale ijssalon maar een Italiaans ijsje gaan eten. Nogmaals pizza’s waren echt heerlijk maar gastvrijheid heeft in onze beleving een andere inhoud!

23. Ingrid Konitzer
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir waren heute 16.09. /18.0 H Im Restaurant und nicht besonders angetan.
    Alles sehr eng draussen.
    Personal unfreundlich und hektisch.
    Auch das Essen war etwas lieblos zubereitet.
    Tortellini mit Spinat nicht richtig durchgegart und einfach ein großer Klatsch Spinat drauf.
    Lasagne auch nicht besonders ohne Parmesan.
    So schnell nicht wieder.
    In Köln und Umgebung gibt bessere und vor allem das sprichwörtliche italienische ist einfach super.

1,8
  24. E. Bosma

Helaas nog nooit zo’n ongeinteresseerde bediening meegemaakt. Wel één van de lege glazen weghalen (zonder je aan te kijken) maar niet vragen of je nog iets wilt drinken, ook weinig consequent, want de rest van de lege glazen blijven staan. Een gezicht dat constant op onweer staat. De pinautomaat wordt op tafel geklapt, weglopen en dan vervolgens terugkomen om op de meest ongeinteresseerde manier iemand een fijne avond toewensen. De pizza was flauw van smaak. Nee, geen aanrader. Tenzij je je wilt verwonderen hoe iemand zijn of haar baan haat. 😔

2,8
  25. Edwin Wassenaar

Vanavond ter gelegenheid van onze huwelijksdag wederom heeeeeerlijk gegeten.De bediening is vriendelijk,behulpzaam en een luisterend oor.Respect voor de keukenbrigade voor het voortreffelijke eten en snel !!!!!,de huiswijn uit Sardinië is een aanrader.De huisgemaakte tiramisu is om je vingers bij af te likken.Tot slot de eigenaar is een echte gastheer want hij weet dondersgoed als je voor de 2de of derde maal in de zaak komt hem een goed gevoel geeft en dat laat hij op een positieve manier aan je blijken. Ik raad iedereen deze pizzeria aan en wij zeggen tot gauw !!!!!

26. Sjors Hempenius

Prima gegeten. Bediening tip top.

27. Fam martens

Heerlijk gegeten , ondanks de drukte
    alles optijd en warm 🥂de dame van de bedining zong het ene na het andere Italiaanse liedje echt gezellig en sfeervol ,eigenaar al 30 jaar in het vak top hoor , wij komen hier al zeker 20 jaar . En genieten nog steeds van de heerlijke gerechten met de kinderen en nu ook met onze kleinkinderen erbij 👍🏻😄😎.

28. Hele fijne sfeer en lekker eten! Een echt Italiaans familie restaurantje. Kom zeker terug!

29. Edwin Hissink

Heerlijk gegeten. Goede bediening en leuke entourage.
    Het bordje helemaal leeggegeten

30. Roy Kroeze

Aardig gegeten als was aan het duidelijk te merken dat het erg druk was. Het was een hele vlugge pizza al moesten we er erg lang op wachten. De bediening was erg chaotisch en er werd Italiaans gepraat, geschreeuwd en gelachen naar elkaar zodat je het idee had voor de gek gehouden te worden.

31. Heerlijke Pizza's! Oud Italiaanse sfeer waar je heerlijk kan zitten na wandeling op het strand! Personeel beleefd en vooraf een lekkere vissoep met vers brood en daarna een ambachtelijke pizza! Super en tot snel!

32. Bij de deur aangesproken in Italiaans of Duits, maar we waren wel welkom. Binnen een tafeltje met uitzicht op de koelkast gekregen. Niet heel sfeervol zo'n fel verlichte koelkast met toetjes (en ook niet praktisch?) maar goed. De rest van het decor was best oké.
    Personeel was grotendeels Italiaans - en dus onverstaanbaar. Of ze hadden geen zin in converseren. De Nederlandse meid was gelukkig prima te verstaan en erg vriendelijk. De baas (?) liep veel heen en weer, en hielp af en toe wat met bezorgen van eten.
    Voorgerecht was carpaccio: erg veel vlees. Wel waar voor je geld dus, maar smaak was m.i. daardoor uit balans.
    Hoofdgerecht was pizza: lekkere pizza, ook lekkere bodem & korst. Niet olie-achtig of bloemig aan de onderkant. Ondanks dat onze glazen leeg waren werd niet gevraagd of we nog wat wilden, ook niet toen een van de serveersters 'lekker?' vroeg terwijl ze langs liep.
    Bij afrekenen werd het geld nageteld en van het schoteltje gehaald terwijl wij er nog zaten, vervolgens werd zonder een woord te zeggen de tafel afgeruimd. Ook bij het naar buiten lopen van niemand een groet gekregen.

33. We zaten drie kwartier te wachten op een voorgerecht wat blijkbaar helemaal niet ging komen. Dit hoorden we pas toen we zelf vroegen waar het bleef. We hebben gelijk aangegeven dat we dit niet waardeerden (als ze snel hadden aangegeven dat het niet voorradig was dan hadden we wat anders gekozen en geen probleem). Daarna kwam de baas met een arrogante en boze houding. Echt belachelijke reactie. Die snapt zeker niet hoe je klantvriendelijk moet denken en handelen!

34. Van leeuwen

Slecht...de eigenaar is ronduit onbeleefd. Ongezellige tent...binnen. duurde heel erg lang voor er iemand kwam... En t eten was ook niet geweldig. Ik ga hier nooit meer heen!

1,4
  35. Heerlijk gegeten, al onze wensen waren geen probleem. Drankje van het huis na afloop. Gastvrouw erg vriendelijk.

36. Heerlijk buiten gegeten, lekker brood vooraf en een anti pasta. Pizza's voor de kinderen worden gesneden, wat erg makkelijk is. De pizza's waren erg lekker net zoals de entrecote voor mijn vrouw. Na een tiramisu en voor mij een likeurtje van het huis bij de koffie. Altijd prima dit restaurant.

37. Hing een urinelucht alsof je naast het toillet zat. Aardappelschijfjes erg vet! En voor 2 personen 1 schaaltje erg weinig. Salade was konijnenvoer zonder dressing erdoor, kale bende dus. Pizza slap en erg dun en vet. We eten straks nog ff ergens anders dus. Eigenaar kan niet tegen kritiek. Vroeg of het smaakte en ik zei weinig aardappeltjes en hij liep weg. Bij andere krijg je schaaltje extra..

38. De pizza's waren nat, slap en smaakloos.. er hing een penetrante urinelucht en het personeel was zeer chagrijnig. De oudere vrouw was wel vriendelijk en het stokbrood was lekker. De rest was echt kansloos.

39. Er vielen wat vervelende woorden onder het bedienend personeel, iedereen kon er van mee genieten. Mijn spa was kraan water, maar de pizza was goed.

5,5
  40. jan en tinie

Heel erg lekker gegeten met mijn vrouw. Echte Bourgondische Italiaanse maaltijd zonder poes pas. Onze buik zit meer dan vol en hier komen wij zeker terug!

41. Heerlijk gegeten. Dubbelgeslagen pizza met bolognesesaus, wat een bord vol!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

42. Heerlijke pizza en lasagne gegeten, beetje ouderwets interieur, bediening kon iets vriendelijker! Goede prijs!

43. mt

44. Laurens v L.

Al jaren kom ik bij Amore mio. Ik word altijd warm ontvangen door de gastheer en het personeel. Altijd lekker eten voor een eerlijke prijs.

45. Laura Tronci

46. Toeristen

Eten was prima, erg jammer dat het zo gehaast moest.
    We kregen amper tijd om te bestellen, het eten kregen we erg snel achter elkaar opgediend.
    We hadden het eten nog niet op en het werd al bij ons weg gehaald...
    De baas en de bediening hielden ons constant in de gaten, dit was erg vervelend en we zaten niet lekker meer.
    We vonden het zonde van ons geld, ze hebben ook geen fooi gekregen.

Voor ons is het dus zeker niet voor herhaling vatbaar!!!!

4,7
  47. Wij hebben op woensdag 26-06-2013 spaghetti, een kipgerecht en als nagerecht tiramisu gegeten. Het was heerlijk! Echt een aanrader! Als afsluiter kregen we van de eigenaar nog een glaasje amaretto.

48. Afgelopen vrijdagavond lekker gegeten in deze eenvoudige pizzeria. Let wel: de kracht zit in de eenvoud!
    Heerlijke garnalensalade vooraf, waarna de mooi uitziende pizza's op tafel kwamen. En deze smaakten heerlijk. Prima wijn en koffie en nog rondje amaretto/ramazotti toe ook. Hier kun je gerust gaan eten.

49. H. en P. Tabak

21 Februari voortreffelijk pizza Amore Mio gegeten en overheerlijke eigengemaakte tiramisu met zeer vriendelijke bediening!
    Bedankt en tot ziens!

50. E. 302 punten

Jaren geleden was dit een erg goede pizzeria waar je niet lang hoefde te wachten en waar je prima pizza's kon eten.
    Deze zomer echter is daar niets meer van terug te vinden, zelfs een pizza margherita is gewoon niet te eten. Smaakt naar een lap karton met zout er op. De bodem, tomatensaus en de kaas zijn gewoonweg niet te eten.
    Dit heeft niets met een Italiaan te maken. Een pizza bij de naastgelegen Albert Heijn is nog lekkerder.

1,6
  51. Er gegeten met een groep van 8 laatst en de bediening was erg vriendelijk en snel. Maar dat was ongeveer het enige positieve aan het restaurant. We vonden stuk voor stuk onze pizza's/pasta's zeer matig tot gewoon vies. We zaten aan de tafel bij de keuken en er hing een permanente brandgeur. Heel jammer. Niet voor herhaling vatbaar.

3,4
  52. Rozanne

Afgelopen zaterdag zijn wij bij de pizzeria geweest (6 dames in totaal). We hebben het erg gezellig gehad en heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

53. Chaotisch en veel bestellingen liepen fout. Bediening hierdoor in de stress en geen fijne sfeer. Pizzas waren redelijk.

54. Je wordt altijd vriendelijk welkom geheten en het personeel staat altijd voor je klaar, als je tenminste het personeel behandelt zoals je ook zelf behandeld wil worden.

Mocht er onverhoopt iets niet zo zijn als je zou willen, dan hoef je dat maar tegen de eigenaar te zeggen en het wordt gecorrigeerd. En natuurlijk worden er wel eens fouten gemaakt.

Wij genieten elke keer weer bij Emilio en hopen dat hij nog lang zo doorgaat.

55. Dit restaurant is erg achteruit gegaan. Het personeel is een stelletje chagerijnen geworden.
    Het lijkt wel een productiebedrijf, waar de mensen er zo snel mogelijk in- en vooral weer uit moeten.
    We hadden ice thee besteld, was gewoon lauw. Volgens ons hoort ice thee toch koud te worden geserveerd.
    Shoarma pizza; het vlees was taai en leek wel een paprikapizza. Calzone pizza (dubbelgevouwen) was allemaal deeg.
    Tiramisu (zogenaamd vers) zat vol met gelatine, je had gewoon happen gelatine in je mond.
    Al het eten en drinken wordt zonder liefde op tafel 'gepleurd'.
    eigenaar straalt helemaal geen blijdschap van af.
    Niks meer aan! En geen aanrader! wij komen er zeker niet meer terug. Dit restaurant was in de beginjaren goed, maar is helaas hard achteruit gegaan. Jammer!

1,9
  56. Gemütliches Restaurant mit original ital.
    Speisen. Die Küche ist offen einsehbar, was
    frisch zubereitete Speisen verspricht.
    Besonders lecker sind Pizza und Nudel
    Spezialitäten. Aber auch bei Fisch und
    Fleisch hat Emilio saisonale Beilagen
    Interessant zubereitet. Wir kommen
    seit 2006 immer wieder und freuen uns,
    dass auch ausserhalb der Saison die
    Qualität immer gut ist.

Maggie en Rainer

57. Wij hebben prima gegeten bij 'Amore mio'. Er is een uitgebreide kaart, de bediening is heel vriendelijk en voorkomend. Het eten is heel goed; de pizza (goede, knapperige bodem!) wordt bereid met verse ingrediënten (groenten) en ook de lasagna was goed. Als toetje kregen wij, naast de zelfgemaakte tira misu, een prettig gesprek over Sardinië en een Sardiniër in Holland, met de eigenaar, Emilio.

58. Sublieme pizza ! Heerlijk eten tegen een eerlijke prijs ! Wij gaan hier zeker terug komen !

59. Jaap 1205 punten

Als ik de beoordelingen lees zou ik bijna denken dat ik in een ander restaurant ben geweest. De bediening was bar en boos, ten eerste krijg je de kaart in handen gedrukt en moet je nog een minuut of 10/15 wachten voor ze de bestelling van je drankje komen opnemen, direct even een drankje opnemen zit toch wat gezelliger. De heer (eigenaar?) komt weinig geinterresseerd over, kijkt wat in het rond terwijl je de bestelling voor het eten opgeeft en met veel moeite krijg je een minimaal antwoord op een vraag over een gerecht. Als je tijdens het eten de dames van de bediening iets vraagt over het gerecht blijken ze je niet te begrijpen, spreken nauwelijks nederlands, dus moet de "enthousiaste" man weer opdraven.
    Soepjes vooraf redelijk, wel zelf gemaakt maar enigzins flauw en lijken niet op basis van bouillon maar water, voor de prijs o.k. als je zelf e.e.a. opkrikt met zout en peper.
    Hoofdgerechten; vlees prima, lekker mals en goed bereid, echt goed. Maar de bijhorende aardappelen met vreemde smaak en lauw, broccoli zonder smaak, salade eenvoudig en vers, met wat olie en wijnazijn o.k.
    Al met al verlaat je de zaak met gemengde gevoelens, er lijkt meer in te zitten maar het komt er niet uit. we hadden niet het gevoel dat je gast was, meer voorbijgangers die verplicht geholpen moesten worden, onze ervaringen met andere Italiaanse restaurants zijn op het gebied van gastvrijheid anders.

4,9
  60. Wij zijn een week op vakantie geweest bij callants oog.

En heerlijk wezen eten bij amore mio poe wat een pizza's heerlijk. Hadden wij hier maar zo'n lekkere pizzeria in 1 woord Top!

61. Lekker gegeten. Naar aanleiding van die mopperkont van 25 februari hier gegeten met vriendin en twee kinders, we waren laat, maar geen probleem. Vriendelijke bediening, namen de tijd en waren begripvol. (3 vegatariërs) Alles was mogelijk.

Gaan we zeker nog eens heen.

62. We hebben een paar dagen doorgebracht in Callantsoog!

Ondanks de koude oostenwind hebben we toch een beetje Italiaanse warmte opgedaan in het restaurant "Amore Mio"!

De eigenaar Emilio ontving ons zeer hartelijk en heeft ons desgevraagd (uitgebreid) verteld dat hij niet uit Italia maar uit Sardinie komt. Ja, want dat is niet hetzelfde!

Om kort te gaan, Emilo heeft ons een paar uitstekende pizza's voorgezet van hoge kwaliteit. De huiswijn en de cappuccino's waren heerlijk en tot slot kregen we nog een lekker likeurtje "van het huis"!

We kunnen "Amore Mio" dan ook van harte aanbevelen.... en als het niet al te druk is krijgt U waarschijnlijk ook een gratis reisverhaal over het mooie Sardinie!

Fam. Vos.

63. Een geweldige tent met een echte Italiaanse sfeer en overheerlijk Italiaans eten! Geweldige zeebaars gegeten en ook een top wijntje aangeboden gekregen van de chef. Een aanrader voor iedere wijnkenner om een lekkere fles Italiaanse wijn te bestellen, want die zijn van hoge kwaliteit! Zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes Johan en Rita.

64. Wij zijn er van de week wezen eten.

Moet zeggen, het eten was lekker, maar ik kreeg mijn spaghetti, na 5 minuten mijn man de pizza, en een paar minuten later kregen de kinderen pas hun eten, jammer.

Mijn spaghetti was heerlijk, alleen jammer dat het niet veel was.........toen ben ik maar de patat gaan opeten van mijn dochter! Die hadden wel geteld twee theelepels appelmoes op hun bord, tussen door is er niet gevraagd of het lekker, en voldoende was.

Jammer, want de spaghetti was echt lekker!

65. Bij binnenkomst werden wij meteen benaderd. Het was dan ook wel rustig. De sfeer was niet zo heel romantisch, maar de muziek deed het hem goed! De zoete rode wijn was heel lekker, en de pizza's de wij hadden besteld waren héél groot en erg lekker (vers)! Dit maakte de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed en is het voor andere mensen de moeite waard om bij Amore Mio lekker Italiaans te eten!

66. Echte traditionele Italiaan met dito sfeer en met de beste pizza's van Nederland, zoals ze in Italie zijn! Ook al het andere eten is altijd heerlijk door het gebruik van verse producten. Goede wijnen en altijd gezellig! Groetjes, Joost en Femke, Sjoerd en Roemer.

67. ans en frank

het is altijd gezellig vertoeven bij jullie en ik hoeven dan ook nooit lang na te denken over de vraag waar we uit eten zullen gaan als dit aan de orde is. gezellig, lekker en betaalbaar.
    groetjes frank en ans