ma lunch vanaf 11:00 diner tot 23:00

1387151989 74
1480532068 57
1502081317 68

1. Sjors Hempenius

Prima gegeten. Bediening tip top.

2. Fam martens

Heerlijk gegeten , ondanks de drukte
    alles optijd en warm 🥂de dame van de bedining zong het ene na het andere Italiaanse liedje echt gezellig en sfeervol ,eigenaar al 30 jaar in het vak top hoor , wij komen hier al zeker 20 jaar . En genieten nog steeds van de heerlijke gerechten met de kinderen en nu ook met onze kleinkinderen erbij 👍🏻😄😎.

3. Hele fijne sfeer en lekker eten! Een echt Italiaans familie restaurantje. Kom zeker terug!

4. Edwin Hissink

Heerlijk gegeten. Goede bediening en leuke entourage.
    Het bordje helemaal leeggegeten

5. Roy Kroeze

Aardig gegeten als was aan het duidelijk te merken dat het erg druk was. Het was een hele vlugge pizza al moesten we er erg lang op wachten. De bediening was erg chaotisch en er werd Italiaans gepraat, geschreeuwd en gelachen naar elkaar zodat je het idee had voor de gek gehouden te worden.

6. Heerlijke Pizza's! Oud Italiaanse sfeer waar je heerlijk kan zitten na wandeling op het strand! Personeel beleefd en vooraf een lekkere vissoep met vers brood en daarna een ambachtelijke pizza! Super en tot snel!

7. Bij de deur aangesproken in Italiaans of Duits, maar we waren wel welkom. Binnen een tafeltje met uitzicht op de koelkast gekregen. Niet heel sfeervol zo'n fel verlichte koelkast met toetjes (en ook niet praktisch?) maar goed. De rest van het decor was best oké.
    Personeel was grotendeels Italiaans - en dus onverstaanbaar. Of ze hadden geen zin in converseren. De Nederlandse meid was gelukkig prima te verstaan en erg vriendelijk. De baas (?) liep veel heen en weer, en hielp af en toe wat met bezorgen van eten.
    Voorgerecht was carpaccio: erg veel vlees. Wel waar voor je geld dus, maar smaak was m.i. daardoor uit balans.
    Hoofdgerecht was pizza: lekkere pizza, ook lekkere bodem & korst. Niet olie-achtig of bloemig aan de onderkant. Ondanks dat onze glazen leeg waren werd niet gevraagd of we nog wat wilden, ook niet toen een van de serveersters 'lekker?' vroeg terwijl ze langs liep.
    Bij afrekenen werd het geld nageteld en van het schoteltje gehaald terwijl wij er nog zaten, vervolgens werd zonder een woord te zeggen de tafel afgeruimd. Ook bij het naar buiten lopen van niemand een groet gekregen.

8. We zaten drie kwartier te wachten op een voorgerecht wat blijkbaar helemaal niet ging komen. Dit hoorden we pas toen we zelf vroegen waar het bleef. We hebben gelijk aangegeven dat we dit niet waardeerden (als ze snel hadden aangegeven dat het niet voorradig was dan hadden we wat anders gekozen en geen probleem). Daarna kwam de baas met een arrogante en boze houding. Echt belachelijke reactie. Die snapt zeker niet hoe je klantvriendelijk moet denken en handelen!

9. Van leeuwen

Slecht...de eigenaar is ronduit onbeleefd. Ongezellige tent...binnen. duurde heel erg lang voor er iemand kwam... En t eten was ook niet geweldig. Ik ga hier nooit meer heen!

10. Heerlijk gegeten, al onze wensen waren geen probleem. Drankje van het huis na afloop. Gastvrouw erg vriendelijk.

11. Heerlijk buiten gegeten, lekker brood vooraf en een anti pasta. Pizza's voor de kinderen worden gesneden, wat erg makkelijk is. De pizza's waren erg lekker net zoals de entrecote voor mijn vrouw. Na een tiramisu en voor mij een likeurtje van het huis bij de koffie. Altijd prima dit restaurant.

12. Hing een urinelucht alsof je naast het toillet zat. Aardappelschijfjes erg vet! En voor 2 personen 1 schaaltje erg weinig. Salade was konijnenvoer zonder dressing erdoor, kale bende dus. Pizza slap en erg dun en vet. We eten straks nog ff ergens anders dus. Eigenaar kan niet tegen kritiek. Vroeg of het smaakte en ik zei weinig aardappeltjes en hij liep weg. Bij andere krijg je schaaltje extra..

13. De pizza's waren nat, slap en smaakloos.. er hing een penetrante urinelucht en het personeel was zeer chagrijnig. De oudere vrouw was wel vriendelijk en het stokbrood was lekker. De rest was echt kansloos.

14. Er vielen wat vervelende woorden onder het bedienend personeel, iedereen kon er van mee genieten. Mijn spa was kraan water, maar de pizza was goed.

15. jan en tinie

Heel erg lekker gegeten met mijn vrouw. Echte Bourgondische Italiaanse maaltijd zonder poes pas. Onze buik zit meer dan vol en hier komen wij zeker terug!

16. Heerlijk gegeten. Dubbelgeslagen pizza met bolognesesaus, wat een bord vol!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

17. Heerlijke pizza en lasagne gegeten, beetje ouderwets interieur, bediening kon iets vriendelijker! Goede prijs!

18. mt

19. Laurens v L.

Al jaren kom ik bij Amore mio. Ik word altijd warm ontvangen door de gastheer en het personeel. Altijd lekker eten voor een eerlijke prijs.

20. Laura Tronci

1 punt
  21. Toeristen

Eten was prima, erg jammer dat het zo gehaast moest.
    We kregen amper tijd om te bestellen, het eten kregen we erg snel achter elkaar opgediend.
    We hadden het eten nog niet op en het werd al bij ons weg gehaald...
    De baas en de bediening hielden ons constant in de gaten, dit was erg vervelend en we zaten niet lekker meer.
    We vonden het zonde van ons geld, ze hebben ook geen fooi gekregen.

Voor ons is het dus zeker niet voor herhaling vatbaar!!!!

22. Wij hebben op woensdag 26-06-2013 spaghetti, een kipgerecht en als nagerecht tiramisu gegeten. Het was heerlijk! Echt een aanrader! Als afsluiter kregen we van de eigenaar nog een glaasje amaretto.

23. Afgelopen vrijdagavond lekker gegeten in deze eenvoudige pizzeria. Let wel: de kracht zit in de eenvoud!
    Heerlijke garnalensalade vooraf, waarna de mooi uitziende pizza's op tafel kwamen. En deze smaakten heerlijk. Prima wijn en koffie en nog rondje amaretto/ramazotti toe ook. Hier kun je gerust gaan eten.

24. H. en P. Tabak

21 Februari voortreffelijk pizza Amore Mio gegeten en overheerlijke eigengemaakte tiramisu met zeer vriendelijke bediening!
    Bedankt en tot ziens!

25. E. 294 punten

Jaren geleden was dit een erg goede pizzeria waar je niet lang hoefde te wachten en waar je prima pizza's kon eten.
    Deze zomer echter is daar niets meer van terug te vinden, zelfs een pizza margherita is gewoon niet te eten. Smaakt naar een lap karton met zout er op. De bodem, tomatensaus en de kaas zijn gewoonweg niet te eten.
    Dit heeft niets met een Italiaan te maken. Een pizza bij de naastgelegen Albert Heijn is nog lekkerder.

26. Er gegeten met een groep van 8 laatst en de bediening was erg vriendelijk en snel. Maar dat was ongeveer het enige positieve aan het restaurant. We vonden stuk voor stuk onze pizza's/pasta's zeer matig tot gewoon vies. We zaten aan de tafel bij de keuken en er hing een permanente brandgeur. Heel jammer. Niet voor herhaling vatbaar.

27. Rozanne

Afgelopen zaterdag zijn wij bij de pizzeria geweest (6 dames in totaal). We hebben het erg gezellig gehad en heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

28. Chaotisch en veel bestellingen liepen fout. Bediening hierdoor in de stress en geen fijne sfeer. Pizzas waren redelijk.

29. Je wordt altijd vriendelijk welkom geheten en het personeel staat altijd voor je klaar, als je tenminste het personeel behandelt zoals je ook zelf behandeld wil worden.

Mocht er onverhoopt iets niet zo zijn als je zou willen, dan hoef je dat maar tegen de eigenaar te zeggen en het wordt gecorrigeerd. En natuurlijk worden er wel eens fouten gemaakt.

Wij genieten elke keer weer bij Emilio en hopen dat hij nog lang zo doorgaat.

30. Dit restaurant is erg achteruit gegaan. Het personeel is een stelletje chagerijnen geworden.
    Het lijkt wel een productiebedrijf, waar de mensen er zo snel mogelijk in- en vooral weer uit moeten.
    We hadden ice thee besteld, was gewoon lauw. Volgens ons hoort ice thee toch koud te worden geserveerd.
    Shoarma pizza; het vlees was taai en leek wel een paprikapizza. Calzone pizza (dubbelgevouwen) was allemaal deeg.
    Tiramisu (zogenaamd vers) zat vol met gelatine, je had gewoon happen gelatine in je mond.
    Al het eten en drinken wordt zonder liefde op tafel 'gepleurd'.
    eigenaar straalt helemaal geen blijdschap van af.
    Niks meer aan! En geen aanrader! wij komen er zeker niet meer terug. Dit restaurant was in de beginjaren goed, maar is helaas hard achteruit gegaan. Jammer!

31. Gemütliches Restaurant mit original ital.
    Speisen. Die Küche ist offen einsehbar, was
    frisch zubereitete Speisen verspricht.
    Besonders lecker sind Pizza und Nudel
    Spezialitäten. Aber auch bei Fisch und
    Fleisch hat Emilio saisonale Beilagen
    Interessant zubereitet. Wir kommen
    seit 2006 immer wieder und freuen uns,
    dass auch ausserhalb der Saison die
    Qualität immer gut ist.

Maggie en Rainer

32. Wij hebben prima gegeten bij 'Amore mio'. Er is een uitgebreide kaart, de bediening is heel vriendelijk en voorkomend. Het eten is heel goed; de pizza (goede, knapperige bodem!) wordt bereid met verse ingrediënten (groenten) en ook de lasagna was goed. Als toetje kregen wij, naast de zelfgemaakte tira misu, een prettig gesprek over Sardinië en een Sardiniër in Holland, met de eigenaar, Emilio.

33. Sublieme pizza ! Heerlijk eten tegen een eerlijke prijs ! Wij gaan hier zeker terug komen !

34. Jaap 1146 punten

Als ik de beoordelingen lees zou ik bijna denken dat ik in een ander restaurant ben geweest. De bediening was bar en boos, ten eerste krijg je de kaart in handen gedrukt en moet je nog een minuut of 10/15 wachten voor ze de bestelling van je drankje komen opnemen, direct even een drankje opnemen zit toch wat gezelliger. De heer (eigenaar?) komt weinig geinterresseerd over, kijkt wat in het rond terwijl je de bestelling voor het eten opgeeft en met veel moeite krijg je een minimaal antwoord op een vraag over een gerecht. Als je tijdens het eten de dames van de bediening iets vraagt over het gerecht blijken ze je niet te begrijpen, spreken nauwelijks nederlands, dus moet de "enthousiaste" man weer opdraven.
    Soepjes vooraf redelijk, wel zelf gemaakt maar enigzins flauw en lijken niet op basis van bouillon maar water, voor de prijs o.k. als je zelf e.e.a. opkrikt met zout en peper.
    Hoofdgerechten; vlees prima, lekker mals en goed bereid, echt goed. Maar de bijhorende aardappelen met vreemde smaak en lauw, broccoli zonder smaak, salade eenvoudig en vers, met wat olie en wijnazijn o.k.
    Al met al verlaat je de zaak met gemengde gevoelens, er lijkt meer in te zitten maar het komt er niet uit. we hadden niet het gevoel dat je gast was, meer voorbijgangers die verplicht geholpen moesten worden, onze ervaringen met andere Italiaanse restaurants zijn op het gebied van gastvrijheid anders.

35. Wij zijn een week op vakantie geweest bij callants oog.

En heerlijk wezen eten bij amore mio poe wat een pizza's heerlijk. Hadden wij hier maar zo'n lekkere pizzeria in 1 woord Top!

36. Lekker gegeten. Naar aanleiding van die mopperkont van 25 februari hier gegeten met vriendin en twee kinders, we waren laat, maar geen probleem. Vriendelijke bediening, namen de tijd en waren begripvol. (3 vegatariërs) Alles was mogelijk.

Gaan we zeker nog eens heen.

37. We hebben een paar dagen doorgebracht in Callantsoog!

Ondanks de koude oostenwind hebben we toch een beetje Italiaanse warmte opgedaan in het restaurant "Amore Mio"!

De eigenaar Emilio ontving ons zeer hartelijk en heeft ons desgevraagd (uitgebreid) verteld dat hij niet uit Italia maar uit Sardinie komt. Ja, want dat is niet hetzelfde!

Om kort te gaan, Emilo heeft ons een paar uitstekende pizza's voorgezet van hoge kwaliteit. De huiswijn en de cappuccino's waren heerlijk en tot slot kregen we nog een lekker likeurtje "van het huis"!

We kunnen "Amore Mio" dan ook van harte aanbevelen.... en als het niet al te druk is krijgt U waarschijnlijk ook een gratis reisverhaal over het mooie Sardinie!

Fam. Vos.

38. Een geweldige tent met een echte Italiaanse sfeer en overheerlijk Italiaans eten! Geweldige zeebaars gegeten en ook een top wijntje aangeboden gekregen van de chef. Een aanrader voor iedere wijnkenner om een lekkere fles Italiaanse wijn te bestellen, want die zijn van hoge kwaliteit! Zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes Johan en Rita.

39. Wij zijn er van de week wezen eten.

Moet zeggen, het eten was lekker, maar ik kreeg mijn spaghetti, na 5 minuten mijn man de pizza, en een paar minuten later kregen de kinderen pas hun eten, jammer.

Mijn spaghetti was heerlijk, alleen jammer dat het niet veel was.........toen ben ik maar de patat gaan opeten van mijn dochter! Die hadden wel geteld twee theelepels appelmoes op hun bord, tussen door is er niet gevraagd of het lekker, en voldoende was.

Jammer, want de spaghetti was echt lekker!

40. Bij binnenkomst werden wij meteen benaderd. Het was dan ook wel rustig. De sfeer was niet zo heel romantisch, maar de muziek deed het hem goed! De zoete rode wijn was heel lekker, en de pizza's de wij hadden besteld waren héél groot en erg lekker (vers)! Dit maakte de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed en is het voor andere mensen de moeite waard om bij Amore Mio lekker Italiaans te eten!

41. Echte traditionele Italiaan met dito sfeer en met de beste pizza's van Nederland, zoals ze in Italie zijn! Ook al het andere eten is altijd heerlijk door het gebruik van verse producten. Goede wijnen en altijd gezellig! Groetjes, Joost en Femke, Sjoerd en Roemer.

42. ans en frank

het is altijd gezellig vertoeven bij jullie en ik hoeven dan ook nooit lang na te denken over de vraag waar we uit eten zullen gaan als dit aan de orde is. gezellig, lekker en betaalbaar.
    groetjes frank en ans