Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Cadzand verdeeld zijn.

1. Slechte bediening. 8 fouten op een rij en uiteindelijk de klant de schuld geven. Wel eens gehoord dat de pannenkoekenmeel op is? Al met al behoorlijk arrogant.

2. Heerlijk gegeten. Extreem snelle en attente bediening.

Aanrader voor iedereen die in de buurt is.

3. Merel Bezemer

4. Eten prima, maar niet bijzonder, service ronduit arrogant and onbeschoft. Hebben een paar snacks besteld naast het restaurant-gedeelte. We betaalden voor een paar sauzen, maar kregen die niet. Toen we vroegen of we onze sauzen ook konden hebben, werd ons lacherig verteld dat dat 'uiteraard' extra is. Toen we de jongeman er vervolgens op wezen dat op 't bonnetje toch echt sauzen stonden, kregen we een hufterig antwoord. Overigens voelde de andere klant, die kort na ons bestelde, zich ook duidelijk ongemakkelijk bij deze jongeman. Doe jezelf een lol en loop 300 meter verder naar de volgende tent. Prijzen en kwaliteit zullen vergelijkbaar zijn, maar misschien krijg je wel klantvriendelijkheid.

5. Fam Verkuijlen

Mooi nieuw paviljoen, een echte aanrader.
    Gezellig met de familie gegeten, geweldig eten en mooi uitzicht over zee.

6. Erg gezellig, goed gegeten. De kinderen komen er graag

7. Hoogst onvriendelijke bedoeling. Meneer heeft onze groep van 10 eters en enkele kinderen eerst afgesnauwd en de deur gewezen. Blijkbaar kan hij t zich permitteren en zat hij niet op klandizie te wachten. Nooit weer.... als je zo met potentiele klanten omgaat in deze tijden besta je niet lang. Succes verder.

(17 juli gepoogd er te eten)

8. Ook wij hadden voorheen ervaring met de belgische uitbaters die als geen ander de kunst verstonden hun gasten weg te jagen. De nieuwe uitbaters verdienden wat ons betrof een kans en daar hebben we nooit spijt van gehad: iedere keer zien wij hoe het personeel zich het vuur uit de sloffen loopt om het iedereen naar de zin te maken; heb je wensen die niet direct zo op de kaart staan: waar mogelijk wordt hier een mouw aan gepast. Gebruik van toilet werd voorheen 100% bewaakt door iemand die daarvoor speciaal op wacht leek te staan.. Nu is toiletgebruik 'gewone' service (wel graag schoon achterlaten!!!). Na een praatje met de meer dan vriendelijke en flexibele bediening begrepen wij dat er nagedacht wordt over een volledig nieuw te bouwen Dok 14.... Daar kijken wij met belangstelling naar uit want eerlijk is eerlijk: aan vernieuwing van het bouwsel is dit plezierige strandpaviljoen wel toe 😊😀

9. Vreselijk. Veel te duur, slappe veels te lang doorgebakken patat en alles gebeurd met de handen. Zelfs voor de uitjes is men te beroerd een lepel te pakken. Maar wat ze hiervoor vragen? Belachelijk. Zo is een schotel frikandel speciaal ruim drie euro duurder dan als je deze los koopt. Dus voor drie euro krijg je nikszeggende salade en een beetje mayo. Nee, geen aanrader.

1,4
  10. Richard Vergunst

De sliptongetjes waren niet vers en zwommen in het vet.

2,2
  11. Jopie Dingemans

12. Anne Jannes

13. Eten lekker, bediening, arrogante jongen. Geen begroeting, we vroegen of we nog konden eten, geen antwoord. Zijn gaan zitten, hebben besteld bij dezelfde stugge jongen. Later ontdooide hij wat. Om 20.30 uur werd het daar ijskoud, ramen stonden open, hij wilde ons weg schijnbaar, niet echt gastvrij... Betaald en wegwezen. Geen aanrader.

14. Van Dorpe

Voor herhaling vatbaar, zeer gezellig, vriendelijk en lekker! Prachtige wandeling gemaakt met de familie en honden. Wij komen zeker terug!

18/02/2015 Karnavalvakantie!

15. Danielle Doens

Heb hier al verschillende keren gegeten. Het is ontzettend lekker en zeer goed verzorgd; supervriendelijke bediening.

16. Clemens en Trees

Dit kan toch echt niet - Nieuwe manager, doe er wat aan!! Geweldige locatie, heerlijk eten, prima sfeer, super kok en bediening. De bijvoeglijke naamwoorden kunnen zo gerouleerd worden. Maar dan..... de toiletgroep!! Een grote aanfluiting. Hier wil je voor je familie geen feestje geven!!
    Nieuwe manager, doe er wat aan!!

17. Leuke tent, ziet er mooi uit. Het voorgerecht (sla met Quinoa) was erg veel, maar wel smakelijk. Hoofdgerecht gebakken baars was lekker en wederom voldoende, nagerecht dame blanche ook prima. Gerechten zijn gewoon goed, tent is leuk maar verwacht niets hoogstaands.

Prijzen zijn normaal richting hoge kant. Ik zou echter zonder te twijfelen hier gewoon weer gaan eten als ik in de buurt ben.

18. Gisteren hier een hapje en drankje gedaan. Vriend wil een tweede Omer (speciaal) biertje bestellen maar helaas die was op. Toch jammer als het seizoen nog moet beginnen dat het bier al zo snel op is. Zelf een broodje warm vlees besteld en dat was ook een teleurstelling. Een paar plakjes zeer dun gesneden vierkante ham (als het ham was...) overladen met sla en wat spekjes. Erg onder de maat dus en zou beter de naam broodje sla kunnen krijgen. Frietjes met de kaas kroketjes was wel lekker.

19. We hebben met vrienden een heerlijke zondagmiddag beleefd bij Moio. Allen erg vriendelijk en attent . Het voorgerecht, de ravioli met kreeft en gegratineerde oesters waren een streling voor de tong. Verder kozen we voor de bouillabaisse met kreeft , chateaubriand en verse pasta met gamba's en venkel.Het was heerlijk. Hier wordt je verwend in een gemoedelijke, ongedwongen sfeer met kwaliteit op het bord.

20. Ik kom al van kinds af aan in Cadzand-Bad en al jaren eet ik bij Il Gabbiano super lekker eten. Vriendelijk personeel. En het is gezellig. Nu gaan we aankomende week weer lekker naar de zeeuwse kust en gaan we zeker bij de zeemeeuw en Il gabbiano eten en drinken.

21. fam lambregts

De naam doet anders vermoeden, maar de sfeer is niet om over naar huis te schrijven. Dit zelfde geld voor de service, klantvriendelijkheid en de porties. Al met al geen aanrader.

22. Met de familie gaan eten bij l'Ambiance. Overleg met de bediening is alleen mogelijk als je goed Pools spreekt. Mosselen waren goed, helaas maar 1 sausje in plastic bakje. Naar meer gevraagd: meer plastic bakjes met saus die absoluut niet bij mosselen hoort. Frietjes bedroevend van smaak. Sliptongetjes zeker niet erg vers. Desserts: goedkoop fabrieksijs en slecht verwarmde creme brulé. Ze moeten hier iets meer gaan kijken naar de kwaliteit van hetgeen de keuken verlaat en iets minder naar alleen omzetcijfers. Geen aanrader

3,3
  23. Carola Rodrigo

Wat een trieste bedoeling nog nooit zo erg mee gemaakt. Heel veel personeel die het onderling erg naar hun zin hadden en totaal geen oog hadden voor de klant. Bordje friet, stokbroodje gezond en broodje met crab bestelt. Heel veel sla op beide broodjes en een beestje kroop over de sla, brrr. Terug gebracht naar de keuken, friet was ook nog rauw. Deze tent is diep diep triest!

24. Tijdens onze heerlijke vakantie in cadzand besloten we deze tent te bezoeken, en dat was helaas de smet op deze vakantie. Lange wachttijd, mensen die toch wel even na ons binnen gekomen waren, hadden nog eerder eten op tafel dan dat het bij ons was opgenomen.
    Drank stond toen zowaar wel op tafel, kwaliteit eten was aanvaardbaar maar helaas niet het gevraagde. Wel geconsumeerd, eerlijkheid gebied ons te zeggen dat we dat deden uit meelij met het personeel, want het liep die avond echt niet. Hopelijk enkel voor deze avond.
    Maar verder toch jammer dat de aanmerkingen hoe het beter kan niet echt ter harte leken genomen te worden door het personeel. Niet direct geneigd om terug te gaan.

3,5
  25. frank

26. Tijdens onze Zeeuwse vakantie 3x pizza gegeten. Uitstekende dunne pizza's ; prima belegd. Vlotte bediening. Lekker biertje erbij. Kan geen minpuntje bedenken.

27. Lionel9500

Nadat we er vorig jaar lekkere mosselen/frieten gegeten hadden dachten mijn vrouw en ik dit deze keer te herhalen.

Het gaf:
    -overkookte mosselen die naar rubber smaakten. Het zelfde gold voor de erbij behorende groenten;
    -een kleine portie frieten voor ons twee (zij proefden nog het lekkerst van wat we gegeten hebben).

Wij dronken er bier mee. De keuze is wat aan de kleine kant, maar trappist van La Trappe staat in de kaart vermeld, ook in variëteiten die in België niet verkocht worden, zoals de witte La Trappe die ik bestelde. Dit bier was genoeg gekoeld, maar voor de blonde variant die mijn vrouw bestelde was dat niet het geval.

Voor dat alles betaalden wij €53,40, een redelijke prijs als de kwaliteit goed was geweest. Een kijkje in de keuken en de WC had ons kunnen waarschuwen, beiden zijn vuil.
    Onze beslissing voor ons volgend bezoek aan Cadzand staat vast: we gaan elders eten!

3,9
  28. Internationaal Cadzand

Yvonne

Alles is prima, echter vind ik de prijs van het eten en drinken aan de hoge kant. Bijna € 14 voor een salade met alleen groenten... Dit zie ik bij andere eetgelegenheden meestal voor een paar euro op de kaart staan. En als de sla dan ok nog verkleurd is, is dit aan afknapper.

Echter een mooi uitzicht over het strand van Cadzand en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

6,3
  29. Beetje jammer dat je een vispannetje besteld met scampi's, zalm en witvis, en dat er geen scampi's inzitten. Dit 2 keer teruggekoppeld aan serveerster maar hier werd niks mee gedaan. Jammer!! Verder was het oké.

6,3
  30. Afgelopen week enkele malen erg lekker gegeten. Personeel is top ! Gewoon een geweldige plek.