Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Cadzand verdeeld zijn.

1. Peter van den Berg

Vanaf binnenkomst een hartelijke ontvangst en service! Heerlijk gegeten in een kleine maar huiselijke omgeving. Uitstekende gerechten en meer dan voldoende. Al vier jaar geen Tapas meer maar de kaart bied voldoende opties om te genieten. Van harte aanbevolen!

2. DAGMAR KETZLER

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Das Essen war sehr sehr gut und die Bedienung auch sehr freundlich. Unsere Hunde waren sehr willkommen. Also alles wirklich sehr gut.

3. De mosselen waren zeer lekker, frietjes beter dan sommige plekken in België, lekkere cocktail maison.
    Maar vooral de bediening was geweldig: vriendelijk, snel en efficiënt.
    Aanrader dus voor een prijs die meer dan realistisch is...

4. Steakhouse Cadzand

Vriendelijke bediening, heerlijk eten. Goede prijs/kwaliteit verhouding, een aanrader.

5. Super lekker eten, en leuke bediening ;-)

6. Steakhouse Cadzand

Eten was ok. We voelden ons echter niet welkom. Bij binnenkomst aangegeven dat we gereserveerd hadden. Reactie: daar weet ik niks van. Zoek maar een plekje. Verder duurde het lang tot dat we mochten bestellen.

Eten zelf was niks mis mee maar nieuw drinken mochten er blijkbaar niet bestellen.

Glazen werden zo meegenomen... hetzelfde voor een eventueel nagerecht.

Conclusie eten ok service slecht.

Voor ons dus een semi verpeste avond

7. Gezellig restaurant en heerlijk eten! We moesten ff wachten (onderbezetting zoals overal) maar het was het wachten waard.

8. jurgen menue

9. Eten is te duur voor hetgeen wat je krijgt, hoofdmenu geen groente of salade, rekening klopte niet, geen aanrader!

10. Tinus Zikken

We gingen gezellig naar het restaurant wat 3 jaar geleden heel goed was! Het hele concept is veranderd en je verwacht niet van een 4 sterren hotel dat je een bord pasta met 4 walnoten, paar blaadjes (3) rucola en een snufje pesto geheel smakeloos van smaak opgediend met een ijskoud stukje van een bol burrata krijgt voor een prijs van 22,50 per persoon. De sfeer vond ik echt minder dan voorheen. Als aperitief kregen we 2 zaden broodjes voor 4 personen. Voor mensen met een zaden allergie was er geen ander broodje voorradig. Er werd geen alternatief aangeboden.
    Te duur prijs kwaliteit voor pasta bijna naturel!

11. Steakhouse Cadzand

Super vers en lekker.
    Nu vernieuwde kaart nog meer aanbod.

12. Steakhouse Cadzand

Lekkerbekkie

Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Mixed grill was heerlijk!

13. Steakhouse Cadzand

Super lekker gegeten.
    Vriendelijke bediening.
    Prijs kwaliteit is top.
    Alles vers en uit eigen keuken.
    Nu de vernieuwde menukaart nog beter.

14. Peter

15. Een mooie locatie, direct aan het strand. Uitnodigend om een lekker wijntje te gaan drinken en te genieten van het terras, de zon en de zee.
    Wat ik begrijp is dat corona en inflatie en gebrek aan personeel de prijzen opdrijven. Dat ik bij een fles wijn maar liefst € 4,90 voor kraanwater, kostprijs 1 eurocent, moet betalen doet mij besluiten een kop koffie te bestellen en de wijn te laten voor wat hij is. Als je als ondernemer dan toch de hoofdprijs voor het water wenst, verhoog dan de prijs van de wijn met 1 euro. Aan het eind van de dag meer opbrengst en minder onthutste klanten.

16. Heerlijk gegeten, en fijne bediening!

17. Rita Domen

Ik was hier samen met mijn echtgenoot op 9 juni 2023. Niet te geloven dat men in een stijlvol restaurant, wat dit restaurant toch zou moeten zijn, deze grootte van mosselen durft te serveren (zie foto’s) en dan nog voor de prijs van € 31,00! In België zal je dit in geen enkel restaurant op je bord krijgen. Kan je net zo goed meteen de deuren sluiten. Bovendien smaken deze mosselen niet naar mosselen, maar naar “rubber”. De vriendelijkheid van het personeel gaat zo bergaf, wanneer je hier opmerkingen over maakt. Ik vrees dat ook de kwaliteit van de andere gerechten beneden alle peil zal zijn. Zeer spijtig, want anders zou dit een Top Restaurant kunnen zijn (gezellig en super locatie).

1,7
  18. Robert Uten

Het is een schande dat deze grote van mosselen worden geserveerd. 31 €

3,2
  19. Internationaal Cadzand

Chris

20. José Verkooijen

Snelle, vlotte en vriendelijke bediening.
    De groente op het bord smaakte lekker, maar waren lauw tot koud, vlees was goed. Het ijs had helaas veel ijskristallen.

21. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Alles Bestens, schmackhaftes Essen, Portionen ausreichend, Personal freundlich, so sollte es immer sein. Können wir bedenkenlos weiterempfehlen 👍

22. J.

Tijdens vakantie pizza's afgehaald. Kwaliteit prima. Bediening komt niet sympatiek over. Na het bestellen 15 minuten aan de bar gezeten. Er werd geen woord meer gewisseld.

6,5
  23. Goeie locatie, netjes maar prijs kwaliteit niet in verhouding. Gerechten veel te prijzig voor wat je krijgt. Muntthee 4,30, lauwwarm, geen honing oid. Kroketten met droge sneetjes brood en paar slablaadjes.
    Nee, wij komen hier niet meer terug.

2,4
  24. Internationaal Cadzand

Personeelsbediening respectloos. Matige excuus nadat een familielid koffie over zich heen heeft gekregen. Hij kreeg een doekje om zich af te vegen. Verder geen gevolg

25. Eten was uitstekend wel behoorlijk prijzig

26. Personeel vriendelijk maar onkundig, hebben geen weet van wat zij serveren. Pizza: niet lekker. Pasta: ongaar. Lasagne: te smerig, stinkt naar oude zweetsokken. Geen aanrader.
    Sorry dat ik dit moet zeggen maar bovenstaande ook gemeld bij afrekenen.

1,4
  27. Ik heb de burger van de dag besteld en kreeg een slap wit broodje met een kleine hamburger erop en bijna geen garnering met weinig frietjes voor EUR 19,90. Het was snackbar kwaliteit.
    Mijn vrouw en dochter hebben de mosselen besteld en zij waren wel zeer tevreden.

3,6
  28. Van hecke Nadine snoeck willy

Zeer lekker eten, een topgastheer, ook de zoon is super goed op weg en de kokkin daar geven we een dikke pluim voor. Niks is hen teveel. Ook onze hondjes altijd welkom. We gaan telkens terug, zeker een aanrader. Prijs kwaliteit is dit top.

29. Michiels.J

We zijn mosselen komen eten, deze waren klein en veel lege, de bereiding was ook niet goed, samen raadsel van wat groenten, o.a wortelen geen ui! Heel wijzig smaak.
    Spijtig heb nog nooit zo’n slechte mosselen geserveerd gehad😡

3,7
  30. Lekker terras, goede stoelen, goede muziek, goede bediening, heerlijke tapas kibbeling en geweldige Moio rundvlees burger…..