Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Cadzand verdeeld zijn.

Het leukste terras in Cadzand! Vlotte en vriendelijke bediening en het eten en de prijs/kwaliteit heel goed.
    Voor ons er even uit… DOK 14.

2. Frans Cadzand

Wie schon oft waren wir zufrieden und können das Restaurant nur empfehlen.

Vrije vertaling Eet.nu

Zoals vaker, waren we ook nu zeer tevreden. We kunnen het restaurant zeker aanbevelen.

3. Internationaal Cadzand

Heerlijke plek aan zee, lekker eten!!

dirk vandierendonck

Goed restaurant, vlotte bediening.

P.J. Vermeersch

Vooraf gereserveerd Alles netjes geregeld, ook geen probleem om toch maar binnen te zitten, dan op het terras
    Lekkere pizza's gegeten Prijs/kwaliteit gewoon top

6. Nederlands Cadzand

Dhaese Leen

Wij waren heel tevreden. Lekker eten, vriendelijke bediening. Het uitzicht op zee is een meerwaarde.

7. Chinees-Indisch Cadzand

Eten zeer slecht. Slijmerig. Restaurant is vies.

8. Frans Cadzand

Blijkbaar willen ze hier liever geen kinderen. We gingen hier eten met onze 3 kinderen. Toen de kleinste van 2 jaar enkele keren na elkaar 'mama' zei, niet schreeuwde, niet vervelend deed, enkel 'mama mama mama' vond de ober het al welletjes en kwam hij zeggen dat ik moest zorgen dat hij stil was want dit was toch echt niet gezellig. Toen zijn we naar een concurrent gegaan wat onze kinderen met open armen heeft ontvangen.

Na twee speciaal biertjes gedronken te hebben en nog twee glazen rose wijn, dat smaakte goed. Behalve bij het af rekenen. Ipv 3,50 per glas, zoals op de kaart staat, moesten we 4,80 per glas betalen, want andere serveerster had andere rose aangeslagen. Kortom ******* voor dok14.

Petra de koeijer

Bij aankomst kwartier mogen wachten op het eerste contact met de bediening. Vervolgens zelf moeten vragen naar een serveerster aan de bar.
    Kroketten waren vet, te vet. Friet was slap. Boterham met kip was erg lekker, doch miste ik iets in het gerecht op de pittigheid te counteren. Al met al zeer teleurgesteld omdat een strandtent een zeer mooi interieur bevat en klasse uitstraalt. Misschien in het vervolg investeren in mensen ipv het pand.

Broodje tonijn viel erg tegen, smakeloos hapje. Later een schnitzel met frietjes. Vlees leek wel samengeperst en korst leek volgezogen met vet. Friet had grondsmaak. Bestellen duurde een eeuw en afrekenen was ook kwestie van geduld. Kortom viel erg tegen. Denk dat het toch vrij vol zit omdat je er gemakkelijk komt vanaf parkeerterrein en niet omdat je er bewust voor kiest. Had me beter moeten oriënteren.

Gezellig en sfeervol ingericht. Bediening is vriendelijk.

fam van der goor

Heerlijke pizza gegeten. Echt 1 van de beste die ik ooit gehad heb. Wel vrij druk, oogde wat rommelig en veel honden op het terras wat met de kinderen minder fijn was bij het langslopen. Vriendelijk personeel.

Prijs kwaliteit klopt niet voor een strandtent. Bediening die bestelling opneemt is verre van professioneel.

Herma Holtland

Heerlijk Scampis in look en Carpaccio gegeten met een goed glas rosé, pinot grigio, een aanrader!

16. Frans Cadzand

Zeer slechte bediening, twee zeer jonge onervaren serveersters poogden te bedienen. De aspergesoep bleek waterige soep zonder enige smaak. Bij een opmerking hierover vond de eigenaar de smaak zelf wel goed. Les 1: Tip: de klant heeft ALTIJD gelijk! Omgeruild voor tomatensoep die duidelijk uit een pakje kwam incl de vier gehaktballetjes. Soep werd opgediend zonder lepel, mijn soep werd opgediend met een natte schotel door de eigenaar werd zelf fors gemorst zonder dit te herstellen. Friet niet smakelijk. Positief de afsluiting met koffie die lekker smaakte. Maar wij zullen hier nooit meer mosselen eten.

Juliane Lebsack

Das Essen war gut (Nachos/ Chickenburger).
    Allerdings gab es ein 3-Gänge-Menü auf der Karte. Laut Kellnerin sei es aber auch möglich, die Gerichte einzeln zu bestellen. Schade nur, dass nicht auch die einzelnen Preise vermerkt waren.
    Die Preise fand ich etwas überteuert.

Die Lage ist super: direkt am Strand mit Blick aufs Meer.

Leider wurden uns andere Gäste vorgezogen. Nach uns kamen Gäste ins Restaurant, die noch vor uns einen Tisch mit Blick aufs Meer zugewiesen bekamen. Uns wurde dann ein eingeengter Tisch in der hintersten Ecke angeboten, woraufhin wir lieber einen freien Tisch draußen auf der Veranda vorzogen. Auch wurden wir nicht bedient bzw. unsere Bestellung wurde nicht entgegen genommen. Einer der Kellner sah, dass wir warteten, lief aber ohne uns eines Blickes zu würdigen an uns vorbei. Erst nachdem wir eine Kellnerin angesprochen hatten, ob wir denn nun endlich was bestellen können, wurde unsere Bestellung entgegen genommen.
    Das bestellte Essen kam dann zum Glück ziemlich schnell.

Ich würde das Restaurant nach diesem Ereignis allerdings nicht noch einmal besuchen und auch nicht weiter empfehlen!

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

Het eten was goed (nacho's / kip hamburger).
    Er was een 3-gangen diner op de kaart. Maar volgens serveerster was het ook mogelijk om de gerechten individueel te bestellen. Jammer dat de afzonderlijke prijzen niet werden genoteerd. De prijzen vond ik een beetje te duur.

De locatie is geweldig: direct aan het strand met uitzicht op de zee.

Helaas voor ons werden andere gasten voorgetrokken. Na ons kwamen gasten in het het restaurant, die nog voor ons een tafel met uitzicht op de zee kregen toegewezen. Wij kregen een smalle tafel in de verste hoek aangeboden, waarna we liever een vrije tafel buiten op het terras wilden. Ook werden we niet bediend en werd onze bestelling niet opgenomen. Een van de obers zag dat we zaten te wachten, maar liep zonder ons een blik te geven voorbij. Pas nadat we een serveerster aanspraken of we dan eindelijk kunnen bestellen, werd onze bestelling opgenomen. Het bestelde eten kwam daarna gelukkig vrij snel.

Ik zal dit restaurant na deze ervaring niet nogmaals bezoeken en ook niet aanbevelen!

Eric coolen

Maandag 24-07-2017. 2x een schnitzel besteld a17,50 euro per stuk en zo groot als een hamburger. Slecht gefrituurd nooit meer eten en drinken daar Beter de oude tent met goed eten dan de nieuwe tent met slecht eten en nog veel te duur ook

Rieky Lammen

Twee keer geweest. Vriendelijke bediening. Het eten en drinken is top.

De salade scampi.nat en overladen met spekjes niet lekker
    De slib tong niet vers en niet goed gebakken
    De carpaccio was nog half bevroren en veel te veel saus. Op de rekening stond een dessert wat niet geserveerd was. Voor de kinderen kon er geen pannenkoek besteld worden, nee ze moeten nog veel leren daar, ook de kok. Goed gastheerschap en liefde voor het eten

A schrauwers

Vorige week het menu nature met bijpassende wijnen genomen. Het eten was echt een ervaring. Creatief opgediend en een combinatie van smaken was echt een belevenis.
    Wat echter tegenviel was de bediening en attentheid van het personeel in het restaurant. Het personeel had weinig oog voor de gasten. Een glas wijn bij een gerecht niet ingeschonken, een bestelde fles water niet gekregen. Nadat we de rekening betaald hadden was er niemand die ons uitliet. Onze jassen zijn we zelf maar gaan zoeken. Helaas een smet op een geweldige culinaire ervaring.

Christiane

Bij Pure-C lunchen is een belevenis, een feestje. Alles klopt. De entourage, de bediening, de sfeer, maar bovenal de buitengewoon smakelijke gerechten, die prachtig gedecoreerd opgediend worden. De innoverende bij elkaar passende smaken geven je permanent het gevoel dat " er een engeltje over je tong.....".

23. Nederlands Cadzand

Dikke tegenvaller!!!!

Vandaag met enkele vrienden (met honden) een leuke wandeling gemaakt in Cadzand. Maar deze namiddag ging het mis.... bij Moio Beach.

Over eten en drinken, prijs/ kwaliteit kan ik niet oordelen want we waren simpelweg NIET welkom! 's morgens nochtans de bevestiging (ja, idd wij vroegen het zelfs nog eerst) dat we met onze honden op het terras konden eten. 's middags NJET!!! En... er was nochtans meer dan plaats genoeg, want terras zat bijlange niet vol!

Nooit meer!!! Alles behalve vriendelijke uitbater!!

24. Internationaal Cadzand

Iwan brouwers

Wat een ontzettend mooi strandpaviljoen, maar wat een waardeloze bediening... werkelijk nog nooit zo'n slechte en a-sociale service meegemaakt

Patrixk Stevens

Er was heel weinig volk aan de kust vandaar dat er geen sfeer was. Er waren ook verbouwingswerken aan de gang. In deze periode wordt alles pas opgestart. We waren met vier personen aanwezig.
    Voor de rest was alles in orde en de bediening werd verzorgd door een vriendelijke mevrouw.

26. Chinees-Indisch Cadzand

We zijn nog eens terug geweest omdat het zo lekker is en dat ze steeds vriendelijk zijn
    E & S

Mooi sfeervolle grote strandtent met fantastisch terras. Relaxte sfeer goed eten prijs kwaliteit verhouding is goed 🖒 vriendelijk personeel

28. Chinees-Indisch Cadzand

Super lekker en zeer vriendelijke bediening, altijd met een lach. We eten altijd eend die steeds super lekker is, ook de scampi's zijn zeer lekker, het is er zeker niet duur en super gezellig. Wij gaan hier regelmatig terug omdat het TOP is.

Zeer gastvrij en goed restaurant. Komen hier vaak en we voelen ons altijd zeer welkom. Uitgebreide kaart en prima prijs/kwaliteit.

Heel lekker eten, heel vriendelijke bediening, lekker warm, een praatje maken met de mensen is ook wel leuk, zijn al nu en dan geweest en steeds tof.