Parkeren onder aan het duin bij duinovergang 10 (€ 4,- p/dag in seizoen)

• Veganistisch

1475120581 84
1514419794 74
1553719007 56
1695196174 77

1. Lekker terras, goede stoelen, goede muziek, goede bediening, heerlijke tapas kibbeling en geweldige Moio rundvlees burger…..

2. De kaart geeft aan : Caesarsalade met o.a. anjovis. Helaas, geen anjovis te bekennen. Dat zit in de dressing volgens de bediening. Daar krijgen we wel vaker vragen over.
    Ansjovis uit een flesje van Unilever!

3. We hebben hier geluncht tijdens ons teamuitje met collega's. Op de fiets vanaf Breskens naar Cadzand. Wandelen in het Zwin. Bij Moio heerlijk in de zon gezeten, gegeten en gedronken. Kon vooraf prima afspraken maken over prijs en tijd. Toen we aankwamen was alles goed geregeld. We werden verwacht. Gaan we nog eens doen!

4. Mosselen waren lekker. Maar het is wel Provençaals ipv Provenciaals. Beetje slordig.

5. Marleen en Milo

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Vissoep, mosselen… zo vers als het maar zijn kan. Op een mooie zomerse dag in oktober.

6. Cecile Temmerman

Beste,
    De bediening vind ik goed wat niet te onderschatten is, maar jammer genoeg is het eten er erg op achteruit gegaan in vergelijking met vroeger!

Vissoep bv is niet rijkelijk gevuld, en groeten erin waren niks gaar, ook moio burger is niet meer zoals vroeger… ook jammer dat de inktvisringen in pikante tomatensaus niet meer op de kaart staan,
    Of de portie moseltjes.
    Het eten is absoluut niet meer zoals vroeger. JAMMER.
    Verder wens ik jullie nog veel succes en hoop dat er aan de de opmerking wordt gewerkt.

7. Erg pedante bediening die goedbedoelde feedback op glazige papatas bravas , (echt niet gaar!) middenin je zin pareert en een smoes begint op te hangen en je dus eigenlijk voor leugenaar zet. Dat ze niet eens naar je willen luisteren is wel het ergste. En de prijs die ze rekenen voor een stukje halfgare zoete aardappel rijst daarbij dan met 6€ ook de pan uit! De vorige keer dat we hier waren moesten we ook al 2.50€ betalen voor een extra leeg bordje voor 2 garnalenkroketten die ook al flink aan de prijs zijn.
    Vorig jaar ook in de oude tent een paar negatieve ervaringen gehad met honden die kinderen aanvielen hier en waar schouderophalend op gereageerd werd door het personeel.
    Mij zien ze hier in ieder geval niet meer terug.

1,7
  8. Dhaese Leen

Wij waren heel tevreden. Lekker eten, vriendelijke bediening. Het uitzicht op zee is een meerwaarde.

9. Dikke tegenvaller!!!!

Vandaag met enkele vrienden (met honden) een leuke wandeling gemaakt in Cadzand. Maar deze namiddag ging het mis.... bij Moio Beach.

Over eten en drinken, prijs/ kwaliteit kan ik niet oordelen want we waren simpelweg NIET welkom! 's morgens nochtans de bevestiging (ja, idd wij vroegen het zelfs nog eerst) dat we met onze honden op het terras konden eten. 's middags NJET!!! En... er was nochtans meer dan plaats genoeg, want terras zat bijlange niet vol!

Nooit meer!!! Alles behalve vriendelijke uitbater!!

10. Heerlijk gegeten. Extreem snelle en attente bediening.

Aanrader voor iedereen die in de buurt is.

11. Van Dorpe

Voor herhaling vatbaar, zeer gezellig, vriendelijk en lekker! Prachtige wandeling gemaakt met de familie en honden. Wij komen zeker terug!

18/02/2015 Karnavalvakantie!

12. Clemens en Trees

Dit kan toch echt niet - Nieuwe manager, doe er wat aan!! Geweldige locatie, heerlijk eten, prima sfeer, super kok en bediening. De bijvoeglijke naamwoorden kunnen zo gerouleerd worden. Maar dan..... de toiletgroep!! Een grote aanfluiting. Hier wil je voor je familie geen feestje geven!!
    Nieuwe manager, doe er wat aan!!

13. Leuke tent, ziet er mooi uit. Het voorgerecht (sla met Quinoa) was erg veel, maar wel smakelijk. Hoofdgerecht gebakken baars was lekker en wederom voldoende, nagerecht dame blanche ook prima. Gerechten zijn gewoon goed, tent is leuk maar verwacht niets hoogstaands.

Prijzen zijn normaal richting hoge kant. Ik zou echter zonder te twijfelen hier gewoon weer gaan eten als ik in de buurt ben.

14. We hebben met vrienden een heerlijke zondagmiddag beleefd bij Moio. Allen erg vriendelijk en attent . Het voorgerecht, de ravioli met kreeft en gegratineerde oesters waren een streling voor de tong. Verder kozen we voor de bouillabaisse met kreeft , chateaubriand en verse pasta met gamba's en venkel.Het was heerlijk. Hier wordt je verwend in een gemoedelijke, ongedwongen sfeer met kwaliteit op het bord.

15. Afgelopen week enkele malen erg lekker gegeten. Personeel is top ! Gewoon een geweldige plek.

16. Rianne

17. Labee 44 punten

Leuke accommodatie met vriendelijk personeel. Erg attent om ook de stilte te vragen voor de doden herdenking! Helaas moest er 2x nee verkocht worden (kinder friet met vis en een portie kippenvleugels) zonder echt goed alternatief. De garnalen waren goed op smaak, iets te ver doorgegaard. De bijliggende salade was niet aangemaakt. Zeebaars was goed bereid, weinig smaak aan de couscous, maar met de blaadjes rucola kon deze worden opgehaald. De Moio burger was uitstekend. Het koffie assorti was een erg goede smaken combi. De Italian coffee met verse slagroom was het helaas niet. De slagroom net te kort opgeklopt, daardoor net melk. Er zat een vleugje amaretto in, maar erg weinig. Maar goed ieder zijn smaak.
    Het gemiddelde van 8.6 was voor ons aan de hoge kant, maar al met al toch een dikke voldoende!

18. Van der Zwalmen

Gezellig standrestaurant met vriendelijk en behulpzaam personeel.
    Gelukkig tijdig aangekomen voor een avondmaal want uiteraard overvol
    op een warme zomeravond. Reserveren is dus geen slecht idee.
    We genoten van stralend weer en een ondergaande zon met een
    gewone zachte Spaanse rosé wijn van het huis.
    De zelfgemaakte garnaalkroketten en kaaskroketten zijn een aanrader.
    De vissoep was echter wat flauw en ontbrak aan kruiding.
    Ook even schrikken als bij de afrekening VISA niet werd aanvaard in tegenstelling tot wat hier staat vermeld.
    Toch een geslaagde avond en de moeite waard.

19. G. de Hullu

Een windstille, warme zomeravond. Een hartelijk welkom. Een mooi plaatsje op het gezellige terras. Heerlijke gerechten op je bord. Vriendelijk personeel die duidelijk plezier in hun werk hebben. En dat alles met een leuk gezelschap aan je tafel. Als dat geen avond met een sterretje is!!! Voor ons een reden om zeker nog eens te gaan eten bij de Moio Beachclub.

Greetje de Hullu

20. Met afstand de beste strandtent in cadzand e.o.!! Ook meteen de enige met echt vriendelijk personeel en een heerlijke keuken. I.t.t. andere tentjes hier in de omgeving (incl. restaurants niét aan het strand) personeel wat plezier heeft in t werk en die het wél waarderen als er klanten op het terras zitten!
    Klinkt negatief, maar na al die jaren dat ik in cadzand kom eindelijk een echt leuk tentje.
    Geen negatieve ervaringen hier.

21. Aan het strand gegeten met op de achtergrond een ondergaande zon. Dit zorgt voor een andere beleving dan dineren bij een 'gewoon' restaurant. Als voorgerecht de trio van garnaal, vissoep, en kaaskroketten gegeten. Deze waren allen naar wens, vooral de verse vissoep was geslaagd.
    Hoofdgerecht bestond uit tournedos en lamsrib. De lamsribbetjes waren erg mals en de tournedos was een mooi stuk vlees. Kortom goed eten voor een mooie prijs. Wij hebben enorm genoten van het eten en de zonsondergang aan zee!

22. Vorig jaar diverse malen gegeten bij Moio. De kaart is veelzijdig. We hebben verschillende gerechten geprobeerd, waaronder de Tournedos en de Gamba's, en alles was geweldig. Je proeft dat hier geen gewone kok aan het fornuis staat. De sfeer is ook erg goed in het pas vernieuwde Moio. Of er nu een zonnetje zit of het weer is wat minder, het is er altijd ongedwongen en gezellig. Ga zo door Moio! Dan kijken we weer al uit naar 2013.

23. Wij kozen voor de waterzooi en de Moio burger. Bij de burger kreeg ik 3 heel dikke frieten. Op de frieten bij de waterzooi hebben we een tijd moeten wachten. Het waren er wel voldoende zodat we konden delen. We namen nog een duo van chocolademousse die we deelden en waren toen echt wel voldaan. Een eerlijke keuken met een zeer klantvriendelijke, open bediening. Wij geloven dat dit een team is dat er graag werkt. Altijd leuk. Wij liepen hiervoor door het donker, door de duinen maar hebben het ons niet beklaagd.

24. Na een gezellige middag op het strand, zijn we bij Moio beachclub wat gaan eten.
    Een gezellige en sfeervolle locatie om te eten.
    De service was ook uitermate goed, ook het eten van de baby werd voor ons warm gemaakt.
    Het eten was er ook heerlijk, tot ik tijdens het eten van mijn nagerecht opeens in iets hards beet.
    In het ijs zat een stuk plastic, zo te zien van de rand van de ijs-verpakking.
    Toen we het personeel daarop attend maakte, kregen we niets meer te horen dan: "ik zal de bak van het ijs even controleren"
    Ik had op zijn minst een soort van oprechte excuses verwacht.
    Er werd helaas gedaan alsof dit de normaalste zaak van de wereld is dat je tijdens het eten van je ijs je mond open haalt aan een stuk verpakking.
    Na een erg geslaagd diner bij Moio, vond ik deze reactie toch wel heel erg jammer en een gemiste kans van dit personeelslid.
    Ik zou er in ieder geval erg van balen als dit in mijn restaurant zou gebeuren en er alles aan doen om de betreffende klant alsnog met een goed gevoel de deur uit te laten lopen.
    Een simpel excuus voor dit ongemak was voor mij al voldoende geweest, maar zelfs dat kreeg ik helaas niet.

25. Wauw! Met een grote groep tapas gegeten. Waanzinnig vers, origineel en super lekker. De jongens die je 's middags begeleiden bij de strandspelen staan je 's avonds te bedienen. Zelfs met een groep van 60 man lekker warme hapjes met een flink tempo.
    Nu nog een nieuw terras en dan is het helemaal een Toptent.

26. Heb er gisteren gegeten en meegedaan aan verschillende activiteiten. Kan alleen maar met lof spreken over de kwaliteit, service en gezelligheid die de jongens en meiden bieden. Heb echt heel erg genoten. Binnen in het paviljoen had ik ook echt een huiskamergevoel. Je voelt je er snel thuis. Het eten is super vers en je kan er geen genoeg van krijgen. Echt een aanrader voor iedereen.

27. Caroline