Nieuwste foto's in Cadzand

Laatste updates in Cadzand

1. Marleen en Milo's profielfoto
    Marleen en Milo heeft een recensie geschreven voor Moio Beach

Marleen en Milo

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Vissoep, mosselen… zo vers als het maar zijn kan. Op een mooie zomerse dag in oktober.

2. Sandra lippens's profielfoto
    Sandra lippens heeft een recensie geschreven voor De Piraat

Sandra lippens

Super uitzicht en leuk voor de kinderen leuke bediening ook + super gegeten!

3. Cecile Temmerman's profielfoto
    Cecile Temmerman heeft een recensie geschreven voor Moio Beach

Cecile Temmerman

Beste,
    De bediening vind ik goed wat niet te onderschatten is, maar jammer genoeg is het eten er erg op achteruit gegaan in vergelijking met vroeger!

Vissoep bv is niet rijkelijk gevuld, en groeten erin waren niks gaar, ook moio burger is niet meer zoals vroeger… ook jammer dat de inktvisringen in pikante tomatensaus niet meer op de kaart staan,
    Of de portie moseltjes.
    Het eten is absoluut niet meer zoals vroeger. JAMMER.
    Verder wens ik jullie nog veel succes en hoop dat er aan de de opmerking wordt gewerkt.

4. Walter's profielfoto
    Walter heeft een recensie geschreven voor China
    Chinees-Indisch Cadzand

Het slechtste Chinees eten dat ik ooit afgehaald heb!!!!!!

5. Hans & Christiane's profielfoto
    Hans & Christiane heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen DOK 14

Hans & Christiane

Wij komen hier regelmatig en heel graag! Prachtige entourage en mooi uitzicht! Vriendelijk personeel en heerlijk eten, kortom ga zo door!

6. Frans Verschoor's profielfoto
    Frans Verschoor heeft een recensie geschreven voor Amici al Mare

Zeer tevreden over mijn verblijf op het terras. Beetje chillen op de lounge banken... Babbelen over de nieuwe Italiaanse producten... het Italiaanse bier wat verfrissend lekker is.

Tja... ik kom... wij komen binnenkort weer terug

7. Melissa's profielfoto
    Melissa heeft een recensie geschreven voor Restaurant Columbia

Melissa

Das essen und Trinken War eigentlich sehr lecker nur War es so das wir zu zweit dort waren, und mein essen haben sie recht schnell gebracht, allerdings das essen meiner Partnerin haben sie vergessen und erst Dan gebracht als ich schon lange fertig war😑Die Angestellten sind sehr unorganisiert und schusselig.

8. Joris's profielfoto
    Joris heeft een recensie geschreven voor Amuzee

Redelijk gegeten hier.
    Echter was er niet echt iets heel bijzonders aan maar gewoon prima.
    Mag van de bedienning alleen wel verwachten dat deze nederlands spreekt en dat was niet het geval.
    Verder was de prijs prima voor wat je krijgt.

9. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor Restaurant Columbia

Tijdens onze vakantie in Cadzand hebben wij hier een paar keer gegeten.
    Heerlijk gegeten en tegen een gunstige prijs.
    Ook een flinke schaal met frietjes, en verder voor ieder een schaaltje gemengde sla.
    Soms krijg je zo’n kleine hoeveelheid frietjes dat je meteen al bij moet vragen, soms zelfs tegen een meerprijs.
    Vooral als je een goede eter bent.
    Vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader voor een leuke prijs!!

10. Ruud T's profielfoto
    Ruud T heeft een recensie geschreven voor Restaurant Columbia

Lekker gegeten goede bediening en niet te duur.

11. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor De Piraat
    Internationaal Cadzand

Heel erg slecht. We hebben twee hamburgers besteld en het was er druk maar de hamburgers stonden binnen de 5 minuten op tafel dat kan nooit a la minuut bereid zijn. De kelner had gevraagd hoe we het gebakken wilde hebben ik medium en een door ze waren allebei door. We gingen eten en de hamburgers waren allebei niet warm, en de friet was ook niet warm, dan zeg je er wat van nemen ze het mee en zouden we nieuwe krijgen dan komt er eerst nieuwe warme friet en dan zegt de kelner dit had uw eerder moeten zeggen uw heeft de helft op gegeten is niet waar een derde en ze hadden de burgers al weggegooid dan zeg ik ik betaal niet de rekening de kelner was het niet eens uiteindelijk heb ik de helft betaald van de hamburgers slechte zaak niet naar toe gaan.

12. brenda's profielfoto
    brenda heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen DOK 14

Heel leuk ingericht, mooi plek. Helaas kwaliteit van eten en bediening ondermaats. Ober wist niet dat een fles Merlot rode wijn was. Bediening misschien te lui om rond tafel te lopen, is toch makkelijker om alles aan 1 gast te geven en laat het aan de gast over om het te verdelen. Personeel en bedrijfsleiding hebben veel te leren, lang discussie tussen 2 personeelsleden over bediening enz. 2 Meter van ons tafel was niet gewaardeerd. Als de leiding (ik neem aan dat het de bedrijfsleiding was), meestal negatief commentaar, willen discussiëren a.u.b. ergens in de keuken of personeelsruimte doen en niet in restaurant.

13. Rikky's profielfoto
    Rikky heeft een recensie geschreven voor Strand Ruig
    Nederlands Cadzand

Rikky

We zijn daar zondagavond om 20.50H binnengewandeld met een prachtige zonsondergang als decor… tot daar het goede nieuws! Toen we echter 5 minuutjes later nog trek kregen in een warme wafel met slagroom liep de serveerster ons tot 3 keer toe “ tactisch “ voorbij. We hielden het dan ook voor bekeken en toen we twee keer aanmaanden om af te rekenen ging ze buiten tafels afruimen, dus binnen aan de bar zelf gaan betalen… moest ik bij service voor die serveerster in het rood kunnen gaan zou ze drie rode sterretjes krijgen.

14. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Moio Beach

Erg pedante bediening die goedbedoelde feedback op glazige papatas bravas , (echt niet gaar!) middenin je zin pareert en een smoes begint op te hangen en je dus eigenlijk voor leugenaar zet. Dat ze niet eens naar je willen luisteren is wel het ergste. En de prijs die ze rekenen voor een stukje halfgare zoete aardappel rijst daarbij dan met 6€ ook de pan uit! De vorige keer dat we hier waren moesten we ook al 2.50€ betalen voor een extra leeg bordje voor 2 garnalenkroketten die ook al flink aan de prijs zijn.
    Vorig jaar ook in de oude tent een paar negatieve ervaringen gehad met honden die kinderen aanvielen hier en waar schouderophalend op gereageerd werd door het personeel.
    Mij zien ze hier in ieder geval niet meer terug.

1,7
  15. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Restaurant Columbia

Prima restaurant met nette vriendelijke bediening en lekker eten.

16. Bjorn's profielfoto
    Bjorn heeft een recensie geschreven voor Restaurant Columbia

Heerlijke gerechten, goede service, wij komen terug.

17. De Wolf Veronique's profielfoto
    De Wolf Veronique heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen DOK 14

Het leukste terras in Cadzand! Vlotte en vriendelijke bediening en het eten en de prijs/kwaliteit heel goed.
    Voor ons er even uit… DOK 14.

18. Toelle's profielfoto
    Toelle heeft een recensie geschreven voor Amuzee

Wie schon oft waren wir zufrieden und können das Restaurant nur empfehlen.

Vrije vertaling Eet.nu

Zoals vaker, waren we ook nu zeer tevreden. We kunnen het restaurant zeker aanbevelen.

19. Betty's profielfoto
    Betty heeft een recensie geschreven voor De Piraat
    Internationaal Cadzand

Heerlijke plek aan zee, lekker eten!!

20. dirk vandierendonck's profielfoto
    dirk vandierendonck heeft een recensie geschreven voor Restaurant Columbia

dirk vandierendonck

Goed restaurant, vlotte bediening.

21. P.J. Vermeersch's profielfoto
    P.J. Vermeersch heeft een recensie geschreven voor Restaurant Columbia

P.J. Vermeersch

Vooraf gereserveerd Alles netjes geregeld, ook geen probleem om toch maar binnen te zitten, dan op het terras
    Lekkere pizza's gegeten Prijs/kwaliteit gewoon top

22. Dhaese Leen's profielfoto
    Dhaese Leen heeft een recensie geschreven voor Moio Beach

Dhaese Leen

Wij waren heel tevreden. Lekker eten, vriendelijke bediening. Het uitzicht op zee is een meerwaarde.

23. L. Zee's profielfoto
    L. Zee heeft een recensie geschreven voor China
    Chinees-Indisch Cadzand

Eten zeer slecht. Slijmerig. Restaurant is vies.

24. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor Amuzee

Blijkbaar willen ze hier liever geen kinderen. We gingen hier eten met onze 3 kinderen. Toen de kleinste van 2 jaar enkele keren na elkaar 'mama' zei, niet schreeuwde, niet vervelend deed, enkel 'mama mama mama' vond de ober het al welletjes en kwam hij zeggen dat ik moest zorgen dat hij stil was want dit was toch echt niet gezellig. Toen zijn we naar een concurrent gegaan wat onze kinderen met open armen heeft ontvangen.

25. Leon's profielfoto
    Leon heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen DOK 14

Na twee speciaal biertjes gedronken te hebben en nog twee glazen rose wijn, dat smaakte goed. Behalve bij het af rekenen. Ipv 3,50 per glas, zoals op de kaart staat, moesten we 4,80 per glas betalen, want andere serveerster had andere rose aangeslagen. Kortom ******* voor dok14.

26. Petra de koeijer's profielfoto
    Petra de koeijer heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen DOK 14

Petra de koeijer

Bij aankomst kwartier mogen wachten op het eerste contact met de bediening. Vervolgens zelf moeten vragen naar een serveerster aan de bar.
    Kroketten waren vet, te vet. Friet was slap. Boterham met kip was erg lekker, doch miste ik iets in het gerecht op de pittigheid te counteren. Al met al zeer teleurgesteld omdat een strandtent een zeer mooi interieur bevat en klasse uitstraalt. Misschien in het vervolg investeren in mensen ipv het pand.

27. wilma's profielfoto
    wilma heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Caricole

Broodje tonijn viel erg tegen, smakeloos hapje. Later een schnitzel met frietjes. Vlees leek wel samengeperst en korst leek volgezogen met vet. Friet had grondsmaak. Bestellen duurde een eeuw en afrekenen was ook kwestie van geduld. Kortom viel erg tegen. Denk dat het toch vrij vol zit omdat je er gemakkelijk komt vanaf parkeerterrein en niet omdat je er bewust voor kiest. Had me beter moeten oriënteren.

28. ronald 's profielfoto
    ronald heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Caricole

Gezellig en sfeervol ingericht. Bediening is vriendelijk.

29. fam van der goor's profielfoto
    fam van der goor heeft een recensie geschreven voor Restaurant Columbia

fam van der goor

Heerlijke pizza gegeten. Echt 1 van de beste die ik ooit gehad heb. Wel vrij druk, oogde wat rommelig en veel honden op het terras wat met de kinderen minder fijn was bij het langslopen. Vriendelijk personeel.

30. Jeu's profielfoto
    Jeu heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Caricole

Prijs kwaliteit klopt niet voor een strandtent. Bediening die bestelling opneemt is verre van professioneel.