Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bussum verdeeld zijn.

1. Ik ben hier één keer geweest, maar nooit weer.
    De bedieng bestond uit scholieren die van toeten noch blazen wisten. Het eten was mwah, maar absoluut niet bijzonder. De bank zat onder de haren, en we moesten na binnenkomst na 15 minuten vragen waar ons drinken bleef.

één tip; ga hier niet heen.

1,8
  2. Regionaal Bussum

Super kok! Aanwinst voor Bussum. De inrichting mag wel wat meer aandacht maar het eten is geweldig.

3. JAN Mauritz

Door de gelezen beoordelingen hadden wij dit restaurant gemeden, echter vonden wij dat zij ook een kans moesten krijgen en hebben wij besloten met zijn vieren dit restaurant te bezoeken. De ontvangst was netjes en vriendelijk, de jassen werden aangenomen en we konden een keuze maken aan tafel te gaan of een drankje in de rokerslounge of aan de bar te nemen. Aan tafel vriendelijke bediening. Uitgebreide informatie over de gerechten. Een mooie menu en wijnkaart. Wij kozen voor de dagvangst, heerlijk bereidde sliptong. Als voorgerecht de tartaar die ook niet te versmaden was. Voor ons een zeer goede ervaring die voor herhaling vatbaar is en zeker ook aanbevelenswaardig.

4. Maria

5. Zaterdag wilde we (5 dames) daar een wijntje drinken, let op het was half 5! We konden evt. in de rook kamer zitten. Maar ja wij roken niet dus wil je er ook niet in zitten! Wel een heel sfeervolle kamer met open haard. Jammer. We konden bij de bar op een rijtje zitten, niet erg gezellig. Er werd ons niets anders aangeboden, sterker nog er werd geen aandacht meer aan ons besteed. Het hele restaurant was op 2 tafeltjes na leeg wel allemaal gedekt. Het personeel heeft ons niet meer aangesproken. Heel vreemd om half 5 als je uitgebreid wil borrelen.

6. Sophie

7. marlies

8. Internationaal Bussum

Het restaurant is gezellig en volgeboekt waarschijnlijk omdat het 3 gangenmenu zo voordelig is. (15,95) Wij wilden alleen een pizza eten. Vooraf kregen we de vraag of we een broodje vooraf wilden. Let op: je krijgt dan PP een broodje waar je ook per broodje voor betaald! Helaas hebben we erg lang moeten wachten op de pizza. Meer dan 1 uur! Het tafeltje naast ons was later dan wij aan tafel en al weg toen wij de pizza kregen? De shoarma pizza was smakeloos en keihard. De andere pizza's hadden wel smaak maar keiharde bodem.. Nou, voor ons niet voor herhaling vatbaar. Helaas.

9. Wat een heerlijk eten in een gezellig, sfeervol restaurant!
    De bediening is erg vriendelijk.
    We hebben genoten, en komen zeker nog een keer terug!

10. Eten was prima, maar ik heb nog nooit zo`n chaotische bediening mee gemaakt.
    We werden ontvangen, daarna duurde het 25 min voor er iemand aan de tafel verscheen. De gerechten werden niet tegelijkertijd uitgeserveerd en een aantal keer helemaal niet zodat er om gevraagd moest worden. De laatste tapas maar uit de pannetjes gegeten, omdat het beloofde schone servies niet kwam op dagen. Ook de drank toevoer was slecht. Aantal malen droog gestaan.

11. Lunchroom Bussum

Altijd gezellig en heerlijk eten!! Wij komen er graag

12. Erg goed eten, veel liefde voor de producten en zeer vriendelijk personeel!

13. Na een koopzondagmiddag besloten wij even nog gezellig wat te gaan drinken. Wij waren van plan om thuis te gaan eten, maar je weet maar nooit. Het was al donker en liepen langs Bel Ami. Jeetje wat een gezellige tent, mooie kerstversiering, en bij binnenkomst keken wij onze ogen uit, keurig. Er liep ook veel vriendelijk personeel rond. Ik bestelde een wijntje en mocht proeven uit 3 soorten. Ik koos voor de Tempranillo uit Spanje, 5,50 euro p. glas. Zij schonk in, ik dacht goh, wat een zuinig gevuld glas wijn. Mijn man nam een cappucino, die was lauw. Hij wilde de kaart zien, en bestelde een uiensoep á 8,50 euro. Ik bestelde nog een wijntje, want hij was lekker, maar bewust bij iemand anders. Maar helaas, ze krijgen gewoon de opdracht om zo min mogelijk in te schenken. De soep kwam, vreselijk, waterig met een paar stukjes ui erin. Mijn man zei dit tegen hun, en ze gaven hem gelijk het was inderdaad waterig. De keuken zou de volgende dag betere soep gaan maken! Of hij iets anders wilde. Nee, wij hadden het gelijk met deze tent gehad. De soep hoefde hij met recht natuurlijk niet te betalen. Wij zijn lekker thuis gaan eten.

14. Heerlijk eten en een zeer goed wijnarrangement. De bediening was vlot en attent. Wij hadden gekozen voor het vier gangen menu en geen moment spijt gehad! Het wijnarrangement was super. Daarnaast hing er in het restaurant een heerlijke sfeer. We komen snel terug.

15. Internationaal Bussum

Uit eten met 17 man ter ere van een 89-jarige . 3 maanden tevoren gereserveerd omdat moeder bijna niet ziet en zeer slecht ter been is, expliciet om tafel beneden gevraagd. Op de feestelijke avond bleek er boven gedekt en was er volgens de bediening niets te regelen. Met heel veel moeite moeder naar boven gekregen, naar beneden was werkelijk rampzalig. Ondanks gesprek met dienstdoend manager geen enkele actie als tegenprestatie voor dit wel heel vervelende incident waardoor mijn moeder vandaag nog steeds van slag is en erg veel onnodige pijn in gewrichten heeft.
    Het eten is prima maar service en gastvrijheid was ver beneden alle peil, het niet actief zoeken naar een oplossing droeg hieraan bij.

6,3
  16. Indonesisch Bussum

Uitstekende kwaliteit, goede prijs/kwaliteitverhouding, en vriendelijke bediening. Zonder meer 1 van de betere opties hier op dit gebied (er zijn er diversen). Genoteerd bij de favorieten.

17. Internationaal Bussum

wilma & marcus van der heide

Wij eten twee tot drie keer per jaar bij El Verano en zijn vrijwel altijd tevreden gasten. Maar gisteravond - we aten met vrienden- was het super en overtrof het helemaal onze verwachtingen. Lekker eten, mooi opgediend, snelle service. De prijs-kwaliteit verhouding vinde wij gewoon de beste van heel Bussum! Onze vrienden - ook bekenden van El Verano maar al jaren in het buitenland- dachten daar net zo over. Wat een mazzel zo'n restaurant, op maar vijf minuten lopen van ons huis!

18. Indonesisch Bussum

Heerlijk eten. Altijd alles vers. Ruime keuze en prettige bediening

19. Eetcafé Bussum

Slecht.
    Personeel is absoluut niet klantvriendelijk.
    Broodjes zijn simpel en echt veel te duur.
    Nooit meer de deli voor mij!

1,2
  20. Wij waren met grote groep gaan eten prijs is ok, maar smaak was niet al te best!
    Heek was het minste van allemaal!
    Echte studenten tent.

21. Jeanne en Ad Segeren

Na een fijne fietstocht door het mooie Gooi heerlijk gegeten bij Vespa.
    Fijne bediening en heerlijk eten!
    Had het adres van eet.nu
    Een aanrader!

22. Internationaal Bussum

9 nov 2012;

Heerlijk gegeten, de gastvrouw was erg hartelijk bij ontvangst en vertrek, ze was excellent in het bedienen. Ook was de kwaliteit van het vlees en de groente erg goed. Ook was het assortiment aan groente, brood, sauzen zeker ruim te noemen.

23. Sandra Kromkamp

Eten is er heerlijk, en de sfeer is perfect. Service is ook heel erg goed, wij komen er graag en ik zou zeggen als cijfer een 9.

24. Nadat we voor 3 personen een gecombineerde vegetarische schotel en voor 5 mensen een gecombineerde vleesschotel hadden besteld werd er voor 8 personen een vleesschotel geserveerd. De vegetariers moesten hier blij mee zijn volgens de onbeschofte bediening, want er was ook ergens een schaaltje met onherkenbare groente. Na afloop werd er voor de met veel gedoe gekregen drie kleine schaaltjes groente meer in rekening gebracht dan een 3 gangen menu volgens de kaart kost.

Aangezien ik het gedoe om het bestelde vegetarische eten zat was heb ik uiteindelijk maar een patatje gehaald bij de snackbar. De smaak van het eten kan ik dus weinig over zeggen, behalve dat mijn tafelgenoten bepaald niet onder de indruk waren.

Kortom absolute afrader!

25. Henk Molenaar

26. Chinees-Indisch Bussum

Het was een goede sfeer en het eten was lekker, maar ook wel duur.

27. Jan Lamers

Gezellig restaurant met vriendelijke informele bediening. Uitstekende keuken met prima prijs/kwaliteit verhouding.
    Heerlijk gegeten. Wildduo is echt een aanrader.

28. ronad

29. Internationaal Bussum

fam van Schaik

Wij gingen er met gemenge gevoelens naar toe, omdat we dachten dat het een oud bouwvallig restaurantje zou zijn.
    We zijn hier terecht gekomen door GROUPON en zijn weg gegaan met een heerlijk fijn verzorgd gevoel.

De bediening was echt helemaal top!
    De vrouw in de bediening , liep de benen onder haar lichaam vandaan, maar bleef net zo vriendelijk en spontaan!
    Aan eten geen gebrek, want ook daar kwam ze vaak zat voor naar de tafel lopen om te vragen of we eventueel nog meer wilde,

De man in de keuken was ook erg vriendelijk!
    We hebben heerlijk gegeten, en vooral met veel plezier daar gezeten.
    Lekker ouderwets gezellig!!!!