Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bussum verdeeld zijn.

1. Marjoleine

Vandaag koffie gedronken op het terras van Heidezicht met appeltaart en dadel/worteltaart. Helaas waren beide taartjes heel erg droog, echt niet vers. Heel jammer want de koffie was heerlijk. Prijs/kwaliteit was hierdoor ver te zoeken. Een gemiste kans en zeker geen aanrader.

3,7
  2. Waren met z’n vieren, en hebben op alle fronten genoten! De bediening was top, de sfeer was prima, schoon en het geserveerde was ronduit geweldig!

3. Indonesisch Bussum

Altijd lekker eten bij deze zaak en grote porties. Alleen is de prijs van de kleine rames van 12,50 naar 17,50 gegaan en dat vind ik wel een heel erg grote stijging dus nu kom ik daar helaas niet meer en ga elders.

4. Eten altijd goed, alleen betalen voor een plastic tas die je niet krijgt... Waarom?

Zelfde als je auto voor een beurt brengen, klein materiaal, dat is waarop ze verdienen. Jammer!

5. Vertaal van English naar Nederlands

Was shocked to find an iron screw in my food, but even more shocked by the lack of client oriented attitude when addressing this to the owner of the restaurant.

For me this was the first and absolutely LAST time here!

1,4
  6. Hele lekkere pizza’s, verse ingrediënten en door de open keuken kan je meekijken hoe je pizza gemaakt wordt. Ziet er verder erg gezellig uit en een leuke sfeer. Italiaanse icetea is een aanrader.

7. Heerlijk gegeten en top bediening!

8. Ik heb besteld om 5 uur en krijg mijn bestelling pas na 6 uur en er zit helemaal geen salade bij. Voor een groot broodje en 1 klein broodje shoarma en alles was koud.
    Dus bestel nooit meer bij ze.

3,7
  9. Bijna 3 uur gewacht op het eten. Na 2 uur gebeld en ja het was onderweg. Weet niet waar naartoe, maar is gewoon niet eerlijk ook nog.

10. Antonio Chaniotakis

Eten besteld via Uber Eats om 18:00. Bezorger kwam om 19:00 met alleen de drankjes en allebei half leeg omdat ze gevallen waren in zijn tas. Vervolgens kwam hij achter dat de hele bestelling niet mee was. Hij nam alles weer mee terug en zei ik breng het zo terug! Het is inmiddels 19:30 nog geen eten! McDonalds Bussum gebeld en met de zogenaamde manager gesproken en hij zei letterlijk is niet mijn probleem is jou probleem en van uber eats! Zoooo slecht kon zijn naam helaas niet verstaan maar zo een slechte service heb ik nooit mee gemaakt!!! Ik bestel nooit meer daar en zeker niet via Uber Eats!!!!

11. We komen 1 x in de 5 jaar met oud collega's hier eten. Eten is altijd goed, evenals de sfeer en de bediening!

12. Heerlijk herfstmenu. Gezellig en vriendelijke bediening.

13. Idd zo verrukkelijk hebben wij ze nog nooit gegeten.
    Het omrijden was de moeite waard en ws gaat dit een traditie worden.
    Personeel ook zo normaal klantvriendelijk, niet gemaakt vriendelijk maar welmenend!

14. Lunchroom Bussum

Bestel er geen uitsmijter met ham want de suggestie wordt gewekt dat onder de uitsmijter ham ligt maar dat ene stukje ham is alleen rond het ei gedrapeerd. Wät een verkeerde bezuiniging. Hier kom ik niet meer.

15. Echt heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke en leuke bediening. Bovendien is de prijs ook nog eens heel goed.

16. Kees verkuil

Positief: je wordt snel geholpen.
    Negatief:
    Tafeltje: we kregen met zijn tweetjes een tafeltje dicht bij de keuken. Dus veel geloop bediening en klanten die eten kwamen afhalen. Erg rumoerig
    Eten: bord rommelig opgemaakt, bolletje rijst niet vers. Op het ene bord een mooi schijfje citroen, op de andere een kontje van een citroen waar je niets mee kan.
    Vlees is minder dan bij een andere Griek waar ik geweest ben.
    Kortom, hier komen wij niet meer.

17. Heel lekker eten veel optie kan afhallen en bezorgen. Lieve medewerkers. Wat ook zo handig is binnen zit groeten winkel met van alles en nog wat. Eten is halal kom vaker langs.

18. Super gezellige sfeer, toen ik binnenkwam waren de medewerkers super vriendelijk en het is leuk en gezellig ingericht. Het terras ziet er ook top uit, super voor als het zonnetje schijnt.
    Ik heb erg van de koffie genoten en de tosti's zien er fantastisch uit en zijn heel erg lekker.
    Echt een aanrader!

19. Internationaal Bussum

Talitha Hak

Nobel heeft een kleine kaart met heerlijke en originele gerechten, lastig kiezen, ik zou het liefst van alles iets willen proeven. Het eten is met zorg bereid, de bediening is alert en vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
    Momenteel mijn favoriete restaurant in Bussum!

20. West-Europees Bussum

Petra van 't Klooster

Het voorgerecht bestond uit 4 stukken biet. De avocado en mierikswortel was niet te vinden. Hoofdgerecht waren ongare asperges. Het toetje was rabarbertaart. Erg zuur en een harde cakesoort. Als je koffie wilde ipv toetje moest je zelfs nog geld bij betalen. Dit menu is geen aanrader.

1,9
  21. Indonesisch Bussum

Kleine rames afgehaald. Vlees was wel goed en de groente ook. De nasi was niet gaar en dus hard, en de satesaus dun met brokken. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

4,7
  22. Maaike Driessen Laverman

Het eten was heerlijk, service was top en prijs kwaliteit verhouding goed.

23. Zondag j.l, croquetten besteld en laten bezorgen mijn verjaardag.
    Geweldige service, op tijd en ze waren echt heerlijk, netjes en goede verzorgd met zakjes mosterd er bij.
    Dank.

24. Maartje de Vries

Mevrouw van de bediening was erg aardig, ik had een club sandwich deze stond stijf van de knoflook, als je daarvan houd is dat niet erg, maar ik gril er van. Van lunch geruild met mijn man, frites met 2 kroketten, de kroketten waren open gegaan tijdens het frituren, en de frites was slap. De prijzen waren ook erg hoog, een alcolhol vrij biertje 5,75, dit nog niet eerder meegemaakt. Geen aanrader

25. Ted Sluitman

Ik vierde op 4 april mijn 75 e verjaardag met vrienden in Bel ami voor de lunch. Had een tafel voor 3 personen bij het raam gereserveerd 4 weken geleden maar daar konden we niet zitten (was al gereserveerd voor 5 personen)
    de lunch : soufflé van paddestoelen met groenten vond ik hoogst matig.
    Het was erg koud en onaangenaam in het restaurant. Vroeger werd je met alle egards behandeld en gefeliciteerd maar ik voelde me hier niet op mijn gemak. Geen fooi gegeven. De gereserveerde tafel was na onze lunch nog steeds niet bezet. Ik zal bel Ami niet aanbevelen.

3,2
  26. Heerlijk gegeten.
    Was met groepje van 4 was heel gezellig.
    Dank Baba tot snel weer.

27. Chinees-Indisch Bussum

Al jaren bestel ik hier en laat het bezorgen. De 1 na laatste keer werd ik gebeld dat 't langer ging duren, want er waren problemen in de keuken. Sinds die keer is 't eten niet meer wat het was: de rijst is zoutloos en niet meer spierwit en stevig, maar er zitten lichtbruine korrels in en is overgaar. De Foe Yong Hai met garnalen is flauw en de garnalen zijn nu overgaar. De Chinese mie is ineens donkerbruin van de soja en veel minder lekker gekruid. De vorige mie was verfijnder gekruid en verdrink niet in de sojasaus.

Wij vermoeden dat de vorige kok weg is en dat er een nieuwe is. Helaas. We bestelden altijd blind bij Golden House, maar nu zijn we toch aan het kijken naar een ander. Echt jammer!

28. Viken arat

Als u echt de Italiaanse keuken wilt proeven en de sfeer bent u hier van harte welkom. De bediening is op hoog niveau met ervaren personeel die u avond helemaal kompleet maakt met hun heerlijke rijk gevulde pizza's en niet te vergeten hun cheesecake. Alles is vers en handmade. De open keuken is hun visitekaart.

29. Afhaal en bezorg Bussum

Enkele dagen geleden teppan coquilles besteld voor 19 euro bij Sis Wok. Was totaal smakeloos met uitgedroogde harde coquilles. Weinig saus, ook smakeloos, met veel te harde groente, gewoon veel te kort gewokt. Geen aanrader.

1,5