Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bussum verdeeld zijn.

1. Indonesisch Bussum

Spencer

We komen hier al jaren. Naar onze mening een top toko met super goed eten en zeer vriendelijk en service gericht hard werkend echtpaar. Als jongen met indo achtergrond wel enige kijk op Indisch eten. Deze toko is gewoon erg goed met altijd een extra voor vaste klanten. Prijs kwaliteit is excellent.

2. Italiaans Bussum

Weer heerlijk gegeten en goed personeel die zorgen voor een gezellige avond!
    Komen hier vaak!

3. Japans Bussum

Jaap de Vries

Afgelopen vrijdag heb ik hier lekker gegeten met de familie. De kids hebben ook genoten van de ruime keuzes die er zijn, vooral de heerlijke loempiaatjes, aardappelkoekjes en de gebakken bananen waren een klassieker! Top service, betaalbare prijs en zeker voor herhaling vatbaar.

Raymond

Goed locatie, goede service eten prima, beperkte kaart maar wel echt veel te duur in prijs kwaliteit verhouding. Voor een gewone hamburger met een paar frietjes betaal je €14. -

5. Japans Bussum

Thi Ha

Verrassend lekker!

Voor het eerst ben ik bij een all you can eat waar je naast de Japanse gerechten ook nog Vietnamese kunnen nemen. De sushirijst was precies goed qua smaak&formaat en de rolllen waren uitstekend gepresenteerd.

Nog verrassender toen ik de mini pho soep bestelde, het was beter dan mijn verwachting.

De service was uitstekend, vrolijk en behulpzaam personelen.

Kortom, Okydo is een gezellig plek te gaan.

6. Japans Bussum

Albert Geesink

Het eten was uniek vergeleken met andere all you can eat restaurants. De Vietnamese gerechten zijn echt een aanrader! De bediening was zeer vriendelijk en zorgden oa ook voor een fijne sfeer. Hier komen we zeker terug.

Gerrit Vollers

Zijn al vaker in dit restaurant geweest. Altijd voortreffelijk.

Wij vinden het heel erg jammer dat het op zondag NIET open is.
    De Hema naast u is wel open?
    Het is geen (gewone) lunchroom, maar toch.

Ben al een aantal keren geweest het is ongelooflijk lekker eten, gezellig, mooie ruimte.

Restaurant was mij aangeraden vanwege de betaalbaarheid en dat was het zeker. Daarnaast was het ook nog eens echt heel lekker eten en een fijne bediening.

Ik kom al jaren bij Baba. Voorheen (ongeveer een jaar terug) hadden ze heerlijke gerechten voor een redelijke prijs. Het laatste jaar is de kwaliteit, klantvriendelijkheid en prijs gigantisch achteruit gehold. Gisteren 2 turkse pizza's gegeten bij hem en moest hiervoor €14,- afrekenen.

Toen ik hem aansprak op de prijs kreeg ik een grote mond van de man. Daarnaast waren de pizza's van zeer slechte kwaliteit en niet eens goed warm (Zie foto's) Ook was de sla/tomaat oud en zelfs bruin.

Dit is trouwens niet de eerste keer dat er zoiets gebeurd. Mocht u in de zaak zijn let dan ook even op de hygiëne.
    Het lijkt schoon, maar de doekjes die hij gebruikt om het tussendoor schoon te houden gebruikt hij rustig een hele dag zonder zo ook maar even uit te spoelen.

Het spijt mij zeer Baba maar misschien word het tijd voor een pensioen.

Ray Bos

12. Japans Bussum

restaurant okydo

Erg leuk, ook als het druk is!

14. Japans Bussum

cassandra

Heerlijk gegeteh en super aardige bediening.

We kwamen eten met drie volwassenen en twee kinderen van 8 en 10. Beetje afgegaan op de website. Dat er een kinderkamer was. Die viel een beetje tegen. Geen games. Maar toch een hele fijne avond gehad. Kinderen met telefoons naar de kinderkamer ging ook natuurlijk.

16. Zuid-Amerikaans Bussum

Simone Carter

Bij Chaco gegeten via Social Deal. Was echt top. Zeer vriendelijke bediening en lekker eten, echt een aanrader!

Tom Koster

Prima eten en fijne bediening.
    Kortom een aanrader.

18. Japans Bussum

Kaj Bisschop

19. Italiaans Bussum

Hier wordt echt lekker Italiaans gekookt! Wij hebben ervan genoten.
    Gezellige sfeer, vlotte bediening.
    We komen zeker een keertje terug. Aanrader!

20. Italiaans Bussum

Prima gegeten in Italiaanse sfeer. Kok en bediening komen uit Italië en da's een pré!

T.v.d.Ploeg

Eerste keer bij Grande Selene te Bussum. Perfect gegeten. Alles goed van smaak en vers. Komen hier zeker nog een keer. Goede service. Enige minpuntje: nep slagroom bij het toetje.

22. Italiaans Bussum

Lekker gegeten. Uitstekende pasta arrabiata!

23. Italiaans Bussum

Mis jullie zo, nooit meer zo, n lekkere pizza gegeten sinds onze verhuizing baar Neede.
    Heel veel liefs en hopelijk toch nog ooit tot ziens.

Marieke

Weer heerlijk gegeten bij Grande Selene.
    De pastagerechten zijn erg goed.
    De toetjes zijn ook goed.
    Erg goede sfeer en heel vriendelijk personeel.

N. van Winkelhoff

Aardige bediening. Saai, voorspelbaar eten: 2 kleine stukjes zeebaars, 8 snijbonen en een halve snoeptomaat. Met een onduidelijke bruine saus (jus?) erbij. Niet verrassend noch feestelijk gegeten. Voor mij niet aanbevelenswaardig.

26. Italiaans Bussum

Lekker gegeten en heel vriendelijke bediening.

Tips:
    Het zou wel fijn zijn als op de kaart wordt vermeld welke pastasoort je krijgt bij welk gerecht, of de klant hier zelf indien gewenst een keuze uit laten maken. Mijn dochter vond haar pasta veel te stevig en had liever spaghetti of tagliatelle gewild.

De muziek vond ik van wat slechte kwaliteit, het was een beetje storend aanwezig op de achtergrond.

Dit waren de enige minpuntjes, wij vonden het gezellig en fijn en komen heel graag snel weer terug. Goede prijs-kwaliteit verhouding en voldoende keuze voor vegetariërs (hoewel een vega risotto ook nog best op de kaart zou mogen....)

27. Italiaans Bussum

Thom de Koning

Eten was echt super goed. Echt heerlijk Italiaans eten.
    Dus wil je niet duur maar wel heerlijk eten dan is dit echt een aanrader!

28. Italiaans Bussum

Eten was zeer goed, echter duurde het erg lang voordat we het eten kregen. Echter was de bediening erg jong en onervaren en mist er duidelijk sturing. Koffie was koud, na dit aangegeven te hebben kregen we nieuwe koffie maar helaas was deze ook koud. Bediening heeft weinig kennis van de gerechten en is vrij traag.

carina dorresteijn

LS.
    Het eten was heerlijk. Ik had al heel lang niet meer zo'n lekkere uiensoep gehad.

Wij hebben het prima naar de zin gehad. De sfeer was gezellig. De bediening vlot. En het eten.
    Was lekker en ruim voldoende.