Op dit adres zit nu: d'Oude Brink

Op het marktterrein, vanaf 18.00 uur gratis, of in parkeergarage "de Olmen". Woensdag niet parkeren op het marktterrein

• OV

Lopen vanaf het Station Naarden Bussum (5 minuten of met Bus lijn 109, uitstappen op bushalte Nieuwe Brink, 50 meter van Las Brasas)

6. Betalen Visa Master Card pin American Express

1194762551 81
1205531059 83
1420901227 71
1453206752 74
1593197361 75

1. Marcel Van de Kamp

2. Poosje niet geweest maar in het vernieuwde restaurant gegeten. De inrichting is wat killig, wat eigenlijk niet erg past in dit pand, wel meer ruimte en dat is prettig. De kaart was qua prijs erg vaag, je wordt eigenlijk gedwongen (ook door het personeel) een 3 gangenmenu te nemen en dat vond ik niet prettig. Het eten was niet echt bijzonder. Bij afrekening zag ik dat n.b. mayonaise apart in rekening wordt gebracht en de fles water op tafel koste maar liefst € 3.95, dat was 1 wel heel duur glaasje water! Ook al zijn dat kleine bedragen, ik vind dit niet oke. Over het geheel genomen vind ik e.e.a. geen verbetering en zal niet meer gaan eten bij Las Brassas.

3. Sita van der wal

Erg goede sfeer, uitstekend gegeten voor een goede prijs. De bediening was goed, voor herhaling vatbaar.

4. Jaren vaste klant, nu weer terug geweest, viel zwaar tegen. Bestek lag zo op tafel, alles was flauw, weinig saus bij vlees, geen salade of groente meer, weinig patat. Dame blanche is een bol ijs met slagroom in drink glas, eten met theelepel en dat voor 21€. Zonde geld, wij gaan nooit meer terug. Jammer, wij hebben daar zelfs bruiloft gevierd, op de 1e etage.

2,4
  5. Gisteravond hebben wij heerlijk gegeten van de nieuwe kaart bij Las Brasas. Keurige bediening, 't is dik in orde: "Goed eten voor weinig geld". Zeker een aanrader en tot een volgende keer!

6. Afgelopen vrijdagavond 23 augustus getracht met 2 personen te eten bij las brasas. Na koopavond, mooie warme avond, lopen wij om 21.10 uur binnen bij las brasas. Buiten 3 tafels bezet, echter binnen maar 1 tafel, uitgestorven. Een jongeman komt op ons af en meldt gelijk dat keuken al gesloten is en dat er diverse gerechten ook niet meer voorradig zijn. Wij voeren nog aan dat wij vaker komen na koopavond en dat de keuken altijd pas om 21.30uur sluit. Op de site van las brasas staat keuken geopend tot 22.00uur! Echter, nee keuken is al dicht en er wordt al driftig schoongemaakt, zien wij in de open keuken. Hier in dit restaurant gaat het waarschijnlijk nog tegoed aangezien je klanten om 21.10 uur gewoon wegstuurd. Voor ons geen las brasas meer na het zien van vele recente recencies. Nieuwe eigenaren vegen schoon.

7. Heerlijk gegeten voor 20 euro in het vernieuwde las Brasas, gelukkig weer naar de ouderwetse kaart. Bediening was zeer vriendelijk, voor herhaling vatbaar!

8. Las Brassas is vernieuwd qua interieur en menu kaart, maar er beslist niet beter om geworden! Het nostalgische interieur heeft plaatsgemaakt voor een ‘doe het zelf ontwerp’ van grijs en groen, heel kil.

De bekende Menukaart met een keuze menu voor 21,50 is er niet meer, alles is nu à la carte, behalve 1 maandmenu voor 21,50. Waar Las Brassas het van moest hebben waren families, clubs en mensen die voor weinig goedkoop konden eten, echter dat is verleden tijd. Las Brassas is nu het zelfde als vele andere Restaurants en onderscheid zich nu niet meer.

Ik vind dit een slechte beslissing, zelfs de jongeman die het eten opdient, de charmante meisjes zijn ook verdwenen, kent niets van het verleden en de kwaliteiten van dit roemruchte Restaurant.

Nee Las Brassas is goede kwaliteit eten voor een normale prijs maar de sjeu is er uit, jammer dat de eigenaren zich hebben laten leiden door slechte adviezen die de zaak er niet beter door maken, maar de charme en systeem deed verliezen.

2,9
  9. 10 april 2013.
    Na vele jaren met heel veel plezier bij las brasas gegeten te hebben, was ik aangenaam verrast dat het interieur vernieuwd was. Dit is zeker een verbetering, maar de verandering van het menu is teleurstellend. Er is minder keus, kwalitatief vind ik het minder(o.a. Noorse garnalen ipv Hollandse) en je bent nu veel duurder uit, omdat het niet meer mogelijk is om met een kleine bijbetaling het maandmenu aan te passen is. Ik denk niet dat wij het de rit vanuit Amsterdam nog de moeite waard vinden.

10. 23 maart 2013 gegeten bij het vernieuwde Las Brasas.Ambiance was goed(zoals altijd).De ruimere tafels zijn een pluspunt.Bediening was goed.Het nieuwe 3 gangen menu is erg versoberd, daardoor moet je sneller naar a la Carte,dus dan ben je duurder uit als voorheen.De dessert keuze(4 in totaal) is erg weinig.Van de vorige aantrekkelijke formule is weinig over.De drang voor ons om speciaal naar Bussum te gaan is nu dan ook minder geworden.Jammer als jarenlange klant van Las Brasas.

11. Ondanks dat er slechts één serveerster kon lachen een goede avond gehad. Prijs kwaliteit verhouding is prima. In tegenstelling tot voorgaande posts waren de spatiëring lekker!

12. toppie

13. Raymon 42 punten

Afgelopen week hier weer gegeten, het eten is hard achteruit gegaan.
    Mijn vriendin bestelt standaard de spareribs hier omdat deze al bijna van het bot afvallen.
    Echter waren ze deze keer zo zwart als roet en volgens de bediening kwam dit door een nieuwe marinade die ze pas gebruikten.
    Wij hebben de spareribs wel terug laten sturen maar de nieuwe spareribs waren precies hetzelfde toen deze terug kwamen, wij hadden het idee dat het geen nieuwe waren.
    Uiteindelijk na klagen bij 2 personen van de bediening krijg mijn vriendin nieuwe spareribs.
    Echter tegen die tijd was mijn bord al bijna leeg en dat kwam niet omdat ik alles zo snel naar binnen gooi.

Tevens waren de spareribs een aantal weken daarvoor ook al zwart echter is het toen door de eigenaar wel goed opgelost.

Wij aten hier minimaal 1 keer in de maand maar na deze ervaring zullen wij ergens anders verder kijken.

Helaas.

14. Daan Groot Zevert

Ik was hier met mijn drie kinderen. Het was vol maar een aardige ober heeft zijn best gedaan om toch een tafel voor ons te regelen. Het eten was goed en de prijs is nog te doen in deze tijd. Ook lekkere kindermenu's. Kom hier terug.

15. Gezellig druk tot rumoerig (vol op een woensdag in januari...), vlotte bediening, informele sfeer. Eten is niet spannend, maar het gemiddelde Nederlandse eetcafé heeft moeite om een biefstuk voor 20 euro op de juiste temperatuur en garing op je bord te krijgen. Las Brasas niet. De Argentijnse biefstuk was perfect, mals en goed, medium rare zoals gevraagd.

OK, het is geen sterrentent, maar ik heb veel slechter gegeten voor 25,- pp (3 gangen + drankje en koffie na).

Kortom, goede plek als je niet al te ingewikkeld en lang uit eten wilt voor een redelijke prijs. Prijs/kwaliteitverhouding is prima.

16. Ik kom hier vaker en nog altijd met plezier.

Vriendelijk personeel en lekker eten.

Het is altijd heel erg druk, maar dat heeft wel weer iets gezelligs. Ik moet zeggen dat ik het gezelliger vind om beneden te zitten dan boven. Maar voor de prijs die je betaalt is Las Brasas het zeker waard om een x te eten.

17. Het eten was er heerlijk en de bediening is ook altijd aardig. Je kan dan ook duidelijk horen dat mensen 't er gesellie vinden. Het is er goedkoop en de sfeer is ongeëvenaard.

18. Prima menu voor 19,95 met voor sommige gerechten een toeslag. Reserveren is wel aan te bevelen, want het is er altijd druk. Ze werken zelfs met twee shifts. Soms moet je het personeel er aan herinneren dat je er nog bent, want we hebben al 2x mee gemaakt dat we volkomen vergeten werden (zeker als je boven zit, wat een minder leuke locatie is dan beneden). Over het algemeen leuke meiden in de bediening en lekker te eten voor een goede prijs. Ook kinderen kunnen gemakkelijk meegenomen worden, er is een apart kindermenu.

19. Waar heb je nog een uitstekend drie gangen menu voor 19,95 met soms een kleine toeslag voor bv. lamsrack.

Toegankelijkheid voor minder validen is met maar een paar tafeltjes beneden beperkt, opstapjes en bovenverdieping.
    Advies voor deze groep; altijd reserveren.

20. Kom er al jaren, altijd weer lekker eten. Laatste x dat ik ben geweest, 5 weken geleden, moesten we wel lang wachten op het eten. Voor weinig geld toch uitgebreid eten en ook voor de kinderen.

21. Heerlijk eten!

Altijd lieve meiden die bedienen, en heerlijk betaalbaar en daarom is het wat drukker als je zit eten dan bij andere restaurants! Ik kom er graag en als ik soms een ander restaurant uitprobeer dan mis ik de tiramisu van Las Brasas en o ja, graag die veenbessensaus weer terug bij het heerlijke geitenkaasje :-)

22. Jammer dat je dicht op elkaar zit en het tempo hoog ligt, daarentegen is de prijs kwaliteit prima, en altijd een gezellige drukte.

23. Het is lang geleden dat ik er gegeten heb maar vanavond mag ik weer. Het is een gezellig, betaalbaar restaurant maar ik heb wel het gevoel dat ze een snelle doorstroom van gasten willen.

24. Het eten is er altijd zalig. Ik eet er al jaaaaaaren biefstukken en het is nog nooit voorgekomen dat die niet botermals waren! Dat is echt geen gelukstreffer!

De meisjes zijn stuk voor stuk altijd heel erg attent en aardig, ondanks het feit dat ze rennen en vliegen! Het is er niet voor niets altijd druk!

Kortom een fantastisch lekker toprestaurant, en nog betaalbaar ook! Super!

25. mw. Jonker

Vroeger kwam ik er regelmatig, maar de laatste tijd vind ik dit restaurant erg achteruit gegaan. Het eten komt erg snel achter elkaar, dus je hebt het gevoel dat je snel weg moet. Of ze vergeten je en krijg je een grote mond van de bediening. Een extra drankje tussendoor bestellen is ook erg lastig. Het personeel is niet netjes en kwakken vaak je eten neer en lopen gelijk weer weg.

Ook is het eten is vaak niet top.

Een aanrader als je ergens even heel snel wil eten, weinig geld wil uitgeven en geen sfeer zoekt.

26. echt een toptent!!! echt heerlijk eten, goeie kok! en de bediening is top! Het is altijd gezellig druk! echt een aanrader, en de spareribs zijn nergens beter dan hier!

27. Mensen, dit is een tent waar je voor een prima prijs prima kunt eten! Gezellig even eruit en het eten is echt gewoon goed. Lekker wijntje erbij! Ze hebben er inderdaad de vaart in, maar als je vantevoren zegt dat je een laag tempo wil, doen ze dat gewoon. Altijd gezellig druk! Bediening is goed. Kortom: even lekker ergens bijkletsen onder genot van hapje/ drankje kun je hier prima terecht!! Fijne avond!

28. Ondanks eerder gelezen recenties toch gegaan... Gelukkig maar! Het eten was heerlijk en toch goedkoop, vriendelijk personeel. Wel zaten we dicht opeen. Geweldige tent!

29. etienne michel

Ronduit slecht eten en slechte bediening. Ik voel mij opgelicht.

1,3
  30. roel johanson

Hoe bestaat het voor deze prijs
    alles is nog vers ook

31. Jean % Franka

Entourage, bediening en sfeer zijn prima. Kwaliteit van de ingredienten is uitstekend. Ik kan het lamsfile aanbevelen, boterzacht!
    En ja...het is er niet voor niets altijd druk nietwaar!?

Wij blijven er komen.

32. we hebben heeeeeerlijk gegeten, gezellig en nog betaalbaar ook!!!

33. Ik kom regelmatig bij Las Brassas. Vooral om de goede prijs/kwaliteitverhouding. Mijn favoriet zijn de cappachio en de tiramisu. Erg lekker. Ik vind dit restaurant zeker een aanrader voor mensen die lekker en niet duur uit eten willen.

34. Rob Advokaat

Niets mis mee,en weggekeken zijn wij daar nooit, leuke meiden in de bediening.